Ik kon me niet aan de indruk ontrekken dat er wat anti-psychotica en kalmeringsmiddelen nodig waren voor die speciale slaapkamerblik.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar komt die blik vandaan?
FL? Felix Lottenbelg?quote:Op zondag 1 augustus 2004 15:44 schreef komrad het volgende:
Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet al te veel van FL vanavond, maar je weet het nooit natuurlijk.
don't you leave, don't you leavequote:Op zondag 1 augustus 2004 21:30 schreef zodiakk het volgende:
Nou, Milagro hebben we alweer in beeld gehad. Vooom!
quote:Op zondag 1 augustus 2004 21:30 schreef zodiakk het volgende:
Nou, Milagro hebben we alweer in beeld gehad. Vooom!
die vent met die O op zijn t-shirt was Paul Haenenquote:Op zondag 1 augustus 2004 21:54 schreef milagro het volgende:
mijn hemel
Zijn die niet opgegaan in SP Groen Links?quote:Op zondag 1 augustus 2004 22:13 schreef milagro het volgende:
weg gelukkig
psp dacht ik, en dat ging weer op in GroenLinksquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:17 schreef 456 het volgende:
[..]
Zijn die niet opgegaan in SP?
Wat een wereld van verschil hequote:Op zondag 1 augustus 2004 22:15 schreef Dagonet het volgende:
De fragmenten zijn al een heel stuk afwisselender en minder 'standaard' dan die van vorige week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |