Van de officiele sitequote:In other news, our LIVE DVD is still in the editing process. We will not make our end of February release like we hoped but we will update you with a firm date once the editing is done. In fact, Myles himself will be heading to New York City early next week to see how things are progressing. After that, Myles will catch a plane to Orlando to have a good solid week and a half of writing Alter Bridge III (working title) with Mark until they leave for Texas.
Oneens.quote:
Mwah hij is wel aardig, maar ik vind 'm niet echt geweldig ofzo.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:16 schreef Sickert het volgende:
DVD nogsteeds niet uit
wel 2 previews
plus dat deze versie goddelijk blijft:
Ik heb geen idee en ik was er ook niet bij, maar ik ga 'm wel kopen als dat kan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef livalo het volgende:
En, wat vinden jullie van de previews? 29 september zou de deluxe DVD uitkomen, maar weet iemand of dat ook voor Nederland het geval is? Ik hoop van wel, aangezien het opgenomen is in de HMH..
Hier staat trouwens alle informatie op over de DVD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_from_Amsterdam_(live_DVD)
En natuurlijk nog de linkjes van youtube:
&
woowww vette sjit zeg.. jammer dat ik er niet bij was....quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:43 schreef livalo het volgende:
En, wat vinden jullie van de previews? 29 september zou de deluxe DVD uitkomen, maar weet iemand of dat ook voor Nederland het geval is? Ik hoop van wel, aangezien het opgenomen is in de HMH..
Hier staat trouwens alle informatie op over de DVD:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_from_Amsterdam_(live_DVD)
En natuurlijk nog de linkjes van youtube:
&
quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef Rory78 het volgende:
*kick*
De plaatselijke platenboer had het over een Amerikaanse (grijze import) en Nederlandse DVD en veel onduidelijkheid over de verschijningsdatum. Wie weet meer?
Dit staat er op de site. Verdomme.quote:Hello Alter Bridge Nation,
It is with a heavy heart that we have to inform you that our DVD, Alter Bridge - Live From Amsterdam, has been delayed temporarily.
We spoke to our manager and he has informed us that some legal issues have arisen with our old label, Wind-Up, and our current label, Universal. He hopes to have these issues resolved soon and we are hoping to announce a new release date next week.
We deeply regret this delay and as soon as we hear word when our DVD will be released worldwide we will post a new blog, so make sure to check back.
Keep Rocking,
Alter Bridge
waar? (legaal)quote:Op zondag 1 november 2009 17:14 schreef haakon het volgende:
mp3tjes van het concert staan wel online !
nieuwsgroepen FTD-nummer: 1105034quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |