Ik werd gisteravond niet binnengetalen in een kroeg omdat ik een shirt aanhad van de band Bad Religion met het befaamde logo.
![]()
De eerste jongen die naar binnenliep zonder zwart shirt werd doorgelaten.
Het was meer zo'n trance/apres ski tent. We wilden gewoon ff lachen daar, geen ruzie schoppen ofzo, zo zagen we er ook niet uit.
Vervolgens kwam ik met nog een aantal mensen met zwarte shirts aan, en ging zo'n portier ervoor staan zodat we niet naar binnen konden lopen. Ik moest er eigenlijk om lachen, en wilde al doorlopen.
Toen ging die eerste jongen praten met die vent, en de conclusie was dat we te "linkse" shirts aanhadden. En dat we zowiezo te dronken waren (onzin want ik had net pas 2 pils op ofzo, de avond was pas net begonnen).
Ik zag van een afstand dat die vent ineens die jongen naar z'n strot greep. Ik wilde die jongen helpen en toen kwam de andere portier, die mij zowat naar de grond werkte.
Ook nog iemand anders van ons werd hard aangepakt.
Die eerste jongen wilde teruggaan naar die vent en hem ff vertellen wat hij ervan vond dat hij hem zomaar naar z'n strot greep terwijl hij alleen wilde praten.
Ik heb die jongen met al m'n kracht moeten tegenhouden, want ik denk dat hij dan klappen gekregen had. Hij riep nog wat van "kale kutnicht" ofzo naar due uitsmijter, en maakte wat gebaren naar hem.
Dom volk wat daarvoor ingezet wordt, zomaar geweld beginnen te gebruiken zonder dat het nodig is.
En al helemaal dat mensen vanwege hun t-shirt geweigerd wordt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ixnay op 01-08-2004 22:50:36 ]