abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20849410
http://fr.news.yahoo.com/040723/85/3z898.html
quote:
Trente actes racistes commis en six mois en Corse

AJACCIO (Reuters) - Une trentaine d'actes à caractère raciste, visant essentiellement la communauté maghrébine, ont été commis au cours des six premiers mois de l'année en Corse, a annoncé le parquet de Bastia.

Près d'une vingtaine d'attentats par explosif ont visé des magasins, des appartements et des entreprises appartenant à des Marocains, a souligné le procureur général, Patrick Lalande.

A Bastia, des murs ont été couverts d'inscriptions affirmant: "Arabi fora" (Arabes dehors).
Dans ce climat, les rédactions insulaires ont reçu un communiqué de l'organisation Clandestini Corsi déclarant notamment: "Nous sommes en droit de ne pas accepter ce type de population et les plus réticents seront éliminés physiquement".
Ces propos ont été qualifiés "d'effarants" par Patrick Lalande, qui espère qu'ils ne seront pas suivis de passage à l'acte.

En 2003, la Commission nationale consultative des Droits de l'Homme avait recensé 56 actes racistes et xénophobes en Corse, contre 36 au plan national. Il y avait eu 39 attentats à l'explosif, neuf incendies, six dégradations et deux agressions.
Selon les autorités judiciaires, ce bilan risque d'être dépassé cette année.
marokkaanse emigraten in Corsica leven in een erg racistische sfeer. 30 Aanslagen binnen zes maanden. Van explosies bij marokkaanse winkels en brandstichtingen n marokkaanse apartementen en auto's tot fysisch geweld en racistische uitlatingen op straat en vooral op de muren.. daarnaast worden ze racistisch behandeld door sommige cafés en winkels..

in Corsica wonen er nu circa 16 000 marokkanen.. Dit racistisch gedoe gaat ook voor een deel voor de joden en de andere minderheden..

ik vind dat die racisten hard moeten aangepakt worden en dat de regering druk moet uitoefenen op de media die creeert en stimuleert zo'n sfeer..
  zondag 25 juli 2004 @ 18:34:43 #2
100201 SilverGold
Cryptocommunist en neo-fascist
pi_20849704
Ach, hun terroristische acties kunnen ook gezien worden als racistische daden
Nu-metal is niets om je voor te schamen hoor :)
  zondag 25 juli 2004 @ 18:39:15 #3
18933 Krush
Altijd newbie gebleven
pi_20849805
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:34 schreef SilverGold het volgende:
Jij bent toe aan een inburgeringscursus.
pi_20849839
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:39 schreef Krush het volgende:

[..]

Jij bent toe aan een inburgeringscursus.
Wat leer je daar dan wat hij zou moeten leren??
pi_20850094
hoe?
  zondag 25 juli 2004 @ 19:12:25 #6
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_20850450
Daar moet je juist blij mee zijn carauto. Al-Qaida heeft daar bereikt wat ze willen, verschopping van een bepaalde doelgroep. Nu zijn het Marokkanen met met Allah's wil en Al-Qaida's hulp zijn het over een jaartje of tien alle Moslims.

I mean no harm
pi_20850518
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:19 schreef carauto het volgende:
http://fr.news.yahoo.com/040723/85/3z898.html
[..]

marokkaanse emigraten in Corsica leven in een erg racistische sfeer.
Niet-moslims in zwarte wijken ook.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  zondag 25 juli 2004 @ 19:25:43 #8
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_20850673
quote:
Op zondag 25 juli 2004 18:34 schreef SilverGold het volgende:
Wiens terroristische acties
Krekker is de bom!
pi_20850819
Akties van Corsicanen zijn wel begrijpelijk, ook al keur ik het in principe af.
Maar ik denk dat de marokkanen ze uitgedaagd hebben.
Misschien kunnen ze beter Corsica verlaten, dan is het probleem opgelost.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_20851188
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:33 schreef lionsguy18 het volgende:
inderdaad, maar over 5 a 10 jaar zijn die acties tegen die mocro`s ook standaard hier. Ik ben in ieder geval liever dood dan dat ik met een theedoek op me kop moet rond lopen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_20851189
vind je? .. eerst weten en dan vooroordelen
pi_20851204
Hoe lang nog voordat het ook naar NL overwaait?
pi_20851227
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
Hoe lang nog voordat het ook naar NL overwaait?
5 à 10 jaar. Maar dan is ook het echt het einde zoek.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 25 juli 2004 @ 19:54:25 #14
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_20851253
Ze hebben daar natuurlijk wel ervaring met invasies, de Corsicanen plegen ook aanslagen op Franse doelen.
Op Sicilie is oa de maffia opgezet tegen invasies van Naffers die kwamen roven, The Godfather vs Ali Babba lijkt mij ook wel een aardige titel voor een film.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
pi_20851290
quote:
Op zondag 25 juli 2004 19:54 schreef HarigeKerel het volgende:
Ze hebben daar natuurlijk wel ervaring met invasies, de Corsicanen plegen ook aanslagen op Franse doelen.
Op Sicilie is oa de maffia opgezet tegen invasies van Naffers die kwamen roven, The Godfather vs Ali Babba lijkt mij ook wel een aardige titel voor een film.
Ze wilde laatst toch ook op zo`n eiland vluchtelingen wegschieten van de boten mbv kogels? Zo iets stond me in ieder geval bij in italie. Daar was toen zo`n ophef over, maar het scheen dat het de enige oplossing was, omdat die gasten daar massaal aan land kwamen en het een onwijs onherbergzaam en moeilijk-tebeveiligen-gebied is.
pi_20852016
quote:
Het enige wat tot nu toe is gebleken is dat er racistische aanslagen worden gepleegd, maar nu al staat vast dat ze begrijpelijk zijn en dat zwichten voor geweld misschien beter zou zijn?
pi_20852095
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het enige wat tot nu toe is gebleken is dat er racistische aanslagen worden gepleegd, maar nu al staat vast dat ze begrijpelijk zijn en dat zwichten voor geweld misschien beter zou zijn?
Ja ik vind het heel vervelend voor de marokkanen, maar als ze er last van hebben kunnen ze natuurlijk ook op permanent familiebezoek in hun land van herkomst, want daar wonen vast geen racisten of terroristen, daar heerst eeuwigdurende vrede.
pi_20852108
ik verwacht dat de moslims ook ff terugslaan.. en als dat escaleert en in hele europa gebeurt dan verwacht k weer een audiobericht van de 2e top man van alqaeda precies zoals zijn reactie op het verbod van hooffddoeken in frankrijk..
weer een reden om door te gaan met de jihaad
pi_20852149
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef carauto het volgende:
ik verwacht dat de moslims ook ff terugslaan.. en als dat escaleert en in hele europa gebeurt dan verwacht k weer een audiobericht van de 2e top man van alqaeda precies zoals zijn reactie op het verbod van hooffddoeken in frankrijk..
Namens welke organisatie spreek jij eigenlijk en hoe sta je in verbinding met die lui?
Let op de AIVD leest mee
Of is dit puberaal getroll van een imbeciele moslim blaag?
pi_20852165
quote:
Ja, want een hoofddoekverbod wat door veel Franse moslims gesteund werd is geheel gelijk aan dit soort hooliganisme.
  zondag 25 juli 2004 @ 20:54:06 #21
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_20852684
quote:

En misschien kunnen de provocerende Amerikanen ook weg uit de VS.

Met andere woorden: Wat is dit voor dom gelul.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_20852827
Er staat niet bij hoe die onderlinge haat is ontstaan, maar als de Marokkaanse gemeenschap zich daar net zo gedraagt als hier, kan ik me er wel iets bij voorstellen... (hetgeen wat anders is dan goedkeuren)
Weliswaar de meest onzinnige maar desalniettemin ook de leukste internetsite:
Volg je eurobiljetten op hun reis door Europa
pi_20853444
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, want een hoofddoekverbod wat door veel Franse moslims gesteund werd is geheel gelijk aan dit soort hooliganisme.
veel moslims?
pi_20853451
quote:
ik verwacht dat de moslims ook ff terugslaan.. en als dat escaleert en in hele europa gebeurt
Dat gaan die moslims echt niet winnen hoor .
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_20853465
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:24 schreef carauto het volgende:

[..]

veel moslims?
Iig een meerderheid vd moslimvrouwen.
pi_20853490
quote:
Op zondag 25 juli 2004 20:28 schreef lionsguy18 het volgende:

[..]

Ja ik vind het heel vervelend voor de marokkanen, maar als ze er last van hebben kunnen ze natuurlijk ook op permanent familiebezoek in hun land van herkomst, want daar wonen vast geen racisten of terroristen, daar heerst eeuwigdurende vrede.
ik vind het ook vervelend voor de joden in israel ff ze allemaal naar europa en amerika terugsturen dan heerst er een eeuwigdurende peace en vrede
pi_20853622
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:25 schreef carauto het volgende:

[..]

ik vind het ook vervelend voor de joden in israel ff ze allemaal naar europa en amerika terugsturen dan heerst er een eeuwigdurende peace en vrede
Deal. De moslims gaan weg, de joden komen terug .
pi_20853638
quote:
Op zondag 25 juli 2004 21:24 schreef carauto het volgende:

[..]

veel moslims?
Ja, veel Moslims.
  † In Memoriam † zondag 25 juli 2004 @ 21:33:46 #29
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_20853691
Topicstarter kan zich zelf al niet aan het onderwerp houden (heb ook niet het idee of hij het over Corsica wil hebben) en daarmee het zoveelste islam vs. westen en vice versa topic.

slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')