Vind Tilburg net even te ver uit de buurt....op hun website staat nog geen Europese tour, das jammer!quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:45 schreef ralfseltje het volgende:
30 Januari in 013:
http://www.013web.nl/
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaarquote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:26 schreef Susie het volgende:
CD is binnen en helemaal goed!!
Oke, je leest duidelijk mijn post verkeerdquote:Op woensdag 10 oktober 2007 22:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat is goed nou weer voor een understatement voor de beste release van dit jaar![]()
U heeft de nieuwe cd dus nog niet...want daar hebben wij het inmiddels over!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 21:23 schreef Zygje het volgende:
Metalingus is erg goed, maar one day remains vind ik toch net iets beter.
Goddank de 013quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:17 schreef Dizer het volgende:
Waarom nou weer 013. Wat is er toch met al die artiesten. HMH mensen!!! HMH HMH
![]()
!
Idd.quote:Op woensdag 23 januari 2008 15:53 schreef sir_Tachyon het volgende:
Die uithalen van de zanger in dat nummer zijn gewoon super.
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.quote:Op woensdag 30 januari 2008 23:40 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nog foto's of filmpies gemaakt?? iemand
quote:Op donderdag 31 januari 2008 00:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ik heb foto's, zal ze zo ff bekijken.
Sorry.quote:
hopelijk is dat waarquote:Op zondag 10 februari 2008 19:59 schreef Susie het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat ze in november bij mij in de buurt gaan komen, HMH!
Nog even een toevoeging: BEN JALOERS OP JULLIE!!!
en rock am ring; hopelijk ook naar werchter, over het algemeen altijd beter dan pinkpop.quote:Op maandag 11 februari 2008 21:13 schreef Susie het volgende:
Ze komen in ieder geval naar Pink Pop.
Gevonden: http://www.jimmyalter.nl/detail.php?detailtype=media&id=1311quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:18 schreef Krissinas het volgende:
Er is geloof ik door Jimmy Alter (www.jimmyalter.nl) een interview gedaan en wat van de show gefilmd ofzo. Staat alleen nog niet op de site...
Ik heb ze daar gezien, was leuk.quote:
ik denk dat ik wel gaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
whehequote:Op woensdag 9 juli 2008 13:23 schreef Pantur het volgende:
Hehe, topper! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Ben erbij!! Riep in januari al dat ze naar HMH moesten komen en gelukkig luisteren ze naar mij....quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:24 schreef Pantur het volgende:
Alter bridge is echt geweldig!
Vorige keer in 013 geweest, en 7 december naar de HMH!!
Vet topic trouwens, die al 4 jaar aan de gang is
Wie gaat er nog meer naar HMH?? Weet iemand al wanneer de nieuwe CD uitkomtOf is dat nog een beetje te vroeg..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |