Moet dat dan altijd??quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:08 schreef Bioslock het volgende:
Het klinkt niet echt vernieuwend.
Wij komen toch alleen in topics over geweldige bands?quote:Op dinsdag 7 september 2004 19:21 schreef Apfel het volgende:
Zapper![]()
Waar ben ik jou toch alweer eens eerder tegen gekomen
Valt het in de categorie... Je had er maar beter bij kunnen?quote:Op donderdag 16 september 2004 08:59 schreef Toffe_Ellende het volgende:
nou, dat optreden gisteren, was lang niet slecht!
Wel als je stopt met een band, en een nieuwe begint, met bijna dezelfde muzikanten.quote:Op maandag 6 september 2004 14:32 schreef Dezz het volgende:
[..]
Moet dat dan altijd??
Nee, dat niet. Daarvoor is de muziek niet bijzonder genoeg vrees ik. Maar het is wel een band die terecht op een festival als PInkpop kunt verwachten!quote:Op donderdag 16 september 2004 16:20 schreef Apfel het volgende:
[..]
Valt het in de categorie... Je had er maar beter bij kunnen?
quote:Op vrijdag 17 september 2004 10:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Daarvoor is de muziek niet bijzonder genoeg vrees ik. Maar het is wel een band die terecht op een festival als PInkpop kunt verwachten!
En ja.. Mark Tremonti stond te pielen als een gek. Eigenlijk is het best een goede gitarist
Hmm, die hele cd is geweldig, dus dit klopt niet meerquote:Op dinsdag 7 september 2004 15:34 schreef Zapper het volgende:
De cd is echt geweldig, op 2 nummers na dan, maar verder, echt ontzettend goed!
Open Your Eyes ook, al was het alleen voor die gitaarsoloquote:Op woensdag 22 september 2004 09:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
MIjn favorieten: nummer 2 en nummer 5, de titelsong en Metalingus!!
Vooral op Shed My Skin he, idd geweldige stem die kerel ... Maarrrrrrrrrr Light My Way van Audislave vind ik toch zo een geweldig nr, over Chris gesproken, dat nr doet me echt aan de Soundgarden tijd denken kwa stem iig danquote:Op vrijdag 24 september 2004 09:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
EIndelijk weer eens een zanger die niet klinkt als de oude Eddie Vedder. Nee, Myles klinkt als Chris Cornell.
nee, dat is niet de reden (cradle of kut en stone sour staan er toch ook?).quote:Op donderdag 30 september 2004 15:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Krijg je ervan als je site geen aandacht besteedt aan populairdere harde muziek.
Je vergist jequote:Op zondag 16 januari 2005 18:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Is er al gemeld dat Alter Bridge komende maanden ergens in de Melkweg speelt? Geinteresseerden moeten even opzoeken wanneer www.melkweg.nl
Eeuwige verwarring komt mij ten deelquote:Op zondag 16 januari 2005 19:07 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Je vergist je
Ze spelen begin maart eerst in Tivoli en een dag later in de 013Tivoli daar ga ik bij zijn!
Hopelijk hebben ze wat nieuw materiaalquote:Op zondag 16 januari 2005 19:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Eeuwige verwarring komt mij ten deel![]()
Had ik die arme kinders bijna naar Amsterdam gestuurd![]()
LOL. Dat was niet zo'n grote opgave. Hij gooide er wel twee dozijn het publiek inquote:Op maandag 7 maart 2005 01:56 schreef D3nn15 het volgende:
Terug van Tivoli
Wat vetttttt, ze speeldden ook nrs van Led Zeppelin, The Who, Black Sabbath
En ik heb een stok van de drummer gevangen![]()
Die zanger was geweldig manquote:Op maandag 7 maart 2005 22:15 schreef Steffie het volgende:
[..]
LOL. Dat was niet zo'n grote opgave. Hij gooide er wel twee dozijn het publiek in
Verder was het een prima concert. Al vind ik de kwaliteiten van de zanger toch niet helemaal geweldig. Ik heb me wel prima vermaakt en de sfeer van het publiek was echt super.
Nee. Ben geen fan dus hoef er ook geen een te hebbenquote:Op maandag 7 maart 2005 22:33 schreef D3nn15 het volgende:
Die zanger was geweldig manMooie stem heeft die
Sfeer was idd erg ok, mensen zongen goed mee enzo...
Wel een aantal jaMaar heb jij er 1 dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |