Doe ik ook steeds, uit voorzorg voor als ik in het water vlieg met een auto. Je moet dat eens met een golfkarretje doen, die dingen gaan hardquote:Op zondag 26 december 2004 16:36 schreef CybPraetorian het volgende:
weet je wat ook een leuke combo cheats is
eerst "seaways" (daarmee kan je (alla Back to the future-wielen) over het water zweven/rijden
en dan daarna "comeflywithme" voordeel hiervan is dat je veel hoger en harder gaat vliegen omdat om de een of andere manier je snelheid op het water hoger is...
echt leuk om je zo een keer in het water te laten storten...
Dat krijg je als je 100 taxiritten hebt gedaan. Dan krijgen alle taxi's een springfunctie onder hun toeter.quote:Op maandag 27 december 2004 18:42 schreef Cerbie het volgende:
Deze brandweerwagen is zo te zien verkeerd gespawned
[afbeelding]
En een taxi zonder lamp, die zie je maar heel weinig (bugje in het spel)
[afbeelding]
Als ik in een taxi zit en op de toeter druk, maak ik ineens een gigantische sprong. Sinds wanneer kan dat eigenlijkEn die taxiradio is ook humor, zit in de meeste Kaufmancabs (niet de zebra)
Bij elkaar opgeteld.quote:Op maandag 27 december 2004 18:54 schreef CybPraetorian het volgende:
100 taxiritten, is dat achterelkaar of bijelkaar opgeteld?
coolquote:
200 krijg je als je hem 100% hebt uitgespeeld, je kunt zelfs 225 krijgen, maar dan moet je even een hoer nuecken...quote:Op maandag 27 december 2004 20:05 schreef CybPraetorian het volgende:
en ik zie ook dat op die ene screenshot 200% health, hoe haal je dat, ik haal niet meer dan 150...
Ze zijn helaas niet gratis. Maar ik maak altijd gebruik van de wel goed, geld terug garantie.quote:Op woensdag 29 december 2004 14:09 schreef CybPraetorian het volgende:
tis al gelukt, ze neemt alleen wel wat geld af...
idd laten uitstappen en dan totaal inelkaar trappen ....quote:Op woensdag 29 december 2004 14:11 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ze zijn helaas niet gratis. Maar ik maak altijd gebruik van de wel goed, geld terug garantie.
Bijvoorbeeld. Of ze wat extra ijzer geven.quote:Op woensdag 29 december 2004 15:27 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd laten uitstappen en dan totaal inelkaar trappen ....![]()
Die heb ik al gedaanquote:Op zondag 2 januari 2005 19:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is níet de laatste missie. Dat is 'Keep Your Friends Close.'
Klopt helemaal. Ik heb die pas als laatste gedaan.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:37 schreef Djekko het volgende:
[..]
Die heb ik al gedaanDat is toch die missie dat de maffia naar je toe komt en je Lance moet neerknallen enzo?
Eerst met helikoptertje zonder bom al die bouwvakkers slopen, dan bom pakken en de tijd begint te lopen, en dan van boven naar beneden de bommen plaatsen.quote:Op zondag 2 januari 2005 20:00 schreef gamecube_master het volgende:
elke keer als ik weer is aan het spel begin kom ik steeds niet verder bij de helikopter missie dat je het gebouw moet opblazen. Het is me tot nu toe 1 keer gelukt, maar nooit weer
Ik ook, zonder eerst alle mannetjes af te maken en dan pas te beginnen. Het is een van die missies die ik altijd zo snel mogelijk gedaan wil hebben.quote:Op maandag 3 januari 2005 14:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik deed de bovenste juist altijd als laatste, zodat je niet weer helemaal terug naar beneden hoefde te vliegen
Ik neem dat je de auto bedoeld?quote:
Het hangt denk ik ook af van welke versie je speelt. De PS2 versie schijnt makkeljiker te zijn met het helikoptertje, heb het nooit geprobeerd dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja ik hoorde iedereen daar toen over... dat ie vet moeilijk was enzo... bij mij ging het de eerste paar keer ook fout, maar na de vierde poging ofzo lukte het. En toen ik een keer een nieuw spel begon had ik 'm in twee keer volgens mij
Trouwens die mannetjes afmaken vond ik maar saai... ik had er volgens mij niet eens zo gek veel last van tijdens het vliegen... dus het was meestal gewoon een bom pakken en gaan met die banaan...
Bedanktquote:Op vrijdag 7 januari 2005 22:27 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik neem dat je de auto bedoeld?
Op deze site staat een hele lijst van waar je de auto's kan vinden.
http://www.g-unleashed.com/index.php?cat=15&pid=8
Klopt, daar heb ik al heel wat op lopen vloeken.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 01:17 schreef Cerbie het volgende:
Virgo, wat heb ik daar lang op gezocht
Dit is trouwens wel handig voor je om te weten.
Het spawnen van voertuigen heeft met elkaar te maken. Het is je vast wel eens opgevallen dat als je een motor rijdt er allemaal motoren worden gespawned, en als je eindelijk die ene Virgo hebt er allemaal Virgo's rijden. Maar dat gaat niet alleen voor een model, het gaat in groepen. Nu weet ik niet onder welke groep de Virgo valt, maar meestal lijken ze wel op elkaar, dus ik zou met een Admiral rond het beach area of Havana rijden.
En als je hem dan eindelijk hebt rijden er natuurlijk plotseling tientallen, heel flauw
San Andreas ken ik helaas nog niet, wel van de screens enzo maar nog niet zelf gespeeld, geen PS2.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:51 schreef Cerbie het volgende:
In die parkeergarage verschillen de auto's ook steeds, ligt er maar net aan met welke auto je in de buurt bent.
En dat verdwijnen, dat is misschien wel het irritantste van het spel, dan ben je een paar bussen op elkaar aan het stapelen en neem je een aanloop om er bovenop te komen, zijn ze ineens verdwenen
Eigenlijk is Vice helemaal niet zo leuk, ik vond GTA3 veel leuker, en SA helemaal geweldig (jammer dat ik hem zelf nog niet heb, geen ps2)
Vind ik ook. Die hele gangsta cultuur kan me gestolen worden. Een vervolg met Tommy of andere gangster was beter geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Idd, Vice is te klein, en GTA3 heeft een matige gameplay.
Combinatie van beiden zou ideaal zijn.
Ik wacht mooi tot mei op de PC-versie van SA, het eerste wat ik ga doe nsi namelijk een Tommy-skin erin maken, het sjouwen met die 'swa' zie ik echt niet zitten, heel groot nadeel van SA vind ik dat.
Ik heb al zo'n hekel aan die gangsta nigga's...
Zelfde probleem, zet die skin dan ook even in dit topicquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Idd, Vice is te klein, en GTA3 heeft een matige gameplay.
Combinatie van beiden zou ideaal zijn.
Ik wacht mooi tot mei op de PC-versie van SA, het eerste wat ik ga doe nsi namelijk een Tommy-skin erin maken, het sjouwen met die 'swa' zie ik echt niet zitten, heel groot nadeel van SA vind ik dat.
Ik heb al zo'n hekel aan die gangsta nigga's...
Dat word weer een hoop Tiesto omzetten van MP3 naar ADFquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfde probleem, zet die skin dan ook even in dit topic
En al die gangsta nigga radio stationsHet rock station is wel grappig en de praatprogramma's heersen, maar het zal wel een hoop mp3 player zijn
Staat ook op de site die ik je gaf. Links zie je dan Safe Houses staan. Daar moet je opklikken en dan kan je zien welke huizen je kan kopen.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Welke gebouwen kun je allemaal kopen,en waar?
Ik heb wel is 110 gehaaldquote:Op zondag 9 januari 2005 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Level 75
Freak. Ik vond het bij level 10 eigenlijk altijd al genoeg
IN de Leger heli is het een kwestie van tijd, meer niet. Op een gegeven moment ging dat ding ook niet meer kapotquote:
Wat dacht je van een tankquote:Op maandag 10 januari 2005 00:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
IN de Leger heli is het een kwestie van tijd, meer niet. Op een gegeven moment ging dat ding ook niet meer kapot
Nou, die heli is wel rap hoorquote:
Maar voor degene die 100% willen halen misschien wel (tenzij je de Ambulance master bent uiteraard)quote:Op maandag 10 januari 2005 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb daar nooit zoveel problemen mee gehad, dat ik die missies niet had gedaan. Ambulance, politie en brandweermissies bij VC nooit gehaald, wel af en toe eens geprobeerd. En die pizza-missies pas gehaald nadat ik de storyline had uitgespeeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Werkt dat ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:26 schreef Cerbie het volgende:
Ok mensen, het is tijd voor Get The Picture![]()
Volgens mij vervangt deze de hele IDE van het origineel (m.a.w. geen extra stad of iets dergelijks). Maar ik kan het mis hebben uiteraard. Die snelheidsmeter is inderdaad wel vet. Ik ben nu zelf een soortgelijke snelheidsmeter aan het maken aan de hand van de source van deze meterquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Werkt dat ook?
En gaat ie dan als extra stad erbij, of in plaats van de bestaande stad?
Ik ben hem aan het downen, maar heb je nog wat extra info voor ik mijn installatie verknoei?
je krijgt alleen LC, maar je kunt beter de GTALC mod gebruiken en NIET WO..quote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Werkt dat ook?
En gaat ie dan als extra stad erbij, of in plaats van de bestaande stad?
Ik ben hem aan het downen, maar heb je nog wat extra info voor ik mijn installatie verknoei?
Ziet er wel gaaf uit. Heb je nog meer screens?quote:Op vrijdag 14 januari 2005 16:20 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hij doet het! En het is geweldig!
Zo had GTA3 gewoon moeten zijn. En met deze gameplay en de choppers vind ik de stad echt wel vetter dan Vice.
Eerste screenie:
[afbeelding]
rshift is rennen en rmuisknop inzoomen bij mij, misschien dat dat bij jou anders isquote:Op zaterdag 15 januari 2005 15:15 schreef pieter_pontiac het volgende:
Hmz, dat spawnen werkt niet bij mij
geen!quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je kunt als 't goed is in het menu de laatste teksten teruglezen.
En anders... welke missie heb je net gedaan... of welke missie-mogelijkheden heb je?
download ff de VB6 runtimes.quote:Op vrijdag 14 januari 2005 14:36 schreef pieter_pontiac het volgende:
Heeft iemand LC al geinstalleerd? Ik blijf namelijk de foutmelding krijgen
de hunter/pcj spawnen werkt alleen in GTALC.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 16:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
rshift is rennen en rmuisknop inzoomen bij mij, misschien dat dat bij jou anders isHet zit wel in deze mod want ik heb naast een clean install alleen deze mod geïnstalleerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |