Computer syas no KUCHquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
"Computer says no".
"Ye I know".
"Yeah but, no but, yeah but."![]()
![]()
dat zijn kort smanegevat wel de leukere uitspraken jaquote:Op vrijdag 28 april 2006 22:11 schreef BloodyLotte het volgende:
"Computer says no".
"Ye I know".
"Yeah but, no but, yeah but."![]()
![]()
Ik zag hem deze week oook voorbij komen op MTV. Droog is inderdaad het juiste woordquote:Op woensdag 3 mei 2006 09:39 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net de nieuwste clip van de Pet Shop Boys met daarin Matt Lucas en David Walliams. Erg droog
Dan kijk je toch niet?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 08:21 schreef tonks het volgende:
Ik snap niet wat mensen leuk aan deze 'serie' vinden, gaat echt nergens over. en is saai en dat gelach op de achtergrond slaat al helemaal nergens op
Haha, ik moest even nadenken in welke scène dit ook alweer was, maar het was in zo'n kioskje geloof ik. Hilarische sketch inderdaad. Het was geen terugkerend typetje, of wel?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 10:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hungry?
Thirsty?
Trying to catch up on todays news and sports?
Planning a wank?
Helaas niet, maar daardoor wel leuk.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 19:43 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Haha, ik moest even nadenken in welke scène dit ook alweer was, maar het was in zo'n kioskje geloof ik. Hilarische sketch inderdaad. Het was geen terugkerend typetje, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |