Logan was bere goed! Heb het album gekocht en gelijk laten signeren door die gasten! Ze waren echt zupercool! Gelachen met zequote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef D3nn15 het volgende:
Het was idd beregoed... Niks gevangen helaas maar ik had in tivoli al een drumstok gevangen dus boeiend
Logan verbaasde me! Ze waren ook goed!
Trouwens, je hebt het over Tivoli... bedoel je niet 013?quote:Op dinsdag 22 november 2005 00:35 schreef D3nn15 het volgende:
Het was idd beregoed... Niks gevangen helaas maar ik had in tivoli al een drumstok gevangen dus boeiend
Logan verbaasde me! Ze waren ook goed!
Neen, tivoli in maart dit jaarquote:Op dinsdag 22 november 2005 00:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, je hebt het over Tivoli... bedoel je niet 013?
Ja vind ik ookquote:Op dinsdag 22 november 2005 08:55 schreef D3nn15 het volgende:
En wakker... Weinig reactie nog hier na gisteren?
Ik stond helemaal vooraan in het midden. Nog zo vaak met Miles gelachen als we oog in oog kwamenquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:14 schreef D3nn15 het volgende:
Ik ben nog steeds enthousiastWat een geluidje stond dichtbij het podium, die bass en drums gingen door mijn hele lichaam heen
In loving memory bij dat akoestische toegift was echt geweldig, wat een stem heeft die myles!
Als ze volgende keer komen met een nieuwe album ben ik weer van de partij!
Ik stond echt 2 meter daarachter ofzo en iets meer richting de linker kantquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik stond helemaal vooraan in het midden. Nog zo vaak met Miles gelachen als we oog in oog kwamenHeb hem een paar keer en hand gegeven en zo. Was echt mega gaaf. Was in de 013 ook zo! Zij spelen veel met het publiek! Leuk is dat! Bij ons als iedereen ging springen, hoefden wij niet te springen. Het ging vanzelf, hele grond begon echt keihard te shaken
![]()
Maar je vind de cd die ze hebben gemaakt wel goed? Als je de cd zowiezo al matig vind wat wil je dan verwachtenquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:43 schreef ready_to_rock het volgende:
Tja..
Zaal ging uit zijn dak hoor ,maar ik vond er weinig tot niets aan !
De mannen zijn zeker niet in staat om ons een met een avond vullend programma te verassen.
Bovendien hebben ze behoorlijk last van een te groot ego.
De zanger moet even laten horen dat hij ook (waardeloos) gitaar kon spelen.Echt een trieste vertoning.
Daarna moest de gitarist zonodig ook nog even ego trippen en wel op een weinig originele manier.Dat wil zeggen door middel van Van Halen lickjes (die hij overigens niet eens goed kon spelen) te laten horen.Mijn broek hing nu onderhand wel op mijn knieën...
En of dit alles nog niet genoeg was, werd er ' Whole lot of Rosie' van AC/DC ingezet.Nou, elke willekeurige coverband had het beter gedaan.Nog meer rampspoed stond ons te wachten want na deze aanfluiting werd ' Rock 'n Roll ingezet van Led Zep.Dit was volgens mijn bescheiden mening het absolute diepte punt van het 'concert'.
Maar goed de mannen hebben maar en CD gemaakt en je moet toch wat hè...
Daarna maar weer een eigen nummer en wat denk je ?? Het ik half tien en ze stoppen er mee.Deze zelf ingenomen mannetjes willen nu al dat dat zaal gaat brullen om en toegift en dat terwijl ze niets maar dan ook niets hebben gepresteerd nog.
Mijn humeur heeft nu reeds een diepte punt bereikt.En dan hem ik het nog niet eens over de kwaliteit van het geluid gehad.
Totaal geen definitie.Een grote brij die ook nog eens veel te hard stond.
Nou nadat de zaal een minuut of wat voor een toegift had gebruld komen de macho muziekanten weer op het podium.
Gelukkig spelen ze nog wel een paar goede nummers. Maar voor mijn was de lol er al vanaf.
Kort samen gevat...Niet voor herhaling vatbaar voor mij.
ik stond naast d3nn15, mini-fok-meetquote:Op dinsdag 22 november 2005 09:27 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Ik stond echt 2 meter daarachter ofzo en iets meer richting de linker kantJa die Myles is wel een ventje zeg echt goed hoe die het publiek bespeelt... En ook hoe die gitaar speelt! Toen hij zelf even in de spotlight stond, klonk goed! Toen erachteraan Tremonti
Metalingus blijf ik toch 1 van de beste nrs vinden, geweldig dat drum intro en dan zo een keihard nr, heerlijk!
zeikstraalquote:Op dinsdag 22 november 2005 10:43 schreef ready_to_rock het volgende:
Tja..
Zaal ging uit zijn dak hoor ,maar ik vond er weinig tot niets aan !
De mannen zijn zeker niet in staat om ons een met een avond vullend programma te verassen.
Bovendien hebben ze behoorlijk last van een te groot ego.
De zanger moet even laten horen dat hij ook (waardeloos) gitaar kon spelen.Echt een trieste vertoning.
Kort samen gevat...Niet voor herhaling vatbaar voor mij.
wat de neger zegtquote:Op dinsdag 22 november 2005 12:53 schreef D3nn15 het volgende:
Dat verwaand vind ik ook onzin, ze spelen juist met heel veel overgave en enthousiasme...
Als ze zo verwaand waren hadden ze wel de Heineken Music Hall opgezocht ipv de kleinere tentjes...
ja, jammer alleen dat je zo weinig hebt aan die invalshoek, tenzij je geïnteresseerd bent in hoe blij het publiek doetquote:Op dinsdag 22 november 2005 21:28 schreef Dizer het volgende:
Er was iemand linksboven die de hele tijd alles heeft gefilmd
Op hun website stond een tijd geleden uitleg hierover. Ik geloof dat er geen moer van klopte.quote:Op maandag 19 juni 2006 17:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true![]()
maart toch?quote:Op donderdag 16 november 2006 15:41 schreef D3nn15 het volgende:
Ik hoorde ook geruchten dat ze in de tussentijd een live cd zouden uitbrengen om de mensen zoet te houden tot de studio releaseIk hoop het...
Overigens las ik dat de opnames van de nieuwe cd klaar zijn en ze in pre productie fase gaan ...
Vind Tilburg net even te ver uit de buurt....op hun website staat nog geen Europese tour, das jammer!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef ralfseltje het volgende:
30 Januari in 013:
http://www.013web.nl/
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef Susie het volgende:
CD is binnen en helemaal goed!!
Oke, je leest duidelijk mijn post verkeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaar![]()
U heeft de nieuwe cd dus nog niet...want daar hebben wij het inmiddels over!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Zygje het volgende:
Metalingus is erg goed, maar one day remains vind ik toch net iets beter.
Goddank de 013quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
Waarom nou weer 013. Wat is er toch met al die artiesten. HMH mensen!!! HMH HMH
![]()
!
Idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
Die uithalen van de zanger in dat nummer zijn gewoon super.
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog foto's of filmpies gemaakt?? iemand
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.
Sorry.quote:
hopelijk is dat waarquote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef Susie het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat ze in november bij mij in de buurt gaan komen, HMH!
Nog even een toevoeging: BEN JALOERS OP JULLIE!!!
en rock am ring; hopelijk ook naar werchter, over het algemeen altijd beter dan pinkpop.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:13 schreef Susie het volgende:
Ze komen in ieder geval naar Pink Pop.
Gevonden: http://www.jimmyalter.nl/detail.php?detailtype=media&id=1311quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:18 schreef Krissinas het volgende:
Er is geloof ik door Jimmy Alter (www.jimmyalter.nl) een interview gedaan en wat van de show gefilmd ofzo. Staat alleen nog niet op de site...
Ik heb ze daar gezien, was leuk.quote:
ik denk dat ik wel gaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
whehequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Pantur het volgende:
Hehe, topper! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ben erbij!! Riep in januari al dat ze naar HMH moesten komen en gelukkig luisteren ze naar mij....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |