ehhh... wat is het probleem?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:09 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Dit heb ik nu
[afbeelding]
Hoe kan ik dit verhelpen?
waarschijnlijk die extreem lelijke texturesquote:Op zondag 29 augustus 2004 22:18 schreef rockstah het volgende:
[..]
ehhh... wat is het probleem?
Waar vind ik dan die opties?quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:48 schreef kippiej het volgende:
NFSUndergroundII, Dan moet je je framelimiter aanzetten.
En verder even je draw distance hoger zetten
Heb het al gevonden, thanks. Nu kijk ik of het inderdaad helpt!quote:Op zondag 29 augustus 2004 22:52 schreef kippiej het volgende:
ja, gewooon bij options en dan naar graphics of display ofzoiets gaan.
Wil je dat iemand je helpt? Dan wil ik je wel helpen. Die is zoooo simpelquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:01 schreef Naggelwauz het volgende:
Heeft iemand een idee hoe de speedboat challenge te skippen? Heb alle missies tot dan uitgespeeld maar ik kom deze echt niet voorbij en zit nu dus vast
Die tijdchallenge bedoel ik he, niet die challenge dat je als eerste van 4 boten bij een of ander eiland moet zijn die was namelijk (wel) simpelquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:03 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wil je dat iemand je helpt? Dan wil ik je wel helpen. Die is zoooo simpel
Ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 29 augustus 2004 23:08 schreef Naggelwauz het volgende:
[..]
Die tijdchallenge bedoel ik he, niet die challenge dat je als eerste van 4 boten bij een of ander eiland moet zijn die was namelijk (wel) simpel
Ik strand zelfs vaak op het eerste eiland terwijl ik 'volgas' over die schans ga..![]()
Morgen zal nog niet gaan, de saved game staat namelijk op een andere (m'n eigen) pc, waarvan de harddisk van is gecrashed, dus daar ben ik nu druk mee bezig om hem werkend te krijgen + data terug te krijgen.. maar als ik hem te pakken heb zal ik hem sturen, bedankt voor je aanbod!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld
Gooi je save online, en ik kijk morgen naar mijn werktijd er even na! Ok? of mail hem anders even. adres staat in mijn profiel
kloptquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:24 schreef MrSkyline het volgende:
om die tent te kopen moet je 600 $ uitgeven aan die lapdance, (dacht ik, het is lang geleden, iniedergeval 600)
Fout, je krijgt de politieoutfit al wanneer je met Lance een bom in het winkelcentrum opnieuw in werking moet stellen.quote:Waar vind je een politie outfit?
De politie outfit is te vinden in het politiebureau in Downtown, nadat je die missie hebt gedaan waarin je Cam Jones uit de gevangenis moet halen. Deze missie hoort bij de Malibu, dus die moet je wel eerst kopen Het politie pakje ligt in het politiebureau, de eerste 'deur' links, net voor de douches. Ook ligt daar een gummyknuppel.
Rij gewoon door die autoblokkade, rij er zoveel mogelijk dood, auto kapot? eruit springen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Bensel het volgende:
hmm, ben weer opnieuw begonnen, maar zit nu vast op het punt dat ik lance moet redden van af het sloopterrein. Ik ben er snel genoeg, maar elke keer als ik er ben, word ik neegeschoten. iemand tips?
Klopt, eerst wel de club betalen hèquote:Op dinsdag 31 augustus 2004 18:24 schreef MrSkyline het volgende:
om die tent te kopen moet je 600 $ uitgeven aan die lapdance, (dacht ik, het is lang geleden, iniedergeval 600)
ik ga altijd met de rocketlayncher van een afstandje knallen en dan binnenstorme e met de tech9 (autoaim op ps2) iedereen afknallen, werkt toppie omdat de tech9 zo snel schietquote:Op woensdag 1 september 2004 10:53 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Rij gewoon door die autoblokkade, rij er zoveel mogelijk dood, auto kapot? eruit springen.
Als wapens raad ik een uzi voor dichtbij en een sniper rifle of m60 oid voor grotere afstanden aan.
Wat ook erg slim is om te doen is om die vuilniswagen te pakken en daar Lance mee te redden, gegarandeerd dat je geen problemen meer zult hebben van die Comets die je achtervolgen.
In 3 kun je wel met de dodo vliegenquote:Op maandag 6 september 2004 03:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Shiiiiit, heb ik GTA3 uitgespeeld, dacht ik al die tijd dat het Vice City was.
Nu blijkt het de gewone GTA3 te zijn (met Portland enzo), en die vond ik al geweldig!
Dus kan ik de komende weken nog vierkantere ogen krijgen met Vice City![]()
![]()
Eigenlijk is GTA - VC dus gewoon GTA 4?
In 3 kon je niet met de Dodo vliegen, eerst was er een versie waarmee dat wel kon. Is dat het enige wat ze aangepast hebben?
Jep, ik heb hem er nu opstaan, maar geen ruimte om te hostenquote:Op maandag 6 september 2004 12:59 schreef Hollandia2 het volgende:
[..]
In 3 kun je wel met de dodo vliegen
Heb je GTA 3 nu op de pc geinstalleerd staan? Anders zou je ff het wav bestandje van de hoofdpersoon zn pager kunnen hosten, dan kan ik m als berichtenringtone op mn mobiel zetten namelijk![]()
Die blokkade kapotklappen met een rocketlauncher, dan naar binnenrijden, de volgende blokkade van een afstand ook opblazen, en dan met de sniperrifle al die knaapjes op de containers omleggen.quote:Op woensdag 1 september 2004 10:44 schreef Bensel het volgende:
hmm, ben weer opnieuw begonnen, maar zit nu vast op het punt dat ik lance moet redden van af het sloopterrein. Ik ben er snel genoeg, maar elke keer als ik er ben, word ik neegeschoten. iemand tips?
Dus jij hebt dat wav-bestandje van die pager.. Kun je mij die niet mailen op Hollandia2004@gmail.comquote:Op maandag 6 september 2004 14:02 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Jep, ik heb hem er nu opstaan, maar geen ruimte om te hosten
Hoe kun je met de dodo vliegen dan, ik heb de versie dat die vleugels zijn gekortwiekt.
Ik heb nu net RealGTA eroverheen gegooit, en dan is de Dodo een F16 geworden, maar zelfs dan bijft ie maar een paar seconden in de lucht
nee dat weet ik niet ik heb alleen GTA 3 en VC op de ps2 niet op de PCquote:Op maandag 6 september 2004 16:41 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik kan het pager-geluid niet vinden, weet je toevallig hoe die heet?
You've got mail!quote:Op zondag 29 augustus 2004 23:14 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoeld
Gooi je save online, en ik kijk morgen naar mijn werktijd er even na! Ok? of mail hem anders even. adres staat in mijn profiel
dat niet alleen:quote:Op maandag 30 augustus 2004 00:15 schreef Hollandia2 het volgende:
Deel 22 was nog niet vol
Dat schokken komt omdat die addon cars veel zwaarder zijn, een orginele gta auto is rond de 500kb, de addoncar soms wel 10mbquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:44 schreef pieter_pontiac het volgende:
Guitig, waar heb je die weggeplukt?
Voor GTA3 had ik altijd RealGTA (incl. vrijheidsbeeld) maar die ging grafisch altijd enorm schokken als er een Mini Cooper langs kwam
Skin? Of een hele andere auto?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:11 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik heb idd een wat oudere PC.
Weet iemand hoe je die Mini Cooper-skin dan kan verwijderen met real-GTA3? Want de rest trekt ie wel.
Bedankt voor de linkjes, even wat moois uitzoeken
Geen idee, realGTA veranderd gelijk alles. Maar ik denk een skin, omdat ie wel een bestaand model zal vervangen...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:20 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Skin? Of een hele andere auto?
Misschien zit er een fout in je savegame (dat had ik een keer).quote:Op zondag 26 september 2004 22:17 schreef Kleibintje het volgende:
Ik heb em zojuist geinstalleerd, maar telkens als ik wil gaan spelen dan crasht de hele computer naar overnieuw opstarten. Dit gebeurd bij het laden van het spel, de introscéne kon ik wel zien.
Is m'n pc overhit ofzo?
Heb je MSN? T'is namelijk ERG GROOT!quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:50 schreef tha_dark het volgende:
Net even wat auto's verandert maar nu start het spel niet meer. Heeft iemand nog het goede gta3.img bestand? ( ja geen back-up gemaakt) B.V.D.
Daarom save ik mijn game na elke missie!quote:Op zondag 7 november 2004 03:03 schreef pieter_pontiac het volgende:
Shit, net 10 missies gedaan, waaronder de Driver, loopt ie vast en ik had nog niet gesaved
Kan je dan niet beter het spel opnieuw installeren? Het is namelijk een bestand van zo'n 312 MB.quote:Op zaterdag 6 november 2004 21:50 schreef tha_dark het volgende:
Net even wat auto's verandert maar nu start het spel niet meer. Heeft iemand nog het goede gta3.img bestand? ( ja geen back-up gemaakt) B.V.D.
vice city of gta? als je gta bedoeld, dan is het san andreas.quote:Op zondag 7 november 2004 19:30 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
hoe heet die nieuwe vice city ookalweer?
ja bedoelde diequote:Op zondag 7 november 2004 19:33 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
vice city of gta? als je gta bedoeld, dan is het san andreas.
Yupquote:Op zondag 7 november 2004 19:35 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
huh is i dr alleen nog maar voor ps2?
shit. .quote:Op zondag 7 november 2004 20:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Yup
En voor de PC moet je een half jaar wachten.
Net als wij)
Krijg je verder nog wat bijzonders bij 100% completion behalve een t-shirtquote:Op woensdag 10 november 2004 20:53 schreef Cerbie het volgende:
Als je het spel 100% hebt uitgespeeld krijg je 200 health en 200 armor (niet mijn save, moest zelf nog een paar procent)
- Frankie (dat T-Shirt);quote:Op woensdag 10 november 2004 20:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Krijg je verder nog wat bijzonders bij 100% completion behalve een t-shirt.
Klink leuk. Zal ik hem ook eens op 100% 'uitspelen'.quote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
- Frankie (dat T-Shirt);
- Bodyguards inhuren (max 3, 1000 per stuk);
- 200 health en armor;
- Twee keer zo sterke auto's;
- Oneindige ammo.
Er staat ook een hunter vlakbij het hotel waar je het spel begint, maar ik weet niet zeker of dat voor het spel 100% uitspelen of voor iets anders is.
Idd. Shit!quote:Op zondag 7 november 2004 22:52 schreef jeroen-heeft-koffie-nodig het volgende:
[..]
shit. .
Leuk dat je het even vermeldquote:Op woensdag 10 november 2004 23:00 schreef Cerbie het volgende:
[..]
- Frankie (dat T-Shirt);
- Bodyguards inhuren (max 3, 1000 per stuk);
- 200 health en armor;
- Twee keer zo sterke auto's;
- Oneindige ammo.
Er staat ook een hunter vlakbij het hotel waar je het spel begint, maar ik weet niet zeker of dat voor het spel 100% uitspelen of voor iets anders is.
Dan kan je oneindig rennen.quote:Op zondag 14 november 2004 17:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
wat krijg je ook alweer bij 12 ambulance missies? Net bij level 11 gvd met dat ding over de kop
da's wel de moeite waard, ik ga het nog maar eens proberen...quote:Op zondag 14 november 2004 18:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan kan je oneindig rennen.
Suc6quote:Op maandag 15 november 2004 00:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
da's wel de moeite waard, ik ga het nog maar eens proberen...
zou ff rustiger er bij langs gaan, misschien moet je ff aankruizen welke je wel en niet hebt gedaan. Neem een andere aarit naar de ramp toe en rij wat harde misschien helpt dat?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
vreemd, hij blijft hangen bij 35 van de 36 unique jumps, ik ben alles al wel 30 keer bij langs geweest met een kaart erbij, maar de laatste vind ik maar niet
Bug?
hoe doe je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef Cerbie het volgende:
* blup wil ook GTA:SA spelen
Maar daarvoor ga ik geen PS2 halen, wacht wel op een PCversie.
In de tussentijd maar alle glitches en secrets in Vice City aan het uitproberen, maar heb ze zo langzamerhand wel gehad
Deze bijvoorbeeld, rondrijden in een ontplofte auto (die nog een keer ontploft als je hem op de kop legt/kapotschiet).
[afbeelding]
Je moet de code om alle auto's in de omgeving op te blazen (bigbang) en de healthcode gebruiken (aspirine). Loop naar een auto, toets vast bigban (zonder g) in, en druk op enter om de auto in te gaan. Als hij bezig is met instappen (er bijna inzit) druk je op de g, als je het goed doet zal de auto ontploffen maar overleef je het. Omdat de auto rookt moet je snel op escape drukken om naar het pauzemenu te gaan en aspirine intypen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:52 schreef blup het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
waar kan ik nog meer glitches vinden..?
Als je je adres ergens had neergezet zou dat wel handig zijnquote:Op zondag 28 november 2004 23:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kan iemand mij even een savegame mailen met 100% completion?
Ik blijf namelijk telkens steken op 99%
Wil wel eens zien hoe dat gaat met die bodyguards enzo
Ik blijf gewoon W ingedrukt houden, als in snelheid maken, maar harder dan een paar km per uur gaat hij niet, en de propellor raakt altijd net een beetje het water, is dat normaal? Ik heb het echt al 100 keer opnieuw geprobeerd. Tegen de stroom in, met de stroom mee, vanalles. Hij wil gewoon niet.quote:Op maandag 29 november 2004 14:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
Vetklep vond het nodig mijn GTA vraag te sluiten, dus stel ik hem hier. Waaaaaarom maakt dat pokkevliegtuig op het water bij de Flyermissie geen snelheid? Je gebruikt er toch gewoon de normale toetsen net als bij de RC vliegtuigjes voor?
Nou, dit was de 101'ste keer dat ik het probeerde, en dat maakte geen verschil. Op het moment dat ik instap hou ik de W (gas geven dus) ingedrukt, samen met de 6 op de numpad, maar het ding komt voor geen millimeter van het water. Is dit een bug ofzoquote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef Cerbie het volgende:
1. Instappen
2. Gas geven inhouden, net als bij een auto.
3. Tegelijk met gas geven ook de knop omhoog inhouden (standaard 6 op numpad).
4. Als je in de lucht bent 6 loslaten, anders ga je te steil en pleur je omlaag.
Beetje opletten welke richting je opgaat, als het slecht weer is met hoge golven is het recht tegen de golven in opstijgen een stuk lastiger. Heb dit net nog geprobeerd en kon zo wegvliegen
Het begin is lastig, maar als je er eenmaal mee kan vliegen is het één van de leukste voertuigen imo. Kunt er redelijk goed stunts mee doen, en gaat erg snel. Ik ben alleen zojuist in de antenne van de vuurtoren blijven hangen
Ik gebruik nooit cheats, dus ook hier niet. Nooit geprobeerd ook. Ik weet dat het de 6 is, want als ik met een RC ga vliegen werkt alles normaal.quote:Op maandag 29 november 2004 15:19 schreef Cerbie het volgende:
Misschien door gebruik van cheatsKijk even wat de toets voor omhooggaan is, die is nogal belangrijk met het opstijgen
Staat in m'n profielquote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je je adres ergens had neergezet zou dat wel handig zijn
Hier staat er eentje: http://gta4.remialleenopdewereld.nl/
Daar keek ik al, maar de e-mailplaatjes werken nog steeds nietquote:Op maandag 29 november 2004 17:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Staat in m'n profiel
Maar ik heb hem gevonden, bedankt!
quote:Op maandag 6 december 2004 23:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN
Op een of ander amerikaans forum dus. Ik had de frame limiter op OFF staan in het menu.
En, geloof het of niet, dat was waarom mijn skimmer niet opsteeg
Hoe kom je daar nou op?quote:Op donderdag 2 december 2004 22:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Iemand hier al eens geweest?
Op het 'dak' van het gebouw waar je met dat helikoptertje in moet
[afbeelding]
Duikvlucht maken met de Skimmer, dan kun je hem daarna ineens veel hoger op trekkenquote:
Je systeemeisen zijn ruim voldoende, daar ligt het niet aan. Ik heb met de gekraakte versie sinds kort ook dat ie er soms ineens uitklaptquote:Op woensdag 8 december 2004 00:00 schreef adlo het volgende:
blabla
Ik ben hem nog niet tegen gekomen, maar ga er vandaag of morgen ook even naar zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef Georges het volgende:
Het zal waarschijnlijk komen doordat je het origineel niet hebt. Waarom koop je 'm niet gewoon?
Ik zag 'm laatst ergens voor 20 euro en dit spel moet je gewoon hebben, vind ik dan.
Die dodo slopen is inderdaad echt gaaf, jammer dat je die zappelin niet uit de lucht kan knallen...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:33 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt, ik ga het proberen
Editje.
Mijn eerste poging, omdat het voor 13 seconden 45MB was heb ik het maar in een wmv veranderd, alleen nu is de kwaliteit kutIs er een manier om het als xvid op te slaan
klik (Heb even geen andere webruimte)
Pcjquote:Op zondag 12 december 2004 17:31 schreef Cerbie het volgende:
Voor GTA:SA zijn er mappen waarop je kan zien waar bepaalde auto's staan. Zijn die er ook voor VC? De meeste auto's, zoals de FBI Cheeta of de JPC kan ik wel vinden, maar ik zoek een stadsbus om eens mee rond te rijden, weet iemand waar je die kan vinden
Ik kan die naam maar niet onthoudenquote:
THNX..quote:Op dinsdag 14 december 2004 21:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik kan die naam maar niet onthouden
Online spelen heb je Multi Theft Auto nodig
Ik las eens ergens dat er een paar lui mee begonnen waren, maar die zijn in een vergevorderd stadium gestopt omdat de .exe verkloot moest worden, en dat niet mocht zonder toestemming van Rockstar ofzoquote:Op woensdag 15 december 2004 18:25 schreef Georges het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het niet mogelijk om een mod te maken waarin Vice en LIberty samen zitten met alle missies?
Dat vliegen met die Dodo heb ik na een hele tijd proberen maar gelaten voor wat het was. En wat is er in dat stadium te zien dan? Ik heb alleen deze screenie eens gemaakt:quote:Op woensdag 15 december 2004 19:14 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind de wereld van GTA3 ook wel heel leuk, misschien omdat je daar niet kan vliegen en omdat ik die niet zo goed ken. Nouja, niet vliegen, met die Dodo kwam ik best verDaarmee moet je eens het stadion invliegen
Ik heb nu zo'n beetje elk hoog gebouw in VC bezocht met de Skimmer. Er zitten wel een paar irritante tussen, met een plat dak waar een doorzichtige kegel opzit of gewoon zonder dak waar je dwars doorheen valt. Die zijn dan wel weer grappig om in de 'blauwe hel' te komen
Je kunt de Hunter dan gebruiken. Die staat op Fort Baxter's Air Base, maar ook op de heli pad vlakbij dequote:Op donderdag 16 december 2004 03:12 schreef g1id het volgende:
Wat krijg je eigenlijk voor een bonus als je alle pakketjes zou vinden?
Zuidamerikaanse koffiepoeder.quote:Op donderdag 16 december 2004 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed wat het is eigenlijk
Lol. Die R! Nog nooit gezien...quote:Op woensdag 15 december 2004 23:15 schreef Cerbie het volgende:
Vet shirt
Die badkamer heb ik ook vaak gezien, zo zijn er meer leuke verwijzingen
Er schijnt zelf een verwijzing naar Jimmy Hoffa te zijn, een lichaam dat in een brug zit. Het schijnt de brug in het Noorden te zijn maar daar heb ik al gekeken maar zie er nietsIemand die deze kent.
Rockstar sterrenbeeld trouwens
[afbeelding]
Heb het net geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar...quote:Op donderdag 23 december 2004 23:08 schreef Cerbie het volgende:
[afbeelding]
Zo hoog zijn jullie vast nog niet geweest
de comeflywithme cheat en een tank verrichten wonderen![]()
Het is helaas hoog tijd voor SA. Ik vind Vice geweldig, maar heb het te vaak gespeeld.quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:42 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Heb het net geprobeerd, maar kreeg het niet voor elkaar...
Ik merk trouwens dat ik ineens erg zat ben van VC, hoog tijd voor SA...
Die stad was toch niet groter volgens wat Rockstar zegtquote:Op zaterdag 25 december 2004 16:59 schreef pieter_pontiac het volgende:
Ik ben nu weer GTA3 aan het doen
Toch ook wel erg gaaf, die stad is echt toffer dan Vice, veel groter, realistischer, meer missies.
Als ie nu ook nog de gameplay van Vice had...
Doe ik ook steeds, uit voorzorg voor als ik in het water vlieg met een auto. Je moet dat eens met een golfkarretje doen, die dingen gaan hardquote:Op zondag 26 december 2004 16:36 schreef CybPraetorian het volgende:
weet je wat ook een leuke combo cheats is
eerst "seaways" (daarmee kan je (alla Back to the future-wielen) over het water zweven/rijden
en dan daarna "comeflywithme" voordeel hiervan is dat je veel hoger en harder gaat vliegen omdat om de een of andere manier je snelheid op het water hoger is...
echt leuk om je zo een keer in het water te laten storten...
Dat krijg je als je 100 taxiritten hebt gedaan. Dan krijgen alle taxi's een springfunctie onder hun toeter.quote:Op maandag 27 december 2004 18:42 schreef Cerbie het volgende:
Deze brandweerwagen is zo te zien verkeerd gespawned
[afbeelding]
En een taxi zonder lamp, die zie je maar heel weinig (bugje in het spel)
[afbeelding]
Als ik in een taxi zit en op de toeter druk, maak ik ineens een gigantische sprong. Sinds wanneer kan dat eigenlijkEn die taxiradio is ook humor, zit in de meeste Kaufmancabs (niet de zebra)
Bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 27 december 2004 18:54 schreef CybPraetorian het volgende:
100 taxiritten, is dat achterelkaar of bijelkaar opgeteld?
coolquote:
200 krijg je als je hem 100% hebt uitgespeeld, je kunt zelfs 225 krijgen, maar dan moet je even een hoer nuecken...quote:Op maandag 27 december 2004 20:05 schreef CybPraetorian het volgende:
en ik zie ook dat op die ene screenshot 200% health, hoe haal je dat, ik haal niet meer dan 150...
Ze zijn helaas niet gratis. Maar ik maak altijd gebruik van de wel goed, geld terug garantie.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:09 schreef CybPraetorian het volgende:
tis al gelukt, ze neemt alleen wel wat geld af...
idd laten uitstappen en dan totaal inelkaar trappen ....quote:Op woensdag 29 december 2004 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zijn helaas niet gratis. Maar ik maak altijd gebruik van de wel goed, geld terug garantie.
Bijvoorbeeld. Of ze wat extra ijzer geven.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:27 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd laten uitstappen en dan totaal inelkaar trappen ....![]()
Die heb ik al gedaanquote:Op zondag 2 januari 2005 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is níet de laatste missie. Dat is 'Keep Your Friends Close.'
Klopt helemaal. Ik heb die pas als laatste gedaan.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Die heb ik al gedaanDat is toch die missie dat de maffia naar je toe komt en je Lance moet neerknallen enzo?
Eerst met helikoptertje zonder bom al die bouwvakkers slopen, dan bom pakken en de tijd begint te lopen, en dan van boven naar beneden de bommen plaatsen.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:00 schreef gamecube_master het volgende:
elke keer als ik weer is aan het spel begin kom ik steeds niet verder bij de helikopter missie dat je het gebouw moet opblazen. Het is me tot nu toe 1 keer gelukt, maar nooit weer
Ik ook, zonder eerst alle mannetjes af te maken en dan pas te beginnen. Het is een van die missies die ik altijd zo snel mogelijk gedaan wil hebben.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik deed de bovenste juist altijd als laatste, zodat je niet weer helemaal terug naar beneden hoefde te vliegen
Ik neem dat je de auto bedoeld?quote:
Het hangt denk ik ook af van welke versie je speelt. De PS2 versie schijnt makkeljiker te zijn met het helikoptertje, heb het nooit geprobeerd dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja ik hoorde iedereen daar toen over... dat ie vet moeilijk was enzo... bij mij ging het de eerste paar keer ook fout, maar na de vierde poging ofzo lukte het. En toen ik een keer een nieuw spel begon had ik 'm in twee keer volgens mij
Trouwens die mannetjes afmaken vond ik maar saai... ik had er volgens mij niet eens zo gek veel last van tijdens het vliegen... dus het was meestal gewoon een bom pakken en gaan met die banaan...
Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik neem dat je de auto bedoeld?
Op deze site staat een hele lijst van waar je de auto's kan vinden.
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=15&pid=8
Klopt, daar heb ik al heel wat op lopen vloeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:17 schreef Cerbie het volgende:
Virgo, wat heb ik daar lang op gezocht
Dit is trouwens wel handig voor je om te weten.
Het spawnen van voertuigen heeft met elkaar te maken. Het is je vast wel eens opgevallen dat als je een motor rijdt er allemaal motoren worden gespawned, en als je eindelijk die ene Virgo hebt er allemaal Virgo's rijden. Maar dat gaat niet alleen voor een model, het gaat in groepen. Nu weet ik niet onder welke groep de Virgo valt, maar meestal lijken ze wel op elkaar, dus ik zou met een Admiral rond het beach area of Havana rijden.
En als je hem dan eindelijk hebt rijden er natuurlijk plotseling tientallen, heel flauw
San Andreas ken ik helaas nog niet, wel van de screens enzo maar nog niet zelf gespeeld, geen PS2.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:51 schreef Cerbie het volgende:
In die parkeergarage verschillen de auto's ook steeds, ligt er maar net aan met welke auto je in de buurt bent.
En dat verdwijnen, dat is misschien wel het irritantste van het spel, dan ben je een paar bussen op elkaar aan het stapelen en neem je een aanloop om er bovenop te komen, zijn ze ineens verdwenen
Eigenlijk is Vice helemaal niet zo leuk, ik vond GTA3 veel leuker, en SA helemaal geweldig (jammer dat ik hem zelf nog niet heb, geen ps2)
Vind ik ook. Die hele gangsta cultuur kan me gestolen worden. Een vervolg met Tommy of andere gangster was beter geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Idd, Vice is te klein, en GTA3 heeft een matige gameplay.
Combinatie van beiden zou ideaal zijn.
Ik wacht mooi tot mei op de PC-versie van SA, het eerste wat ik ga doe nsi namelijk een Tommy-skin erin maken, het sjouwen met die 'swa' zie ik echt niet zitten, heel groot nadeel van SA vind ik dat.
Ik heb al zo'n hekel aan die gangsta nigga's...
Zelfde probleem, zet die skin dan ook even in dit topicquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Idd, Vice is te klein, en GTA3 heeft een matige gameplay.
Combinatie van beiden zou ideaal zijn.
Ik wacht mooi tot mei op de PC-versie van SA, het eerste wat ik ga doe nsi namelijk een Tommy-skin erin maken, het sjouwen met die 'swa' zie ik echt niet zitten, heel groot nadeel van SA vind ik dat.
Ik heb al zo'n hekel aan die gangsta nigga's...
Dat word weer een hoop Tiesto omzetten van MP3 naar ADFquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfde probleem, zet die skin dan ook even in dit topic
En al die gangsta nigga radio stationsHet rock station is wel grappig en de praatprogramma's heersen, maar het zal wel een hoop mp3 player zijn
Staat ook op de site die ik je gaf. Links zie je dan Safe Houses staan. Daar moet je opklikken en dan kan je zien welke huizen je kan kopen.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Welke gebouwen kun je allemaal kopen,en waar?
Ik heb wel is 110 gehaaldquote:Op zondag 9 januari 2005 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Level 75
Freak. Ik vond het bij level 10 eigenlijk altijd al genoeg
IN de Leger heli is het een kwestie van tijd, meer niet. Op een gegeven moment ging dat ding ook niet meer kapotquote:
Wat dacht je van een tankquote:Op maandag 10 januari 2005 00:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
IN de Leger heli is het een kwestie van tijd, meer niet. Op een gegeven moment ging dat ding ook niet meer kapot
Nou, die heli is wel rap hoorquote:
Maar voor degene die 100% willen halen misschien wel (tenzij je de Ambulance master bent uiteraard)quote:Op maandag 10 januari 2005 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb daar nooit zoveel problemen mee gehad, dat ik die missies niet had gedaan. Ambulance, politie en brandweermissies bij VC nooit gehaald, wel af en toe eens geprobeerd. En die pizza-missies pas gehaald nadat ik de storyline had uitgespeeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Werkt dat ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:26 schreef Cerbie het volgende:
Ok mensen, het is tijd voor Get The Picture![]()
Volgens mij vervangt deze de hele IDE van het origineel (m.a.w. geen extra stad of iets dergelijks). Maar ik kan het mis hebben uiteraard. Die snelheidsmeter is inderdaad wel vet. Ik ben nu zelf een soortgelijke snelheidsmeter aan het maken aan de hand van de source van deze meterquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Werkt dat ook?
En gaat ie dan als extra stad erbij, of in plaats van de bestaande stad?
Ik ben hem aan het downen, maar heb je nog wat extra info voor ik mijn installatie verknoei?
je krijgt alleen LC, maar je kunt beter de GTALC mod gebruiken en NIET WO..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Werkt dat ook?
En gaat ie dan als extra stad erbij, of in plaats van de bestaande stad?
Ik ben hem aan het downen, maar heb je nog wat extra info voor ik mijn installatie verknoei?
Ziet er wel gaaf uit. Heb je nog meer screens?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij doet het! En het is geweldig!
Zo had GTA3 gewoon moeten zijn. En met deze gameplay en de choppers vind ik de stad echt wel vetter dan Vice.
Eerste screenie:
[afbeelding]
rshift is rennen en rmuisknop inzoomen bij mij, misschien dat dat bij jou anders isquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hmz, dat spawnen werkt niet bij mij
geen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt als 't goed is in het menu de laatste teksten teruglezen.
En anders... welke missie heb je net gedaan... of welke missie-mogelijkheden heb je?
download ff de VB6 runtimes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Heeft iemand LC al geinstalleerd? Ik blijf namelijk de foutmelding krijgen
de hunter/pcj spawnen werkt alleen in GTALC.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
rshift is rennen en rmuisknop inzoomen bij mij, misschien dat dat bij jou anders isHet zit wel in deze mod want ik heb naast een clean install alleen deze mod geïnstalleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |