Huishoudelijke dingen, dvd sperlers etc etcquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat dan precies??
Is dat alleen vandaag, of ook morgen nog?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Heel veel dingen voor weinig geld.
Hee, net stond er wat andersquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:35 schreef Duiveltja het volgende:
FiPo
[..]
Huishoudelijke dingen, dvd sperlers etc etc
Morgen en zondag is het er nog.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:36 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Is dat alleen vandaag, of ook morgen nog?
Oh, oke, dan ga ik morgen misschien ook even kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Morgen en zondag is het er nog.
Okquote:Op vrijdag 3 september 2004 14:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, oke, dan ga ik morgen misschien ook even kijken
Heb je daar ook een webcam?quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:44 schreef niksan het volgende:
ik lig buiten in de zon![]()
![]()
summer
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:45 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ok
Ik vertel later wel of er nog leuke dingen waren.
Dag luitjes
quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je daar ook een webcam?
Je maakt een grapjequote:Op vrijdag 3 september 2004 14:37 schreef Tania18 het volgende:
Oh en leuke OP BVO
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je maakt een grapje't is zo'n beetje de slechtste OP ooit van SC
huh?quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:07 schreef BVO het volgende:
[..]. Dat zijn jouw OP's zonder plaatje en linkjes.
.
Dat kwam omdat mensen hem vol maken en vervolgens geen nieuwe openen. Maar dit is gewoon een standaard-op met maar 1 inleidend zinnetjequote:Op vrijdag 3 september 2004 15:09 schreef BVO het volgende:
ShowChat #43: De soaps zijn weer begonnen :).
Ik had geen tijd voor een grote OP.
Ik lig onder de zonnebank..
Dat denk ik wel.quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:50 schreef niksan het volgende:
[..]
dat wil je niet
![]()
Waarom? De zon schijnt buiten.quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:09 schreef BVO het volgende:
Ik had geen tijd voor een grote OP.
Ik lig onder de zonnebank..
Hier wel.quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:01 schreef BVO het volgende:
Ligt 'ie al in de winkel?
quote:Op vrijdag 3 september 2004 15:43 schreef BVO het volgende:.
Bespioneer mensen via Webcams! Deeltje 2!!.
Maar ik ga nu idd ff naar buiten.
quote:Op vrijdag 3 september 2004 16:15 schreef niksan het volgende:
[..]
dacht even dat Tania18 er ook aan meedeed![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 17:09 schreef dunn0w het volgende:
TVP![]()
.
het ging om de avatar van Svurnoquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
Ik lig niet onder de zonnebank hoor![]()
Ja, ik had hem net ook ineens door. Ik ben niet zo vlug van begrip vandaagquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:20 schreef niksan het volgende:
[..]
het ging om de avatar van Svurno
Dat krijg je er nou van als je mij in je avatar neemt, dan gaat je intelligentie ineens met sprongen achteruitquote:Op vrijdag 3 september 2004 17:24 schreef Svensational het volgende:
Oh, ik sanp hem nu ook pas
he wat??quote:Op vrijdag 3 september 2004 19:01 schreef ZOWIEE het volgende:
*poging Duiveltja naar topic te lokken
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik niet![]()
quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ja Top Gear ga ik zeker kijkenquote:Op vrijdag 3 september 2004 20:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Lees dan ook de rest
Gisteravond keek ik naar boulevard( er was verder niks op tv)quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga het Glazen Huis opnemen.
haha ik ook . zwaare eerste schoolweek gehad.quote:Op vrijdag 3 september 2004 20:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja hoor, ik ben blij dat het weekend is
late reactie![]()
Stage valt echt tegenquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
haha ik ook . zwaare eerste schoolweek gehad.
Aahquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Stage valt echt tegen![]()
En net toen ik wegging: 'Ja Leonie, maandag wordt echt een drukke dag hoor, bereid je maar vast voor!'
Verpest ook nog eens mn weekend![]()
Op de afdeling marketingcommunicatie van World of Tui reisbureaus, het is op zich wel leuk werk, maar tegen 3 uur ben ik het gewoon zat en dan wil ik naar huis, maar ik moet tot half 6quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:10 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Aah.
En wat voor stage doe je dan ???
Ja maar ga over paar maanden ook beginnen met mijn eerste stage.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op de afdeling marketingcommunicatie van World of Tui reisbureaus, het is op zich wel leuk werk, maar tegen 3 uur ben ik het gewoon zat en dan wil ik naar huis, maar ik moet tot half 6![]()
Jij zit nog op school neem ik aan?
haha wat dan ?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Bah, WAT HAAT IK CHAMPIGNONS ZEG![]()
Wat voor soort stage moet dat worden?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ja maar ga over paar maanden ook beginnen met mijn eerste stage.
Moet nog wel een stage plek vinden.
Nou ik wil verder gaan in de tourisme sektor (wil activeiten bergeleider worden op campings in zuideuropa) dus het zou wel iets met kinderen worden in de sportzaal ofzo.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wat voor soort stage moet dat worden?
geniet nog maar even van school zou ik zeggen![]()
Ooh leuk zeg (kom bij TUI werken :') ) Zuid Europaquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:23 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nou ik wil verder gaan in de tourisme sektor (wil activeiten bergeleider worden op campings in zuideuropa) dus het zou wel iets met kinderen worden in de sportzaal ofzo.
Ja Frankrijk Portugal Spanje enzo daar in die richting.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:26 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ooh leuk zeg kom bij TUI werkenZuid Europa
!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:16 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
haha wat dan ?
Ja, zit ik daar lekker pizza te eten enzo...lekker pizza Salami...zitten er vieze stukken champignonquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:17 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik vind ze ook niet lekker trouwens
Dan moet je naar de NHTV gaan in Breda, ik heb daar zelf dus niet gezeten, maar dat is echt de beste opleiding die er is. Ik heb ook een particuliere opleiding gedaan, maar dat was echt baggerquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:30 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil, naar alle waarschijnlijkheid, ook iets met toerisme doen...Kom ik leuke school tegen bij Studiebeurs, de TIO, is het een particuliere school
Waar heb jij dan wel op gezeten?quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan moet je naar de NHTV gaan in Breda, ik heb daar zelf dus niet gezeten, maar dat is echt de beste opleiding die er is. Ik heb ook een particuliere opleiding gedaan, maar dat was echt bagger![]()
Spuug je ze weer uit.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Ja, zit ik daar lekker pizza te eten enzo...lekker pizza Salami...zitten er vieze stukken champignonin.
![]()
Daar heb ik toch niet om gevraagd
Wat is? Niet blij mee? Vertel meid, gooi het in de groep. Schroom je niet.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:45 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
HBO Nederland in Rotterdam [afbeelding]
Ja, maar zo ben ik niet opgevoed door mijn ouders.quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:48 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Spuug je ze weer uit.
hehe ook als je echt niet lust ??quote:Op vrijdag 3 september 2004 21:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, maar zo ben ik niet opgevoed door mijn ouders.
Netjes opeten met mes en
Nou ja, het was gewoon geen goede school. Het niveau was laag, het enige moeilijke was de hoeveelheid dingen die je allemaal uit je hoofd moest leren. Dat was ook het enige wat je daar deed: feitjes leren verder niks praktijkgerichts ofzoquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat is? Niet blij mee? Vertel meid, gooi het in de groep. Schroom je niet.![]()
Yepquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Het was weer leuk!!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:23 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Hoe was het in de Jaarbeurs Duiveltja??
scherpquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
dat is al over 10 minuten!
quote:Op vrijdag 3 september 2004 23:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Mijn zus heeft 220 euro uitgegeven, mijn andere zus heeft 60 euro uitgegeven en ik 6 euro [afbeelding]
Hoi Leoniequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ach ja het is weekend![]()
Hoi Tania
Aan de uitgaven te zien is het meer wat voor meisjesquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Maar het was dus wel leuk? Dan ga ik morgen toch maar even kijken
Moest je trouwens entree betalen?
Shit, ik heb al helemaal geen geld meerquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Aan de uitgaven te zien is het meer wat voor meisjes
Het is gratis.
Student hequote:Op vrijdag 3 september 2004 23:38 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Shit, ik heb al helemaal geen geld meer![]()
Nou ja, het is in ieder geval gratis![]()
Ik ga er weer vandoor! Weltruste alvast![]()
Vooral met Jonathan Rossquote:Op vrijdag 3 september 2004 23:42 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat vind ik makkelijk![]()
quote:Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ja, idd!!!quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef Svensational het volgende:
Dat had best allemaal in 1 post gekund, Svurno!!
Topicvervuilerquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:51 schreef Svensational het volgende:
Dat had best allemaal in 1 post gekund, Svurno!!
Blijf je aan de gang???quote:Op zaterdag 4 september 2004 01:54 schreef Svensational het volgende:
Doei doei
Vind je het gek op een zaterdagquote:Op zaterdag 4 september 2004 06:19 schreef Christine het volgende:
Er is echt helemaal niks of niemand online op dit tijdstip
Dank jequote:Op zaterdag 4 september 2004 10:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een gebagger hier.
Sorry, we beginnen even opnieuw.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Wij gaan vanavond barbecuenquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:30 schreef Duiveltja het volgende:
Mooie dag is het vandaag
Ik ben al standaard met een kleurtje dus ik hoef lekker niet te zonnen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:38 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat
is
beter
!
[..]
Jazeker, straks lekker zonnen![]()
Wat ga je doen? Lanterfanten?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:41 schreef BVO het volgende:
Heb ook een drukke dag vandaag.
Wat begint er?quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:46 schreef Svensational het volgende:
Dan begint ER
Eerst even het gebruikelijke van de afgelopen weken (lui zijn :')) (heb écht weinig gedaan sinds ik weer thuis benquote:Op zaterdag 4 september 2004 11:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Lanterfanten?
Het was geen compliment.quote:Op zaterdag 4 september 2004 11:03 schreef Svensational het volgende:
Dank je
Ga even ergens anders modje lopen spelen jaquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het was geen compliment.
Zo'n spannend forum is SHO nu ook weer niet om te modden.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:11 schreef Svensational het volgende:
laat mijTommerd ook eens plezier hebben.
Precies. Bij IDO kon ik nog afentoe eens berichten editten of verwijderen. Nu heb ik dat nog maar een paar keer gedaan.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:14 schreef BVO het volgende:
Zo'n spannend forum is SHO nu ook weer niet om te modden.
Hij is blij dat 'ie 'ns wat kan doen..
Erg aardig voor je, maar dat hoeft nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 4 september 2004 12:28 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wil best wel ff een baggerkloon aanmaken voor je
Ik heb er 17 op een rij staan een paar pagina's terug. Edit maar raakquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies. Bij IDO kon ik nog afentoe eens berichten editten of verwijderen. Nu heb ik dat nog maar een paar keer gedaan..
Tuurlijkquote:Op vrijdag 3 september 2004 21:57 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
hehe ook als je echt niet lust ??
quote:Op zaterdag 4 september 2004 06:25 schreef Christine het volgende:
Ik ken een heel raar kind
Haar naam is Hind
Ze is niet zo intelligent
En ze praat met een accent
Helaas kunnen we haar niet dwingen
Te stoppen met zingen
Help dus allemaal een handje mee
En boycot haar CD
Ik ken een heel raar kindquote:Op zaterdag 4 september 2004 12:52 schreef BVO het volgende:
Ze is wel intelligent..
Maar ze praat idd met een accent..
quote:Op zaterdag 4 september 2004 13:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Haar naam is Hind
Volgens BVO is ze wel intelligent
Maar ze praat idd met een accent
Te stoppen met zingen
En boycot haar CD
hehe je moet gaan rappenquote:Op zaterdag 4 september 2004 13:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Haar naam is Hind
Volgens BVO is ze wel intelligent
Maar ze praat idd met een accent
Te stoppen met zingen
En boycot haar CD
ja dat poppetje met die roze achtergrond.. he... die doet het niet meer.. want boomspeed ligt er al 2 dagen uit .. echt raar...quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Je hebt een Isabella avatar!!
je avatarquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:30 schreef dunn0w het volgende:
Woei ik wordt helemaal vrlijk van dit weer![]()
!
Cool!quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
ja dat poppetje met die roze achtergrond.. he... die doet het niet meer.. want boomspeed ligt er al 2 dagen uit .. echt raar...
maargoed... isabella is top!.
Neequote:Ben je al bruin Leonie?
Mijn avater....quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:52 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
je avatar![]()
Ah, da's leukquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Neehet is ook echt superwarm in de tuin, echt gewoon niet uit te houden zonder wind, dus ik ben nog wit
maar morgen ga ik én naar het strand én barbequen, dus dat komt wel goed!
'He jongens!? ... horen jullie me niet? ...'quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:
Benjamin was grappig gister![]()
Ja, alleen een paar Friends videobanden gekochtquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ben je nog geweest Tania?
'1 minuutje maar?... Kom op zeg..'quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
'He jongens!? ... horen jullie me niet? ...'![]()
Ja godver, ik dacht ik probeer mn nieuwe downloadprogramma, maar hij heeft ze allemaal onvolledig binnengehaaldquote:Op zaterdag 4 september 2004 16:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
ZOWIEE, hoe vond je Jeff Buckley nouhou?
Probeer eMule eensquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:02 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja godver, ik dacht ik probeer mn nieuwe downloadprogramma, maar hij heeft ze allemaal onvolledig binnengehaalden ik was ook vergeten welke nummers je had genoemd en ik wist niet meer waar dat stond had geen zin om terug te zoeken
![]()
Ik zal kazaa eens aan het werk zetten![]()
Ja zoals ik al zei.....quote:Op zaterdag 4 september 2004 17:55 schreef Svensational het volgende:
Evelien, ik vind je avatar echt vet lelijk nuHij is echt ontzettend onscherp
.
En volgens mij ben jij de enige die het verschil zietquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:01 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei.....
Boomspeed ligt eruit... en dus moet ik maar een jpg nemen...
thanksquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:05 schreef Duiveltja het volgende:
Je kan je plaatje uploaden bij www.imageshack.us
? ben je moequote:Op zaterdag 4 september 2004 18:33 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Niet echt moe... meer verveeltquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:54 schreef Duiveltja het volgende:
Wat heb je dan allemaal gedaan dat je zo moe bent?
De opbrengst van dat middagje was alleen die Friends tapes?quote:Op zaterdag 4 september 2004 18:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niet echt moe... meer verveelt![]()
Maar wel 3 uur in de stad (en de Jaarbeurs) gelopen![]()
En een nieuwe broek en shampooquote:Op zaterdag 4 september 2004 18:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De opbrengst van dat middagje was alleen die Friends tapes?
liedjesschrijver...geloof ikquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:01 schreef Duiveltja het volgende:
Ik weet ook niet wie het is
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Godver, ik denk dus heel de tijd dat Svensational zo moe was
Verander die avatars eens!
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:08 schreef Duiveltja het volgende:
[afbeelding]
Hij blijft geniaal na al die keren dat ik hem gezien heb
Dit is Eddie Murphy in zijn toptijd de jaren 80.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Ik had nog een heel klein stukje gezien van Eddie Murphy van de week en dat was leueueuk!
Alleen dat kleine stukjequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:13 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dit is Eddie Murphy in zijn toptijd de jaren 80.![]()
Heb je Raw al eerder gezien of alleen dat kleine stukje?
*schrikt*quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Alleen dat kleine stukjeik moet dat maar eens ergens vandaan gaan toveren
![]()
Van de week wel weer Shrek gekeken en Donkey is ook zoooooo leuk, echt weer zo gelachen!
*schaamt*quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:21 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
*schrikt*
En je hebt Delirious (standup uit '83) ook niet gezien??
Donkey is zijn grappigste rol van de laatste jaren. Murphy maakt nu alleen maar slappe familiefilms. Je moet zijn jaren 80 films maar eens kijken. Veel beter en veel scherper qua humor.
wat ben je toch een schatquote:Op zaterdag 4 september 2004 17:00 schreef dunn0w het volgende:
Om bigmac niet onnodig te kwetsen heb ik mijn avater toch maar veranderd.
Delirious en Raw zijn 2 van de meest grappige standups ooit.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
*schaamt*![]()
Ik heb wel eens stukjes standup gezien, maar dat is al heel lang geleden![]()
-edit- ik zie net dat ie al is aangevraagd op [censuur] eerst delirious en dan raw, dus morgen binnen![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Delirious en Raw zijn 2 van de meest grappige standups ooit.
Je gaat echt gegarandeerd spierpijn in je wangen krijgen van het lachen![]()
Als je het niet lukt bij de p2p boer dan wil ik wel ff mijn ftp openzetten
Zo zo je hebt je eigen expertquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:32 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
cool! ik heb er nu al zin in!
ik heb niet genoeg schijfruimte dus ik laat het iemand anders doen (een expert) maar toch dank je wel, ook trouwens voor al je kijktips!
![]()
Dont tell TBquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat ben je toch een schat![]()
Idd, dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
Was je nu naakt?![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:28 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
wat ben je toch een schat![]()
Timbob is nergers meer te bekennen...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dont tell TBik wil nog langer leven
Jaa FTD is kewlquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Zonder die expert had ik FTD enzo natuurlijk nooit ontdekt![]()
quote:Was je nu naakt?![]()
Word het voor jou ook tijdquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Timbob is nergers meer te bekennen...
Volgens mij heeft hij een ander...![]()
Nee hoor...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:46 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Word het voor jou ook tijd![]()
Zoek een leukerd uit en ga vreemd zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Timbob is nergers meer te bekennen...
Volgens mij heeft hij een ander...![]()
nog erger... hij blokt me...quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
nee hoor, hij is superverliefd op je, dat vertelde hij op msn![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zoek een leukerd uit en ga vreemd zou ik zeggen.
http://fotoboek.fok.nl/mannen.fok
Hmm ja blijkbaarquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef Tania18 het volgende:
Jullie zitten ook allemaal met elkaar op MSN?!?![]()
te veel vrije tijd.... (soms)quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef Tania18 het volgende:
Ik wil met jou op MSNquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:47 schreef Tania18 het volgende:
Dat zeg ik net tegen jequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef Svensational het volgende:
Allemaal de TV op NED3!!!!!!! 5 jaar K3 is er op!
Oh gelukkig, jij ook nietquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hmm ja blijkbaar
Zijn jullie zeker over ons aan het roddelen![]()
Ik doe niet meer aan MSNquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wil met jou op MSN
Sorry, ik heb nog niks terug gelezenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat zeg ik net tegen je![]()
Je hebt toch wel meegedanst he?!?
Je breekt m'n hartquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan MSN![]()
Wij voelen ons nu wel buitengesloten hequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, jij ook niet![]()
Ik dacht al dat jullie 1 groot front vormden ofzo![]()
I'm loving itquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:44 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Jaa FTD is kewl
Ik maak er nu niet zo heel veel gebruik van, maar ik stap over van Chello naar XS4ALL en die heeft de beste nieuwsgroepen. Dan zal ik wel weer een FTD accountje aanmaken.
[..]
quote:![]()
Nee joh ik zat in mijn gewone kleren.
Ja, best welquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wij voelen ons nu wel buitengesloten he![]()
Je mag denken wat je wilt.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef ZOWIEE het volgende:
Weer een illusie minder![]()
quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je breekt m'n hart
Alleen maar met Timbob, daar is op msn geen touw aan vast te knopenquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:50 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh gelukkig, jij ook niet![]()
Ik dacht al dat jullie 1 groot front vormden ofzo![]()
eeuh 2quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:49 schreef Svensational het volgende:
Allemaal de TV op NED3!!!!!!! 5 jaar K3 is er op!
hehe zie je nog een janequote:Op zaterdag 4 september 2004 19:55 schreef Bupatih het volgende:
Herman Finkers kijken
Sinterklaas gaat nooit dood. Toch?quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:57 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht eerst dat Sinterklaas dood was![]()
Ja dacht ik ook die heet ook Bram dinges.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:57 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht eerst dat Sinterklaas dood was![]()
Je hebt een vrieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieiendquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:52 schreef Tania18 het volgende:
oya lélé ik voel me plots weer zo oya lélé
doe het nog een keer zo oya lélé
zing met ons mee oja ojee
![]()
Idd Ned 2quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:54 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
eeuh 2![]()
Iemand die voor jou door vuur gaat.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt een vrieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieiend
Nee idd...iets wat niet bestaat .. gaat idd nooit doodquote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sinterklaas gaat nooit dood. Toch?![]()
Nee die gaat niet dood die word opgemaakt. als sint 1 op is word hij vervangen door een nieuwe.quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:58 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Sinterklaas gaat nooit dood. Toch?![]()
De rest wist ik niet meerquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iemand die voor jou door vuur gaat.
Elke dag weer voor je klaar staat.
Voor altijd aan je zij,
Je hebt een vriend.
Iemand die je nooit alleen laat.
Met jou de toekomst tegemoet gaat.
Geloof me maar, je hebt een vriend in mij.
![]()
Ik heb het even opgezochtquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
De rest wist ik niet meer
Dat maak jij er van.quote:Op zaterdag 4 september 2004 20:02 schreef Tania18 het volgende:
Hee, geen cyberseks hier hoor Duiveltja en Leonie![]()
Hee, jij begint door te zeggen dat je geen kleren aan hebt hoorquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:04 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat maak jij er van.
Dirty mind heb je, dat had ik nou niet gezocht achter een braaf meisje uit Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |