Dan kan je oneindig rennen.quote:Op zondag 14 november 2004 17:35 schreef pieter_pontiac het volgende:
wat krijg je ook alweer bij 12 ambulance missies? Net bij level 11 gvd met dat ding over de kop
da's wel de moeite waard, ik ga het nog maar eens proberen...quote:Op zondag 14 november 2004 18:05 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan kan je oneindig rennen.
Suc6quote:Op maandag 15 november 2004 00:01 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
da's wel de moeite waard, ik ga het nog maar eens proberen...
zou ff rustiger er bij langs gaan, misschien moet je ff aankruizen welke je wel en niet hebt gedaan. Neem een andere aarit naar de ramp toe en rij wat harde misschien helpt dat?quote:Op woensdag 17 november 2004 01:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
vreemd, hij blijft hangen bij 35 van de 36 unique jumps, ik ben alles al wel 30 keer bij langs geweest met een kaart erbij, maar de laatste vind ik maar niet
Bug?
hoe doe je dat?quote:Op woensdag 10 november 2004 18:10 schreef Cerbie het volgende:
* blup wil ook GTA:SA spelen
Maar daarvoor ga ik geen PS2 halen, wacht wel op een PCversie.
In de tussentijd maar alle glitches en secrets in Vice City aan het uitproberen, maar heb ze zo langzamerhand wel gehad
Deze bijvoorbeeld, rondrijden in een ontplofte auto (die nog een keer ontploft als je hem op de kop legt/kapotschiet).
[afbeelding]
Je moet de code om alle auto's in de omgeving op te blazen (bigbang) en de healthcode gebruiken (aspirine). Loop naar een auto, toets vast bigban (zonder g) in, en druk op enter om de auto in te gaan. Als hij bezig is met instappen (er bijna inzit) druk je op de g, als je het goed doet zal de auto ontploffen maar overleef je het. Omdat de auto rookt moet je snel op escape drukken om naar het pauzemenu te gaan en aspirine intypen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 20:52 schreef blup het volgende:
[..]
hoe doe je dat?
waar kan ik nog meer glitches vinden..?
Als je je adres ergens had neergezet zou dat wel handig zijnquote:Op zondag 28 november 2004 23:17 schreef pieter_pontiac het volgende:
Kan iemand mij even een savegame mailen met 100% completion?
Ik blijf namelijk telkens steken op 99%
Wil wel eens zien hoe dat gaat met die bodyguards enzo
Ik blijf gewoon W ingedrukt houden, als in snelheid maken, maar harder dan een paar km per uur gaat hij niet, en de propellor raakt altijd net een beetje het water, is dat normaal? Ik heb het echt al 100 keer opnieuw geprobeerd. Tegen de stroom in, met de stroom mee, vanalles. Hij wil gewoon niet.quote:Op maandag 29 november 2004 14:50 schreef HTT-Thalan het volgende:
Vetklep vond het nodig mijn GTA vraag te sluiten, dus stel ik hem hier. Waaaaaarom maakt dat pokkevliegtuig op het water bij de Flyermissie geen snelheid? Je gebruikt er toch gewoon de normale toetsen net als bij de RC vliegtuigjes voor?
Nou, dit was de 101'ste keer dat ik het probeerde, en dat maakte geen verschil. Op het moment dat ik instap hou ik de W (gas geven dus) ingedrukt, samen met de 6 op de numpad, maar het ding komt voor geen millimeter van het water. Is dit een bug ofzoquote:Op maandag 29 november 2004 15:02 schreef Cerbie het volgende:
1. Instappen
2. Gas geven inhouden, net als bij een auto.
3. Tegelijk met gas geven ook de knop omhoog inhouden (standaard 6 op numpad).
4. Als je in de lucht bent 6 loslaten, anders ga je te steil en pleur je omlaag.
Beetje opletten welke richting je opgaat, als het slecht weer is met hoge golven is het recht tegen de golven in opstijgen een stuk lastiger. Heb dit net nog geprobeerd en kon zo wegvliegen
Het begin is lastig, maar als je er eenmaal mee kan vliegen is het één van de leukste voertuigen imo. Kunt er redelijk goed stunts mee doen, en gaat erg snel. Ik ben alleen zojuist in de antenne van de vuurtoren blijven hangen
Ik gebruik nooit cheats, dus ook hier niet. Nooit geprobeerd ook. Ik weet dat het de 6 is, want als ik met een RC ga vliegen werkt alles normaal.quote:Op maandag 29 november 2004 15:19 schreef Cerbie het volgende:
Misschien door gebruik van cheatsKijk even wat de toets voor omhooggaan is, die is nogal belangrijk met het opstijgen
Staat in m'n profielquote:Op maandag 29 november 2004 14:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je je adres ergens had neergezet zou dat wel handig zijn
Hier staat er eentje: http://gta4.remialleenopdewereld.nl/
Daar keek ik al, maar de e-mailplaatjes werken nog steeds nietquote:Op maandag 29 november 2004 17:05 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Staat in m'n profiel
Maar ik heb hem gevonden, bedankt!
quote:Op maandag 6 december 2004 23:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
IK HEB HET GEVONDEN
Op een of ander amerikaans forum dus. Ik had de frame limiter op OFF staan in het menu.
En, geloof het of niet, dat was waarom mijn skimmer niet opsteeg
Hoe kom je daar nou op?quote:Op donderdag 2 december 2004 22:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Iemand hier al eens geweest?
Op het 'dak' van het gebouw waar je met dat helikoptertje in moet
[afbeelding]
Duikvlucht maken met de Skimmer, dan kun je hem daarna ineens veel hoger op trekkenquote:
Je systeemeisen zijn ruim voldoende, daar ligt het niet aan. Ik heb met de gekraakte versie sinds kort ook dat ie er soms ineens uitklaptquote:Op woensdag 8 december 2004 00:00 schreef adlo het volgende:
blabla
Ik ben hem nog niet tegen gekomen, maar ga er vandaag of morgen ook even naar zoeken.quote:Op woensdag 8 december 2004 11:13 schreef Georges het volgende:
Het zal waarschijnlijk komen doordat je het origineel niet hebt. Waarom koop je 'm niet gewoon?
Ik zag 'm laatst ergens voor 20 euro en dit spel moet je gewoon hebben, vind ik dan.
Die dodo slopen is inderdaad echt gaaf, jammer dat je die zappelin niet uit de lucht kan knallen...quote:Op donderdag 9 december 2004 11:33 schreef Cerbie het volgende:
Bedankt, ik ga het proberen
Editje.
Mijn eerste poging, omdat het voor 13 seconden 45MB was heb ik het maar in een wmv veranderd, alleen nu is de kwaliteit kutIs er een manier om het als xvid op te slaan
klik (Heb even geen andere webruimte)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |