Precies een jaar later. Timing hebben ze wel.quote:Op maandag 30 november 2009 21:16 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb 'em besteld!![]()
Kan nu exclusief op Amazon.com. Let wel goed op dat je de juiste regio bestelt.
7 december komt hij officeel uit.
In NL dan hopelijk wel voor zo ongeveer half februari??quote:Op dinsdag 8 december 2009 21:12 schreef haakon het volgende:
Hij staat al wel op I'net, maar vanaf volgend jaar pas te krijgen in de winkels
binnenharken?quote:Op donderdag 10 december 2009 22:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
ben de dvd toevallig net aan t binnenharken!
Alter Bridge Rules! Ik zag op hun site dat er weer een tour komt 2010/2011
nog even wachten dus...
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:07 schreef Patrijz het volgende:
[..]
binnenharken?kan hem nog niet vinden...
Check, heb 'em nu opstaan. Staat trouwens in het "boekje" dat er 8K in de HMH kan, maar dat is gewoon onzin. Vaag dus.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef Rory78 het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam na een dag hard werken, lag er een mooi pakketje van Amazon op me te wachten..
Ben nu aan het genieten en al richting het einde (Rise Today). Mooie produktie; heerlijk om weer eens zo'n no-nonsense DVD-registratie te zien.
http://www.heineken-music-hall.nl/page/106/Facts%20&%20Figuresquote:Op vrijdag 11 december 2009 19:20 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Check, heb 'em nu opstaan. Staat trouwens in het "boekje" dat er 8K in de HMH kan, maar dat is gewoon onzin. Vaag dus.
Kijken of ik die kop van mij of m'n broer nog kan vinden...
Damnn lekker dvdtje zeg!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:53 schreef Rory78 het volgende:
Toen ik vanmiddag thuiskwam na een dag hard werken, lag er een mooi pakketje van Amazon op me te wachten..
Ben nu aan het genieten en al richting het einde (Rise Today). Mooie produktie; heerlijk om weer eens zo'n no-nonsense DVD-registratie te zien.
Bedankt voor de moeite. Ik lees het volgende;quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:40 schreef Patrijz het volgende:
[..]
http://www.heineken-music-hall.nl/page/106/Facts%20&%20Figures
Haha... ik dacht ook zeker dat er minder in konden, dus dacht kijk zelf even... ik weet ook niet hoe ze die dingen berekenen, maar het zal waarschijnlijk toch wel in de buurt komen van die 6-8k! Best veel, man!quote:
hahha mijn buren ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |