Nee, echt niet. Helaas moet ik haar anoniem houdenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:07 schreef Steve-O het volgende:
zeker NFSUndergroundI
JAAAAAAA. Ik ben zo blijquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:08 schreef Hanzel_lane het volgende:
goed man!
Is ze zo lelijk?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Helaas moet ik haar anoniem houden
ik?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:08 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Bedankt lieverd!!
Nee, het is echt een schoonheidquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:09 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is ze zo lelijk?
dat vond jouw ex-vriendin ook kut he? toen ze je betrapte met je huidige vriendquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:10 schreef FlyingFox het volgende:
Wacht maar tot ze door heeft dat je homo bent.
Vroeg? Hoe dan? "Wil jij met mij verkering?" Zoiets?quote:Zojuist vroeg het iemand aan mij
Ik ben geen homoquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:10 schreef FlyingFox het volgende:
Wacht maar tot ze door heeft dat je homo bent.
Ik ken ze al een tijd op MSN. En na een paar keer gezien te hebben wil ze mijn vriendin wordenquote:Op maandag 2 augustus 2004 21:12 schreef PhantaVenus het volgende:
[..]
Vroeg? Hoe dan? "Wil jij met mij verkering?" Zoiets?
bijna, zo: "Wi|_ j3 m3T miJ v3®K3rIng????"quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:12 schreef PhantaVenus het volgende:
[..]
Vroeg? Hoe dan? "Wil jij met mij verkering?" Zoiets?
Je hoeft niet zo boos te worden hoor, homo's zijn ook maar mensen. Kijk maar naar je vriendje Hanzel_lamequote:Op maandag 2 augustus 2004 21:13 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik ben geen homo![]()
Sinds wanneer is het mijn vriendje?quote:Op maandag 2 augustus 2004 21:14 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te worden hoor, homo's zijn ook maar mensen. Kijk maar naar je vriendje Hanzel_lame
we hebben een breezah boy in the housequote:Op maandag 2 augustus 2004 21:18 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Wat?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |