In principe zie je ze alleen zelf, de ander ziet gewoon de normale smilies. Tenzij deze ook een aangepaste exe heeft draaien zoals deze.
Ik weet dat je nu ook je eigen smilies toe kunt voegen, maar niet iedereen heeft MSN 6 (dan werkt dat niet) en je ziet ze alleen als je ze zelf gebruikt. Met deze exe zie je altijd de Fok! smilies.
Er zijn er een paar geanimeerd, dit kan omdat de MSN smilies op die plek ook geanimeerd waren. De geanimeerden zijn:
en
Je installeert deze smilies door de bestaande exe van MSN te vervangen door deze. Hiervoor moet je wel eerst uiloggen en MSN helemaal afsluiten (hij moet dus ook uit je taakbalk weg zijn). Als je MSN daarna weer opnieuw start, heb je de Fok! smilies.
Hieronder zie je welke smilie welke code heeft en een link naar het zip-bestand (exe + deze afbeelding).
[Dit bericht is gewijzigd door Mr_T op 27-09-2003 12:42]
quote:als ie het [betreffende user] gevraagd heb en die vond het goed, lijkt het mij geen enkel probleem
Op zaterdag 27 september 2003 12:42 schreef Extremini het volgende:
Aardig van je, maar zat er niet op enkele smiles copyright op?
quote:ja idd... een Nederlandse Kracht Koe
Op zaterdag 27 september 2003 13:05 schreef 2Mini het volgende:
hond? dat is toch een koe??
quote:uitpakken en .exe bestand openen, vervolgens msn afsluiten en opnieuw starten.
Op zaterdag 27 september 2003 13:11 schreef The_Duce het volgende:
-edit-Maar heb je de smilies ook niet los?
quote:kan je die niet ff posten dan?
Op zaterdag 27 september 2003 13:13 schreef JaWi het volgende:
Ik heb ze wel allemaal los, op de goede grote in een .zip bestandje, maar die copyrights heEn trouwens TS het werkt voor geen meter bij mij
Ik heb msn 6
quote:Zoek hem even
Op zaterdag 27 september 2003 13:14 schreef The_Duce het volgende:[..]
kan je die niet ff posten dan?
die copyrights zitten wel goed
quote:Offtopic: Team BVD rulez
Op zaterdag 27 september 2003 13:06 schreef Thomas B. het volgende:[..]
ja idd... een Nederlandse Kracht Koe
Ontopic: heb geen msn
quote:Ja en bij mij niet doei
Op zaterdag 27 september 2003 13:43 schreef Guusie het volgende:
Geweldig.. werkt bij mij [msn6] geweldig
quote:En anderen kunnen ze dus niet zien, dat vind ik helemaal niet leuk
Op zaterdag 27 september 2003 14:31 schreef N.i.c.k het volgende:
Nogmaals de vraag, bewegen ze ook ? Zijn er al wel fok smileys voor msn 6 die bewegen ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |