San Andreas ken ik helaas nog niet, wel van de screens enzo maar nog niet zelf gespeeld, geen PS2.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 19:51 schreef Cerbie het volgende:
In die parkeergarage verschillen de auto's ook steeds, ligt er maar net aan met welke auto je in de buurt bent.
En dat verdwijnen, dat is misschien wel het irritantste van het spel, dan ben je een paar bussen op elkaar aan het stapelen en neem je een aanloop om er bovenop te komen, zijn ze ineens verdwenen
Eigenlijk is Vice helemaal niet zo leuk, ik vond GTA3 veel leuker, en SA helemaal geweldig (jammer dat ik hem zelf nog niet heb, geen ps2)
Vind ik ook. Die hele gangsta cultuur kan me gestolen worden. Een vervolg met Tommy of andere gangster was beter geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Idd, Vice is te klein, en GTA3 heeft een matige gameplay.
Combinatie van beiden zou ideaal zijn.
Ik wacht mooi tot mei op de PC-versie van SA, het eerste wat ik ga doe nsi namelijk een Tommy-skin erin maken, het sjouwen met die 'swa' zie ik echt niet zitten, heel groot nadeel van SA vind ik dat.
Ik heb al zo'n hekel aan die gangsta nigga's...
Zelfde probleem, zet die skin dan ook even in dit topicquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:38 schreef pieter_pontiac het volgende:
Idd, Vice is te klein, en GTA3 heeft een matige gameplay.
Combinatie van beiden zou ideaal zijn.
Ik wacht mooi tot mei op de PC-versie van SA, het eerste wat ik ga doe nsi namelijk een Tommy-skin erin maken, het sjouwen met die 'swa' zie ik echt niet zitten, heel groot nadeel van SA vind ik dat.
Ik heb al zo'n hekel aan die gangsta nigga's...
Dat word weer een hoop Tiesto omzetten van MP3 naar ADFquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:13 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zelfde probleem, zet die skin dan ook even in dit topic
En al die gangsta nigga radio stationsHet rock station is wel grappig en de praatprogramma's heersen, maar het zal wel een hoop mp3 player zijn
Staat ook op de site die ik je gaf. Links zie je dan Safe Houses staan. Daar moet je opklikken en dan kan je zien welke huizen je kan kopen.quote:Op zondag 9 januari 2005 19:24 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Welke gebouwen kun je allemaal kopen,en waar?
Ik heb wel is 110 gehaaldquote:Op zondag 9 januari 2005 21:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Level 75
Freak. Ik vond het bij level 10 eigenlijk altijd al genoeg
IN de Leger heli is het een kwestie van tijd, meer niet. Op een gegeven moment ging dat ding ook niet meer kapotquote:
Wat dacht je van een tankquote:Op maandag 10 januari 2005 00:18 schreef Cheiron het volgende:
[..]
IN de Leger heli is het een kwestie van tijd, meer niet. Op een gegeven moment ging dat ding ook niet meer kapot
Nou, die heli is wel rap hoorquote:
Maar voor degene die 100% willen halen misschien wel (tenzij je de Ambulance master bent uiteraard)quote:Op maandag 10 januari 2005 11:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... ik heb daar nooit zoveel problemen mee gehad, dat ik die missies niet had gedaan. Ambulance, politie en brandweermissies bij VC nooit gehaald, wel af en toe eens geprobeerd. En die pizza-missies pas gehaald nadat ik de storyline had uitgespeeld...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Werkt dat ook?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:26 schreef Cerbie het volgende:
Ok mensen, het is tijd voor Get The Picture![]()
Volgens mij vervangt deze de hele IDE van het origineel (m.a.w. geen extra stad of iets dergelijks). Maar ik kan het mis hebben uiteraard. Die snelheidsmeter is inderdaad wel vet. Ik ben nu zelf een soortgelijke snelheidsmeter aan het maken aan de hand van de source van deze meterquote:Op dinsdag 11 januari 2005 22:53 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Werkt dat ook?
En gaat ie dan als extra stad erbij, of in plaats van de bestaande stad?
Ik ben hem aan het downen, maar heb je nog wat extra info voor ik mijn installatie verknoei?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |