quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Omdat ik de muziek moest leren kennen vanwege het interview met de zanger en de drummer![]()
Die zanger wel maar die heeft dan ook geen 30 miljoen cd's verkochtquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:36 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Lucky bastard..volgens mij zijn t best aardige gasten of niet?
Whahaquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:38 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Die zanger wel maar die heeft dan ook geen 30 miljoen cd's verkochtDie drummer is zo'n typisch Amerikaanse bink. Type ijshockeyheld. Ow ja.. en zo stoned als een garnaal
![]()
Mark en de bassist waren met de Oor-afgevaardigden bezigquote:Op woensdag 25 mei 2005 11:39 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Whahaheb je Marc niet gesproken? Volgens mij is hij ook best ok..maar Myles komt wel het aardigst over iig
vooral live
Jij doet die interviews voor Fok! ?quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Mark en de bassist waren met de Oor-afgevaardigden bezig
Nee ik heb stage gelopen bij muziekblad Aloha en daarvoor heb ik wat bands en artiesten kunnen interviewen. De redactie van Oor kwam ook vaak tegen op die manier.quote:Op woensdag 25 mei 2005 11:47 schreef InsaneM666 het volgende:
[..]
Jij doet die interviews voor Fok! ?
Zekerquote:Op woensdag 25 mei 2005 13:46 schreef Dizer het volgende:
De zanger is echt een kei van een gast!Toen bij het concert steeds een armpje geven en zo en dingen zeggen.. vet gaaf!
Damn.. ze zitten meer in Europa dan in de VSquote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef Apfel het volgende:
Ze komen weer![]()
Via Mojo Clubcircuit agenda
21 nov 2005 - Alter Bridge
Paradiso (main hall), Amsterdam
Ik ben er zeker weer bij!![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 11:57 schreef Apfel het volgende:
Ze komen weer![]()
Via Mojo Clubcircuit agenda
21 nov 2005 - Alter Bridge
Paradiso (main hall), Amsterdam
Ik ben er zeker weer bij!![]()
Ik mag het hopen, dat hadden ze in 013 beloofd.quote:Op woensdag 9 november 2005 18:36 schreef D3nn15 het volgende:
Ik ben er ook weer bij![]()
Zullen ze wat nieuwe nrs geschreven hebben ondertussen?
Een heleboel bands vinden spelen in een kleine zaal juist veel leuker !quote:Op maandag 7 maart 2005 17:31 schreef D3nn15 het volgende:
Enthousiastelingen zeg
Metalingus was echt supergoed live, met die drum intro erbij en Tremonti was ook aardig aan het pingelen
Toch mooi dat die gasten zulke kleine clubs met zoveel overgave spelen, ze waren met Creed toch gewend aan grote zalen en hier en daar een arena...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |