I know.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat verschijnen er op het einde plots veel Matthew Broderick-films in je top 100, BS.
Want?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:15 schreef slindenau het volgende:
daarnaast zijn er ook vraagtekens te plaatsen bij # 13 (Fucking Åmål )
Wat is er eigenlijk met jouw lijst gebeurd?quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:33 schreef Arcee het volgende:
Gaat het hier om de versie van 1935 of 1962quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:57 schreef Pistol_Pete het volgende:
91 Mutiny on the Bounty
Voor mensen die niet beter weten wel ja.quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:40 schreef Fabulousbakerboy het volgende:
Mulholland Drive en Fight Club zijn toch gewoon beiden meesterlijk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar je gaat hem tog wel verrijken met je eigen bijdrage mag ik hopen?quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ach, het zal me ook verder aan me reet roesten dit tournament. Het lijstje is toch volstrekt voorspelbaar...
Als je de film niet kent denk je gelijk aan een verkeerd genre lijkt me, maar als je de film wel kent (jij neem ik aan wel) dan is dit inderdaad geen vreemde keuze.quote:Op zondag 8 augustus 2004 15:33 schreef Arcee het volgende:
[..]
Want?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je moet ook gewoon naar afzonderlijke lijstjes kijken. Die van Gorro, of die van Prekip, of die van Fabulousbakerboy. Of die van mij natuurlijk.quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Voor mensen die niet beter weten wel ja.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en dan ook weer de allerlaatste Lynchfilm noemenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, het zal me ook verder aan me reet roesten dit tournament. Het lijstje is toch volstrekt voorspelbaar...
Dat doe je toch ook?quote:Op zondag 8 augustus 2004 14:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Oh please, kamagurka.
Dan kan ik ook wel lopen miepen dat Mulholland Drive nou echt zo'n film is die alle mensen erin zetten omdat ze dan denken slim over te komen en ook met een goede filmsmaak, omdat het zo'n film is die je niet in een keer begrijpt.
Ik zit eigenlijk te twijfelen, maar ben het aan mijn reputatie verplicht natuurlijk...quote:Op zondag 8 augustus 2004 19:27 schreef Gorro het volgende:
[..]
Maar je gaat hem tog wel verrijken met je eigen bijdrage mag ik hopen?
Van een aantal weet ik dat ze nog een tijdje wachten met plaatsen omdat ze nog van plan zijn wat films te zien. Daarbij zijn er nog bijna 3 weken te gaan. Het is natuurlijk wel iets waar je goed over na moet denken, gezien je de rest van het jaar er op afgerekend wordtquote:Op zondag 8 augustus 2004 19:52 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Ik mis naast jou, sai en nog enkelen wel erg veel hardcore filmliefhebbers uit FTR, omineus teken of nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop