Tis je geraden ook. Anders had ik al die moeite voor niks gedaanquote:Prachtig Bupatih. Hele mooie foto’s.
Nee hoor, stel het op prijs. Echt voor het volgende toernooi zit ik nu al te twijfelen tussen jou en Dizer.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef Bupatih het volgende:
Tis je geraden ook. Anders had ik al die moeite voor niks gedaan
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii. Internet je nu vanuit jouw mooie kasteeltje?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:11 schreef dunn0w het volgende:
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:12 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee hoor, stel het op prijs. Echt voor het volgende toernooi zit ik nu al te twijfelen tussen jou en Dizer.
Hahah... ja mijn droom kasteelquote:Op woensdag 1 september 2004 22:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiii. Internet je nu vanuit jouw mooie kasteeltje?
Dat dacht ik al. Heb zo hier en daar mijn webcams hangen.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:15 schreef dunn0w het volgende:
Hahah... ja mijn droom kasteel
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Heb zo hier en daar mijn webcams hangen.
quote:Op woensdag 1 september 2004 22:16 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Heb zo hier en daar mijn webcams hangen.
O.a.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:20 schreef Bupatih het volgende:O, zit jij dunn0w te bespieden?
Stond laatst nog in de krant dat... er een virus was dat je webcam onder controle neemt ...quote:Op woensdag 1 september 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
O.a.
Foto's????!!!quote:Op woensdag 1 september 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
O.a.
He, ik ben dan wel een vieze vuile gluurder maar ook ik heb zo mijn principes. Tsssssssss.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Foto's????!!!
ja maar ik niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:28 schreef Dada het volgende:
[..]
He, ik ben dan wel een vieze vuile gluurder maar ook ik heb zo mijn principes. Tsssssssss.
Hoezo? Zijn wij niet gezellig dan?quote:Op woensdag 1 september 2004 22:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik ga zo maar eens slapen
Nee dat heb ik gezien op webcam #3018 om 19.44 uur.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:30 schreef Bupatih het volgende:
ja maar ik niet.
ow kut....quote:Op woensdag 1 september 2004 22:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee dat heb ik gezien op webcam #3018 om 19.44 uur.
NOG een kusje op je hoofd dan.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:34 schreef ZOWIEE het volgende:
Jawel maar ik heb hoofdpijn en ik moet weer vroeg op
Welnee, ik zeg niets. Heb het alleen maar doorverkocht aan www.smutserver4youandthebitchyourodeinon.org Meer niet.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:35 schreef Bupatih het volgende:
Dit ga je toch niet doorvertellen he![]()
Zo leuk is het nou ook weer nietquote:Op woensdag 1 september 2004 22:36 schreef Dada het volgende:
[..]
NOG een kusje op je hoofd dan.
Morgen weer leuk naar je stage joh. Je voorbereiden op je toekomst, leuk joh. Maar ja met hoofdpijn is niets echt leuk....
Dan rest er alleen nog maar: ziek melden.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:40 schreef ZOWIEE het volgende:
Zo leuk is het nou ook weer niet![]()
Een goed begin is het halve werk.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:43 schreef ZOWIEE het volgende:
tis pas mn 3e dag![]()
Nou een fijne dag gewenst morgen. Doei.quote:Op woensdag 1 september 2004 22:46 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar nu ga ik dus!
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
BVO zit weer in fotoboeken te spieken want ik zou dit topic openenMaar leuk gedaan
In het Idols forum was je ook vaak te laat met het openen van topicsquote:Op woensdag 1 september 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
BVO zit weer in fotoboeken te spieken want ik zou dit topic openenMaar leuk gedaan
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:36 schreef schatje het volgende:
[..]
In het Idols forum was je ook vaak te laat met het openen van topics.
Niets veranderd dus.
Hallo lieverdquote:Op woensdag 1 september 2004 23:47 schreef Tom_Tom- het volgende:
schatje!***.
Volgende week komt In Bed With Madonna op TV.
Hoe gaat alles zo met je?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:50 schreef schatje het volgende:
Hallo lieverd.
Thanks voor melden.
Ouwe koeien, Svurno.quote:Op woensdag 1 september 2004 23:49 schreef Svensational het volgende:! Ik was ook vaak te vroeg en dan gingen ze nog dicht
Heel goed. En met jou??quote:Op woensdag 1 september 2004 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hoe gaat alles zo met je?
En daar ben ik voor he..
Ja, jij bent medeplichtig jaquote:Op woensdag 1 september 2004 23:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ouwe koeien, Svurno..
Er weer tegen aan. En 's avonds lekker ontspannen van het nieuwe tv seizoenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:54 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, met mij ook. De laatste dagen van mijn allerlaatste middelbareschoolvakantie (hopelijk) zijn nu bezig.
Emma is er niet hoorquote:Op woensdag 1 september 2004 23:55 schreef BVO het volgende:
Zet je onlinestatus 'ns openbaar..
Je bedoelt Patty Brard met d'r ontslakken?quote:Op woensdag 1 september 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik kijk vooral erg uit naar Patty's Fort.
Kelly die de inhoud die eruit is gekomen bestudeert op een lange nagel. Staan foto's van in de roddelbladenquote:Op woensdag 1 september 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, ik kijk vooral erg uit naar Patty's Fort.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:59 schreef schatje het volgende:
[..]
Kelly die de inhoud die er uit is gekomen bestudeert op een lange nagel. Staan foto's van in de roddelbladen![]()
.
Yup!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:58 schreef BVO het volgende:
Je bedoelt Patty Brard met d'r ontslakken?
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:01 schreef schatje het volgende:
Met Kelly erbij krijg je toch een stukje van Big Brother terug.
Dat boek, daar heeft iedereen het over. Ook Mama_Tom-: "Ja Tom, dat moet je echt lezen!"quote:Op donderdag 2 september 2004 00:04 schreef schatje het volgende:
Maar goed, ik ga naar bed. Ik ga Da Vinci Code uitlezen.
Trusten.
Dat was vast minder kinky dan dat het klinkt.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:17 schreef Svensational het volgende:
Als jullie je afvragen waar ik was: Ik was aan het stoeien met Jessica Alba![]()
Bupatih vond het nodig om een stuk of zo foto's a 2 MB p/s in vorige SC te zettenquote:Op donderdag 2 september 2004 00:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat was vast minder kinky dan dat het klinkt.
quote:Op woensdag 1 september 2004 23:18 schreef schatje het volgende:
Knappe jongen hoor die Dizer.
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:43 schreef Svensational het volgende:
Ik heb het altijd al gezegd
Jij bent er toch nooit als een SC-topic vol isquote:Op donderdag 2 september 2004 00:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Trouwens, das allemaal niet zo lang geleden, maar we zitten wel in topique #45
Damn wat gaan we hard!! Ik ga binnenkort beginnen aan een mooie op voor #50
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:59 schreef Svensational het volgende:
Laten we hopen dat jij er bent als #50 geopend moet worden. Anders doen we gewoon 49.1, 49.2 enz... als jij er nog niet bent
Dat lijkt toch niet op elkaarquote:Op donderdag 2 september 2004 01:15 schreef Svensational het volgende:
Is het Dennis, of is het Dizer
[afbeelding]
Maar dat lijkt nietquote:Op donderdag 2 september 2004 01:16 schreef Svensational het volgende:
Oh Dizer was er wel
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op donderdag 2 september 2004 01:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat lijkt toch niet op elkaar
had dan deze gepakt, want mensen begonnen dat te beweren toen ze deze foto zagenquote:Op donderdag 2 september 2004 01:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit beweerdDat waren anderen
![]()
Zie ik eruit alsof ik zin heb om alle 20 foto's in jouw fotoboek te bekijken?quote:Op donderdag 2 september 2004 01:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
had dan deze gepakt, want mensen begonnen dat te beweren toen ze deze foto zagen
http://fotoboek.fok.nl/userpics/22273_fok003.jpg
En wat bedoel je daarmeequote:Op donderdag 2 september 2004 09:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Goeiemorgen!
De Dominee heb je gezien toch? Ze ging daar naakt he? Maar het schijnt dat je door het licht er bijna niks van zietquote:Op donderdag 2 september 2004 09:47 schreef timbob het volgende:
hallo en goeiemorgen
ik heb chantal janzen gezien in de film
quote:Op donderdag 2 september 2004 09:55 schreef Svensational het volgende:
En wat bedoel je daarmee?
ze ging naakt jaquote:Op donderdag 2 september 2004 09:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
De Dominee heb je gezien toch? Ze ging daar naakt he? Maar het schijnt dat je door het licht er bijna niks van ziet.
Nou sorry hoorquote:Op donderdag 2 september 2004 09:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..].
Mens, doe niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 2 september 2004 10:01 schreef Svensational het volgende:
Nou sorry hoor
Zelf zegt ze dat de stand-in voor de autorij-scenes is(ze heeft geen rijbewijs)quote:Op donderdag 2 september 2004 10:01 schreef timbob het volgende:
[..]
ze ging naakt ja
vet harde sex e.d.
maar ik denk dat het een stand-in was.... anders hadden ze het idd wel beter belicht. maarja, ze is evengoed mooi
Okeequote:Op donderdag 2 september 2004 10:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mens, doe niet zo moeilijk.
hoiquote:Op donderdag 2 september 2004 10:36 schreef dunn0w het volgende:.... At school
Ze hebben hier helaas geen tv .. maar anders..
hmmquote:Op donderdag 2 september 2004 10:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zelf zegt ze dat de stand-in voor de autorij-scenes is(ze heeft geen rijbewijs).
Ik vond hem zwaar lekkerquote:Op donderdag 2 september 2004 11:32 schreef timbob het volgende:
nouja
eigenlijk vond ik de pakjes die ze daar aanhad niet bij d'r passen. en ze was teveel gemake-upped.
ik vond em wat tegenvallen. ik vind haar "naturel" een stuk mooier....
of ben ik nu meteen weer homo?
dat krijg ik tenminste wel vaker naar m'n hoofd geslingerd na zo'n opmerking..
Het intrigerende aan het boek is dat de schrijver ook verschillende historische interessante weetjes over symboliek in de kunst, religie en geheime genootschappen vertelt. Zo waren Jezus Christus en Maria Magdalena in werkelijkheid met elkaar getrouwd en kregen een dochtertje genaamd Sara. Na de kruisiging van Jezus vluchtte Maria met het kindje naar Frankrijk. Deze aardse aspecten zijn in strijd met hetgene waar de Kerk voor staat; namelijk dat Maria Magdalena een hoer was, toevallig aan de zijde van Jezus Christus en natuurlijk het belangrijkste; dat Jezus Christus een goddelijke wezen is. Kortom, het boek is dus ook een aanval op de Kerk.quote:Op donderdag 2 september 2004 00:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dat boek, daar heeft iedereen het over. Ook Mama_Tom-: "Ja Tom, dat moet je echt lezen!"
Het gaat ook verfilmd worden, trouwens. http://uk.imdb.com/title/tt0382625/
En? Het was zeker een stuk gezelliger hierquote:Op donderdag 2 september 2004 12:27 schreef Svensational het volgende:
Je was er helemaal niet gister
Het was ontzettend saaiquote:Op donderdag 2 september 2004 12:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En? Het was zeker een stuk gezelliger hier![]()
Wat is er toch met ons? Waarom wordt het altijd saai als wij er zijn?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was ontzettend saai. Tenminste, toen ik kwam werd het saai
Ik weet het ook niet... We zijn zo leukquote:Op donderdag 2 september 2004 12:31 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat is er toch met ons? Waarom wordt het altijd saai als wij er zijn?![]()
Blijkbaar toch nietquote:Op donderdag 2 september 2004 12:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet... We zijn zo leuk
Waarom?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:38 schreef Tania18 het volgende:
* Tania18 is gestressed![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:09 schreef BVO het volgende:
Jij doet Anita na..
quote:Op donderdag 2 september 2004 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupatih vond het nodig om een stuk of zo foto's a 2 MB p/s in vorige SC te zetten
whehehequote:Op donderdag 2 september 2004 00:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stoute Bupatih..
Waar jullie het over hebbenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:18 schreef Svensational het volgende:
Wat mis je dan?
Ik verborg mijn onlinestatus. Toen deed BVO het ook. En nou heb ik het weer terugquote:Op donderdag 2 september 2004 13:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waar jullie het over hebben![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 13:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
whehehe![]()
En dus gaan BVO en ik geen middelvinger meer naar elkaar opstekenquote:Op donderdag 2 september 2004 13:24 schreef BVO het volgende:
En ik ook..
Oh, oke, was dat allesquote:Op donderdag 2 september 2004 13:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik verborg mijn onlinestatus. Toen deed BVO het ook. En nou heb ik het weer terug
quote:Op donderdag 2 september 2004 14:23 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij verveelt iemand zich.
ze hadden die foto 2 seconde later moeten nemen.. nadat de nageltjes eruitkwamen en het hoofdje van het eendje op de grond lag..quote:
Sorry, maar ik moest me ff populairder maken bij Dadaquote:Op donderdag 2 september 2004 13:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
![]()
Misschien moeten we wat nieuwe mensen gaan wervenquote:Op donderdag 2 september 2004 16:16 schreef timbob het volgende:
jawel he..
misschien moeten we maar een chatbot neerzetten..
Jij bent hier bijna nooitquote:Op donderdag 2 september 2004 16:24 schreef _bigmac_ het volgende:
Hmmn de hele dag is wel veel hoor.
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:30 schreef Duiveltja het volgende:
En ik ben weer thuis na een nutteloze schooldag
Hallo meneer Bobquote:Op donderdag 2 september 2004 16:34 schreef BVO het volgende:
Een chat is er al.
Inky is net gehuldigd in Barendrecht..
Anita!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hallo meneer Bob![]()
Niks omdat niemand boeken had verviel de les.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:32 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan op school?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:38 schreef BVO het volgende:
Zo heet je toch?.
quote:Op donderdag 2 september 2004 16:39 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Niks omdat niemand boeken had verviel de les.
Dat is ook een leuke naam jaquote:Op donderdag 2 september 2004 16:42 schreef timbob het volgende:
[..]
Voornaam: -
hoi streepje
2.5 uurquote:Op donderdag 2 september 2004 16:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Weer anderhalf uur voor niets gereisd
![]()
Oh, nog ergerquote:Op donderdag 2 september 2004 16:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
2.5 uur
Je hebt niet altijd je boeken nodig.quote:Op donderdag 2 september 2004 16:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oh, nog erger![]()
Maar als je dat boek al niet had, waarom ging je dan?![]()
Je komt een beetje chagrijnig overquote:Op donderdag 2 september 2004 16:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Je hebt niet altijd je boeken nodig.
Hoezo??quote:Op donderdag 2 september 2004 16:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je komt een beetje chagrijnig over![]()
![]()
Gulpjequote:Op donderdag 2 september 2004 16:43 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Dat is ook een leuke naam ja![]()
Hoe heette dat belgische meisje in Phileine zegt sorry ook alweer? Dit had ook zo'n rare naam![]()
Coolquote:Op donderdag 2 september 2004 16:58 schreef Duiveltja het volgende:
ff snel gemaakt
Jaaa Gulpje dat was hetquote:Op donderdag 2 september 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Gulpje. Toch?
.
Ik denk echt dat je Anita heet ja..
Lezen, naar de bibliotheek gaan om nog meer boeken te halen, verder lezen, samenvattingen maken...quote:Op donderdag 2 september 2004 17:00 schreef Duiveltja het volgende:
Ga jij nog wat boeiends doen morgen?
Oh.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaa Gulpje dat was het![]()
En nee ik heet geen Anita, en ik vind Anita echt de meest verschrikkelijke naam die er is![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:01 schreef BVO het volgende:
Een hintje kan je toch wel geven?..
De laatste tijd ga ik nauwelijks uitquote:Op donderdag 2 september 2004 16:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Cool![]()
Ga je eigenlijk wel eens uit in Utrecht?
Het begint met de K?quote:
Als ik ga wel bijna altijd in Utrecht, maar de laatste tijd ga ik ook nog maar weinigquote:Op donderdag 2 september 2004 17:03 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De laatste tijd ga ik nauwelijks uit![]()
Ik ging meestal met een neef van me, maar die is getrouwd die is dus niet beschikbaar. Ga jij vaak uit in Utrecht of ga je liever naar de andere steden?
Leuk is andersquote:Op donderdag 2 september 2004 17:01 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Lezen, naar de bibliotheek gaan om nog meer boeken te halen, verder lezen, samenvattingen maken...
Leuk he?!?![]()
![]()
Redelijk ja.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
Kan je uitgaan in Utrecht dan?.
.
Ik wou altijd al een keer naar Zillion in Antwerpen. Jammer dat ze die tent hebben gesloten.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ik ga wel bijna altijd in Utrecht, maar de laatste tijd ga ik ook nog maar weinig![]()
Ik vind er niet veel meer aan hier![]()
Ja lach maarquote:Op donderdag 2 september 2004 17:05 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Leuk is anders![]()
Ken ik nietquote:Op donderdag 2 september 2004 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
Ik wou altijd al een keer naar Zillion in Antwerpen. Jammer dat ze die tent hebben gesloten.
Oh... ik hou het toch maar bij Rotterdam.quote:Op donderdag 2 september 2004 17:06 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Redelijk ja.
[insert-> aai over je bol smillie]quote:Op donderdag 2 september 2004 17:06 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja lach maar![]()
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 2 september 2004 17:10 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga ff eten.
quote:Ik wil jou jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het heel zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Heel zachtjes
Het was lekkerquote:Op donderdag 2 september 2004 17:11 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:14 schreef Tania18 het volgende:
Ik vind die teksten van K3 best heftig eigenlijk![]()
[..]
quote:Ik ben een klein geil sletje (2x),
en ik zit aan jou,
je broek uit en pak me,
Ik ben een klein geil sletje,
en m'n poes is nauw,
toe nog een keertje, lik me.
Straks neem ik je mee naar de darkroom van m'n Pa,
je dikke lul tussen m'n lippen, en ik zuig je klaar,
oh,
kijk je heb een eikelpiercing,
met m'n tong speel ik met dat geile ding,
en dan kom je zo klaar en dan spuit in men haar,
oh,
ik slik zonder bezwaar
en ik zit aan jou,
je broek uit en pak me
en m'n poes is nauw,
Zittend op m'n knieen doe je m'n broekje uit,
langzaam voel ik de druk op m'n anus van je dikke fluit,
stotend druk er naar binnen,
en begint zachtjes te zingen,
en dan spuit je me vol,
tot de rand van m'n hol,
oooh, dit is te dol!
en ik zit aan jou,
je broek uit en pak me,
en m'n poes is nauw,
toe nog een keertje, lik me,
lik me, lik me, pak me steeds harder ja,
en in me, en in me,
Neuk me, neuk me, pak me steeds sneller ja
en vul me, vul me
Alles spoelt zoveel beter met water,
met een klisma in m'n hol,
m'n darmen lopen vol met lauw water,
nu de kraan dicht want vol is vol.
en ik zit aan jou,
je broek uit en pak me
en m'n poes is nauw,
en ik zit aan jou,
je broek uit en pak me
en m'n poes is nauw,
Misschien moet je dan een foto vanquote:Op donderdag 2 september 2004 16:17 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
* Bupatih doet poging om mensen hierheen te krijgen
![]()
Anita en Sjonniequote:Op donderdag 2 september 2004 17:00 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jaaa Gulpje dat was het![]()
En nee ik heet geen Anita, en ik vind Anita echt de meest verschrikkelijke naam die er is![]()
Wist je dat uit je hoofd?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:03 schreef Bupatih het volgende:Karen, Kathleen en Kristel
quote:Op donderdag 2 september 2004 17:55 schreef BVO het volgende:
Ja..
K4 - Klein geil sletje is een parodie op dat gele visje nummer van K3.
Erg leuk.
[..]
Jaquote:Op donderdag 2 september 2004 18:42 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wist je dat uit je hoofd?![]()
Ik vind het nooit erg als een presentatie niet doorgaatquote:Op donderdag 2 september 2004 19:23 schreef Duiveltja het volgende:
Dat is toch jammer omdat je toch ervoor hebt voorbereid?
Yasmin?quote:Op donderdag 2 september 2004 18:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Misschien moet je dan een foto vanYasmin
plaatsen
[..]
Anita en Sjonnie
quote:Op donderdag 2 september 2004 19:33 schreef Duiveltja het volgende:
Je gebeden zijn dus verhoort
Je moet het oefenen met publiek, dat werkt het beste.
Neequote:Op donderdag 2 september 2004 19:03 schreef Svensational het volgende:
Emma heet eigenlijk Karin?
Niet die Yasminquote:
Dan moet je bij gekke_sandra zijn in het lopende Gtst topic en niet hierquote:Op donderdag 2 september 2004 21:18 schreef Fokkie2004 het volgende:
gekke_sandra beledigt Dorothea uit Gtst in het lopende Gtst topic![]()
Ik ben er nu mee bezig.quote:Op donderdag 2 september 2004 21:31 schreef schatje het volgende:
http://www.soapshow.nl/
Al gecheckt??
Ik ga me ook ff registreren bij die soapshow.quote:Ok... zijn verschillende mogelijkheden voor een tournament;
1) Favoriete Personage, editie 2.
2) Favoriete Mannelijke Personage
3) Favoriete Ruzie/Vete
4) Favoriete Cliffhanger
5) Favoriete Locatie
6) Favoriete Personage dat inmiddels uit de serie is
7) Favoriete "Kleinere Rol"
8) Anders, namelijk...
Als iedereen even zijn of haar top 3 doorgeeft, zien we welke het populairst is
Nee.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:48 schreef Svensational het volgende:
BVO ging jij ook balonnetje oplaten vanmiddag?Ik zag je niet op tv
Er is niet aan te ontkomen hequote:Op donderdag 2 september 2004 22:38 schreef BVO het volgende:
GTST'ers, stem 'ns mee..
quote:Op donderdag 2 september 2004 22:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee..
Gelukkig niet nee..
quote:SVENSATIONAL
Lees het eerste grote interview met aanstormend talent Svensational uit de soap 'ShowChat'
Op dinsdag 6 augustus 1985 zag een nieuwe ster het levenslicht in Heemskerk: Svensational. Inmiddels is de in ShowLand woonachtige Svensational sinds donderdag 2 september 2004 behoorlijk aan de weg aan het timmeren met zijn eigen soap "ShowChat". Meer zien van deze rijzende ster, van wie het levensmotto "Haha" is? Check dan nu zijn soap ShowChat
Geen denken aan.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is niet aan te ontkomen he
hij wou toch Yasminquote:Op donderdag 2 september 2004 21:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Rot 'ns op met dat kutkind.
Nee.quote:Op donderdag 2 september 2004 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]Zag je jezelf wel op tv?
Ik cind dat de GTST-tournament reeks een beetje dood isquote:Op donderdag 2 september 2004 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Geen denken aan.
Stemmen!.
.
Mwah, ik vind er nog wel leuke onderwerpen tussen zitten hoor.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik cind dat de GTST-tournament reeks een beetje dood is. De leuke onderwerpen zijn wel een beetje op
Er mogen van mij een heleboel mensen vertrekken uit GTST. Fokkie2004, _bigmac_, Frey...en nog wel een paar.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik vind er nog wel leuke onderwerpen tussen zitten hoor..
Ik vind wel dat er veel gebaggerd word in de GTSTreeks de afgelopen dagen..
Ach ja.. jij zegt het, ik denk het.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er mogen van mij een heleboel mensen vertrekken uit GTST. Fokkie2004, _bigmac_, Frey...en nog wel een paar.
Z'n gezeur over die spoilers vind ik ergquote:Op donderdag 2 september 2004 23:14 schreef Svensational het volgende:
Ik kom er sowieso al bijna nooit meer...Maar wat heb jij tegen Frey?
Ik heb er vandaag wel wat van gezegd maar hij heeft er over heen gelezen blijkbaarquote:Op donderdag 2 september 2004 23:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Z'n gezeur over die spoilers vind ik erg [afbeelding]. Maar goed, iedereen vindt hem geweldig daar, dus ik zeg maar niks..
Ja, helaas wel...quote:Op donderdag 2 september 2004 23:19 schreef BVO het volgende:
Maar dat vind ik nog niet eens het ergste, het is gewoon bijna alleen maar bagger in dat topic..
Doen we! Voor _bigmac_, Fokkie2004, Bar_rel, Noa-Lynn,,,quote:Op donderdag 2 september 2004 23:22 schreef BVO het volgende:
Je bent geweldig, Svurno...
Kunnen we geen apart topic openen voor de newbies?.
Bar_rel is net nieuw, zijn irritatiegraad is nog niet bekend.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doen we! Voor _bigmac_, Fokkie2004, Bar_rel, Noa-Lynn,,,
En ik aan de buggles.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:24 schreef Svensational het volgende:
Ik zit me trouwens helemaal misselijk te eten aan Pringles
Newbies zijn sowieso kutquote:Op donderdag 2 september 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Bar_rel is net nieuw, zijn irritatiegraad is nog niet bekend..
Er zijn de laatste tijd weinig leuke nieuwe mensen bijgekomen ja.quote:Op donderdag 2 september 2004 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Newbies zijn sowieso kut
Ze is een keertje keihard langs een paar flitspalen gereden in de auto van haar vriendquote:Op donderdag 2 september 2004 23:32 schreef BVO het volgende:
Ik blijf het trouwens knap vinden hoe ze elke keer weer zóveel onzin kan vertellen in zó'n korte tijd.
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze is een keertje keihard langs een paar flitspalen gereden in de auto van haar vriend
Kristel dan?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Wie?![]()
Karen? Karlijn? Karina? Caroline?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:41 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
So close
Wie zal het zeggenquote:Op donderdag 2 september 2004 23:42 schreef BVO het volgende:
[..]
Karen? Karlijn? Karina? Caroline?
Brinta? Ja je moet wat als je honger hebtquote:Op donderdag 2 september 2004 23:43 schreef BVO het volgende:
Gat-ver-dam-me..
huhquote:Op donderdag 2 september 2004 23:48 schreef BVO het volgende:
Tommerd..
Hee, was jij er ook nog?quote:Op donderdag 2 september 2004 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
huh
Ik!quote:Op donderdag 2 september 2004 23:50 schreef Tania18 het volgende:
Wie opent de volgende trouwens?!?
Ja, ik was bezig met een "Anita" aan het zoeken op i'net. Om te laten zien dat jij ontzettend beledigd wordt door BVOquote:Op donderdag 2 september 2004 23:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hee, was jij er ook nog?![]()
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:50 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dag Dorothea.
Ook leukquote:Op donderdag 2 september 2004 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik!.
quote:
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:53 schreef Svensational het volgende:
[..]Nou idd. Dat is een echte Anita, en zo ben jij helemaal niet
De buggles waarschijnlijkquote:Op donderdag 2 september 2004 23:56 schreef Svensational het volgende:
Huh?
quote:Op donderdag 2 september 2004 23:56 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je buikje rond![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |