hier bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:11 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Waar is dit te downloaden?
Wil het erg graag weten want ik ben straks 3 maanden op vakantie....
Het was vorige week toch pas de eerste keer dat hij daadwerkelijk een product kocht en er mee naar buiten ging? Of droom ik nu?quote:Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef CybPraetorian het volgende:
[afbeelding]
haha echt goed deze
Waarom zie ik dat niet in de gids staan, en ook al niet op:quote:Op zondag 18 december 2005 18:09 schreef CybPraetorian het volgende:
op 2e kerstdag op BBC 2 om 21.00:
LITTLE BRITAIN marathon...!!!
oepsquote:Op maandag 19 december 2005 14:14 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Waarom zie ik dat niet in de gids staan, en ook al niet op:
http://www.bbc.co.uk/cgi-perl/whatson/search/advance_search.cgi?start=10&dstart=Today&keyword=little%20britain&tstart=now
??
en zaterdag ook:quote:Comic Relief Update 2005 Mon 19 Dec, 22:35 - 23:35
BBC One
A special Comic Relief highlights show hosted by Little Britain's Lou and Andy. A chance to see the bits you loved, the bits you missed and the bits everyone talked about.
quote:Little Britain Sat 24 Dec, 21:10 - 21:40
BBC One
The BAFTA award winnning series staring and written by Matt Lucas and David Walliams. Also featuring Anthony Head, Rob Brydon and special guest, Imelda Staunton. [S]
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
VANAF VRIJDAG 30 DECEMBER OM 19.00 UUR OP NED3 (LLINK): LITTLE BRITAIN!![]()
Gewoon via play.com of cd-wow.com ... rond de 11 pond voor seizoen 1.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef mordradead het volgende:
een tijdje terug seizoen 2 op dvd van m'n zus gekregen en het is echt fantastischook maar eens proberen een ander seizoen te verkrijgen
waar heb je die info vandaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
staat niets over in de tv-gids.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!
vanaf vrijdag 6 januari om 19:50 op NED3 LLINK!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!
verwachtingen heb ik niet, het kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Jullie zijn gewoon te laat. De hype is al geweest. Jullie verwachtingen zijn te hoog gespannen.
Ik vind het echt humor!
onzin, hoorde er gisteren pas voor het eerst over en ben zo blanco als het mar kan naar gaan kijken. Totaal geen verwachtingen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Jullie zijn gewoon te laat. De hype is al geweest. Jullie verwachtingen zijn te hoog gespannen.
Ik vind het echt humor!
Ik heb weinig van die hype meegekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind het echt humor!
Iets wat écht leuk is, is ook leuk als de hype al voorbij is.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Ik vind het echt humor!
Inderdaad. Ik heb niet veel van die hype meegekregen, dus ben er gewoon naar gaan kijken, omdat het zo geweldig zou zijn. Dan kijk ik liever naar oude afleveringen van Mel Smith & Griff Rhys Jones ("Alas Smith & Jones"). Maar goed, ik gun deze serie nog even het voordeel van de twijfel.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:40 schreef Croupouque het volgende:
iets wat écht leuk is, is ook leuk als de hype al voorbij is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Could you please explain the symbolism used in The Great Gatsby?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:40 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Ik heb nog wat fragmentjes bekeken op de BBC site, en in een opwelling van "ach, wat kan mij het ook schelen" heb ik de DVD-box besteld van seizoen 1 en 2. Misschien dat ik er nog wat van in de les Engels kan gebruiken![]()
de serie moet inderdaad even op gang komen, gelukkig gaat dat nog redelijk snelquote:Op vrijdag 13 januari 2006 20:51 schreef tong80 het volgende:
Toe maar briljante humor.Dus vorige week was het maar een opwarmertje en heben de liefhebbers gelijk dat het geweldig is
Oftewel; kijk alleen seizoen 2?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:09 schreef Sammy3000 het volgende:
Zo zie je maar weer... Gun het even wat tijd en je zal ook voor de bijl gaan. De eerste aflevering die ik zag was de 1e van het 2e seizoen. Daarna werd het alleen maar beter. Hoewel aflevering 2-1 de beste blijft. Na serie 2 kocht ik serie 1 op DVD. Hoge verwachtingen werden laag bevredigd (zal ik maar zeggen). Het is duidelijk dat ze op gang moesten komen. Maar het wordt met de aflevering beter en leuker (toen nog wel!).
Je ziet het ook aan Koefnoen, dat was echt knudde in het 1e seizoen, nu vind ik het fantastisch. Soms moet de vaart erin komen.![]()
Oordeel niet te vroeg, kijk wat vaker en ik ben er van overtuigd dat je enthousiasme zal toenemen!
Waarschuwing: Kijk niet te lang door. Stop na seizoen 2. Dat hadden David & Matt ook moeten doen.![]()
Neuh... Dat is weer iets te kort door de bocht.quote:
Die kerel in dat Schotse hotel, Maybe I have, maybe I haven't, en dan die stomme blokfluit van hemquote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:59 schreef Frollo het volgende:
Dat gekkenhuis... 'Eh-eh-eeeeeehhhh!'
Die schoolklas met de saxofoon en de stofzuiger en de vuurpijlen...
Het echtpaar in het Chinese restaurant waarvan de vrouw het steeds 'stomtoevallig' over Mollie Sugden heeft...
Ik heb toch echt een paar keer moeten schateren en dat is sinds Blackadder niet meer gebeurd. Yep, dit ga ik vaker kijken
Die is leuk ja, nooit echt gevolgd maar wel sporadisch afleveringen gezien. Geniaal eigenlijkquote:Op zondag 15 januari 2006 15:33 schreef milagro het volgende:
Kijken jullie wel eens The League of Gentlemen?
Deep in the Peak District, towards the north of England, is the village of Royston Vasey, a seemingly picturesque spot but one populated by dangerous lunatics, social misfits, sinister grotesques and psychopaths. A sign reads 'Welcome to Royston Vasey. You'll Never Leave!' - an accurate prophesy, especially if your first port of call is the local shop. The husband and wife proprietors are serial killers Edward and Tubbs, who harbour a particular and deadly aversion to people who 'aren't local'. Upstairs, their monstrous son fills the air with beastly growls and howls of longing. And this is only the start.
quote:Op zondag 15 januari 2006 15:36 schreef brighton het volgende:
[..]
Die is leuk ja, nooit echt gevolgd maar wel sporadisch afleveringen gezien. Geniaal eigenlijk
maar het is vrijdag op tv.quote:Op zondag 15 januari 2006 17:15 schreef Faithy het volgende:
Ik heb het te weinig gezien, maar de keren dat ik het gezien heb was 't echt geweldig![]()
![]()
Donderdag ben ik denk ik rond die tijd wel thuis.. eens even kijken of ik dat ga onthouden
http://www11.cd-wow.nl/detail_results_2.php?product_code=22727&subcat=region2quote:Op zondag 15 januari 2006 18:03 schreef Baba-O-Riley het volgende:
De levertijd van Seizoen 1 & 2 bij Bol is 4-6 weken... *zucht*![]()
Herinnering voor je.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 10:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Vanavond weer.
Note to myself: NIET VERGETEN!!!
Ok tnxquote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog bezig. Herhaling weet ik niet.
Serie is echt te grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |