Ja he. Ik vind het de leukste soort honden maar ja ik ben er mee opgegroeid dus ik ben bevooroordeeld.quote:Tania18:
En Boxers zijn [zo’n duimen in de lucht smilie]
ey snel editen hequote:Op woensdag 25 augustus 2004 21:59 schreef BVO het volgende:
Staan er gewoon tussen hoor..
quote:Wat zijn we toch allemaal zeker van onszelf.. alleen Svurno ziet zichzelf in de finale staan..![]()
Jeetje BVO, nou lig je er straks uit vanwege Svensationals hormonen. Dat is toch geen fijne/eerlijke manier om te verliezen he. Misschien een mooie schaar meenemen op de eerste SC ontmoeting en zijn ballen eraf knippen. Zoete wraak.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:39 schreef Svensational het volgende:
Mijn stem gaat naar....Tania18
En het is niet omdat zij wel op mij gestemd heeft en BVO niet. Emma is gewoon ehhh...
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:51 schreef Dada het volgende:
[..]
Jeetje BVO, nou lig je er straks uit vanwege Svensationals hormonen. Dat is toch geen fijne/eerlijke manier om te verliezen he. Misschien een mooie schaar meenemen op de eerste SC ontmoeting en zijn ballen eraf knippen. Zoete wraak.
Nou moeten jullie ophouden hoor met die nonsens!!!quote:Ik had verwacht dat je op Svurno zou kiezen. Hij is veel populairder dan ik
neeeee, dat is sneu!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:55 schreef timbob het volgende:
Snel! volposten voordat chris terugkomt
Zoals het er nu naar uitziet wordt dat idd de finale!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Dada het volgende:
Ik had 4 stemmen tegen Tania, een hele prestatie vind ikzelf. Maar tja als je BVO heet dan gelden er andere regels. En niets tegen jou ofzo he Svensational maar ik denk dat de finale tussen BVO en Dizer zal gaan. Hou niet de stand bij ofzo hoor, gewoon op gevoel, die twee zijn het populairst volgens mij
Ik ben het alquote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:59 schreef Dada het volgende:
Trouwens mooie avatar heb jij. Joss Stone is echt zo’n meisje waar ik verliefd op kan worden.
Ik vind sowieso dat we dit Tournament niet al te serieus moeten nemen. Ik word echt niet boos ofzo omdat Dizer van mij wint of omdat BVO niet op mij stemt...quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:58 schreef Dada het volgende:
En niets tegen jou ofzo he Svensational
quote:Joss Stone date met zoon legendarische Motown producer
zondag 25 juli 2004 16:19
Joss Stone heeft een nieuwe lover. De gelukkig is songwriter Beau Dozier, zoon van de legendarische Motown producer Lamont Dozier. De twee verschenen afgelopen woensdag hand in hand bij de uitreiking van de 'Music For Youth' Awards. Joss wist daar alle aandacht op zich te vestigen. Niet omdat Beau haar date was, maar omdat ze blootsvoets op de Awarduitreiking verscheen.
Je moet nog stemmen hequote:
Had je weer een tikfout gemaakt?quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ga je alweer weg
BVO - Tania18quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:28 schreef ZOWIEE het volgende:
nee joh ik ben er net! Op wie kan ik stemmen?
Nee ik heb zin wat veranderd.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Had je weer een tikfout gemaakt?
Tussenstand is (als ik het goed bij hou) 5-4 voor BVO en Dizer.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:37 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Ik ben wel benieuwd naar de tussenstand, wie moeten er nog stemmen?
Ik had deze al gezien.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
Kijken jullie ook die docu op Net 5? Waar Duiveltja nog een topic van geopend heeft.
Idd, dat kapsel was echt horror zo lelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:43 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja! Was grappig zeg (ondertussen wel gezapt naar Muse) vooral die JJ die acteur, dat was echt een sukkeltje zeg
Lol! Sven gaat dus winnen, want de enige die op mij zou kunnen stemmen is Riann!!quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tussenstand is (als ik het goed bij hou) 5-4 voor BVO en Dizer.
Bupatih, Riann, Christine en dunn0w moeten nog stemmen
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:16 schreef timbob het volgende:reclamebedrijfen zijn gul
bedrijven is met een V
Dat begreep ik ook niet! Louis: 'Wat vind je dan niet leuk?' Vent:' Nou ja, zoenen, pijpen, in mn *piep* geneukt worden' , ALLES dus wat ze in zo'n film doenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:47 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Idd, dat kapsel was echt horror zo lelijk
Ik snapte die gozert trouwens niet die zei dat hij geen homo was. Ik bedoel als je zulke films maakt dan kan je toch onmogelijk hetero zijn?
Het einde waar hij aan iedereen zijn foto liet zien was trouwens heel leuk
je *piept* het verkeerde woordquote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook niet! Louis: 'Wat vind je dan niet leuk?' Vent:' Nou ja, zoenen, pijpen, in mn *piep* geneukt worden' , ALLES dus wat ze in zo'n film doen![]()
En die foto ja![]()
quote:Ik heb trouwens bij IKEA een nieuwebureaustoel
gekocht, dus nu kan ik lang fokken zonder pijn in den bips
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:59 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
je *piept* het verkeerde woord![]()
![]()
Het is echt een verademingquote:Ik had eerst zo'n goedkoop bureaustoeltje waar ik ook last kreeg van mijn derriere en rug.
Morgen al?? Balen zeg, ik moet volgende week maandag beginnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:05 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
Ach ja, het is al laat, ik ga trouwens ook nu want ik moet morgen naar school![]()
[..]
Het is echt een verademingdie nieuwe stoel dan
ik ben er dus nogquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:07 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Morgen al?? Balen zeg, ik moet volgende week maandag beginnen.
Lekker op tijdquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Nou het is alleen een bijeenkomst voor de stage, dat hoorde ik ook weer een uurtje geleden dat ik dat morgen had![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Lol! Sven gaat dus winnen, want de enige die op mij zou kunnen stemmen is Riann!!
Ik kan ook niet op jouw stemmenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:16 schreef Svensational het volgende:
[..]Je blijft een lolbroek! Jammer dat ik niet op jou kan stemmen
Hoiquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi..
Ik heb net mijn vakantie in Oktober moeten vergetenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Wat is er Dizerpizer?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik kan ook niet op jouw stemmen
Zullen we op elkaar stemmen?![]()
Volgens mij wacht jij tot je ouders naar bed zijn en dan kruip je stiekem achter de computer!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hoi..
Awww.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:22 schreef Dizer het volgende:
Ik heb net mijn vakantie in Oktober moeten vergeten
Het valt namelijk psies in de week waar ik mijn 3 maroon5 concerten heb
Ik heb niet zitten wachten en ja ze liggen in bed.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:23 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij wacht jij tot je ouders naar bed zijn en dan kruip je stiekem achter de computer!
Ik denk het niet. Dizer staat voor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:58 schreef _bigmac_ het volgende:
ey Svensation jij gaat toch niej winnen he ?
Je vergat jezelf te quotenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:55 schreef timbob het volgende:
ohjawel...
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:17 schreef Riann het volgende:
BVO - Tania18
Svensational - Dizer (Deze is zo supermoeilijk, Sorry Sven ondanks mijn mooie icoontje heb ik voor Dizer gekozen omdat hij bij de fokdieetclub zit![]()
Ik denk het ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:18 schreef Svensational het volgende:
Nou, ik denk dat het Christine wel lukt om in dit topic te posten
Ja ik denk dat dit wel spannend word dizer of jij die door gaatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:18 schreef Svensational het volgende:
[..]Dizer is ook heel leuk hoor
Het is al bijna beslistquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:22 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja ik denk dat dit wel spannend word dizer of jij die door gaat![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk het ook
Ik heb de rest van de stemmen niet gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het is al bijna beslist
Maar dat ben je toch ook, meid?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:29 schreef Christine het volgende:
Oja, ze vinden mij een creatief genie
niet genoeg stemmenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:27 schreef Christine het volgende:
Waarom is Tom niet door?
Erg grappig hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:30 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar dat ben je toch ook, meid?
Het tournament begon toen ik op vakantie was, iedereen was me alweer vergeten dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:27 schreef Christine het volgende:
Waarom is Tom niet door?
Bedenk iig goed wat je doet met je stem Beslis je alletwee de duels of hou je het nog even spannendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:27 schreef Christine het volgende:
Ik vind dit een stomme rondeKiezen tussen beef en tania
Nu snap ik overigens wel waarom Dizer in mijn fotoboek zatStemmen winnen...
Maar waar kies ik dan voor... voor Dizer's fotoboekberichtje of voor Svurno's hartjes...?
Ik niet hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Het tournament begon toen ik op vakantie was, iedereen was me alweer vergeten dus.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bedenk iig goed wat je doet met je stem Beslis je alletwee de duels of hou je het nog even spannend
Domheid kost je punten in mijn overwegingquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:33 schreef Svensational het volgende:
Dit snap ik nietChristine quotes Christine maar het is Riann?
Dat ligt er aan op wie je stemt of het beslissend is.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:32 schreef Christine het volgende:
[..]mijn stem is toch niet beslissend?
En ik weet wel op wie ik in elk geval ga stemmen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Domheid kost je punten in mijn overweging
Neehoor , ik citeerde mezelf, en zei tegelijkertijd hoi tegen Riann, die ook net online kwamquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:35 schreef Svensational het volgende:
[..]Riann weet jouw wachtwoord ofzo? Of neem je ons in de maling?
ik had eerste ronde volgens mij nog op je gestemtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, gelukkig..
iddquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Neehoor , ik citeerde mezelf, en zei tegelijkertijd hoi tegen Riann, die ook net online kwam
Aha vandaar!! Maar je bent toch ook een creatief genie?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Neehoor , ik citeerde mezelf, en zei tegelijkertijd hoi tegen Riann, die ook net online kwam
Stemmen winnen, stemmen winnen...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Aha vandaar!! Maar je bent toch ook een creatief genie?
Stem nou, ik hou het niet meer van de spanningquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Stemmen winnen, stemmen winnen...
Maar dan kicht die jury zichzelf dus uit het toernooi aangezien hij jou verslagen hadquote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:51 schreef timbob het volgende:
[..]
we kunnen allicht de jury proberen om te kopen
Plas je in je broek? En zo ja: foto?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Stem nou, ik hou het niet meer van de spanning
I'll make him an offer he can't refusequote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar dan kicht die jury zichzelf dus uit het toernooi aangezien hij jou verslagen had
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Plas je in je broek? En zo ja: foto?
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:00 schreef BVO het volgende:
dunn0w stemt sowieso op Dizer, Svurno..
Hoiquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:03 schreef ZOWIEE het volgende:
Hoi
Als je als laatste stemt heeft het geen zin meer, dan is ie niet meer beslissendquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:03 schreef Christine het volgende:
Ik hou de spanning er nog wel even in
Neequote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoi
Was het leuk op school?
Oké, oké, oké...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als je als laatste stemt heeft het geen zin meer, dan is ie niet meer beslissend
Ik zie het btwquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:04 schreef Christine het volgende:
Ik heb net mijn reputatie als Slim-blondje verspeeld...
Fotoboek: MSN-poppetje werkt niet
Over die stage-voorlichting had ik je ook wel kunnen vertellen dat het onzinnig was... maar wel raar dat je nog niet weet wie je stagebegeleider is! Wij wisten dat van te voren (staat het niet op intranet?). Ik heb er trouwens voor gezorgd dat mijn stagebegeleider wordt ontslagenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee! Het was een stage-voorlichting , en die vent heeft alleen maar dingen verteld die we al wisten of op internet konden vinden, dus het was zwaar nutteloos. Over 2 weken is pas bekend (als het meezit) wie mijn stagebegeleider is, terwijl ik maandag al moet beginnen.
Maar ik ben weer thuis gelukkig![]()
Als BVOquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké, oké, oké...
Maar ik houd het wel spannend
Ik stem namelijk op.... * tromgeroffel *...
Tania18![]()
en op Svensational
Moge de beste (=tania18) winnen!
Ja, ik herken het zo gaat het bij ons op school ook altijdquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:08 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee! Het was een stage-voorlichting , en die vent heeft alleen maar dingen verteld die we al wisten of op internet konden vinden, dus het was zwaar nutteloos. Over 2 weken is pas bekend (als het meezit) wie mijn stagebegeleider is, terwijl ik maandag al moet beginnen.
Maar ik ben weer thuis gelukkig![]()
Ja dat vind ik ook wel raar.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik zie het btw
trouwens in het fotoboek zijn die poppetjes altijd groen ookal ben je niet online dat vind ik eigenlijk wel best stom
Zit je toevallig ook op inholland?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:12 schreef Riann het volgende:
[..]
Ja, ik herken het zo gaat het bij ons op school ook altijd
Voor mij wordt elke finale moeilijk. Ik kan echt niet kiezen tussen die driequote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:11 schreef Riann het volgende:
[..]
Als BVOen Dizer
tegenover elkaar komen te staan dan weet ik het echt niet dan word het iene miene mutte
BVO en Sven tegen over elkaar word ook erg moeilijk.
Idd ja als meer users het niet wisten was je niet de enigste domme userquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:12 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook wel raar.
Toch jammer dat die andere user zo snel een oplossing wist die werkte
Ik verspeel zo mijn geloofwaardigheid.
Ik denk dat tania in de finale komtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:11 schreef Riann het volgende:
[..]
Als BVOen Dizer
tegenover elkaar komen te staan dan weet ik het echt niet dan word het iene miene mutte
BVO en Sven tegen over elkaar word ook erg moeilijk.
Nee, ze zijn echt sloom hier, ik heb officieel nog niet eens toestemming om op stage te gaan, en pas over 2 weken zetten ze eens op intranet wie je begeleider is. Waarom is ie ontslagen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Over die stage-voorlichting had ik je ook wel kunnen vertellen dat het onzinnig was... maar wel raar dat je nog niet weet wie je stagebegeleider is! Wij wisten dat van te voren (staat het niet op intranet?). Ik heb er trouwens voor gezorgd dat mijn stagebegeleider wordt ontslagen![]()
![]()
Het zou natuurlijk wel leuk zijn als er een meisje wintquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik denk dat tania in de finale komt
En dan glansrijk wint natuurlijk.
ik zit op ROCquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Zit je toevallig ook op inholland?
Ehm, ik heb het niet zo op meetings... voel me dan een beetje een buitenstaander en heb dan geen idee waar ik het over moet hebben.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef Riann het volgende:
[..]
Idd ja als meer users het niet wisten was je niet de enigste domme user![]()
![]()
Eeh wie is er voor een Showmeeting????
ik stem VOOR
Ik ben ook voor! Dat was ook eigenlijk de insteek voor deze topicreeksquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef Riann het volgende:
[..]
![]()
ik stem VOOR
Ik had ook bij het begin geen toestemming. Als je je P maar hebt, en minstens de helft van je tweedejaars punten, dan zit alles goed. Ik heb trouwens ALLES gehaald tot nu toe, goed he?! Terwijl ik met een half jaar studieachterstand begon. Ik ben echt trots op mezelfquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:14 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nee, ze zijn echt sloom hier, ik heb officieel nog niet eens toestemming om op stage te gaan, en pas over 2 weken zetten ze eens op intranet wie je begeleider is. Waarom is ie ontslagen dan?![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ehm, ik heb het niet zo op meetings... voel me dan een beetje een buitenstaander en heb dan geen idee waar ik het over moet hebben.
Snapjeniet?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:18 schreef Svensational het volgende:
[..]Wat dan?
Ja, ik sanp je tekst wel, maar waarom zou je je een buitenstaander voelen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Snapjeniet?
Ik negeer gewoon dat topic, net of het niet bestaatquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef Riann het volgende:
![]()
Pff misschien heb je gelijk, maar ik heb altijd het idee dat anderen elkaar allang kennen enzo. Dat was in elk geval bij een vorige (mini)meet het geval, dus toen ben ik maar snel naar huis gevlucht.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, ik sanp je tekst wel, maar waarom zou je je een buitenstaander voelen?Dat ben je hier toch ook niet?
Goed zo!!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik had ook bij het begin geen toestemming. Als je je P maar hebt, en minstens de helft van je tweedejaars punten, dan zit alles goed. Ik heb trouwens ALLES gehaald tot nu toe, goed he?! Terwijl ik met een half jaar studieachterstand begon. Ik ben echt trots op mezelf)
En die begeleider wordt ontslagen omdat hij mij niet genoeg begeleid heeft, terwijl stagebegeleiders bij inholland 21 uur (knoop het maar in je oren) betaald krijgen per stagiaire. Aan mij heeft de man nog geen 11 uur besteed, en dan heb ik een optimistische schatting gemaakt.
Ze moeten dus met die 21 uur minstens:quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:21 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Goed zo!! [afbeelding] Ik heb tot nu toe ook alles, behalve 1 vrij studiepunt, maar dan telt degene die ik wel heb dus ook niet mee![]()
21 uur? Wow, dat is best veel, ik heb gehoord dat ze 2 keer langskomen op je stage en verder alleen mailcontact enzo, dus ik vraag me af of ze wel aan 21 uur komen![]()
opzich wel logisch, aangezien je in iemands msnlijst moet staan wil je kunnen zien of iemand online of offline is..quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:10 schreef Riann het volgende:
[..]
Ik zie het btw
trouwens in het fotoboek zijn die poppetjes altijd groen ookal ben je niet online dat vind ik eigenlijk wel best stom
Bij mij worden ze allemaal vervormdquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:34 schreef Christine het volgende:
Ik probeer de fok! smilies op MSN te krijgen, maar ik heb geen idee hoe het werkt
Geen idee. Er is wel een topic geweest waarin static deze smilie liet zien (niet in fok-stijl) en dat iemand anders hem toen snel in Fok-stijl maakte...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:42 schreef Christine het volgende:<- waarom heet deze smile Static?
de msn icoontjes moeten allemaal 19 x 19 pixels zijn, anders gaat ie ze resizen.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij mij worden ze allemaal vervormd.
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:34 schreef Christine het volgende:
Ik probeer de fok! smilies op MSN te krijgen, maar ik heb geen idee hoe het werkt
Je kickt me zomaar uit het toernooiquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:54 schreef Bupatih het volgende:
BVO - Tania18
Svensational - Dizer
Dus...
Maar jullie gaan veel te snel
Tsssss
Static gebruikte deze smilie heel vaak (die was zoals eerder gezegt niet in Fokstyle)quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:42 schreef Christine het volgende:<- waarom heet deze smile Static?
Bij mij werken de smilies nuquote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:54 schreef timbob het volgende:
[..]
nee
ze kunnen niet bewegen..
ik heb em wel derin, stilstaand, verdeeld over 2 keer 19 pixels
Ik heb tom-tom misbruikt om ze op te testenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:02 schreef Christine het volgende:
[..]
Bij mij werken de smilies nu
Er hebben 14 mensen gestemd. Ieder koppel heeft dus twaalf stemmen te verdelen. BVO heeft er 6quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:01 schreef Christine het volgende:
Tania staat voor
Op zich is het wel leuk, maar nu gaat iedereen weer beginnen aan school of stage.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:13 schreef Riann het volgende:
ik stem VOOR
Nee hoor, dan heeft één van ons een telfout gemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er hebben 14 mensen gestemd. Ieder koppel heeft dus twaalf stemmen te verdelen. BVO heeft er 6
Jawel, maar je kunt er nog veel meer gebruiken hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar je kan toch maar 10 foksmileys erin zetten? Alleen de onderste regel?
Fok! smilies voor MSN 6quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe dan?
Maar dan zie je ze alleen zelfquote:
Gewoon blijven toevoegen, en de codes uit je hoofd lerenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:12 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Hoe dan?
Nee hoor de ander ziet ze dan ookquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:18 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maar dan zie je ze alleen zelf, tenzij je ze dr handmatig inzet en dan kan je er dus maar 10
![]()
Ja, je hebt idd een telfout gemaakt. Dizer heeft er sowieso al 7 en is dus al naar de finalequote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor, dan heeft één van ons een telfout gemaakt
BVO heeft 5 en Tania18 heeft 6 stemmen
Dizer heeft 6 en Sven 5 stemmen.
Onze cijfers matchen niet, en dan is het meteen mijn fout?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, je hebt idd een telfout gemaakt. Dizer heeft er sowieso al 7 en is dus al naar de finale
om schaamteloos alle fok!msn-smilies op alle showchatters te testenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:24 schreef Svensational het volgende:
Hee christine voegt me toe
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Onze cijfers matchen niet, en dan is het meteen mijn fout?
Wat moet jij met een vierkante broekquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:28 schreef timbob het volgende:
[..]
ik keek er overheen
Ja, ik heb je nu toegevoegd en nu zie ik je plaatje wel, maar de smileys nog nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:28 schreef Christine het volgende:
Er is iets mis met je instellingen hoor, zowiee.... je ziet mijn naam ook niet![]()
Heb je me wel geaccepteerd
als ik ze nu naar je stuur welquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb je nu toegevoegd en nu zie ik je plaatje wel, maar de smileys nog niet![]()
Eind 50quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
Hoeveel lessen heb je er al op zitten?
Ja idd en als ik dadelijk maar een goede chafeuse ben.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:26 schreef Duiveltja het volgende:
Als je uiteindelijk maar je papiertje haalt.
Ik ben iig blij dat ik daar vanaf ben.
maar kun je nu wel een beetje rijdenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:36 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik had ook heel veel lessen nodig![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:31 schreef Riann het volgende:
Ook al heb je dan de coppeling toevallig nog in als je in de boch gaat is dat niet zo erg.
Ja ik creeer straks ook mijn eigen rijstijlquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]Ik heb m'n rijbewijs al en ik doe dat ook nog steeds
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn zus heeft het ooit eens gepresteerd om 3 min met de handrem te rijden.
Dat is mij ook een keer gelukt ja. Maar voor ie wegreed sloeg ie wel eerst een paar keer afquote:Op donderdag 26 augustus 2004 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
Mijn zus heeft het ooit eens gepresteerd om 3 min met de handrem te rijden.
Op mn rij-examen sloeg ik af omdat ik in zn 3 wou wegrijden, maar later is het me wel een keer gelukt! toen had ik het dus ook niet doorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:08 schreef Riann het volgende:
En ik ben een keer in zun 3 aangereden hij zo Geweldig dat je in je 3 kunt aanrijden maar ik zie de volgende keer toch liever dat je in je 1 aanrijd. Ik was daarna best wel trots op me eigen dat ik het gepresteerd had om in zun 3 aan te rijden![]()
gezelig tochquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:59 schreef timbob het volgende:
m'n msn wordt overspoelt door fok mensen
Ik laat het wel even aan me voorbij gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:09 schreef Svensational het volgende:
Allemaal de TV op 2! De loting voor de Champions League begint
* volgtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:09 schreef Svensational het volgende:
Allemaal de TV op 2! De loting voor de Champions League begint
Ik laat het wel even aan me voorbij gaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor eenieder die iets goeds wil doen voor de wereld:
Fok! Film Top 100 2004 II
In de halve finale uitgeschakeld worden is geen schandequote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:45 schreef _bigmac_ het volgende:
om derde te worden zeker.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:44 schreef Svensational het volgende:
Juventus, Bayern en Maccabi Tel Aviv. Dat meot kunnen
Ik verander m'n stem in Dizer.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:47 schreef Svensational het volgende:
Ik laat het wel even aan me voorbij gaan.
Ik lig er toch al uitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik verander m'n stem in Dizer.
Ik heb ze allemaal.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:34 schreef Christine het volgende:
Ik sta 6-5 voor hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Het lukt mij nietquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal..
Vind ze veel leuker dan die MSN-dingen..
Dizer had ze allemaal naar mij gestuurd.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het lukt mij nietIk meot steeds MSN opnieuw installeren als ik die FOk-smilies doe
.
Er hebben al twaalf mensen gestemd dus 6-5 voor kan nooitquote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik sta 6-5 voor hoor..
Of iemand moet z'n stem veranderd hebben..
13 mensenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er hebben al twaalf mensen gestemd dus 6-5 voor kan nooit.
15 mensen min twee is 13. En alleen dunn0w heeft nog niet gestemd, dus totaal 12 stemmen per koppelquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:01 schreef BVO het volgende:
[..]
13 mensen
min twee (ik en Anita)
Er zijn totaal 16 mensen.. static stemt niet en dunn0w en Bupatih hebben nog niet gestemd. Ik en Anita mogen niet op ons duel stemmen, dus 16-5=11quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
15 mensen min twee is 13. En alleen dunn0w heeft nog niet gestemd, dus totaal 12 stemmen per koppel
Ik ken niet eens zoveel films.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 16:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Voor eenieder die iets goeds wil doen voor de wereld:
Fok! Film Top 100 2004 II
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn totaal 16 mensen.. static stemt niet en dunn0w en Bupatih hebben nog niet gestemd. Ik en Anita mogen niet op ons duel stemmen, dus 16-5=11.
Bupatih had toch al gestemd?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Er zijn totaal 16 mensen.. static stemt niet en dunn0w en Bupatih hebben nog niet gestemd. Ik en Anita mogen niet op ons duel stemmen, dus 16-5=11.
Ik heb juist het topic een paar keer extra doorgelezen en niks gezien.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:06 schreef Svensational het volgende:
[..]Misschien voortaan eerst het topic doorlezen
Bupatih heeft allang gestemd
En niet op ons
En dat ik er al uit lig...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb juist het topic een paar keer extra doorgelezen en niks gezien..
Maar dat betekent... dat dunn0w mijn duel gaat beslissen.
Ze wil vast revanchequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
En dat ik er al uit lig...Maar dat wordt zeker spannend, voor wie zal Evelien kiezen
![]()
Jij dus.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat kwam toch door iedereen die niet op haar had gestemd?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze wil vast revanche(door mijn getwijfel lag ze er in de eerste ronde uit
)
.
We staan gelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:11 schreef Tania18 het volgende:
![]()
ik heb stemmen gehad
![]()
Tot die conclusie was ik ook al gekomen. Ze wilde het niet gelovenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Jij dus..
Je hebt iemand die op mij en Dizer heeft gestemd over het hoofd gezien..
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef BVO het volgende:
Ja ok, maar ik stond op het punt om dunn0w in te vullen..
Een top 10 moet toch lukken?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:05 schreef BVO het volgende:
Ik ken niet eens zoveel films..
Christine is liefquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tot die conclusie was ik ook al gekomen. Ze wilde het niet geloven
We gaan d'r omkopenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:13 schreef Tania18 het volgende:
Oh en het lijkt me wel duidelijk op wie dunn0w gaat stemmen
Maar ik ben al trots dat ik zoveel stemmen heb gehad![]()
Uiteindelijk heb ik toch maar voorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Gaan we het zo spelen, he?![]()
Ik ben niet zo'n filmkijker.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Een top 10 moet toch lukken?.
Waarmee dan? Ik heb niksquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
We gaan d'r omkopen
Ja en nu bij mij slijmen in de hoop dat ik op je stem in de finale hequote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik toch maar voorAnita
gekozen.
.
Je hebt vast wel iets! Waarmee koop je je vriend om als je iets van hem gedaan wilt krijgen?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Waarmee dan? Ik heb niks![]()
Ik ben slecht.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:18 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja en nu bij mij slijmen in de hoop dat ik op je stem in de finale he![]()
Daar zit dunn0w niet op te wachten.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt vast wel iets! Waarmee koop je je vriend om als je iets van hem gedaan wilt krijgen?
BVO heeft gelijk, dat werkt niet bij dunn0w denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je hebt vast wel iets! Waarmee koop je je vriend om als je iets van hem gedaan wilt krijgen?
7-5 voor Dizer.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:20 schreef Tania18 het volgende:
Hoe is de stand tussen jou en Dizer eigenlijk, Sven?
Okee, slecht voorbeeldquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:19 schreef Tania18 het volgende:
[..]
BVO heeft gelijk, dat werkt niet bij dunn0w denk ik![]()
Hoe kan dat nou?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
7-5 voor Dizer.
En dunn0w stemt ook op hem denk ik, Svurno is dus uit het toernooi..
Ik heb wel nog een oude map met flippo's ergens op zolder liggenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Okee, slecht voorbeeldHeb je niet nog ergens een stickervelletje?
En sinds wanneer heet jij Sven? Ik weet iig op wie ik in de finale niet stemquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:21 schreef BVO het volgende:
[..]
7-5 voor Dizer.
En dunn0w stemt ook op hem denk ik, Svurno is dus uit het toernooi..
Ik kan m'n stem wel even veranderenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?![]()
(Dizer is ook best aardig hoor, daar niet van)
Ik hoef jouw stem niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
En sinds wanneer heet jij Sven? Ik weet iig op wie ik in de finale niet stem.
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik kan m'n stem wel even veranderen.
Kan dunn0w 2 duels beslissen..
Dat gaat nu dus ook niet meer door.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Té dicht.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:26 schreef Tania18 het volgende:
Ik heb het idee dat BVO behekst is... hoe dicht was je ook alweer in de buurt van Hind gekomen?![]()
Ook je negatieve kanten moeten nu eenmaal belicht wordenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Té dicht..
Hou 'ns op over H. Dan is mijn kans op de finale helemaal bekeken..
Maak je onlinestatus nou 'ns openbaar.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ook je negatieve kanten moeten nu eenmaal belicht worden![]()
Waarom? Je ziet toch zelf ook wel dat ik nu online benquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Maak je onlinestatus nou 'ns openbaar..
Idd snel op zijn teentjes getraptquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:32 schreef Svensational het volgende:
BVo is wat gespannen denk ik door het tournament
Ik? Nee joh.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:32 schreef Svensational het volgende:
BVo is wat gespannen denk ik door het tournament
Voor 10 smekkiesquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:37 schreef timbob het volgende:
hoi
mag ik een klinker kopen?
Mensen gaan op hun dieren lijken zeggen ze.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:37 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
* BVO doet mee met volposten
Oh, je hebt dus toch smaakquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Met Fatima Moreira de Melo.
* Tania18 fluistert iets over de huisdieren van Hind...quote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Mensen gaan op hun dieren lijken zeggen ze..
Het zijn vrouwen hoorquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:39 schreef Svensational het volgende:
Ik denk dat de hockeyers wel goud halen
Wel als je het spel niet kunt en er telkens maar 1 overhoudtquote:Op donderdag 26 augustus 2004 17:40 schreef timbob het volgende:
[..]
isnieduur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |