quote:Op maandag 26 juli 2004 10:09 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Denk aan je bloeddruk.
Wat? 500 miljoen of 5 miljard?quote:Op maandag 26 juli 2004 11:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Waar zou je het nou aan besteden dan.
OMFGquote:Op maandag 26 juli 2004 11:17 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Wat? 500 miljoen of 5 miljard?
Kijk, daar kan ik wat mee. Maar het is moeilijker dan gedacht en dus probeer ik daar in de loop van de middag op terug te komen. Dan kom ik met zo'n goed idee, dat ik er haast een geheimhoudingsverklaring voor zou willen laten tekenen.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:19 schreef pberends het volgende:
[..]
5 miljard in jouw geval.
Dit begint een nationale giller te wordenquote:Op maandag 26 juli 2004 11:34 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Kijk, daar kan ik wat mee. Maar het is moeilijker dan gedacht en dus probeer ik daar in de loop van de middag op terug te komen. Dan kom ik met zo'n goed idee, dat ik er haast een geheimhoudingsverklaring voor zou willen laten tekenen.
Ik zal je antwoord natuurlijk wel serieus nemen, maar de manier waarop die tot stand is gekomen (of gaat komen) is wel een giller.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:05 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ja, daaag. Als ik niet eens serieus wordt genomen (nee Dora, niet op die manier), dan ga ik ook geen tijd verspillen om met een goed idee te komen.
Omdat hier geen foute antwoorden op mogelijk zijn als je het serieus beantwoord. Zelfs als je die 5 miljard zou besteden aan sociale zekerheid zou een goed antwoord kunnen zijn. Tis een geheel eigen mening.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:08 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Hoe weet je dat bij voorbaat?
Ik zou de proef met gratis heroineverstrekking uit bereiden. Tevens zou ik de "nationale-wietplantages" uitbereiden en zorgen dat alle coffeeshops er verplicht van moeten bestellen. Verder zou ik met de rest van het geld in toerisme stoppen (dus om meer toeristen naar ons land te halen).quote:Op zondag 25 juli 2004 18:36 schreef pberends het volgende:
... van 500 miljoen Euro?
Zou je het meteen steken in het begrotingstekort of zou je juist meer investeren, en waaraan? En graag alleen grote politieke onderwerpen dus niet 'een 2e auto' of een groot huis voor jezelf kopen.
Dat is toch hetzelfde als investeren in drugs?quote:Op maandag 26 juli 2004 12:21 schreef Wolter het volgende:
[..]
Ik zou de proef met gratis heroineverstrekking uit bereiden. Tevens zou ik de "nationale-wietplantages" uitbereiden en zorgen dat alle coffeeshops er verplicht van moeten bestellen. Verder zou ik met de rest van het geld in toerisme stoppen (dus om meer toeristen naar ons land te halen).
Je kunt leuke tripjes doen van drug, maar zo was het niet bedoelt..quote:Op maandag 26 juli 2004 12:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als investeren in drugs?
Echt origineelquote:Op maandag 26 juli 2004 13:42 schreef Gia het volgende:
Wij gaan op vakantie!
Even voor de goede orde. Mijn idee was niet dat ik met dat geld uitkeringstrekkers op vakantie zou sturen.quote:Op maandag 26 juli 2004 13:43 schreef pberends het volgende:
[..]
Echt origineel
Doe eens niet zo christelijk-humanistisch. Doe dan alle inwoners van NL een cavia.quote:Op maandag 26 juli 2004 14:16 schreef UnderWorld_ het volgende:
Een nieuwe cavia
zeg dat er dan bij in je openingspostquote:Op maandag 26 juli 2004 14:14 schreef pberends het volgende:
Jezus fucking Christus dit gaat over politiek, niet je persoonlijke financiën! Klootjesvolk![]()
quote:sp3c
Wat zou jij doen met Saddam ...
als hij in jouw kelder zat?
quote:user A
doodmaken!
quote:user B
martelen en doodmaken!
quote:user A
ja dat zou ik ook doen!
quote:user C
ik zou zijn benen amputeren en hem in dat koerdische dorpje van die gasaavallen rond laten strompelen
quote:user B
wahahahahaha![]()
![]()
![]()
quote:sp3c
NEE KLOOTJESVOLK
IK BEDOEL WAT ZOU JIJ DOEN ALS JIJ SADDAM ZIJN BESTE VRIEND WAS EN HIJ ZAT IN JE KELDER![]()
Staat er 2 keer bij. Ten eerste staat dit topic in POL, daaraan kon je het aan zien. Daarnaast staat er in de OP:quote:Op maandag 26 juli 2004 14:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
zeg dat er dan bij in je openingspost
of beter nog, zeg duidelijk wat je wilt in je openingspost
dus niet, wat zou je doen als je een belastingmeevaller had van 500 miljoen
maar, stel jij was minister van financien met 500 miljoen over, wat zou jij doen?
zo kan ik ook draadjes bouwen ...
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Schijnbaar niet duidelijk genoeg voor het klootjesvolkquote:En graag alleen grote politieke onderwerpen dus niet 'een 2e auto' of een groot huis voor jezelf kopen.
Denk dat die al meer in zn campagne gooit dan BNP van Nederland..quote:Op maandag 26 juli 2004 14:39 schreef PJORourke het volgende:
We kunnen het geld ook in de verkiezingscampagne van Bush steken....
het staat er dus 0 keer bijquote:Op maandag 26 juli 2004 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Staat er 2 keer bij. Ten eerste staat dit topic in POL, daaraan kon je het aan zien. Daarnaast staat er in de OP:
[..]
Schijnbaar niet duidelijk genoeg voor het klootjesvolk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |