O, ik dacht dat ik het had verwijderd omdat het te flauw was.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:55 schreef Ype het volgende:
Waar slaat dit op?
yep, jeugdsentimentquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:58 schreef RichardQuest het volgende:
Op Veronica is die film toch?
Wat moet ik verstaan onder 'gebruikelijk geklets'?quote:Alarmfase in de VS verhoogd
Gepost door Rob (R@b) - Bron: ANP / Teletekst
Gepubliceerd: zondag 1 augustus 2004 @ 20:26
WooZ had ons via de nieuws-submit te melden:
In de Verenigde Staten is de alarmafase in Washington en New York van Code Geel naar Code Oranje verhoogd. Volgens het ministerie van Binnenlandse Veiligheid wil Al-Qaeda in de steden nieuwe aanslagen plegen. De politie roept mensen op waakzaam te zijn, waarbij onder meer het risico van autobommen wordt genoemd en van chemische stoffen in ventilatiesystemen.
De nieuwszender ABC en The New York Times meldden eerder vandaag al dat het terreurnetwerk al-Qaeda van Osama bin Laden bezig is met het plannen van zelfmoordaanslagen op bedrijven, grote openbare instellingen of internationale organisaties in New York. Doelwitten zouden onder meer het IMF, de Wereldbank en de beurs NYSE zijn.
De informatie die binnen is gekomen zou duidelijker zijn dan "het gebruikelijke geklets" van terroristen dat anders onderschept wordt. ABC meldde dat bronnen binnen de inlichtingendiensten hebben verteld dat al-Qaeda van plan is niet-Arabische terroristen in de Verenigde Staten binnen te smokkelen vanuit Mexico.
Maar dat ken helemaal niet, want in die landuh moguh wuh heluhmaal geen kerkuh bouwuh.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:03 schreef Harry_Sack het volgende:
4 kerken in Baghdad & Mozul aangevallen.... een armeense en een asirische kerk..
In boodschappenlijstjes verpakte mededelingen of gekeuvel over familie enz., gis ik.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:03 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat moet ik verstaan onder 'gebruikelijk geklets'?
En nu sulluh we suh wel niet moguh herbouwuh.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dat ken helemaal niet, want in die landuh moguh wuh heluhmaal geen kerkuh bouwuh.
daarom moesten ze ook sterven, denk ikquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Maar dat ken helemaal niet, want in die landuh moguh wuh heluhmaal geen kerkuh bouwuh.
Wil je het precieze getal?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:08 schreef Harry_Sack het volgende:
Welke Chinees heet er nou David Lo Pan![]()
gaarne...quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wil je het precieze getal?
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
vegetarisch barbequeën
Hee, toen ik 11 was, was dit tha bomb!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef RichardQuest het volgende:
Onze held is wel ontzettend ruig zeg![]()
I was boln leady.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:10 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
gaarne...
Wat is toch een toffe film nog steeds:
-Are you ready, Jack?
-I was born ready![]()
Dat ga je toch in Mallorca doen? .....Maar dan met hoertjes, crackers en sangriaquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
Toch jammer. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal gezellig vegetarisch barbequeën, onder genot van een biertje en mooie vrouwen?
Wat is er mis met vegetarisch?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
. Bovendien drinken we dan te veel en gaan we elkaar de hersens inslaan naar aanleiding van die vrouwen.
Hoertjes? Ik prefereer de term sletten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat ga je toch in Mallorca doen? .....Maar dan met hoertjes, crackers en sangria
Dat ontkent de reden van ons bestaan; het doden van bizons.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Wat is er mis met vegetarisch?
.
Wil je er over praten met een psycholoog?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
![]()
sangria is misschien wel goor en je moet er 100x van pissen, maar het is wel gratischquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:13 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoertjes? Ik prefereer de term sletten.
En sangria is goor.
Hoevaak eet jij bizon?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat ontkent de reden van ons bestaan; het doden van bizons.
Niet persé hoor, vrijwel alles is wel goed.quote:Bovendien zul je wel weer wit bier willen drinken..
Ik ben geevolueerd naar een andere smaak, varkens en koeien volstaan.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Hoevaak eet jij bizon?
indiiieeedquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:18 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
To loel the woold.
ja, hij heeft een mes. Hij is niet voor niets Jack, ass!quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:19 schreef RichardQuest het volgende:
Jack breekt zo effe een beveiligde stoel
Precies, ik ben nog een stukje doorgeëvolueerd.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ben geevolueerd naar een andere smaak, varkens en koeien volstaan.
Damn straight! een combinatie van Chinezen die allemaal kunnen kung-fu'en en een Amerikaan die alles wel effe regeltquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:20 schreef RichardQuest het volgende:
Dadelijk komen ze er per ongeluk uit hè?
Nee, je bent verworden tot een zwakker lid van de voedselketen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:20 schreef Ype het volgende:
[..]
Precies, ik ben nog een stukje doorgeëvolueerd.
Ik durf te wedden dat ik jou aankan in een gevecht van man tot man.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:22 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, je bent verworden tot een zwakker lid van de voedselketen.
wat let je?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik jou aankan in een gevecht van man tot man.
Tevens ben ik nooit ziek, dus mijn imuunsysteem is ook grandioos.
Je bent gedegenereerd naar primaat. Complimenten. Ga terug naar ''Start'' en ontvang geen 500.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik jou aankan in een gevecht van man tot man.
Een primaat die jou in spierkracht en intelligentie overtreft.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je bent gedegenereerd naar primaat. Complimenten. Ga terug naar ''Start'' en ontvang geen 500.
Op krukken door een Spaanse badplaats lopen is enigzins deprimerend.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:25 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat let je?
Zal ik je eens bij je stropdas vastpakken, dan gaan we lekker brassen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Op krukken door een Spaanse badplaats lopen is enigzins deprimerend.
Maar ach, hij zou toch niets kunnen zien..
En ik ga binnenkort schaatsen op de Hel.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:26 schreef Ype het volgende:
[..]
Een primaat die jou in spierkracht en intelligentie overtreft.
ga jij ook mee met ze?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:27 schreef RichardQuest het volgende:
Vechtende bitches
Ik heb vorige week god, allah en jehova onder de tafel gezopen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:28 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
En ik ga binnenkort schaatsen op de Hel.
Bij De Drie Gezusters?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:28 schreef Ype het volgende:
[..]
Zal ik je eens bij je stropdas vastpakken, dan gaan we lekker brassen. zooien.
Nee, jouw stamkroeg natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bij De Drie Gezusters?
Allah drinkt toch al niet en God (Jehovah) is gekant tegen dronkenschap.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:29 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb vorige week god, allah en jehova onder de tafel gezopen.
Is F.C. Groningen ook uitgenodigd?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:30 schreef Ype het volgende:
[..]
Nee, jouw stamkroeg natuurlijk.
Het balkon van vindicat.
Nee, dat zeggen ze alleen maar omdat ik telkens van ze win.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Allah drinkt toch al niet en God (Jehovah) is gekant tegen dronkenschap.
Die zijn toch veel te laaggeschoold voor vindicat?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:31 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is F.C. Groningen ook uitgenodigd?
Kijk maar een aflevering of afleveringen terug...quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:29 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Richard! Where's Harry?!
Maar anders red je het toch nooit?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:32 schreef Ype het volgende:
[..]
Die zijn toch veel te laaggeschoold voor vindicat?
kitti kitti kittiquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:33 schreef RichardQuest het volgende:
Nu wordt het grappig, de Yeti is er![]()
![]()
Tegen jou en heel vindicat bedoel je?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Maar anders red je het toch nooit?.
Dat verlang ik niet eens.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:36 schreef Ype het volgende:
[..]
Waarom zouden vindicatters je helpen?
Waarom zou ik dan mensen meenemen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat verlang ik niet eens.
Heb ik eindelijk het tegendeel bewezen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:40 schreef George-Butters het volgende:
vechten, stelletje nichten
Nee, alleen een beetje studentikoos stoeien.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:40 schreef George-Butters het volgende:
vechten, stelletje nichten
En daarna bierdrinken, dé enige echte manier om een conflict te beslechten.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, alleen een beetje studentikoos stoeien..
Dit onderschrijf ik.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:47 schreef Ype het volgende:
[..]
En daarna bierdrinken, dé enige echte manier om een conflict te beslechten.
nee, da's altijd met die jochiesquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:51 schreef Maerycke het volgende:
Watjes.. dit wordt nix zie ik alweer......
Ik zie je vanmiddag achter school.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dit onderschrijf ik.
Moet jij nodig zeggen, relcommunist.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, da's altijd met die jochies
Waar zijn de echte mannen gebleven...quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
nee, da's altijd met die jochies
Aan het woordje ''nix'' te zien, ben je inderdaad nog een jonge blom.quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waar zijn de echte mannen gebleven...![]()
quote:Saba is het kleinste eiland van de Nederlandse Antillen. Het behoort met Sint Eustatius en Sint Maarten tot de Bovenwindse Eilanden. De hoofdplaats is The Bottom. Naast The Bottom kent Saba nog drie dorpjes: St. John's Flat, Windwardside, en Hell's Gate. De voertaal is Engels. Het eiland wordt plaatselijk The unspoiled queen genoemd.
Saba heeft ongeveer 1300 inwoners, voor de helft nakomelingen van Afrikaanse slaven. Daarnaast verblijven er 200 studenten. Een kwart van de inwoners heet Johnson of Hassell.
Wat een typische man is hij.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:04 schreef Johan_de_With het volgende:
Beelden van de Praagse Lente op 3, zo te zien.
Moet ik mond-op-mondbeademing toepassen?quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
* hartkramp
hier: Zomergasten 2004, deel 3quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Waar zijn de echte mannen gebleven...![]()
Uit de negentiende eeuw, om precies te zijn. Maar verschrikkelijk blijft het.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:05 schreef pberends het volgende:
Whaha, dom wijf bij 1 tegen 100 had meteen eerste vraag fout
Welke oorlog begonnen Rusland en Duitsland precies 90 jaar geleden?
A; Krimoorlog
B; Eerste Wereldoorlog
C; Opiumoorlog
Ze antwoordde meteen Krimoorlog![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is uit de 16e eeuw.
Tja, dat is natuurlijk C.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:05 schreef pberends het volgende:
A; Krimoorlog
B; Eerste Wereldoorlog
C; Opiumoorlog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is uit de 16e eeuw.
Ik denk dat dan het hart van Wolffie helemaal naar de knoppen gaat.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:06 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Moet ik mond-op-mondbeademing toepassen?
Zeker te weinig met jehova's getuigen gediscussieerd voor wat algemene ontwikkeling. Dan was 1914 en WO I haar wel tussen de oren geramd geworden.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uit de negentiende eeuw, om precies te zijn. Maar verschrikkelijk blijft het.
Zolang het digitaal blijft kan hij het vast nog wel behappenquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik denk dat dan het hart van Wolffie helemaal naar de knoppen gaat.
Vrouwelijk contact.
Nee hoor, Dan zou ik een tijdje geleden al dood zijn geweestquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik denk dat dan het hart van Wolffie helemaal naar de knoppen gaat.
Vrouwelijk contact.
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:05 schreef pberends het volgende:
A; Krimoorlog
B; Eerste Wereldoorlog
C; Opiumoorlog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
die is uit de 16e eeuw.
Over wie heb je het?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens kan ik mij wel in hem verplaatsen.
Je moeder of een handdruk telt niet natuurlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Nee hoor, Dan zou ik een tijdje geleden al dood zijn geweest
quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Je moeder of een handdruk telt niet natuurlijk.
Amerikaan met een wapencollectie bij Zomergasten. Fragment uit een documentaire die vanaf morgen op de site van Zomergasten te zien zal zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Over wie heb je het?
Ruimte zat. Al zou je met een vrachtwagen zijn.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Overigens kan ik mij wel in hem verplaatsen.
Oh ik verstond 15 honderd nog wat, ben die Tensendoos.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uit de negentiende eeuw, om precies te zijn. Maar verschrikkelijk blijft het.
James Bond is sowieso bagger.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:35 schreef George-Butters het volgende:
Eric Bana nieuwe James Bond![]()
Hij is dus echt geen 007. No Way Josee!
Wat een knurft
Wouter Bos moet het worden!!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:48 schreef Ype het volgende:
[..]
James Bond is sowieso bagger.
Het schijnt zelfs dat die films niet op de waarheid gebasseerd zijn.
JP zou ik voor gaan. Een James Bond met normen en waarden, om te smullen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Wouter Bos moet het worden!!!
GEERT WILDERS!!quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:52 schreef Ype het volgende:
[..]
JP zou ik voor gaan. Een James Bond met normen en waarden, om te smullen.
Dat is net zowat als leren vliegen met MS Flightsimquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:09 schreef Ype het volgende:
Toch jammer. Waarom kunnen we niet gewoon allemaal gezellig vegetarisch barbequeën, onder genot van een biertje en mooie vrouwen?
Soms beeindig ik hun leven. Moehahahaha.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:50 schreef Kaalhei het volgende:
Doet SI ook nog wat anders dan POL-SC topics openen?![]()
Dat zou nou een uitstekende film zijn:quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:53 schreef pberends het volgende:
[..]
GEERT WILDERS!!![]()
![]()
whahaha
Mooi peroxide kapseltjequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat zou nou een uitstekende film zijn:
The living highlights.
Zie het horloge:
[afbeelding]
Is dat kroegtijgeren voor mensen met een dikke tong?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:51 schreef Ype het volgende:
De kroegwijgering kwam van rechts.
Ik noem het gewoon 'niet op de waarheid gebasseerd'.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
fictie heet dat geloof ik
Alleen die moslims als bad guys hebben we zolangzamerhand ook wel weer gezien. *Gaap.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
The living highlights.
Zie het horloge:
[afbeelding]
No Mr. Bond, I expect you to pray.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:04 schreef Ype het volgende:
[..]
Alleen die moslims als bad guys hebben we zolangzamerhand ook wel weer gezien. *Gaap.
Als Al-Qaidaleden met zulke training flatgebouwen in kunnen vliegen met boeings, kunnen wij vegetarisch barbequeën ja.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:53 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Dat is net zowat als leren vliegen met MS Flightsim
Wat doe je eik met je oude uitgepookte kloons?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Soms beeindig ik hun leven. Moehahahaha.
Ik zie die Osama al predikken: "Allah bless Afghanistan". "I stand here underneath my black, red and green, the most beautifull colours Allah has given us".quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:05 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
No Mr. Bond Bush, I expect you to pray.
Die verdeel ik onder anderen heb ik helemaal niet.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:09 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Wat doe je eik met je oude uitgepookte kloons?![]()
James Bond: Golden Mohammed.quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:59 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
The living highlights.
Zie het horloge:
[afbeelding]
voor jouw tijdquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:14 schreef Ype het volgende:
SI?
James Bond: Let us live and we will flyquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:12 schreef pberends het volgende:
[..]
James Bond: Golden Mohammed.
James Bond: Muslims Never Die.
James Bond: Middle-East Is Not Enough.
Dat moet je in Spanje veel gebruiken.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:14 schreef Ype het volgende:
SI?
Ik dacht meer aan: "Een bier graag." eigenlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:20 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat moet je in Spanje veel gebruiken.
staet u aefen up, dan kan ik maeij veurstellehquote:Op zondag 1 augustus 2004 23:20 schreef zakjapannertje het volgende:
Wiegel hondenlul!
Un sjerfessa bittequote:Op zondag 1 augustus 2004 23:21 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan: "Een bier graag." eigenlijk.
Ik heb op Lloret geoefend met "quatro servessa por favor". Vooral die uitspraak van die v in bier. Jeugdherinneringen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:26 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Un sjerfessa bitte![]()
Je zit nu te internetten in een dicotheek? Dat zal wel neuken worden vanavond.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:29 schreef Ype het volgende:
Nu zit ik in een discotheque met alleen Nederlanders, dus hoef ik niet te integreren.
Nu als in komende vakantie dus....quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:33 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Je zit nu te internetten in een dicotheek? Dat zal wel neuken worden vanavond.
Vergis je niet! Ze beginnen te soppen als je ze uitlegt hoe RIAD5 onder Linux werkt.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:36 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar vallen de vrouwtjes op! Contact gestoorde techneuten! Vinden ze heerrrrlijk
Kut, zelfs dat gaat dus niet werken.quote:Op zondag 1 augustus 2004 23:40 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vergis je niet! Ze beginnen te soppen als je ze uitlegt hoe RIAD5 onder Linux werkt.
Ja, hallo, daarmee kun je half Fok bedoelen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:05 schreef Bluesdude het volgende:
Holocaust, Revisionisme en Neo Nazi's
een hardline nazi-sympathisant speelt de vermoorde onschuld
SingleCoilquote:Op maandag 2 augustus 2004 01:07 schreef Ype het volgende:
[..]
Ja, hallo, daarmee kun je half Fok bedoelen.
Toe, geef eens een hint.
Gezien het bij RTL11 behandelde onderwerp verwoord je hier een weinig politiek correcte gedachtequote:Op maandag 2 augustus 2004 08:29 schreef Sidekick het volgende:
Die socialisten weten tenminste wat genieten is.
quote:Blinde Spanjaard geflitst bij 154 kilometer per uur
Uitgegeven: 1 augustus 2004 16:35
BARCELONA - De 55-jarige Spanjaard Domingo Merino kan met recht van spreken zeggen dat hij als eerste blinde aan het stuur van een auto met een snelheid van 154 kilometer per uur is geflitst. Een rechtbank in Barcelona heeft officieel vastgesteld dat hij wettelijk gezien blind is, ook al kan hij met een oog nog een heel klein beetje zien. Dat meldden Spaanse media in het weekeinde.
De snelheidsovertreding dateert uit 1998. Twee jaar daarvoor had Merino een ongeluk gehad, waardoor hij vrijwel geheel blind was geworden. Desondanks ging hij achter het stuur de weg op.
Rechter
De verzekeringsmaatschappij die hem in 1996 een schadevergoeding van omgerekend 540.000 euro had gegeven wegens het verlies van zijn gezichtsvermogen, vond dat een beetje vreemd en stapte naar de rechter om het geld terug te eisen in de veronderstelling dat Merino had gelogen over zijn blindheid.
De rechter kwam na onderzoek echter tot de slotsom dat Merino aan een oog totaal blind is en dat hij met het andere zo weinig kan zien dat hij 'in de zin van de wet blind is'. Merino is dus niet schuldig aan oplichting en hij kan dus zijn schadevergoeding houden. De rechter waarschuwde hem nooit meer auto te rijden.
quote:'Duitsers kunnen zich niet ontspannen na werk'
BERLIJN - De meeste Duitsers weten niet hoe zij zich moeten ontspannen. Zij zijn vaak uren na hun werk nog erg gespannen, zo blijkt uit een onderzoek van de sportuniversiteit van Keulen dat zondag in het tijdschrift Vital is gepubliceerd.
De onderzoekers ondervroegen 5000 mannen en vrouwen via een vragenlijst op internet. Driekwart van de vrouwen en 63 procent van de mannen zeiden dat zij zich tijdens de werkweek niet konden ontspannen. In het weekeinde slaagden zij daar wel in.
Uit het onderzoek onder leiding van prof. Henning Allmer blijkt verder dat slechts 19 procent van de vrouwen en 25 procent van de mannen vinden dat ontspanning een belangrijk deel van hun dagelijkse routine vormt.
quote:Gebruik kabelinternet nagenoeg stabiel
AMSTERDAM - Het aantal kabelinternetgebruikers is ten opzichte van eind 2003 min of meer stabiel gebleven, dit blijkt uit een de ICT Consumer Monitor van onderzoeksbureau Heliview . ADSL maakt een groei door van 8 procent. Het onderzoek heeft plaatsgevonden onder ruim 1.000 huishoudens in Nederland.
Mensen die geen breedbandinternet (analoge of ISDN-verbinding) hebben zeggen dit vooral uit kostenoogpunt niet te willen overstappen naar kabel of ADSL. Van alle ADSL-gebruikers zegt 47 procent dat zij voor ADSL hebben gekozen voor de snelheid. Voor kabelinternetters is dit in mindere mate een motief, namelijk 36 procent.
De nummer 1 internetprovider bij de analoge of ISDN-gebruikers is Het Net (22 procent). Bij de kabelaanbieder is dit @Home (37 procent) en bij de ADSL aanbieders Planet Internet (24 procent). De gemiddelde besteding aan kabelinternet is 34 euro en aan ADSL 33 euro.
11 procent van de huishoudens met internet heeft voor de komende 12 maanden daadwerkelijk plannen om op een ander type internetverbinding over te stappen. De kosten zijn hierbij de belangrijkste reden, direct gevolgd door de snelheid. Het meest overwogen type internetverbinding is ADSL (58 procent) op afstand gevolgd door kabel (38 procent).
Ach jullie twee zien ook wel veel nazi-sympathisanten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 01:05 schreef Bluesdude het volgende:
Holocaust, Revisionisme en Neo Nazi's
een hardline nazi-sympathisant speelt de vermoorde onschuld
Het is dan ook oorlog hé.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:05 schreef George-Butters het volgende:
Pffff wie verzorgt de nieuwssubmits op de frontpage? Ik zie van boven naar onderen voornamelijk K.U.T. nieuws staan. Geen enkel leuk berichtje... Stelletje doomdenkers...
Prestatie is goed, maar dan moet eerst vastgelegd worden wat een goede prestatie is.... Bekeuringen uitschrijven is natuurlijk geen prestatie...quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:21 schreef Harry_Sack het volgende:
daeg allemaal:
De agent wordt strenger, want moet vooral bekeuringen scoren. Is het prestatiecontract voor politiekorpsen wel een goed idee?
A. Nee, want de korpsen richten zich op de gemakkelijke, goedkope successen, terwijl ze echte problemen laten liggen.
B. Ja, er moet een stok achter de deur zijn om de korpsen tot betere prestaties te dwingen
Monopolistquote:@Home (37 procent)
Net als in alle andere dienstverlening zie je wat druk met prestatie doet, de verkeerde argumenten zijn nodig om belachelijke regeltjes te omschrijven. Je kunt geen goede afspraken maken, want politiewerk is geen standaard werk.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Prestatie is goed, maar dan moet eerst vastgelegd worden wat een goede prestatie is.... Bekeuringen uitschrijven is natuurlijk geen prestatie...
Dat zal ik zeker niet doenquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:46 schreef George-Butters het volgende:
[..]Vergeet UPC of Casema niet...
Prestatiecontracten werken alleen wanneer prestatiecriteria eenduidig zijn en makkelijk te controleren. Bijvoorbeeld bij het steken van asperges of eenvoudig productiewerk in een fabriek. Politiewerk valt daar dus niet onder inderdaad...quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:44 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Net als in alle andere dienstverlening zie je wat druk met prestatie doet, de verkeerde argumenten zijn nodig om belachelijke regeltjes te omschrijven. Je kunt geen goede afspraken maken, want politiewerk is geen standaard werk.
en daarom ga ik nu ook naar het strandquote:Op maandag 2 augustus 2004 10:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Prestatiecontracten werken alleen wanneer prestatiecriteria eenduidig zijn en makkelijk te controleren. Bijvoorbeeld bij het steken van asperges of eenvoudig productiewerk in een fabriek. Politiewerk valt daar dus niet onder inderdaad...
Hoe bedoel je? Op de tv markt misschien, op het gebied van internet zeer zeker niet.quote:Op maandag 2 augustus 2004 10:33 schreef pberends het volgende:
[..]
Monopolist
Je moet denk ik toch aan je vocabulair gaan werken als je wilt dat iemand je serieus neemt...quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:17 schreef pberends het volgende:
Negers en partijen.
Dat is juist perfect om de partijen te peilen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:27 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Je moet denk ik toch aan je vocabulair gaan werken als je wilt dat iemand je serieus neemt...
Lees dat topic nu eens goed door..quote:Op maandag 2 augustus 2004 09:56 schreef Tyrhraustur het volgende:
Ach jullie twee zien ook wel veel nazi-sympathisanten.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 13:40 schreef Internationalist het volgende:
nog wat ontvangen pberends?
quote:Geachte heer Berends,
Hierbij bevestig ik de ontvangst van uw e-mail van vandaag. Uw e-mail heb ik inmiddels doorgestuurd aan de Tweede Kamerfractie van D66. Momenteel is het reces, waardoor beantwoording van uw e-mail enige tijd kan duren. Ik vraag uw begrip hiervoor.
Ik hoop u hiermee van dienst te zijn geweest. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik graag van u.
Met vriendelijke groet,
Daniëlle Staps
Managementassistent Kennisontwikkeling Democraten 66
Postbus 660 - 2501 CR Den Haag
Ik heb 'm hier niet van gejat: http://frontpage.fok.nl/column/2016quote:Op maandag 2 augustus 2004 11:17 schreef pberends het volgende:
Negers en partijen.
RQ wat is de punt nu van je verhaal ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:33 schreef RichardQuest het volgende:
.
Okee..ik vat het.quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:38 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
.
quote:Beste Peter,
Al onze standpunten kun je lezen op de website van de SP www.sp.nl
Je vragen vind ik eigenlijk een beetje vreemd. Kun je dat uitleggen?
Met vriendelijke groet,
Door Oremus
Fractiemedewerker SP
Tweede Kamer der Staten Generaal
tel: 0703183820
fax: 0703183803
d.oremus@tweedekamer.nl
Even teruggemaild:quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
quote:Beste SP,
Ik ben zelf een neger, dus vandaar. Maar op de site kan ik weinig vinden over specifiek beleid met betrekking tot negers, en het waren niet alleen vragen over standpunten van de SP maar ook over negers in de SP.
Met vriendelijke groet,
Peter Berends
Hij had ook dooie mus kunnen hetenquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:41 schreef pberends het volgende:
[..]
LOLquote:Op maandag 2 augustus 2004 15:46 schreef Bela het volgende:
[..]
Hij had ook dooie mus kunnen heten
quote:Je drinkt te veel koffie als
Je omhoogt schijt.
Je een proces-verbaal voor snelheid krijgt, zelfs als je parkeert.
Je hardloopt in je slaap.
Je antwoordt voordat er iemand op de deur klopt.
Je koffiebonen in je mond vermaalt.
Je met je ogen open slaapt.
Je video's moet bekijken in fast-forward.
De enige keer dat je stilstaat tijdens een aardbeving is.
Je een foto van jezelf kunt maken van 10 meter afstand zonder de timer te gebruiken.
Je de koffiepot schoonlikt.
Je de werknemer van de maand bent bij het koffiehuis en je daar niet eens werkt.
Je ogen open blijven tijdens het niezen.
Je op andermans nagels bijt.
De zuster een wetenschappelijke rekenmachine nodig is om je pols op te nemen.
Je handen zo trillen dat mensen ze gebruiken om hun cocktails te mixen.
Je zestig woorden per minuut kunt typen met je voeten.
Je het oortje hebt versleten van je favoriete mok.
Je alleen naar vergaderingen gaat voor de gratis koffie.
Je vergeet de papiertjes van snoep af te halen voordat je het opeet.
Emiel Ratelband vindt dat je kalm aan moet doen.
Je een miniatuur stad hebt gebouwd van plastic koffieroerdertjes.
Mensen duizelig worden als ze naar je kijken.
Mensen hun batterijen kunnen testen in je oren.
Je gecremeerd wilt worden, zodat je de rest van de eeuwigheid in een koffiekan kunt doorbrengen.
Je terug wilt komen als koffiekopje in je volgende leven.
Je verjaardag een nationale vakantiedag dag in Brazilië is.
Je alleen gaat slapen, zodat je wakker kunt worden en koffie kunt ruiken.
Je je katten 'melk' en 'suiker' noemt.
Je dronken wordt zodat je weer op kunt knappen.
Je perfect Arabisch spreekt zonder 1 les.
Je een plaatje van je koffiemok op je koffiemok hebt.
Je niet meer wacht tot het water kookt.
Je niet kwaad wordt, maar kookt.
Je twee favoriete dingen in het leven koffie voor en koffie na zijn.
Je je tweede kopje niet meer kunt herinneren.
Je je hond helpt zijn staart te achtervolgen.
Je EHBO trommel een infuus met koffie bevat.
Je doet maar.quote:Op maandag 2 augustus 2004 16:00 schreef Internationalist het volgende:
lol die brieven![]()
Ben echt zoo benieuwd wat Smit en kornuitjes erover te melden hebben. Ga misschien ff straks onder jouw naam mailen
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:57 schreef DrWolffenstein het volgende:
Neger
Een kleine buschauffeur rijdt zoals gebruikelijk z’n ronde. Bij de halte Bijlmer staat een enorme neger te wachten.
De chauffeur stopt. De neger stapt in. De neger zegt tegen de chauffeur met een grote grijns:
"Big Papa hoeft lekker niet te betalen." De chauffeur kijkt naar de omvang van de biceps van Big Papa en slikt.
Big Papa loopt door.
De volgende dag heeft de chauffeur weer dienst op dezelfde route en ja hoor Big Papa staat weer te wachten.
Bij het instappen zegt de enorme neger: "Big Papa hoeft lekker weer niet te betalen."
Het slemiele buschauffeurtje durft niets te zeggen. Dit gaat een week zo door.
Dit zit de buschauffeur niet lekker, en hij vraagt Joop mee. Joop weegt minimaal honderdvijftig kilo en heeft vuisten waarbij elke uitsmijter zichzelf een watje voelt. Bij de Bijlmer aangekomen komt Big Papa weer lachend binnen.
En hij zegt weer: "Big pappa hoeft lekker weer niet te betalen."
Nu staat Joop op en vraagt grijnzend: "En waarom hoeft Big Papa lekker weer niet te betalen?"
Big Papa antwoordt met: "Big Papa heeft een maandabonnement!"
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Even teruggemaild:
[..]
quote:Beste Peter,
De SP heeft geen specifiek beleid voor negers, net zo min als we
specifiek beleid voeren voor andere groepen mensen op basis van sexe,
geloof, etniciteit of huidskleur. Als het echter gaat om racisme,
discriminatie, rechten van minderheden, arbeidsmarktbeleid of integratie
van minderheden in de samenleving dan hebben we daar natuurlijk wel een
mening over, die je, zoals Door je al adviseerde, kunt vinden op de
website.
Je tipt wel een punt aan waar we in de partij druk mee bezig zijn; het
betrekken van meer etnische minderheden bij de partij. Dat gaat dan weer
niet alleen over negers. Wij zien negers ook niet als aparte groep, maar
als onderdeel van de totale samenleving.
Er zijn overigens behoorlijk wat migranten actief voor de SP, maar
hoeveel dat kan ik je niet zeggen. Dat komt omdat wij afkomst en/of
huidskleur van onze leden niet registreren. Eigenlijk zie ik ook niet
precies waar je heen wilt. Kun je me dat nog eens uitleggen, met een
motivatie waarom jij (blijkbaar) meent apart beleid voor deze groep te
moeten voeren?
Je laatste vraag kan ik niet beantwoorden. Ik weet niet hoe goed negers
het doen bij andere partijen. Misschien moet je die partijen zelf deze
vraag voorleggen?
Met vriendelijke groeten,
Muriel Bosman
Fractiemedewerker SP
Onderwijs en integratie
Keurige afhandeling van zo een vraag.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
En waarom meteen weer neger? Ik vind dat een beetje discriminerend tegenover negerinnen hoor.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:26 schreef Sidekick het volgende:
Het woord neger zo vaak gebruiken dat het racistisch overkomt. Hulde.
Ach, gewoon negeren.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:26 schreef Sidekick het volgende:
Bijzonder sympathiek afgehandeld door deze SP-medewerkster. Je wordt ook nog eens uitgenodigd om negerspecifieke noden te benoemen waarop de SP zich dan zou kunnen beraden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:07 schreef pberends het volgende:
sp-reactie
Hou je bek is Melkert.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:26 schreef AdMelkert het volgende:
In deze negorij is ''Nee!'' gers.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:00 schreef Ype het volgende:
Ik neeg naar neger.
Neeg, neger, neegst?
klinkt Rotterdamsquote:Op maandag 2 augustus 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In deze negorij is ''Nee!'' gers.
LOLquote:Op maandag 2 augustus 2004 17:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ach, gewoon negeren..
Gewoon kijken hoe partijen op zo'n rare mail reageren, niet meer, niet minder.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:10 schreef RichardQuest het volgende:
Waar slaan die vragen op, pb?
Ja, de SP is perfect met het communiceren met potentiele kiezers.quote:Op maandag 2 augustus 2004 17:11 schreef Ype het volgende:
[..]
Keurige afhandeling van zo een vraag.
En zo hoort het ook.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, de SP is perfect met het communiceren met potentiele kiezers.
Nouja, meneer Hitler. Niet meteen over joden beginnen he.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:03 schreef A.Hitler het volgende:
Die goorlap en vaan Groenink van ABN wil ook een 40 urige werkweek, die joden van ABN hebben een fucking recordwinst, en ze bezuinigen op personeel en willeen een 40 urige werkweek, wat een honden![]()
Snap niet waarom de rest van de partijen dat niet zo doen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:08 schreef Ype het volgende:
[..]
En zo hoort het ook.
Moet ik het woord jood uitstrepen dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Nouja, meneer Hitler. Niet meteen over joden beginnen he.
Hij moet wel omdat hij eerst alle prijzige oudere medewerkers heeft weggezuiverd wegbezuinigd en dat natuurlijk niet ten koste van de binding van kapitaalkrachtige klanten kan gaan...quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:03 schreef pberends het volgende:
Die goorlap en vaan Groenink van ABN wil ook een 40 urige werkweek, die joden van ABN hebben een fucking recordwinst, en ze bezuinigen op personeel en willeen een 40 urige werkweek, wat een honden![]()
Wel een jodenstreek..quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:09 schreef Ype het volgende:
[..]
Nouja, meneer Hitler. Niet meteen over joden beginnen he.
Blablabla, vrij land, blablabla, vrijheid van meningsuiting, blablabla.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Moet ik het woord jood uitstrepen dan?
Nieuwe campagne van Michiel Smit na "moskNEE!"?quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
In deze negorij is ''Nee!'' gers.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:18 schreef Ype het volgende:
Ik wil vliegangst ontwikkelen, heeft er iemand tips?
Nee, die gaat Mussert of Moskee heten.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:19 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nieuwe campagne van Michiel Smit na "moskNEE!"?
Bekijk de videoclip van Dragostea din tei.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:18 schreef Ype het volgende:
Dan kunnen de burgers met een achterlijke cultuur even acclimatiseren, voordat de Westerse Democratie door de strot wordt gedrukt.quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:46 schreef pberends het volgende:
Handig die Afrikaanse vredestroepen, ze verkrachten en moorden zelf ook.
NSDFP-quote?quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:54 schreef zakjapannertje het volgende:
....
Gewoon 800.000 Christelijke irakezen de Nederlandse burgerschap geven (Met de bepaalde voorwaardes natuurlijk, hoewel ik betwijfel of die nodig zullen zijn.) en 800.000 criminele moslims naar Irak uitzetten... Er is 1 miljoen moslims in Nederland... Yep, we komen zeker aan 800.000 criminele moslims.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:05 schreef DrWolffenstein het volgende:
pberends, kun je die laatste email even verduidelijken? via mail uiteraard
Strictly for my M.O.H.O.'squote:Op maandag 2 augustus 2004 20:54 schreef RichardQuest het volgende:
Stuur die mails eventjes door, pb
Ik heb op Alaska, Noord-Canada en de Falklaneilanden na,het gehele Amerikaanse continent in handen als Fransman. De Duitsers zitten nog op een 1-gebieds-eilandje waar de ondergrond ook nog eens woestijn is. Goed, die zou ik pas eventueel met marines kunnen overmeesteren (zodra ik die kan bouwen), maar het is ook wel grappig om zo'n hulpeloos landje te zien. De Engelsen in Alaska en Noord-Canada zijn ook geminimaliseerd. Ik zou ze kunnen vernietigen, maar ik heb nu al vrij veel steden waardoor de corruptie erg groot is. De Engelsen lopen ook vrij ver achter, en mijn verdediging is nu het belangrijkste. Een invasiemacht is na een paar eeuwen erg verouderd en nutteloos.quote:Op maandag 2 augustus 2004 19:59 schreef Ype het volgende:
Hoe dan ook, ik heb even wat Duitsers vermoord en wat steden geannexeerd.
Als king Ype of the Dutch weet ik mijn onderdanen best te vermaken.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb op Alaska, Noord-Canada en de Falklaneilanden na,het gehele Amerikaanse continent in handen als Fransman.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
Revenge of the Nerds op tv
Hopelijk doet je mail hetquote:Op maandag 2 augustus 2004 20:57 schreef RichardQuest het volgende:
Ik ben ook een "my MOHO".
Stuur door, gebied ik je.
Vlieg maar eens met deze mij:quote:Op maandag 2 augustus 2004 18:18 schreef Ype het volgende:
quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb op Alaska, Noord-Canada en de Falklaneilanden na,het gehele Amerikaanse continent in handen als Fransman. De Duitsers zitten nog op een 1-gebieds-eilandje waar de ondergrond ook nog eens woestijn is. Goed, die zou ik pas eventueel met marines kunnen overmeesteren (zodra ik die kan bouwen), maar het is ook wel grappig om zo'n hulpeloos landje te zien. De Engelsen in Alaska en Noord-Canada zijn ook geminimaliseerd. Ik zou ze kunnen vernietigen, maar ik heb nu al vrij veel steden waardoor de corruptie erg groot is. De Engelsen lopen ook vrij ver achter, en mijn verdediging is nu het belangrijkste. Een invasiemacht is na een paar eeuwen erg verouderd en nutteloos.
Ik loop technologisch op iedereen voor, qua score loop ik meer dan 200 punten voor op de Indiers en Jappanners. De Chinezen in Zuid-Afrika zijn ook in toom gehouden door de Indiers en vormen geen bedreiging. Mijn hele gebied is volgeplempt met spoorlijnen, en mijn Cavalry, Musketeer, Infantry en Medievel Infantry is adequaat tegen elk gevaar. Maar overzees komt er weinig. Ik probeer zo weinig mogelijk oorlog te hebben om goed door te kunnen produceren onder mijn democratie. De fabrieken worden uit de grond gestampt, de Hydro Plants volgen ook al.
Ik heb een aantal overzees gebieden gehad, maar alleen in Groenland zitten nog 4 steden, die ik nu met een Caraval heb bevoorraad met Infantry ter verdediging. Ik moet Groenland wel delen met Japanners, maar die doen gelukkig niets.
Ach, ik kabbel wat voort op een PvdA-manier dus.
Ik vlieg al met Marysol.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:42 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Vlieg maar eens met deze mij:
[afbeelding]
Sinds wanneer zit Nederland bij Civ?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:50 schreef Ype het volgende:
[..]
Geniaal, ik zit nog niet zolang in de middeleeuwen en ik heb enkel vrijwel helemaal de Duitsers vernietigd. Op een paar kleine kuttroepjes na, zal ik ze zo vernietigen met mijn automatisch gegenereerde troepen die ik gebruik voor oorlogvoering, zodat ik mijn steden gewoon goed kan ontwikkelen onder nu nog de republiek Holland.
Tjonge, wat een baggerfilm is het weer.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:02 schreef RichardQuest het volgende:
The nerds' revenge!
Ik doe telkens gewone spelletjes.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:00 schreef zakjapannertje het volgende:
sinds Civilization Conquests,
ik zit trouwens nu als Byzantium in Demigod-mode, ben bezig met C3C GOTM
10 na Christus en nog steeds geen Mapmaking om de rest vd wereld te kunnen ontdekken
Inderdaad, ik voel me nu bedreigd door de nerdofielen die in hun doctrine onze normen en waarden zullen doen vervagen.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:05 schreef Ype het volgende:
[..]
Tjonge, wat een baggerfilm is het weer.
En ik vind het een slecht signaal naar de wereld. Nerds kunnen gewoon niets bereiken op de wereld.
Niemand weet hoe de ruzie begonnen is.quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:55 schreef Kaalhei het volgende:
TOKKIE-TIME
ja, ik doe dat ook het meest, maar het is altijd ook wel leuk om vergelijkingen te maken, in hun forum te lezen hoe anderen dat aanpakkenquote:Op maandag 2 augustus 2004 22:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik doe telkens gewone spelletjes.
Dat is gewoon r@bs koosnaampje voor moslima's; hoofddoeken.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou iemand trouwens een hoofddoek in een bikini doen
doe jij dat in je broek dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:09 schreef RichardQuest het volgende:
Waarom zou iemand trouwens een hoofddoek in een bikini doen
Ja, ik moet nog steeds oefenen hoe ik mezelf snel kan ontwikkelen, want dat gaat nog niet altijd goed. Een van de eerste pc-spelletjes die ik speelde was civII, maar dat is al zolang geleden.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
ja, ik doe dat ook het meest, maar het is altijd ook wel leuk om vergelijkingen te maken, in hun forum te lezen hoe anderen dat aanpakkenmet Multiplay gaat het toch wel aardig bij mij steeds
Ik doe het bijna in m'n broek ja.quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:13 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
doe jij dat in je broek dan?
Voor de nerdofielen?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik doe het bijna in m'n broek ja.
Ik laat me toch niet wegjagen en mijn eigen land!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voor de nerdofielen?
Uitgerekend jij zou toch niet bang voor hen moeten zijn?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik laat me toch niet wegjagen en mijn eigen land!
quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Uitgerekend jij zou toch niet bang voor hen moeten zijn?
Zijn er andere snorren dan?quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:33 schreef RichardQuest het volgende:
Ver gevorderdJe hebt nu een Marokkanensnor bedoel je?
Ik las laatst dat er mensen waren gekomen op dat feessie, zonder stropdas!quote:Op maandag 2 augustus 2004 22:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Zijn er andere snorren dan?
En slapen ga ik niet..
Binnenkort kaakchirurg dus.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:40 schreef Ype het volgende:
Feestje. Mijn eerste verstandskies is door.
Nu maar hopen dat het mijn posts ten goede komt.
quote:Op maandag 2 augustus 2004 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Even teruggemaild:
[..]
Negers negers ne-gers
Eindelijk iemand met humorquote:Op maandag 2 augustus 2004 23:54 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Pberends, je weet jezelf weer eens te overtreffen
![]()
![]()
deze dan, de SGP over negers:quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met humor
quote:Als mensen de grondslag van onze partij kunnen
onderschrijven, dan zijn ze hartelijk welkom om daarin ook actief te
zijn. Ik weet eerlijk gezegd niet of dat het geval is.
Binnenkort heb ik een breder gezicht.quote:Op maandag 2 augustus 2004 23:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Binnenkort kaakchirurg dus.
Ook een brederen neus?quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:06 schreef Ype het volgende:
[..]
Binnenkort heb ik een breder gezicht.
Alleen om jou beter te kunnen ruiken.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ook een brederen neus?
Ga douchen stinkaap.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Say it but... Zeg het maar
......en wij wat meer? Dan zijn we uiteindelijk allemaal gelijk en kunnen we knuffelen en bier drinken enzo.quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:21 schreef Sidekick het volgende:
Negers hebben meestal een donkere huidskleur. Nu dacht ik, als ze nu eens wat minder in de zon gaan zitten? ... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |