is dat Bill van newsradio? die is dood volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:04 schreef Nuvole het volgende:
Die naam "Kelsey Grammar School" ...![]()
Hij is vandaag overigens jarig, Kelsey Grammer.
[afbeelding]
En verder OT: mensen klagen dat de sketches steeds hetzelfde zijn, maar dat is in mijn ogen net de grap van de serie: de bekende personages en hun komisch-trieste leventje.
nee das Frasier!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat Bill van newsradio? die is dood volgens mij![]()
anyways, wanneer komt dit op tv?
Phil Hartman bedoel je.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:42 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
is dat Bill van newsradio? die is dood volgens mij![]()
quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:43 schreef Yorrit het volgende:
[..]
nee das Frasier!
vrijdagavond 8 uur ofzo..
Die foto is idd van Dr Frasier Crane / Kelsey Grammer.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 21:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Phil Hartman bedoel je.
En ja, hij is overleden, en op wat voor een manier...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Baba-O-Riley op 27-02-2006 18:11:11 ].
ze zijn er ook wel in Nederland zulke Vicky Pollards:quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:25 schreef Nuvole het volgende:
Ik moest hierbij (Meisje van twaalf bevalt van zoontje) meteen aan Vicky Pollard denken..
Alleen komt deze jongedame uit Hamburg. Zou ze ook Vicky heten? Niet goed gelezen, Patricia dus.
.
[afbeelding]
Nee, dat was serie 1, als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:11 schreef SuperSiem het volgende:
Die afleveringen die de afgelopen weken op Nederland 3 te zien waren, dat was ook seizoen 2 toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Over een uur dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Nuvole het volgende:
VRT bedankt!
Vanaf Maandag 6 maart 23.05 uur op Canvas:
Little Britain serie 2 !
http://www.canvas.be/canv(...)rogramma/index.shtml
Let wel altijd even op de aanvangstijden, kan ook al om 22.55 uur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |