Vind Tilburg net even te ver uit de buurt....op hun website staat nog geen Europese tour, das jammer!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef ralfseltje het volgende:
30 Januari in 013:
http://www.013web.nl/
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef Susie het volgende:
CD is binnen en helemaal goed!!
Oke, je leest duidelijk mijn post verkeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaar![]()
U heeft de nieuwe cd dus nog niet...want daar hebben wij het inmiddels over!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Zygje het volgende:
Metalingus is erg goed, maar one day remains vind ik toch net iets beter.
Goddank de 013quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
Waarom nou weer 013. Wat is er toch met al die artiesten. HMH mensen!!! HMH HMH
![]()
!
Idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
Die uithalen van de zanger in dat nummer zijn gewoon super.
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog foto's of filmpies gemaakt?? iemand
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.
Sorry.quote:
hopelijk is dat waarquote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef Susie het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat ze in november bij mij in de buurt gaan komen, HMH!
Nog even een toevoeging: BEN JALOERS OP JULLIE!!!
en rock am ring; hopelijk ook naar werchter, over het algemeen altijd beter dan pinkpop.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:13 schreef Susie het volgende:
Ze komen in ieder geval naar Pink Pop.
Gevonden: http://www.jimmyalter.nl/detail.php?detailtype=media&id=1311quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:18 schreef Krissinas het volgende:
Er is geloof ik door Jimmy Alter (www.jimmyalter.nl) een interview gedaan en wat van de show gefilmd ofzo. Staat alleen nog niet op de site...
Ik heb ze daar gezien, was leuk.quote:
ik denk dat ik wel gaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
whehequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Pantur het volgende:
Hehe, topper! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ben erbij!! Riep in januari al dat ze naar HMH moesten komen en gelukkig luisteren ze naar mij....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:44 schreef Sickert het volgende:
Wow wat een lief persoon is die vriendquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:47 schreef xalo het volgende:
Waaaa, ik ben door 'n vriend uitgenodigd om mee te gaan naar 't concert!En ik hoef het niet te betalen ook niet.
![]()
Damn, wat heb ik er zin in
Echt 'n schatjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:54 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Wow wat een lief persoon is die vriend![]()
ff serieus. Serieus?quote:Op zaterdag 6 december 2008 20:33 schreef Tokus het volgende:
Wist je ook al dat ze er een dvd gaan opnemen?
Ff gegoogled en inderdaad... ze gaan een DVD opnemen!quote:
Tip; Knal oranje!quote:Op zondag 7 december 2008 14:07 schreef Susie het volgende:
[..]
Ff gegoogled en inderdaad... ze gaan een DVD opnemen!
Ik ga maar vast verzinnen wat aan te doen dus... hahaha!!![]()
Nog meer kriebels in de buik en kippevel op de armen
Hè, dan viel niet alleen mij het opquote:Op maandag 8 december 2008 13:20 schreef PouwelZ het volgende:
Ik heb me btw vooral verbaasd over de leeftijd van het publiek. Ben een paar weken geleden naar Disturbed geweest en daar lag de gemiddelde leeftijd echt zo'n 10 jaar jonger. Achteraf gezien had je dit kunnen verwachten gezien de doelgroep en kwaliteit/style van de muziek natuurlijk, maar ik had er van te voren niet zo over nagedacht, en dan is dat toch wel ff een shockVerder was het ook eigenlijk niet te vergelijken met Disturbed & Shinedown natuurlijk.
Alter Bridge is best wel m'n nieuwe #1
Die lampen waren inderdaad echt irritant... Hopen dat het ook echt veel toevoegt aan de DVD dan maar (lees: hopelijk ben ik te zienquote:Op maandag 8 december 2008 16:50 schreef Susie het volgende:
Ondanks dat de lampen best veel aan stonden,
Ik dacht eerder te lezen dat iemand hier het publiek te jong vond?? Maar nu begrijp ik weer dat het juist oud was??quote:Op maandag 8 december 2008 17:28 schreef PouwelZ het volgende:
Ja ik ben 20 en voelde me daar best jong
ja juist redelijk oud publiek dusquote:Op maandag 8 december 2008 17:56 schreef Susie het volgende:
[..]
Ik dacht eerder te lezen dat iemand hier het publiek te jong vond?? Maar nu begrijp ik weer dat het juist oud was??Ik dacht wel op een gegeven moment iemand te zien lopen waarvan ik dacht dat het mijn vader had kunnen zijn (60+ zeg maar)!
Vanaf de officiele sitequote:While they are in Anaheim, they will also take a look at the first edit of the new LIVE DVD. No news yet as to when this will be out but the hope is late February or March.
quote:
jong keb t je ook op msn gezegdquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:07 schreef PouwelZ het volgende:
[..]
En dat moet ik via FOK van je te horen krijgen en niet via msn?![]()
Wel goed nieuws
Helemaal nietquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:32 schreef murpheh het volgende:
[..]
jong keb t je ook op msn gezegd :S
Van de officiele sitequote:In other news, our LIVE DVD is still in the editing process. We will not make our end of February release like we hoped but we will update you with a firm date once the editing is done. In fact, Myles himself will be heading to New York City early next week to see how things are progressing. After that, Myles will catch a plane to Orlando to have a good solid week and a half of writing Alter Bridge III (working title) with Mark until they leave for Texas.
Oneens.quote:
Mwah hij is wel aardig, maar ik vind 'm niet echt geweldig ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Sickert het volgende:
DVD nogsteeds niet uit
wel 2 previews
plus dat deze versie goddelijk blijft:
Ik heb geen idee en ik was er ook niet bij, maar ik ga 'm wel kopen als dat kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef livalo het volgende:
En, wat vinden jullie van de previews? 29 september zou de deluxe DVD uitkomen, maar weet iemand of dat ook voor Nederland het geval is? Ik hoop van wel, aangezien het opgenomen is in de HMH..
Hier staat trouwens alle informatie op over de DVD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_from_Amsterdam_(live_DVD)
En natuurlijk nog de linkjes van youtube:
&
woowww vette sjit zeg.. jammer dat ik er niet bij was....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef livalo het volgende:
En, wat vinden jullie van de previews? 29 september zou de deluxe DVD uitkomen, maar weet iemand of dat ook voor Nederland het geval is? Ik hoop van wel, aangezien het opgenomen is in de HMH..
Hier staat trouwens alle informatie op over de DVD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_from_Amsterdam_(live_DVD)
En natuurlijk nog de linkjes van youtube:
&
quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef Rory78 het volgende:
*kick*
De plaatselijke platenboer had het over een Amerikaanse (grijze import) en Nederlandse DVD en veel onduidelijkheid over de verschijningsdatum. Wie weet meer?
Dit staat er op de site. Verdomme.quote:Hello Alter Bridge Nation,
It is with a heavy heart that we have to inform you that our DVD, Alter Bridge - Live From Amsterdam, has been delayed temporarily.
We spoke to our manager and he has informed us that some legal issues have arisen with our old label, Wind-Up, and our current label, Universal. He hopes to have these issues resolved soon and we are hoping to announce a new release date next week.
We deeply regret this delay and as soon as we hear word when our DVD will be released worldwide we will post a new blog, so make sure to check back.
Keep Rocking,
Alter Bridge
waar? (legaal)quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef haakon het volgende:
mp3tjes van het concert staan wel online !
nieuwsgroepen FTD-nummer: 1105034quote:
Precies een jaar later. Timing hebben ze wel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb 'em besteld!![]()
Kan nu exclusief op Amazon.com. Let wel goed op dat je de juiste regio bestelt.
7 december komt hij officeel uit.
In NL dan hopelijk wel voor zo ongeveer half februari??quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef haakon het volgende:
Hij staat al wel op I'net, maar vanaf volgend jaar pas te krijgen in de winkels
binnenharken?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ben de dvd toevallig net aan t binnenharken!
Alter Bridge Rules! Ik zag op hun site dat er weer een tour komt 2010/2011
nog even wachten dus...
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Patrijz het volgende:
[..]
binnenharken?kan hem nog niet vinden...
Check, heb 'em nu opstaan. Staat trouwens in het "boekje" dat er 8K in de HMH kan, maar dat is gewoon onzin. Vaag dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef Rory78 het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam na een dag hard werken, lag er een mooi pakketje van Amazon op me te wachten..
Ben nu aan het genieten en al richting het einde (Rise Today). Mooie produktie; heerlijk om weer eens zo'n no-nonsense DVD-registratie te zien.
http://www.heineken-music-hall.nl/page/106/Facts%20&%20Figuresquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Check, heb 'em nu opstaan. Staat trouwens in het "boekje" dat er 8K in de HMH kan, maar dat is gewoon onzin. Vaag dus.
Kijken of ik die kop van mij of m'n broer nog kan vinden...
Damnn lekker dvdtje zeg!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef Rory78 het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam na een dag hard werken, lag er een mooi pakketje van Amazon op me te wachten..
Ben nu aan het genieten en al richting het einde (Rise Today). Mooie produktie; heerlijk om weer eens zo'n no-nonsense DVD-registratie te zien.
Bedankt voor de moeite. Ik lees het volgende;quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Patrijz het volgende:
[..]
http://www.heineken-music-hall.nl/page/106/Facts%20&%20Figures
Haha... ik dacht ook zeker dat er minder in konden, dus dacht kijk zelf even... ik weet ook niet hoe ze die dingen berekenen, maar het zal waarschijnlijk toch wel in de buurt komen van die 6-8k! Best veel, man!quote:
hahha mijn buren ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |