Remember the Alamo.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:06 schreef Harry_Sack het volgende:
wielrennen is vandaag afgelopen
Vergeet de vrije liefde niet. Skatje.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:07 schreef Maerycke het volgende:
Verdraagzaamheid... Peace man....
Dat zou ik natuurlijk nooit vergeten...quote:Op zondag 25 juli 2004 20:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Vergeet de vrije liefde niet. Skatje.
Mag ik u in september ontmoeten?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat zou ik natuurlijk nooit vergeten...
In september pas... dat wordt nog plannen....quote:Op zondag 25 juli 2004 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mag ik u in september ontmoeten?
www.uvh.nl is nu down helaas, vast vanwege humane (zomertijd) redenenquote:Op zondag 25 juli 2004 20:07 schreef Ype het volgende:
Humanisten is eigenlijk best een rare term. Het lijkt net alsof degenen die ermee aangeduid worden humaan zouden zijn.
Spinoza een aan het humanisme verwante geschiedschrijver?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
www.uvh.nl is nu down helaas, vast vanwege humane (zomertijd) redenen![]()
Ze hebben best interessante stellingen hoor. Er zijn een hoop geschiedschrijvers, waaronder Spinoza en Erasmus (vrijdenkers) die gelinkt worden aan het humanisme.
Er zijn ook een heleboel mensen hier op Fok te vinden die zichzelf humanist achten.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
www.uvh.nl is nu down helaas, vast vanwege humane (zomertijd) redenen![]()
Ze hebben best interessante stellingen hoor. Er zijn een hoop geschiedschrijvers, waaronder Spinoza en Erasmus (vrijdenkers) die gelinkt worden aan het humanisme.
Wat heeft Sidekick nu weer gedaan?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef pberends het volgende:
yup, in de vorm van een vrijdenker. Als de site op is, moet je maar eens kijken.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Spinoza een aan het humanisme verwante geschiedschrijver?
Wie zijn deze snode lui?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Er zijn ook een heleboel mensen hier op Fok te vinden die zichzelf humanist achten.
o ja, wie dan? Je zou ze toch...quote:Op zondag 25 juli 2004 20:12 schreef Ype het volgende:
[..]
Er zijn ook een heleboel mensen hier op Fok te vinden die zichzelf humanist achten.
Hoe kan ik er nu naar kijken als hij op is?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
yup, in de vorm van een vrijdenker. Als de site op is, moet je maar eens kijken.
Ik heb mezelf afgeleerd namen te noemen.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:14 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wie zijn deze snode lui?
he, wat lafquote:Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgeleerd namen te noemen.
Ben je weer tevreden over mijn msn-naam?
Tsk... watje...quote:Op zondag 25 juli 2004 20:15 schreef Ype het volgende:
[..]
Ik heb mezelf afgeleerd namen te noemen.
Ben je weer tevreden over mijn msn-naam?
Hier kan ik maar één zinnig antwoord op geven:quote:Op zondag 25 juli 2004 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Zal in dit topc dan eindelijk de strijd losbarsten tussen de Muzelmannen en de Zionisten?
De NazioNisten zullen verliezen van de mujaheddeen.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:16 schreef Sidekick het volgende:
Zal in dit topc dan eindelijk de strijd losbarsten tussen de Muzelmannen en de Zionisten?
Klootzak, je weet ook niets.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De NazioNisten zullen verliezen van de mujaheddeen.
Que?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:20 schreef Harry_Sack het volgende:
Heleen van Rooyen
de godin van de jacht en Rob Oudkerk's gelegenheidsdamequote:Op zondag 25 juli 2004 20:24 schreef Ype het volgende:
[..]
Que?
Ach, zolang je Atheïst bent, ben je een soort van übermensch en mag je er de walgelijkste ideeën op nahouden. Zo niet, dan ben je een fundamentalist.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Dit is bijvoorbeeld hedendaags humanisme.
Dat soort termen zijn inderdaad afkomstig van 'humanisten' als Marcel van Dam.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:31 schreef Ype het volgende:
[..]
Ach, zolang je Atheïst bent, ben je een soort van übermensch en mag je er de walgelijkste ideeën op nahouden. Zo niet, dan ben je een fundamentalist.
Nu je het zegt.quote:Op zondag 25 juli 2004 20:53 schreef Flumina het volgende:
[..]
Dat soort termen zijn inderdaad afkomstig van 'humanisten' als Marcel van Dam.
van dam, de uitvinder van de term ubermensch ?quote:Op zondag 25 juli 2004 20:53 schreef Flumina het volgende:
Dat soort termen zijn inderdaad afkomstig van 'humanisten' als Marcel van Dam.
en wat dan ?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:07 schreef pberends het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op de eerste muzelman als NOS-journaal presentator.
Wil je terroristen dood hebben?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Ype het volgende:
De enige oplossing is denk ik een brein-chip die slechte gedachtes beloont met een flinke schok.
In het brein van die AIVD-man ?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:10 schreef Ype het volgende:
De enige oplossing is denk ik een brein-chip die slechte gedachtes beloont met een flinke schok.
Zijn AIVD-ers dan terroristen...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:12 schreef pberends het volgende:
Wil je terroristen dood hebben?
Hmm. Untermensch dan. Maar Marcel van Dam zou zelf minderwaardig hebben gezegd. Maar laat ik er vooral geen PF-topic van maken.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
van dam, de uitvinder van de term ubermensch ?
Bron ?
Het was Pim himself die begon over untermensch: Marcel heeft mij untermensch genoemd...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:13 schreef Flumina het volgende:
Hmm. Untermensch dan. Maar Marcel van Dam zou zelf minderwaardig hebben gezegd. Maar laat ik er vooral geen PF-topic van maken.
Heleen, geile sabbelspeen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:15 schreef Harry_Sack het volgende:
ik ga zomergasten kijken, willen we het daar nog over hebben in dit draadje?
Jij zegt het...quote:Op zondag 25 juli 2004 21:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Heleen, geile sabbelspeen.
...maar !jij! denkt het niet?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Jij zegt het...
Sorry, duidelijk gevalletje van alcoholtekort. Ik zal er aan werken. Nou ja, 'werken' staat natuurlijk niet in mijn woordenboek, maar ik zal er zéker over dagdromen.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef Maerycke het volgende:
Mondique wat zeg je toch weer enge dingen
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:27 schreef Ype het volgende:
All the leaves are brown, and the sky is grayyyyyy.
Droom je weer over california ?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:27 schreef Ype het volgende:
All the leaves are brown, and the sky is grayyyyyy.
Graagquote:Op zondag 25 juli 2004 21:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, duidelijk gevalletje van alcoholtekort. Ik zal er aan werken. Nou ja, 'werken' staat natuurlijk niet in mijn woordenboek, maar ik zal er zéker over dagdromen.
wie is wie is wat?quote:
Joost Zeeman?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:31 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
..
Om eerlijk te zijn ben ik meer geinteresseerd in Zwagerman die het gesprek naar een interessante lading moet sturen.
quote:Op zondag 25 juli 2004 21:38 schreef Bluesdude het volgende:
Tijd voor politiek incorrect?
Verfrissend als mensen zo eerlijk zijn.....en niet meer een politiekcorrect masker ophouden
Hoe kan ik iets verraden wat ik niet aanhang?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Droom je weer over california ?
wat deed je in die kerk ook alweer?
het atheisme verraden ?
Zwa-ger-manquote:Op zondag 25 juli 2004 21:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Joost Zeeman?
Ik wist wel dat er iets mis was met je.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:40 schreef Ype het volgende:
Hoe kan ik iets verraden wat ik niet aanhang?
Heeft niet met IQ te maken, maar met EQ..quote:Op zondag 25 juli 2004 21:44 schreef Ype het volgende:
Hoe ken het tog dat juist de dommuh mensen altijd zegge dat andere kleuruh dommer sijn?
Die chip die ik later moet ontwikkelen bedoel je?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:41 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er iets mis was met je.
Kom morgen maar een chip halen voor in je hoofd.
Dan moet je wel eerst een of ander sinaasappelvormige klomp wildgegroeide cellen ofzo wegsnijden.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:48 schreef Bluesdude het volgende:
Ype, weet jewat....kom vanavond maar..spoedgevalletje..
Ze krijgt "Heb je even voor mij" dan ook van al haar klanten te horen. Logisch.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:55 schreef Harry_Sack het volgende:
Heleen vroeg een fragment van de Bauers op
Heeft dat met de godin van de jacht te maken?quote:Op zondag 25 juli 2004 21:56 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze krijgt "Heb je even voor mij" dan ook van al haar klanten te horen. Logisch.
Kom toch maar niet deze week.... een vreemde stem daast in mijn hoofd.quote:Op zondag 25 juli 2004 21:54 schreef Ype het volgende:
Dan moet je wel eerst een of ander sinaasappelvormige klomp wildgegroeide cellen ofzo wegsnijden.
Mazzelquote:Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef du_ke het volgende:
Aloha nog even een laatste post voor m'n vakantie.
quote:Staatsschuld:
1998: 52,1% van het BBP
2003: 32 % van het BBP
(Bron: Eurostat 2004)
Veel plezier.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef du_ke het volgende:
Have fun, duke!quote:Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef du_ke het volgende:
Komt helemaal goedquote:Op zondag 25 juli 2004 22:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Have fun, duke!
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef du_ke het volgende:
In the name of Love.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef du_ke het volgende:
quote:After carefully studying your posts and threads, I have come to the conclusion that you are anti-Muslim, Dora_van_Crizadak.
Over here in Tennessee, I have many Jewish friends who agree that the U.S. must stop funding Israeli terrorists who are fueling suicide bombers, and that the barrier is nothing more than a land grab.
What's happening in those countries is wrong, and those people are oppressed. They don't support those dictatorships, but they have no choice.
This does not give Israel the right to do the same to Palestinians.
Israelis shouldn't mingle with our countries affairs. You outta go home and think of how you can get rid of that damn terrorist Arial Sharon. Either that or quit whining because PA's will fight back.
I read in your other thread how you said Sheikh Yassin was a terrorist. How an 80 year old man in a wheel chair was a terrorist.
The killing of Yassin seemed to show Israel is a desperate state. All you have are some crooks in Congress and George Bush. Face it, the whole world is sick and tired of Israel's terrorism. Shame on you.
Take your half sided views and keep them in Israel. You need to fix YOUR OWN COUNTRY before you worry about who OUR NEXT PRESIDENT will be.
Arial Sharon and his supporters are partly responsible for 9/11. Arial Sharon and the al Quida damn terrorists outta be tied to rockets and launched towards the Sun.
Our tax dollars fund your nation. Hell, why don't you just become the 51st state? In that case, mutual defense will be a 100% guarantee. You won't have to worry about John Kerry changing his views after winning the election.
O hee, nog bedankt voor je uitleg trouwens in het vorige draadjequote:Op zondag 25 juli 2004 23:00 schreef UnderWorld_ het volgende:
Vakantie,, geef het geld liever aan de 3e wereld.
Barbaar!
Je was het er mee eens?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:01 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O hee, nog bedankt voor je uitleg trouwens in het vorige draadje
Nee, niet helemaal. Maar ik zag het over het hoofd door de snelheid van de opeenvolgende onzinquote:Op zondag 25 juli 2004 23:03 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Je was het er mee eens?
quote:Op zondag 25 juli 2004 22:00 schreef du_ke het volgende:
Jij hebt hem er toch hopelijk wel op gewezen dat ''ought to'' verkeerd gespeld is?quote:Op zondag 25 juli 2004 22:58 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nee, mijn Engels is niet zo goed.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt hem er toch hopelijk wel op gewezen dat ''ought to'' verkeerd gespeld is?
Ben je een anti-Amerikanist ofzo?!?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:12 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, mijn Engels is niet zo goed.
Waarschijnlijk is het gewoon slang.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij hebt hem er toch hopelijk wel op gewezen dat ''ought to'' verkeerd gespeld is?
Nee, ''oughtta'' is slang, maar zelfs dat krijgt deze figurant niet voor elkaar.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:23 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het gewoon slang.
slang is juist subjectief aapje.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:27 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, ''oughtta'' is slang, maar zelfs dat krijgt deze figurant niet voor elkaar.
Dan kan je beter op vakantie gaan naar een derdewereldland; volgens de theoriëen van de vrije makt komt het geld dan beter op zijn plek terecht!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:00 schreef UnderWorld_ het volgende:
Vakantie,, geef het geld liever aan de 3e wereld.
Barbaar!
Dat jij nu urban bent, wil nog niet zeggen dat wij het allemaal zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:32 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
slang is juist subjectief aapje.
Wie is die man zonder hoofd in je avatar?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat jij nu urban bent, wil nog niet zeggen dat wij het allemaal zijn.
Toen hij nog een hoofd had, zei hij wat hij dacht en deed hij wat hij zei.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:39 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wie is die man zonder hoofd in je avatar?
Napoleon?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Toen hij nog een hoofd had, zei hij wat hij dacht en deed hij wat hij zei.
Nee aapje, dan zou hij zijn hand wel in zijn binnenzak hebben gestoken.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:44 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Napoleon?
Sorry, ik ken niet meer mensen die onthoofd zijn.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:45 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee aapje, dan zou hij zijn hand wel in zijn binnenzak hebben gestoken.
Napoleon is niet onthoofd.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:47 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Sorry, ik ken niet meer mensen die onthoofd zijn.
behalve die man uit Irak
Heb je Fahrenheit nu nog niet gezien?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:47 schreef Sidekick het volgende:
De man die zegt wat ie denkt, maar ontkent wat ie zegt, hoe doet die het eigenlijk tegenwoordig?
Ik werd er niet warm of koud van.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Heb je Fahrenheit nu nog niet gezien?
Jij bent toch ook een vieze Varken?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:48 schreef Monidique het volgende:
Ja, over al die rassen akn ik niet meepraten, hoor. Rassen hier, rassen hier, was ik maar gewoon een dier. Wacht, die is goed.
Rassen hier, rassen daar, was ik maar gewoon een dier!
Dan was het klaar!
Maar goed, nee, hoewel ik mij kan voorstellen dat er verschillen zijn. Verschillen in, bijvoorbeeld, spiergroei. Ik kan mij ook voorstellen dat die verschillen er niet zijn. Helaas heb ik daar niets over gelezen.
Yep, zo blank als een banaan.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een vieze Varken?
oh, dat was de koning, nu zie ik het.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Napoleon is niet onthoofd..
Al het goede gaat verloren.
Als negers niet rood kunnen worden, kunnen zij dan wel op een linkse partij stemmen?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:51 schreef Sidekick het volgende:
Neger kunnen niet blozen!!!!
Achterlijk middeleeuws ras!
Dora's site lamleggen?quote:Op zondag 25 juli 2004 23:55 schreef Monidique het volgende:
Hoe ga ik de tienduizend vieren?
De laatste die lam is, is tegen vuurwapenbezit.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:58 schreef Monidique het volgende:
Vind je het erg als ik eerst mezelf lamleg?
Als jij die site van Dora lamlegt en er een grote in bloedrode letters gestelde boodschap achterlaat dat hij is Islam gelegd, krijg je een koekje.quote:Op zondag 25 juli 2004 23:58 schreef Monidique het volgende:
Vind je het erg als ik eerst mezelf lamleg?
Ze krijgen er zelfs subsidie voor!quote:Op zondag 25 juli 2004 23:54 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als negers niet rood kunnen worden, kunnen zij dan wel op een linkse partij stemmen?
Die is nep.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Kijken of ik Monidique nog een keer aan het huilen kan brengen, en dan ga ik slapen.
De linker of de rechter?quote:Op maandag 26 juli 2004 00:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Die is nep.
Dat heb ik niet gevraagd.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De linker of de rechter?
Dank je dat je die foto van Nikki Cox hebt gebruikt. Ik weet dat het niet meeviel.quote:Op maandag 26 juli 2004 00:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat heb ik niet gevraagd.
Waar?!quote:Op maandag 26 juli 2004 01:35 schreef Ype het volgende:
En mocht iemand nog zin hebben om 2:20 uur van diens leven te verspillen met een groot stuk leegte als extraatje hierbij, ga 2001: a space odyssey kijken.
Nou, waar dan?!quote:Op maandag 26 juli 2004 01:35 schreef Ype het volgende:
En mocht iemand nog zin hebben om 2:20 uur van diens leven te verspillen met een groot stuk leegte als extraatje hierbij, ga 2001: a space odyssey kijken.
Los van het einde en de verwijzingen naar een ziel.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:28 schreef Monidique het volgende:
Oh, wacht, het was geen tijd.
Hm, het boek is wat gespecificeerder, maar de film doet 't 'm ook wel. Jij doelt waarschijnlijk op het einde en, ja, dat is nogal psychedelisch.
Boeiend, fucking hippie.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:34 schreef Monidique het volgende:
Het verhaal is niet van Kubrick, hè?
Dit benadert de waarheid zeer dicht, denk ik.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:43 schreef Ype het volgende:
Volgens mij hebben vrouwen een clichéhersenkwab die bij het horen van een random cliché automatisch hun relativerend-vermogen-hersenkwab blokkeert.
Om het maar even op een andere boeg te gooien.
Gemeten naar de maatstaven van deze tijd, ben jij een perverse tiran.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:47 schreef Monidique het volgende:
Ik heb de Bijbel verwerkt in een antwoord in dat belachelijk topic over AIDS.
Ik voel me net een echte christen.
Ach, als het mij een standbeeld oplevert, ben ik al snel tevreden.quote:Op maandag 26 juli 2004 02:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gemeten naar de maatstaven van deze tijd, ben jij een perverse tiran.
60 zelfs:quote:Op maandag 26 juli 2004 09:27 schreef pberends het volgende:
De veiligheidmaatregelen rond de Democratische conventie kosten 50 miljoen $![]()
![]()
quote:Democraten kiezen Kerry
Uitgegeven: 26 juli 2004 07:22
BOSTON - De Amerikaanse Democratische partij gaat deze week John Kerry tot haar kandidaat voor het presidentschap kiezen. De vierdaagse conferentie in het Oost-Amerikaanse Boston (Massachusetts) begint maandagavond plaatselijke tijd (in Nederland is het zes uur later).
Maandagavond spreken onder anderen de ex-presidenten Carter en Clinton. Ook de vrouw van Clinton, senator Hillary Clinton, is van de partij. Dinsdag staan senator Edward Kennedy en de liberale zoon van oud-president Reagan, Ron, op de sprekerslijst.
Woensdag is de dag van de Democratische kandidaat voor het vice-presidentschap, John Edwards.
Donderdag houdt Kerry zijn verkiezingstoespraak waarmee hij twijfelende kiezers over de streep wil trekken. Voor veiligheidsmaatregelen zijn zestig miljoen dollar uitgetrokken. Het gaat om het eerste grote partijcongres sinds de aanslagen van 11 september 2001.
quote:Op maandag 26 juli 2004 02:43 schreef Ype het volgende:
Volgens mij hebben vrouwen een clichéhersenkwab die bij het horen van een random cliché automatisch hun relativerend-vermogen-hersenkwab blokkeert.
Om het maar even op een andere boeg te gooien.
US, toonbeeld van de potentiele effecten van het totale gebrek aan relativerings vermogen.quote:Op maandag 26 juli 2004 09:27 schreef pberends het volgende:
De veiligheidmaatregelen rond de Democratische conventie kosten 50 miljoen $![]()
![]()
Hoe voelt dat, zo'n verslaving?quote:Op maandag 26 juli 2004 06:05 schreef Johan_de_With het volgende:
En WHOPPA! Daar was ik weer! En ik heb al gepist vandaag!
quote:Bot: Sudan niet gebaat bij VN-boycot
Van onze verslaggever
DEN HAAG - Minister Bot van Buitenlandse Zaken vindt niet dat er sancties van de Verenigde Naties tegen Sudan moeten worden genomen. Wel vindt hij dat de regering van het land beter zijn best moet doen. Hij zal daarom zijn Europese collega's, die vandaag onder zijn voorzitterschap bijeenkomen, adviseren een waarschuwing te geven.
In Darfur, de westelijk regio van Sudan, zijn mogelijk al tienduizenden doden gevallen bij gevechten tussen het Sudanese regeringsleger, Arabische Janjaweed-milities en Afrikaanse rebellen. Meer dan 1,2 miljoen mensen zijn het gebied ontvlucht, aldus de VN, die spreken van de meest ernstige humanitaire ramp van dit moment. De Janjaweed zouden zich op grote schaal schuldig maken aan verkrachting van en moord op de zwarte meerderheid.
'Het is bijna zeker dat de internationale gemeenschap verdere maatregelen zal nemen als de situatie niet verbetert', zei Bot zaterdag na een gesprek met zijn Sudanese collega Ismail. 'Er is weliswaar verbetering, maar nog niet voldoende.'
Bot denkt dat een waarschuwing meer vruchten afwerpt dan dreigen met sancties. 'Daar schiet je niks mee op.' Bot stelt dat er nog geen VN-resolutie in zit om iets te doen aan de situatie in Darfur.
Het Amerikaanse Congres spreekt van een volkerenmoord in Darfur, maar daar wil Ismail niets van weten. De Sudanese minister van Buitenlanse Zaken vindt al te harde woorden niet op zijn plaats. Hij wijst erop dat zijn land met de VN pas drie weken geleden afspraken heeft gemaakt over onder meer hulpverlening, mensenrechten en veiligheid. Zijn land zal zesduizend manschappen naar Darfur sturen en tien militieleden zijn gearresteerd en berecht, zeventien zullen nog volgen.
Ook op het humanitaire vlak is vooruitgang geboekt, aldus Ismail. Hij stelt dat zijn regering nog altijd de meeste graan naar Darfur stuurt.
Op de suggestie van Britse kant om troepen naar Sudan te sturen, reageerde de minister geërgerd. Hij denkt niet dat buitenlandse troepen tot meer in staat zijn in Darfur dan het Sudanese leger. Bovendien zouden de Britten dat aan zijn regering moeten vragen, in plaats van in de pers plannen naar voren te brengen.
Saddam, diss die manquote:Saddam Hussein schrijft gedichten en snoept muffins
ANP
LONDEN - Saddam Hussein brengt zijn tijd in eenzame opsluiting door met het schrijven van gedichten, het lezen van de koran, tuinieren en het eten van Amerikaanse muffins en koekjes. Een van zijn gedichten gaat over zijn aartsvijand George Bush.
Sudan, het meest oninteressante onderwerp van 2004.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:42 schreef Harry_Sack het volgende:
Minister Bot vindt sancties tegen Sudan niet het geëigende middel om de situatie in Darfur te verbeteren. Heeft hij gelijk?
A. Bot is te terughoudend. Sancties werken wel degelijk.
B. Sancties zijn niet genoeg, er moet ook een internationale interventiemacht komen.
C. De voorzichtige aanpak van Bot is de juiste.
[..]
Flikker toch op met die zon. Huidkanker, beter van niet!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:43 schreef Maerycke het volgende:
Het zonnetje schijnt hier de hele tijd al.. Heerlijk!
Voor de gemiddelde aardappel-in-de-keel-klanken die hier in dit dorp rondgaan, zou je je inderdaad af en toe doodschamenquote:Op maandag 26 juli 2004 12:06 schreef Harry_Sack het volgende:
plaatsvervangende schaamte![]()
Mwoa, het is best erg hoor. Vrouwen worden er stelselmatig verkracht en vermoord. Eerst worden de benen van die vrouwen gebroken, zodat ze niet kunnen vluchten en dan worden zij gemarteld. Amnesty International trok eerder aan de bel met een veel te soft antwoord dat ze graag hebben dat het ophoudt.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Sudan, het meest oninteressante onderwerp van 2004.
Zonder zon, geen vitamine D en depressies... Dan beter een kans op huidkankerquote:Op maandag 26 juli 2004 12:07 schreef pberends het volgende:
[..]
Flikker toch op met die zon. Huidkanker, beter van niet!
Ik vraag me af wat het voordeel van zo'n aardappel in de keel eigenlijk is. Kun je daar beter mee slikken? Praten lijkt me in elk geval lastig met zo'n bek vol speekselquote:Op maandag 26 juli 2004 12:09 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde aardappel-in-de-keel-klanken die hier in dit dorp rondgaan, zou je je inderdaad af en toe doodschamen
Het klinkt natuurlijk wel alsof je veel geld hebt en van goede stand bent..quote:Op maandag 26 juli 2004 12:11 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat het voordeel van zo'n aardappel in de keel eigenlijk is. Kun je daar beter mee slikken? Praten lijkt me in elk geval lastig met zo'n bek vol speeksel
Alsof je je geld in je keel bewaard...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:12 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het klinkt natuurlijk wel alsof je veel geld hebt en van goede stand bent..
Weet jij veel! Ik heb het nog nooit gecheckt!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:12 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Alsof je je geld in je keel bewaard...
Zo hou je spermadonoren ook anoniemquote:Op maandag 26 juli 2004 12:13 schreef pberends het volgende:
'Big Brother Sperma' op komst
Leuk voor het kind
Jij hebt toch ook Papillon wel gelezen/gezien?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:13 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Weet jij veel! Ik heb het nog nooit gecheckt!
Anonieme spermadonoren zijn net zo geestelijk ziek.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Zo hou je spermadonoren ook anoniem
hardrukkers zijn het, en wel het type dat zonder familiewapen door het leven gaet!quote:Op maandag 26 juli 2004 12:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Anonieme spermadonoren zijn net zo geestelijk ziek.
Tis gewoon ziek hoe een simpel er over een kind/mens gedacht wordtquote:Op maandag 26 juli 2004 12:19 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
hardrukkers zijn het, en wel het type dat zonder familiewapen door het leven gaet!
de glimlaaaaaaaaaaaach van een kind doet je beseeeeeeeeeeeeeffeeeeeeeee dat je leeft...quote:Op maandag 26 juli 2004 12:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Tis gewoon ziek hoe een simpel er over een kind/mens gedacht wordtde dood aan die mensen.
Tja, dat is te verwachten, het zijn ook zoveel mensen. Er is weinig aan te doen. Militair ingrijpen kost teveel geld, hulp geven komt toch niet aan, en de oorlog zal wel ff voortwoekeren. Sudan regering zal weinig doen. Sancties van de VN maakt het land alleen nog maar armer. Blaaaaaaaaaaaat het zoveelste verhaal uit het Afrikaanse stripboek.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:09 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Mwoa, het is best erg hoor. Vrouwen worden er stelselmatig verkracht en vermoord. Eerst worden de benen van die vrouwen gebroken, zodat ze niet kunnen vluchten en dan worden zij gemarteld. Amnesty International trok eerder aan de bel met een veel te soft antwoord dat ze graag hebben dat het ophoudt.
Da's waar, maar niets doen geeft een gegarandeerd resultaat. Ik vind niet dat je het recht hebt om een Arjan Erkel te beslissen, omdat het zo lekker bekt in de media, maar om dit grotere gebeuren gewoon als triviaal af te doen.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Tja, dat is te verwachten, het zijn ook zoveel mensen. Er is weinig aan te doen. Militair ingrijpen kost teveel geld, hulp geven komt toch niet aan, en de oorlog zal wel ff voortwoekeren. Sudan regering zal weinig doen. Sancties van de VN maakt het land alleen nog maar armer. Blaaaaaaaaaaaat het zoveelste verhaal uit het Afrikaanse stripboek.
Niets doen heeft misschien meer resultaat. De natuur kennende zal het vanzelf wel ophouden. Tis niet zo dat Sudan opeens de wereld gaat overnemen net zoals Hilter. Het is een binnenlands conflict.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:24 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Da's waar, maar niets doen geeft een gegarandeerd resultaat. Ik vind niet dat je het recht hebt om een Arjan Erkel te beslissen, omdat het zo lekker bekt in de media, maar om dit grotere gebeuren gewoon als triviaal af te doen.
Die mensen moeten zich inleven in het kind dat ze willen creëren. Zouden zij zelf zo verwekt willen worden? Natuurlijk niet, nou doe dat dan zelf ook niet, stelletje klote-hypocrieten.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
de glimlaaaaaaaaaaaach van een kind doet je beseeeeeeeeeeeeeffeeeeeeeee dat je leeft...
Maar het heeft wel iets ranzigs ja
Als Bot meent zich er over uit te moeten spreken, dan is het wel degelijk een probleem, of niet soms?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Niets doen heeft misschien meer resultaat. De natuur kennende zal het vanzelf wel ophouden. Tis niet zo dat Sudan opeens de wereld gaat overnemen net zoals Hilter. Het is een binnenlands conflict.
Dan gewoon een menselijke reactie: er gebeurd iets verschrikkelijks, kom we moeten iets doen. Hij kan beter z'n bek houden en geen valse hoop geven.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:41 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als Bot meent zich er over uit te moeten spreken, dan is het wel degelijk een probleem, of niet soms?
precies: snoep verstandig, lik m'n reetquote:Op maandag 26 juli 2004 12:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan gewoon een menselijke reactie: er gebeurd iets verschrikkelijks, kom we moeten iets doen. Hij kan beter z'n bek houden en geen valse hoop geven.
quote:Shell ontkent 'krachtig' het achterhouden informatie
Shell stelt dat ze geen informatie voor aandeelhouders heeft achtergehouden. Het NRC citeerde dit weekeinde uitgebreid uit een zorgwekkend intern document. Volgens Shell was het document slechts een momentopname.
Dat heeft woordvoerder Leon Tops maandag gezegd tegen Betten Beursmedia News in reactie op een artikel dat NRC Handelsblad zaterdag publiceerde.
Document was momentopname
In het NRC werd uitgebreid geciteerd uit een intern document dat was verspreid onder managers van Exploratie & Productie (E&P).
In het document 'Breaking the Mould' van 1 juli 2002, dat onder een brede managementlaag van de divisie Exploratie & Productie (E&P) was verspreid, werd gesteld dat realisering van de aangekondigde kostenbesparingen mogelijk niet gehaald zou worden. Verder werd er verwezen naar mogelijke problemen met de bewezen reserves.
Tops stelde vanochtend desgevraagd dat het document een 'momentopname' was van 'werk in uitvoering' en dat het stuk was bedoeld als een discussiestuk. 'De groep als geheel heeft de doelstelling voor kostenbesparingen in 2002 en 2003 gehaald. De interne analyse die in 2002 werd uitgevoerd, gaf geen enkele aanleiding voor publicatie van een update', aldus Tops.
Wanbeleid
In het artikel van NRC Handelsblad concludeerde Paul Frentrop van adviesbureau Deminor dat een enquête naar het wanbeleid bij Shell wenselijk zou zijn. Peter Paul de Vries van de Vereniging van Effectenbezitters (VEB) stelde dat Shell koersgevoelige informatie heeft achtergehouden toen het niet naar de markt communiceerde dat de bezuinigingsdoelstellingen bij E&P niet zouden worden gehaald.
Voorraden: intern onderzoek
Tops wilde vandaag niet reageren op de inhoud van het document 'Breaking the Mould', waaruit NRC Handelsblad citeerde. Op de conclusie dat de problemen met de reserves veel langer en veel breder binnen de groep bekend waren, wilde hij eveneens geen reactie geven. 'Dat is nu onderwerp van intern onderzoek', aldus Tops.
Shell raakte begin dit jaar in opspraak toen het de bewezen oliereserves met uiteindelijk 4,47 miljard vaten neerwaarts moest bijstellen. Het in april gepubliceerde rapport van Davis Polk & Wardwell concludeerde dat slechts een paar leden van het Group Committee of Managing Directors op de hoogte waren. Sir Philip Watts en Walter van de Vijver waren op het moment van publicatie van het rapport-Davis Polk al vertrokken onder druk van de Raad van Commissarissen. CFO Judy Boynton legde na publicatie van het verslag haar functie neer.
Het document waarop NRC Handelsblad de hand wist te leggen en dat de kwalificatie 'most confidential' meekreeg, was opgesteld onder leiding van E&P-bestuurder John Bell. Hij concludeerde verder dat er bij analisten een verkeerd beeld bestond over het zo geroemde robuuste karakter van de Group. De kostenbesparingen bij E&P waren veel minder structureel dan werd gesuggereerd.
Hij is van plan de film tot aan de presidentsverkiezingen in de bios te laten draaien.quote:Kaartverkoop docu Michael Moore naar recordhoogte
Het inmiddels wereldberoemde Fahrenheit 9/11 van de Amerikaanse filmmaker Michael Moore heeft een nieuw record voor documentaires gevestigd.
Miljoenen
In het weekeinde overschreed de docu de grens van 100 miljoen dollar aan opbrengst van kaartverkoop. Sinds de film eind juni in roulatie kwam, hebben Amerikaanse bioscoopbezoekers voor in totaal 85,1 miljoen euro aan kaartjes gekocht. Fahrenheit 9/11 draait sinds vorige week in Nederland.
Blij
Oscarwinnaar Moore zei tegen de krant The New York Times dat hij erg blij was met het record. "Dit betekent voor mij dat de film een bereik heeft dat verder komt dan de harde kern van de politiek betrokken mensen.''
Behoefte
Moore zegt dat het publiek 'een grote behoefte heeft aan documentaires'. Hij streeft ernaar in oktober een dvd-versie in de winkels te hebben.
Buitengewoonquote:Bush: Armstrong is buitengewoon
De Amerikaanse president George Bush heeft Lance Armstrong telefonisch gefeliciteerd met zijn zesde eindzege in de Ronde van Frankrijk. "Je bent verbluffend'', gaf de president zijn landgenoot mee.
Buitengewoon
"De president heeft Lance Armstrong namens het hele land gefeliciteerd en hem verteld dat hij een buitengewone sportman is'', verklaart een woordvoerster van het Witte Huis. Bush, die momenteel verblijft op zijn Texaanse ranch in de buurt van Crawford, was vroeger zelf ook actief op de fiets.
Gevolgd
Bush heeft de Tour dit jaar nauwlettend gevolgd. In het begin van de ronde volgde hij een etappe in zijn presidentiële vliegtuig, Air Force One. Die dag vergeleek hij de poging van Armstrong om zijn zesde Tour te winnen met zijn eigen poging om te worden herverkozen als president. "Hij gaat winnen, en ik ook'', voorspelde Bush.
selamquote:Op maandag 26 juli 2004 12:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
hallo
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Krijg mebola
*Slachtofferrol-alert*quote:Op maandag 26 juli 2004 13:13 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Ik zei enkel hallo terug.
Hoe eens op gekje, ik denk laat ik maar eens aardig beginnen. Schone lei enzo, vergeef en vergeet enzo.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:18 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
*Slachtofferrol-alert*
quote:Op maandag 26 juli 2004 13:21 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Hoe eens op gekje, ik denk laat ik maar eens aardig beginnen. Schone lei enzo, vergeef en vergeet enzo.
sevgileri yarinlara biraktiniz
cekingen, tutuk, saygili.
butun yakinlariniz
sizi yanlis tanidi.
Ach kom op zeg, zo maakt mij Turkse collega zich ook eens nuttigquote:
Rotzooi schoppen met de Russen.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:43 schreef pberends het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze bitches in Georgië? Heeft Jackassvilli al wat nuttigs gedaan als president?
Wat zijn ze lief hequote:Vrees voor aanslag op Tempelberg
JERUZALEM - Extremistische joden bereiden een aanval voor op de Tempelberg in Jeruzalem, een van de heiligste plekken van de Islam. Israëlische veiligheidsdiensten hebben gewaarschuwd voor een zelfmoordaanslag met een vliegtuig.
Volgens de Israëlische minister van Openbare Veiligheid, Tzachi Hanegbi, zouden extreemrechtse Israëliërs door zo'n aanslag de plannen voor de Israëlische terugtrekking uit de Gazastrook willen ondermijnen.
Volgens de krant Haäretz zijn de veiligheidsmaatregelen rond de Tempelberg zo streng, dat extremisten een bijzondere manier moeten vinden om een aanslag op de Al Aksa- en de Rotskoepelmoskee te kunen uitvoeren.
Veiligheidsdiensten bereiden zich daarom onder meer voor op een aanval met een raket vol explosieven of op een aanval met een klein vliegtuigje tijdens een drukbezochte gebedsdienst. Een andere mogelijkheid is dat militante joden een prominente moslimleider willen vermoorden. De Tempelberg is de op twee na belangrijkste plaats binnen de islam.
Eerder werd gewaarschuwd voor een aanslag op het leven van premier Ariel Sjaron. Die was ooit de lieveling van de joodse kolonisten, maar dat veranderde toen hij begin dit jaar zijn plannen ontvouwde om alle 21 joodse nederzettingen in de Gazastrook voor eind 2005 te verwijderen. Volgens opiniepeilingen steunt de meerderheid van de bevolking de ontmanteling van de nederzettingen in de Gazastrook. Daar wonen 7500 joden en 1,2 miljoen Palestijnen.
Gisteren hebben naar schatting 130.000 Israëliërs met een menselijke keten geprotesteerd tegen de plannen voor de ontruiming van de Gazastrook. De deelnemers aan de demonstratie stonden hand in hand in een rij van de nederzetting Goesj Katif in de Gazastrook naar de Klaagmuur in Jeruzalem. De organisatoren vinden dat het parlement zich eerst over het plan moet uitspreken.(ANP)
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:15 schreef pberends het volgende:
Wat zou jij doen met een belastingmeevaller...
POL bestaat officieel uit een stel randdebielen.
Niet meer op mij reageren bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:17 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaan?![]()
Wat wil je nou helemaal horen pberends? Het is een kut 'discussie'. De mogelijke antwoorden staan al ongeveer vast.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:15 schreef pberends het volgende:
Wat zou jij doen met een belastingmeevaller...
POL bestaat officieel uit een stel randdebielen.
Niemand is er veilig, voor mijn dadendrang.quote:Op maandag 26 juli 2004 10:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Doe jij niet aan slapen?
Normale reacties, maar niemand die het snapt. Echt ontzettend om te zien, het niveau is nog lager dan ik verwacht had.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:20 schreef UnderWorld_ het volgende:
[..]
Wat wil je nou helemaal horen pberends? Het is een kut 'discussie'. De mogelijke antwoorden staan al ongeveer vast.
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:12 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Wat zijn ze lief he![]()
Als ze dat gaan doen dan is het einde oefening voor de buitenlandse politiek van israel. Valt me gruwelijk tegen dat extremistische joden zich (willen) gaan verlagen tot het niveau van de moord brigades. Nog maar niet te spreken over de (vergaande) escalatie van het conflict.quote:Vrees voor aanslag op Tempelberg
JERUZALEM - Extremistische joden bereiden een aanval voor op de Tempelberg in Jeruzalem, een van de heiligste plekken van de Islam. Israëlische veiligheidsdiensten hebben gewaarschuwd voor een zelfmoordaanslag met een vliegtuig.
Ik denk dat iedereen - inclusief moi- dacht dat het een onzin topic was.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:40 schreef pberends het volgende:
[..]
Normale reacties, maar niemand die het snapt. Echt ontzettend om te zien, het niveau is nog lager dan ik verwacht had.
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:49 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen - inclusief moi- dacht dat het een onzin topic was.
quote:Op maandag 26 juli 2004 14:49 schreef Tyrhraustur het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen - inclusief moi- dacht dat het een onzin topic was.
Wat een onzin van RTLZ, het is een gesprek met FNV-gozerd, en niet Paul de Beerquote:Op maandag 26 juli 2004 14:49 schreef pberends het volgende:
RTLZ
Er staat een link bij met een fragment van Paul de Beer over verlenging werkweek.
Waar zou DrWolff het aan besteden, behalve Israel dan?quote:Op maandag 26 juli 2004 14:52 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
quote:Afl.: Het kroketten.
Als Opa Henry een kroket eet bij Harry's Hap is hij, zachtjes uitgedrukt, niet echt tevreden over de kwaliteit. Hij vindt het maar een slappe hap en biedt Harry aan om kroketten voor hem te maken naar zijn moeders recept. Deze kroketten vliegen als warme broodjes over de toonbank. Henry is tijdens het maken van de kroketten zijn zegelring verloren. Hoe vinden ze die nou weer terug?
[flauw]quote:Op maandag 26 juli 2004 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar zou DrWolff het aan besteden, behalve Israel dan?
Wat een niveauquote:Op maandag 26 juli 2004 14:55 schreef pberends het volgende:
Vanavond in Oppassen:
[..]
Ik keek het vroeger vaak met m'n zoontje.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:59 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Wat een niveauDat een aanslag op mijn interlectuele vermogen.
Van Gogh-dieven... dat zullen wel moslims geweest zijn.quote:Van Gogh-dieven veroordeeld tot celstraf
De twee mannen die in december 2002 twee schilderijen uit het Van Gogh Museum in Amsterdam hebben gestolen, zijn veroordeeld tot celstraffen.
Celstraffen
De 31-jarige O.D. kreeg vier jaar en zes maanden onvoorwaardelijke celstraf, de 31-jarige H.B. werd tot vier jaar onvoorwaardelijk veroordeeld. Het Openbaar Ministerie had zes en vijf jaar geëist.
DNA
De dieven kwamen binnen via het raam. Later werden een petje en een muts gevonden met DNA van de verdachten er in. De mannen zeggen dat iemand de spullen daar expres heeft neergeld.
och ...quote:Op maandag 26 juli 2004 14:16 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Sp3c, hij noemt je een randdebiel
hij probeert zich nu toch op te trekken aan Lance Armstrong?quote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef pberends het volgende:
Olie weer op recordhoogte en zit nog steeds in stijgende trent. Zeg maar dag tegen Bush' herverkiezing.
quote:Hallo CDA,
Is het CDA voor de Democratische presidentskandidaat John Kerry of voor de Republikeinse presidentskandidaat George W. Bush bij de Amerikaanse verkiezingen in november?
Met vriendelijke groet,
Peter Berends
toen was geluk nog heel gewoonquote:Op maandag 26 juli 2004 15:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik keek het vroeger vaak met m'n zoontje.
Oh, z'n Saudische vriendjes komen hem nog wel helpen, hoor.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:13 schreef pberends het volgende:
Olie weer op recordhoogte en zit nog steeds in stijgende trent. Zeg maar dag tegen Bush' herverkiezing.
Superseriequote:Op maandag 26 juli 2004 15:15 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
toen was geluk nog heel gewoon
Maakt niet veel uit, de aanbod is maar een klein deel van de olieprijs. Vooral technische problemen met het ophalen van de olie is een groot probleem, en de speculanten die trippen als de ziekte.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
Oh, z'n Saudische vriendjes komen hem nog wel helpen, hoor.
"Godverdomme Balkenende, wat flik je me nu? Psychiatrie uit het ziekenfonds? Daar word ik niet zo blij van als psychisch gestoorde, godverdomme nog aan toe"quote:Op maandag 26 juli 2004 15:22 schreef Harry_Sack het volgende:
zo moeilijk kan het toch niet zijn om onsche MP te bestoken met allerlei vragen per e-mail?
Je gaat alle brieven versturen met als aanhef "Hello CDA". Is dat niet hetzelfde als het opdringen van een politieke ideologie.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:15 schreef pberends het volgende:
Even alle 2e kamer partijen mailen met de vraag:
Geachte m'n reet, ik minacht alle partijen.quote:Op maandag 26 juli 2004 15:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je gaat alle brieven versturen met als aanhef "Hello CDA". Is dat niet hetzelfde als het opdringen van een politieke ideologie.:?
Waarom ga je dan zo'n (nette) brief versturen ? Stuur dan een bom/kogel/Anthrax brief als je het er niet mee eens bent. Of ben je politiek onverschillig ?quote:Op maandag 26 juli 2004 15:28 schreef pberends het volgende:
Geachte m'n reet, ik minacht alle partijen.
Lieve Balkenende (terwijl het een klootzak is)quote:Op maandag 26 juli 2004 15:32 schreef Harry_Sack het volgende:
Lieve Balkenende klinkt geloofwaardiger, Pberends
Zeg Christenhond,quote:Op maandag 26 juli 2004 15:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Lieve Balkenende (terwijl het een klootzak is)
Beste Christen (terwijl je eigenlijk atheist bent)
Beste Harry Potter (komt te speels over)
Beste vriend van Zalm (nah te slijmerig)
Beste 1522.011.273 (referentie aan zijn sofi nummer, te anoniem).
......
Toch moeilijk zo'n aanhef bedenken.
Ik wilde gewoon hun standpunt erover weten. Of ze die uberhaupt hebben!quote:Op maandag 26 juli 2004 15:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waarom ga je dan zo'n (nette) brief versturen ? Stuur dan een bom/kogel/Anthrax brief als je het er niet mee eens bent. Of ben je politiek onverschillig ?
quote:Onderwerp: Hoe kunnen Amerikanen van Kerry gaan houden?
Uitzenddatum: Ma. 26 juli 2004, 20.30u
Op de eerste dag van de Democratische Conventie vraagt Netwerk zich af hoe John Kerry het voor elkaar kan krijgen dat de Amerikanen van hem gaan houden. Zijn standpunten zijn wel bekend, maar niemand weet wie de presidentskandidaat precies is. In de studio is Amerikakenner Willem Post te gast.
Saai imago
Aan ervaring ontbreekt het Kerry niet, maar wat tegen hem werkt is dat hij een saai imago heeft. Op de Democratische Conventie is dan ook de taak aan John Kerry om de Democraten een wervend gezicht geven.
Mediaspektakel
Zo’n 35.000 bezoekers zullen het 70 miljoen dollar kostende congres bezoeken, dat voornamelijk als doel heeft zo veel mogelijk media-aandacht te trekken. Waren er tachtig jaar geleden bijvoorbeeld nog 103 stemrondes nodig om de presidentskandidaat te kiezen, tegenwoordig geldt de conventie vooral als een mediaspektakel. Na Super Tuesday in maart (voorverkiezingen in tien lidstaten tegelijk) was de Democratische kandidaat namelijk al bekend.
Zo praat je niet over die vuige sletten ja.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:21 schreef pberends het volgende:
De dochters van Bush zijn domme teringhoeren.
Ze zijn trouwens net zo arrogant als Bush. Dan vind ik Laura Bush toch een stuk slimmer.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:22 schreef Ype het volgende:
[..]
Zo praat je niet over die vuige sletten ja.
D3DXMATRIX D3DUtil_GetCubeMapViewMatrix( DWORD dwFace )quote:Op maandag 26 juli 2004 17:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Riep je?
Is dan geen van mijn identiteiten nog veilig?quote:Op maandag 26 juli 2004 17:29 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..
en nee, geïllustreerde sporten, ik riep niet.
Je geeft al zelf het antwoord op je eigen vraag.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:33 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Is dan geen van mijn identiteiten nog veilig?
Goed dan, Erwin.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:36 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Je geeft al zelf het antwoord op je eigen vraag.
Wat een geile teringslet he?quote:Op maandag 26 juli 2004 16:10 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
PrachtfotoJohn Kerry is de redder van Amerika
![]()
Rudy of Johnny (die senator uit Arizona).quote:Op maandag 26 juli 2004 19:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Wie gaat Amerika dan van zijn redder redden?
Hebben die banden met de Kennedy's?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:02 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Rudy of Johnny (die senator uit Arizona).
Nee, lijkt me niet. John Kerry gelukkig wel.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hebben die banden met de Kennedy's?
Dan zou ik niet graag in een vliegtuig of in een auto met hem zitten.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
. John Kerry gelukkig wel.
Dat hangt een beetje van de situatie af.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:12 schreef Ype het volgende:
Als een meisje zegt dat je strontvervelend bent, is dat dan een goed punt?
Als ze lelijk is wel.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:12 schreef Ype het volgende:
Als een meisje zegt dat je strontvervelend bent, is dat dan een goed punt?
Nou, als jij bijvoorbeeld strontvervelend deed tegen iemand die zij strontvervelend vindt.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:15 schreef Ype het volgende:
In welke situatie is het een goed punt?
Krijg je dan al chlamydia van iemand door naast hem te zitten?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:08 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan zou ik niet graag in een vliegtuig of in een auto met hem zitten.
Als het dat al niet is, rijdt hij het water in of wordt je pols door magische kogels verbrijzeld.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Krijg je dan al chlamydia van iemand door naast hem te zitten?
Nou, dan prefereer ik toch dat het je schedel is hoorquote:Op maandag 26 juli 2004 19:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
of wordt je pols door magische kogels verbrijzeld.
Je niveau van fotobewerking komt wel goed overeen met je leeftijd.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:11 schreef Tyrhraustur het volgende:
[afbeelding]
Ik zal maar niets over het verband tussen jouw niveau en je geloof zeggen...quote:Op maandag 26 juli 2004 19:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je niveau van fotobewerking komt wel goed overeen met je leeftijd.
Gelukkig stam ik niet van schuinsmarcherende Mafia-hurende Katholieke defaitisten af.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:19 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nou, dan prefereer ik toch dat het je schedel is hoor.
Waarom niet? Ik heb het woord ''Middeleeuws'' al zo lang niet gehoord.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig stam ik niet van schuinsmarcherende Mafia-hurende Katholieke defaitisten af.
Nee, wel van apen toch?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:21 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Gelukkig stam ik niet van schuinsmarcherende Mafia-hurende Katholieke defaitisten af.
Dat vat ik maar op als compliment. Dank jequote:Op maandag 26 juli 2004 19:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik zal maar niets over het verband tussen jouw niveau en je geloof zeggen....
quote:Op maandag 26 juli 2004 18:43 schreef RichardQuest het volgende:
Dan heb ik hoge verwachting van u met uw 2004 jaartjesquote:Op maandag 26 juli 2004 19:20 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Je niveau van fotobewerking komt wel goed overeen met je leeftijd.
Nee, daar stamt niemand vanaf, behalve dan andere apen.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:23 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, wel van apen toch?
SPquote:Op maandag 26 juli 2004 15:22 schreef pberends het volgende:
Even alle 2e kamer partijen mailen met de vraag:
[..]
quote:Beste meneer Berends,
Dank voor uw bericht.
In ieder geval zijn we allerminst te spreken over Bush - en dan is Kerry de
'minst' erge uit twee kwaden... Als we er echt een stem in zouden hebben,
zouden we inzetten op een geheel ander systeem...
Met vriendelijke groet,
Mathijs Spaas
medewerker SP
At 15:17 26-07-04, you wrote:
>Hallo SP,
>
>Is de SP voor de Democratische presidentskandidaat John F. Kerry of voor
>de Republikeinse presidentskandidaat George W. Bush bij de Amerikaanse
>verkiezingen in november?
>
>Met vriendelijke groet,
>
>Peter Berends
1. Het is voor jou DrWquote:Op maandag 26 juli 2004 17:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Goed dan, Erwin.
Hoe ging het in Duitsland?
Heb je op die VMBO-school en in Duitsland je proefschrift geschreven?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:46 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
1. Het is voor jou DrW
Tuurlijk, deze partij is tenminste altijd alertquote:Op maandag 26 juli 2004 19:44 schreef pberends het volgende:
[..]
SPmailde als eerste terug:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |