kookquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 16:29 schreef Smots het volgende:
Mijn vriendin kijkt sinds kort wel uit om me een vraag te stellen waarop het antwoord een welluidend "Eh-Yииииииииииииииииииииs" is.
Ah, mooi, kan niet wachtenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:32 schreef Sammy3000 het volgende:
De eerste publiciteitsfoto's voor de derde serie zijn gepubliceerd:
[afbeelding]
Dudley & Ting Tong (nieuwe typetjes)
[afbeelding]
Emily & Florence![]()
De derde serie zal in november van start gaan op BBC1.
Kijk er naar uit!
quote:Little Britain
Thu 17 Nov, 9:00 pm - 9:30 pm 30mins
Matt Lucas and David Walliams take a comic look at life in Britain. Also featuring Anthony Head, Rob Brydon and special guest Cat Deeley.
quote:Op maandag 14 november 2005 10:19 schreef Againzender het volgende:
Komende donderdag op BBC1 om 22:00 beginnen we met het nieuwe seizoen!
[..]
Nog 2100 sekondenquote:Op donderdag 17 november 2005 21:20 schreef Quannum het volgende:
*zit op en neer te springen en de seconden af te tellen
hmmmmyeeeeeeeeeeessssssss!
Als ik heel eerlijk ben........quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond m tegenvallen. Telkens dezelfde grappen in een iets andere setting. 'yeah i know', 'im a lady' en the only gay in the village ken ik nou wel
Yeah, but... No, but... Yeah, but... No, but... Maar dan nog.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
Ik vond m tegenvallen. Telkens dezelfde grappen in een iets andere setting. 'yeah i know', 'im a lady' en the only gay in the village ken ik nou wel
die nipple twistquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:33 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Yeah, but... No, but... Yeah, but... No, but... Maar dan nog..
Dat is toch nooit anders geweest? Ik bedoel, je weet dat toch op voorhand?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:47 schreef Erasmusch het volgende:
en dat hij van tevoren nog even wat wc verfrisser opspuitquote:Op zaterdag 19 november 2005 15:22 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Teleurstellende Thaise bruid: It's a good picture i give you that![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |