dat flauwe vind ik wel leukquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 15:31 schreef California het volgende:
Ja, wel eens gezien, dit zijn herhalingen.
Zitten grappige personages en sketches tussen, maar soms is 't ook te flauw voor woorden.
Die Lucas heeft echt een idioot hoofd.
quote:Maar super programma alleen jammer dat ik serie 1 heb gemist.
zag het ook. die kleine kale is echt grappig (beetje vreemd misschien)quote:Op maandag 6 december 2004 13:14 schreef Little_Acorn het volgende:
Afgelopen vrijdag waren ze te gast bij Jonathan Ross, ik heb echt gelachen. De BBC zendt volgens mij nieuwe afleveringen uit met nieuwe personages. Die vrouw van die club voor dikke mensen is echt te hilarisch.
BBC3, dat zou ik ook wel willen....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:16 schreef Sammy3000 het volgende:
Little Britain is inderdaad één van de leukste series van de afgelopen jaren. Ongelooflijk grappig! Heb de DVD van serie 1 al een tijd in huis en serie 2 zie ik telkens opnieuw in herhaling op BBC3. Elke keer genieten!!!
Nieuwtje: zaterdag 11 maart zendt de BBC een speciale aflevering van Little Britain uit, opgenomen voor Comic Relief (Red Nose Day). Voor het goede doel zijn er speciale gastacteurs die met de personages uit LitBrit meedoen...
Elton John & Daffyd (The Only Gay In The Village)
George Michael & Lou & Andy (I Want That One)
Robbie Williams & Emily & Florence (The Not So Good Transvestites)
Verder doen ook Simon Callow en Trisha Goddard mee aan deze aflevering.
De DVD van deze aflevering is inmiddels te koop, exclusief bij HMV: http://www2.hmv.co.uk/hmvweb/displayProductDetails.do?ctx=1000;-1;-1;-1&sku=355164
Kosten zijn slechts 5 pond, waarvan 3,40 pond bestemd zijn voor Comic Relief.
Metquote:Robbie, Emily en Florence in beeld: http://www.bbc.co.uk/comedy/images/blog/lb_williams.jpg (hoe krijg ik die afbeelding in mijn bericht??)
1 | [img]http://www.bbc.co.uk/comedy/images/blog/lb_williams.jpg[/img] |
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 10:16 schreef Sammy3000 het volgende:
Emily & Florence (The Not So Good Transvestites)
Ik vind het geweldig, maar je moet er inderdaad geen 3 afleveringen achter elkaar van kijken. Ik heb geloof ik 3 uur op DVD.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:42 schreef Evil_Jur het volgende:
Zeer leuk, maar inderdaad af en toe een beetje herhalend.
BBC1 hebben we het hier over.quote:8.30pm - 9.00pm
Little Little Britain and Big Big Impression
George Michael stars in one of a brand new clutch of sketches from Little Britain, and George Clooney and Ross and Rachel from Friends appear, courtesy of Alistair McGowan and Ronnie Ancona.
Ja die scene is GEWELDIG ik lheb daarom vreselijk gelachen.....quote:Op vrijdag 11 maart 2005 17:25 schreef Undergod het volgende:
die scene waarin die gast die in die rolstoel zit ("yeah, i know") opeens de boom in klimt en dan op de vraag hoe hij daar komt antwoord, "I fell"
GE-NI-AAL
p.s hoe heb jij bbc4? schotel?
zijn er 3 vanquote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:25 schreef Quannum het volgende:
Thanx voor de tv-tip, ik zou het nooit geweten hebben! Ik ben benieuwd!
Geniale serie, ik zal nooit vergeten toen ik LB de eerste keer zag, ik was echt met verstomming geslagen.Dat was die aflevering waarin een "Pirate game" werd gekocht.
"OK, I'll wait."![]()
Ik weet helaas niet meer wat ie ging kopen maar ik ik weet wel dat het een lang verhaal was wat ie wilde hebben na zijn verhaal was met stomheid geslagen toen de verkoper zei 'No we don't have that one' zonder zijn vrouw te roepen zonder na te denken.quote:Op vrijdag 11 maart 2005 18:25 schreef Quannum het volgende:
Thanx voor de tv-tip, ik zou het nooit geweten hebben! Ik ben benieuwd!
Geniale serie, ik zal nooit vergeten toen ik LB de eerste keer zag, ik was echt met verstomming geslagen.Dat was die aflevering waarin een "Pirate game" werd gekocht.
"OK, I'll wait."![]()
Is vies.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:43 schreef Chillmeister het volgende:
Bubbles
Ik wacht tot ze rechtspringtquote:Op zondag 8 mei 2005 22:21 schreef Klonk het volgende:
die gehandicapte mevrouw lijkt ook nog op die uit de serie
fatfighters bedoel je?quote:Op zondag 8 mei 2005 22:44 schreef Quannum het volgende:
![]()
En die dame van Weight Watchers controleert écht de mandjes! Fantastisch!![]()
voor sommige is dat idd de enige manier om te omschrijven.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:00 schreef Quannum het volgende:
Grappige verhalen, maar ook wel een beetje triest.
...ish
Nee, ze volgden gisteren iemand van de Weight Watchers, daarom was het zo grappig om te zien dat ze in het echt ook zo ver durven gaan.quote:
kookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:29 schreef Smots het volgende:
Mijn vriendin kijkt sinds kort wel uit om me een vraag te stellen waarop het antwoord een welluidend "Eh-Yèèèèèèèèèèèèèèèèèèèès" is.
Ah, mooi, kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:32 schreef Sammy3000 het volgende:
De eerste publiciteitsfoto's voor de derde serie zijn gepubliceerd:
[afbeelding]
Dudley & Ting Tong (nieuwe typetjes)
[afbeelding]
Emily & Florence![]()
De derde serie zal in november van start gaan op BBC1.
Kijk er naar uit!
quote:Little Britain
Thu 17 Nov, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins
Matt Lucas and David Walliams take a comic look at life in Britain. Also featuring Anthony Head, Rob Brydon and special guest Cat Deeley.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:19 schreef Againzender het volgende:
Komende donderdag op BBC1 om 22:00 beginnen we met het nieuwe seizoen!
[..]
Nog 2100 sekondenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Quannum het volgende:
*zit op en neer te springen en de seconden af te tellen
hmmmmyeeeeeeeeeeessssssss!
Als ik heel eerlijk ben........quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond m tegenvallen. Telkens dezelfde grappen in een iets andere setting. 'yeah i know', 'im a lady' en the only gay in the village ken ik nou wel
Yeah, but... No, but... Yeah, but... No, but... Maar dan nog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond m tegenvallen. Telkens dezelfde grappen in een iets andere setting. 'yeah i know', 'im a lady' en the only gay in the village ken ik nou wel
die nipple twistquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:33 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Yeah, but... No, but... Yeah, but... No, but... Maar dan nog..
Dat is toch nooit anders geweest? Ik bedoel, je weet dat toch op voorhand?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
en dat hij van tevoren nog even wat wc verfrisser opspuitquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Teleurstellende Thaise bruid: It's a good picture i give you that![]()
Waar is dit te downloaden?quote:
hier bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Waar is dit te downloaden?
Wil het erg graag weten want ik ben straks 3 maanden op vakantie....
Het was vorige week toch pas de eerste keer dat hij daadwerkelijk een product kocht en er mee naar buiten ging? Of droom ik nu?quote:Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef CybPraetorian het volgende:
[afbeelding]
haha echt goed deze
Waarom zie ik dat niet in de gids staan, en ook al niet op:quote:Op zondag 18 december 2005 18:09 schreef CybPraetorian het volgende:
op 2e kerstdag op BBC 2 om 21.00:
LITTLE BRITAIN marathon...!!!
oepsquote:Op maandag 19 december 2005 14:14 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat niet in de gids staan, en ook al niet op:
http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/search/advance_search.cgi?start=10&dstart=Today&keyword=little%20britain&tstart=now
??
en zaterdag ook:quote:Comic Relief Update 2005 Mon 19 Dec, 22:35 - 23:35
BBC One
A special Comic Relief highlights show hosted by Little Britain's Lou and Andy. A chance to see the bits you loved, the bits you missed and the bits everyone talked about.
quote:Little Britain Sat 24 Dec, 21:10 - 21:40
BBC One
The BAFTA award winnning series staring and written by Matt Lucas and David Walliams. Also featuring Anthony Head, Rob Brydon and special guest, Imelda Staunton. [S]
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
VANAF VRIJDAG 30 DECEMBER OM 19.00 UUR OP NED3 (LLINK): LITTLE BRITAIN!![]()
Gewoon via play.com of cd-wow.com ... rond de 11 pond voor seizoen 1.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef mordradead het volgende:
een tijdje terug seizoen 2 op dvd van m'n zus gekregen en het is echt fantastischook maar eens proberen een ander seizoen te verkrijgen
waar heb je die info vandaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
staat niets over in de tv-gids.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!
vanaf vrijdag 6 januari om 19:50 op NED3 LLINK!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!
verwachtingen heb ik niet, het kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Jullie zijn gewoon te laat. De hype is al geweest. Jullie verwachtingen zijn te hoog gespannen.
Ik vind het echt humor!
onzin, hoorde er gisteren pas voor het eerst over en ben zo blanco als het mar kan naar gaan kijken. Totaal geen verwachtingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Jullie zijn gewoon te laat. De hype is al geweest. Jullie verwachtingen zijn te hoog gespannen.
Ik vind het echt humor!
Ik heb weinig van die hype meegekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind het echt humor!
Iets wat écht leuk is, is ook leuk als de hype al voorbij is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind het echt humor!
Inderdaad. Ik heb niet veel van die hype meegekregen, dus ben er gewoon naar gaan kijken, omdat het zo geweldig zou zijn. Dan kijk ik liever naar oude afleveringen van Mel Smith & Griff Rhys Jones ("Alas Smith & Jones"). Maar goed, ik gun deze serie nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:40 schreef Croupouque het volgende:
iets wat écht leuk is, is ook leuk als de hype al voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Could you please explain the symbolism used in The Great Gatsby?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:40 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb nog wat fragmentjes bekeken op de BBC site, en in een opwelling van "ach, wat kan mij het ook schelen" heb ik de DVD-box besteld van seizoen 1 en 2. Misschien dat ik er nog wat van in de les Engels kan gebruiken![]()
de serie moet inderdaad even op gang komen, gelukkig gaat dat nog redelijk snelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Toe maar briljante humor.Dus vorige week was het maar een opwarmertje en heben de liefhebbers gelijk dat het geweldig is
Oftewel; kijk alleen seizoen 2?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:09 schreef Sammy3000 het volgende:
Zo zie je maar weer... Gun het even wat tijd en je zal ook voor de bijl gaan. De eerste aflevering die ik zag was de 1e van het 2e seizoen. Daarna werd het alleen maar beter. Hoewel aflevering 2-1 de beste blijft. Na serie 2 kocht ik serie 1 op DVD. Hoge verwachtingen werden laag bevredigd (zal ik maar zeggen). Het is duidelijk dat ze op gang moesten komen. Maar het wordt met de aflevering beter en leuker (toen nog wel!).
Je ziet het ook aan Koefnoen, dat was echt knudde in het 1e seizoen, nu vind ik het fantastisch. Soms moet de vaart erin komen.![]()
Oordeel niet te vroeg, kijk wat vaker en ik ben er van overtuigd dat je enthousiasme zal toenemen!
Waarschuwing: Kijk niet te lang door. Stop na seizoen 2. Dat hadden David & Matt ook moeten doen.![]()
Neuh... Dat is weer iets te kort door de bocht.quote:
Die kerel in dat Schotse hotel, Maybe I have, maybe I haven't, en dan die stomme blokfluit van hemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Frollo het volgende:
Dat gekkenhuis... 'Eh-eh-eeeeeehhhh!'
Die schoolklas met de saxofoon en de stofzuiger en de vuurpijlen...
Het echtpaar in het Chinese restaurant waarvan de vrouw het steeds 'stomtoevallig' over Mollie Sugden heeft...
Ik heb toch echt een paar keer moeten schateren en dat is sinds Blackadder niet meer gebeurd. Yep, dit ga ik vaker kijken
Die is leuk ja, nooit echt gevolgd maar wel sporadisch afleveringen gezien. Geniaal eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Kijken jullie wel eens The League of Gentlemen?
Deep in the Peak District, towards the north of England, is the village of Royston Vasey, a seemingly picturesque spot but one populated by dangerous lunatics, social misfits, sinister grotesques and psychopaths. A sign reads 'Welcome to Royston Vasey. You'll Never Leave!' - an accurate prophesy, especially if your first port of call is the local shop. The husband and wife proprietors are serial killers Edward and Tubbs, who harbour a particular and deadly aversion to people who 'aren't local'. Upstairs, their monstrous son fills the air with beastly growls and howls of longing. And this is only the start.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef brighton het volgende:
[..]
Die is leuk ja, nooit echt gevolgd maar wel sporadisch afleveringen gezien. Geniaal eigenlijk
maar het is vrijdag op tv.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef Faithy het volgende:
Ik heb het te weinig gezien, maar de keren dat ik het gezien heb was 't echt geweldig![]()
![]()
Donderdag ben ik denk ik rond die tijd wel thuis.. eens even kijken of ik dat ga onthouden
http://www11.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=22727&subcat=region2quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De levertijd van Seizoen 1 & 2 bij Bol is 4-6 weken... *zucht*![]()
Herinnering voor je.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond weer.
Note to myself: NIET VERGETEN!!!
Ok tnxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog bezig. Herhaling weet ik niet.
Serie is echt te grappig
Jaaaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:22 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Was weer een erg leuke aflevering.
"Dusssssssssssssssssst... anyone? No? Dusssssssssssssssssssssssssssssssst.. anyone? No? Dusssssssssssssssssssssssssssssssssst...."
Mooi toch?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan de bar met de nicht die niets te doen heeft en met die Star Trek Deep Space Nine figuren.
kut, die heb ik niet gezien volgens mij, en natuurlijk gisteren vergeten te kijkenquote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:04 schreef Asskicker14 het volgende:
Aan de bar met de nicht die niets te doen heeft en met die Star Trek Deep Space Nine figuren.
scroll eens omhoog, lampjequote:Op zaterdag 21 januari 2006 01:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Mooi toch?
Ik kan mij voorstellen dat sommige mensen er weinig aanvinden, maar ik zit soms echt hardop lachend er naar te kijken.
Doet mij heel erg denken aan die serie met ook maar een paar acteurs die speelden in dat rare dorp met "are you local?"
naam kwijt
dat vind je al na drie afleveringen?quote:Op vrijdag 20 januari 2006 22:01 schreef JelleS het volgende:
wel aardig, maar ze moeten is nieuwe grappen gaan verzinnen. Het is elke aflevering precies hetzelfde en soms totaal niet grappig meer.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef milagro het volgende:League of gentlemen is zwarter en ziek en daarom wmb leuker
Broken News is ook erg grappig, wel van een heel andere orde weer
I know.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:56 schreef boneyard het volgende:
wel een goede serie, alleen worden sommige sketches inderdaad wel erg snel flauw door steeds hetzelfde. eigenlijk gebeurt dat met de meeste wel, maar bij sommige vind ik het storender dan bij andere. voornamelijk bij die over de gast in de rolstoel en die schrijfster.
ik vind the league of gentlemen toch wel beter, hou wel van dat donkere.
is dat Bill van newsradio? die is dood volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:04 schreef Nuvole het volgende:
Die naam "Kelsey Grammar School" ...![]()
Hij is vandaag overigens jarig, Kelsey Grammer.
[afbeelding]
En verder OT: mensen klagen dat de sketches steeds hetzelfde zijn, maar dat is in mijn ogen net de grap van de serie: de bekende personages en hun komisch-trieste leventje.
nee das Frasier!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat Bill van newsradio? die is dood volgens mij![]()
anyways, wanneer komt dit op tv?
Phil Hartman bedoel je.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat Bill van newsradio? die is dood volgens mij![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nee das Frasier!
vrijdagavond 8 uur ofzo..
Die foto is idd van Dr Frasier Crane / Kelsey Grammer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Phil Hartman bedoel je.
En ja, hij is overleden, en op wat voor een manier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Baba-O-Riley op 27-02-2006 18:11:11 ].
ze zijn er ook wel in Nederland zulke Vicky Pollards:quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:25 schreef Nuvole het volgende:
Ik moest hierbij (Meisje van twaalf bevalt van zoontje) meteen aan Vicky Pollard denken..
Alleen komt deze jongedame uit Hamburg. Zou ze ook Vicky heten? Niet goed gelezen, Patricia dus.
.
[afbeelding]
Nee, dat was serie 1, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:11 schreef SuperSiem het volgende:
Die afleveringen die de afgelopen weken op Nederland 3 te zien waren, dat was ook seizoen 2 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Over een uur dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Nuvole het volgende:
VRT bedankt!
Vanaf Maandag 6 maart 23.05 uur op Canvas:
Little Britain serie 2 !
http://www.canvas.be/canv(...)rogramma/index.shtml
Let wel altijd even op de aanvangstijden, kan ook al om 22.55 uur zijn.
Er staat voor 17 april weer een aflevering op het programma bij Canvas, dus denk dat ze wel doorgaan.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:46 schreef NewOrder het volgende:
Leuke aflevering, deze laatste van de 2e serie. Hopelijk komt de 3e serie er direct achteraan.
ja klopt, dat hebben wel meer mensen gezegd, alleen was de league wat donkerder qua humor, vond ik persoonlijk beter.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:19 schreef Maisnon het volgende:
Ik neem aan dat het normaal is dat ik bij deze serie sterk aan League of Gentlemen moet denken?
Voor een CD van Westlife.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:19 schreef Maisnon het volgende:
Dat dikke pubermeisje tuig wijf vind ik ook super trouwens!
Ze heeft haar kind verkocht voor een Britney Spears Album
Computer syas no KUCHquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
"Computer says no".
"Ye I know".
"Yeah but, no but, yeah but."![]()
![]()
dat zijn kort smanegevat wel de leukere uitspraken jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
"Computer says no".
"Ye I know".
"Yeah but, no but, yeah but."![]()
![]()
Ik zag hem deze week oook voorbij komen op MTV. Droog is inderdaad het juiste woordquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:39 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net de nieuwste clip van de Pet Shop Boys met daarin Matt Lucas en David Walliams. Erg droog
Dan kijk je toch niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:21 schreef tonks het volgende:
Ik snap niet wat mensen leuk aan deze 'serie' vinden, gaat echt nergens over. en is saai en dat gelach op de achtergrond slaat al helemaal nergens op
Haha, ik moest even nadenken in welke scène dit ook alweer was, maar het was in zo'n kioskje geloof ik. Hilarische sketch inderdaad. Het was geen terugkerend typetje, of wel?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hungry?
Thirsty?
Trying to catch up on todays news and sports?
Planning a wank?
Helaas niet, maar daardoor wel leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:43 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Haha, ik moest even nadenken in welke scène dit ook alweer was, maar het was in zo'n kioskje geloof ik. Hilarische sketch inderdaad. Het was geen terugkerend typetje, of wel?
Oeh, is ie in Nederland ook te krijgen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 21:52 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Heb van de week in Londen de DVD van "Rock: Profile" gekocht, ook met Matt Lucas en David Walliams. Hele leuke sketches met o.a. persiflages op Michael Jackson, Abba, Oasis en George Michael.
Hier foto's en informatie over serie 1 en serie 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |