Gewoon via play.com of cd-wow.com ... rond de 11 pond voor seizoen 1.quote:Op woensdag 21 december 2005 20:27 schreef mordradead het volgende:
een tijdje terug seizoen 2 op dvd van m'n zus gekregen en het is echt fantastischook maar eens proberen een ander seizoen te verkrijgen
waar heb je die info vandaan?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
VANAF VRIJDAG 30 DECEMBER OM 19.00 UUR OP NED3 (LLINK): LITTLE BRITAIN!![]()
staat niets over in de tv-gids.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:21 schreef Hapertje het volgende:
VANAF VRIJDAG 30 DECEMBER OM 19.00 UUR OP NED3 (LLINK): LITTLE BRITAIN!![]()
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!
vanaf vrijdag 6 januari om 19:50 op NED3 LLINK!!quote:Op vrijdag 30 december 2005 08:24 schreef Hapertje het volgende:
[..]
Ik zie het niet in de krant staan. In de Veronica-gids staat het wel. Erg raar. Ook op de site van LLink komt niets voor. Hopen dan maar dat Nederland ook kennis met Little Britain mogen maken!
verwachtingen heb ik niet, het kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef Hapertje het volgende:
Jullie zijn gewoon te laat. De hype is al geweest. Jullie verwachtingen zijn te hoog gespannen.
Ik vind het echt humor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |