Sorryquote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:55 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik houd van je Inso. Ondanks je enge smilies.
Ik had er volgens mij een hele leuke doodsverwensing geplaatst, en nu is die weg. En ik weet niet meer wat ik nou exact had geschreven. Normaal lees ik mijn posts altijd nog een paar keer na, gewoon omdat ik mijn posts altijd zo leuk vind. Maar nu kan dat dus niet. Je wordt bedankt.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:17 schreef Insomaniac het volgende:
En weer verder.. En dat is dus over ADHD en randverschijnselen, niet over wie er het stomst is en de origineelste doodverwensing kan plaatsen. Commentaar kan in het feedbacktopic.
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik had er volgens mij een hele leuke doodsverwensing geplaatst, en nu is die weg. En ik weet niet meer wat ik nou exact had geschreven. Normaal lees ik mijn posts altijd nog een paar keer na, gewoon omdat ik mijn posts altijd zo leuk vind. Maar nu kan dat dus niet. Je wordt bedankt.
Omtoch.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:17 schreef Conflict het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
ok.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omtoch.
Omtoch is geen reden. Geef me maar een pijpbeurt, dan ben ik pas tevreden!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:19 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Omtoch.
Jammer Conflict.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
ok.
Ik denk dat ik jou niet meer leuk vind met je slotjes en je edits, vind je het modschap zelf nog wel leuk?
Jouw ingrijpen is gewoon suf. Ouwe meuk, je leest gewoon niet. Maar ok, hebben we het wel een keer via de mail over... wil je liever niet publiekelijk aanvallen, persoonlijk wel.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:22 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Jammer Conflict.
Ik vind het zelf wel nog steeds leuk, ik vind het alleen jammer dat ik de laatste tijd steeds vaker moet ingrijpen.
Ik zie kritiek niet als een aanval hoor. Ik wil er ook best hier een stukje uitleg over geven; er zijn veel mensen die problemen hebben met jouw postgedrag. En zoals je zelf al zegt; ik denk dan bij mezelf; lees het dan niet. Maar nu het rustig is in ONZ en het baggergehalte extra hoog is, sluit ik topics van jou (en andere baggeraars) die al wat naar beneden gezakt zijn. Jij hebt me zelf aan de slotpost 'oude meuk' geholpen, dus blijf ik die gebruiken. En jij weet net zo goed als ik, dat wanneer jij een goed topic hebt, die gewoon open blijft.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:24 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jouw ingrijpen is gewoon suf. Ouwe meuk, je leest gewoon niet. Maar ok, hebben we het wel een keer via de mail over... wil je liever niet publiekelijk aanvallen, persoonlijk wel.
Heropend.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Om andermaals de discussie op scherp te zetten:
Waarom is [ZWA] Welke dierensport beoefen(de) jij? dicht? Zoals Gizart_FRL terecht opmerkt in het vorige feedback topic zal niemand naar aanleiding van dit topic echt met een hamster gaan tennissen.
Het gaat er mij gewoon om dat hier een helenoel mensen plrezier hebben. Dan zijn er drie modjes online en kom jij lang en smijt gewoon in 10 minuten 50 topics dicht. Daar gaat het mij om. Je doet net of het jouw forum is. Dat is het niet, het is van ons allemaal!quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik zie kritiek niet als een aanval hoor. Ik wil er ook best hier een stukje uitleg over geven; er zijn veel mensen die problemen hebben met jouw postgedrag. En zoals je zelf al zegt; ik denk dan bij mezelf; lees het dan niet. Maar nu het rustig is in ONZ en het baggergehalte extra hoog is, sluit ik topics van jou (en andere baggeraars) die al wat naar beneden gezakt zijn. Jij hebt me zelf aan de slotpost 'oude meuk' geholpen, dus blijf ik die gebruiken. En jij weet net zo goed als ik, dat wanneer jij een goed topic hebt, die gewoon open blijft..
Je mag hier reageren, of per mail. Wat je zelf het liefste wilt.
Het forum is ook van ons allemaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:58 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het gaat er mij gewoon om dat hier een helenoel mensen plrezier hebben. Dan zijn er drie modjes online en kom jij lang en smijt gewoon in 10 minuten 50 topics dicht. Daar gaat het mij om. Je doet net of het jouw forum is. Dat is het niet, het is van ons allemaal!
Jammer dat je dan ook de leuke topics dicht doet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het forum is ook van ons allemaal.. En als ik online kom, is het eerste wat ik doe, opruimen. Ik loop alle topics langs en scheid het koren van het kaf. De laatste tijd doe ik steeds minder mee in topics, omdat er gewoon weinig topics zijn waar ik een leuke bijdrage aan kan leveren.
En er zijn altijd users die er plezier in hebben om te baggeren en een beetje te slowchatten, maar dat is nu eenmaal niet de bedoeling van ONZ. Dus proberen we de bagger en slowchat zo beperkt mogelijk te houden.
Dat doet inseau toch ook?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:36 schreef Maanvis het volgende:
Het was een hele strenge mod, en die wenste je gewoon grafkanker toe als je je niet gedroeg.
Plagiaatquote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:39 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Dat doet inseau toch ook?![]()
Ach, die oldbie heeft het veel te druk met zeiken op de rest van de crew.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Plagiaat
Is dat zo? Noem eens een specifiek topic en beargumenteer waarom het onterecht op slot is. En dan dus wel naar de maatstaven van de huisregels en niet naar je eigen maatstavan, dat probeer ik ook te doen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:35 schreef Conflict het volgende:
[..]
Jammer dat je dan ook de leuke topics dicht doet.
Angelwings.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:00 schreef Croupouque het volgende:
U bent goed bezig, Angelwings. Goed bezig.
code werkt sinds de invoer van Replique al niet meerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Angelwings!.
Even iets testen.
[code]
.|.|.
___
.|.|.
___
.|.|.
[/code]
Off-topicquote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:04 schreef Croupouque het volgende:
Kentucky Fried Chickenwings dan?
Ik hou al op, Vrouwenvleugeltje van me.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Off-topic.
Ja, daar kom ik nu dus ook achter pi3m0l.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:04 schreef Dance-Commander het volgende:
code werkt sinds de invoer van Replique al niet meer
Is dus al gebeurd.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:20 schreef bugeye het volgende:
Zal dit topic misschien verplaatst worden naar General Chat?
Iedereen schijnt serieus te zijn
Zit je wel eens te denken aan stoppen met Fokken?
oh oke,quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is dus al gebeurd.
Vragen om moderatie, waardoor ik wildenthousiast opsprong en op mn geile knopjes wilde drukken toen bleek dat het topic al in GC stond?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:31 schreef bugeye het volgende:
[..]
oh oke,
maar bedankt (voor wat eigenlijk)
het was trouwens Brenniequote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:32 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Vragen om moderatie, waardoor ik wildenthousiast opsprong en op mn geile knopjes wilde drukken toen bleek dat het topic al in GC stond?
Ofzo.
Ik vind 75% van de topics die jij sluit leuk, tegen 10% van de andere onzin mods.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 20:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Is dat zo? Noem eens een specifiek topic en beargumenteer waarom het onterecht op slot is. En dan dus wel naar de maatstaven van de huisregels en niet naar je eigen maatstavan, dat probeer ik ook te doen.. Mocht ik er per ongeluk een hebben gesloten die wél echt leuk is, ben ik nooit te beroerd om hem weer open te gooien hoor.
.
Nee, ze kunnen wel maar ze willen niet.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:34 schreef bugeye het volgende:
[..]
het was trouwens Brennie
maar ik dacht dat alleen moderators topics van hun eigen forum konden verplaatsen7
Je moet me niet beschuldigen van onwaarheden Conflict! Dat je me als mod om te janken vindt, okay, das jouw mening. Maar ik lees alles voor ik het op slot gooi. Ik lees dagelijks alle nieuwe topics in ONZ. Ik lees zelfs de topics die door andere mods op slot zijn gezet! Het grootste gedeelte van mijn online tijd besteed ik aan lezen. Het lezen van bagger, van leuke topics, van spamtopics, letter voor letter.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:47 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vind 75% van de topics die jij sluit leuk, tegen 10% van de andere onzin mods.
En ga me nou niet vertellen dat je al die topics die je sluit leest want dat is gewoon gelul.
Inso, we kunnen nog heel lang lullen, als persoon vind ik je heel erg leuk, als mod ben je om te janken. Ik (persoonlijke mening) vind dat jij net zo baggert met je slotjes als ik met mijn topics.
Niet zo zeer willen, maar het is een ongeschreven regel dat je niet zomaar met topics gaat schuiven.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 23:48 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen wel maar ze willen niet.
Heb je zelf weleens onderaan de topiclist van onzin gekeken? Dat je binnen een half uur 70 topics sluit. Mij maak je niet wijs dat je ze gelezen hebt. Je verpest het gewoon in onzin. Je doet net of een topic dat jij niet leuk vindt een ramp is. Hou je gewoon bij de faq. Topics sluiten met "Ja doei" of "oude meuk" Of "o", rot op! Je doet net alsof je leven af hangt van die klote slotjes! Ga bij tweakers ofzo maar lkaat ons lekker plezier hebben.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:06 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Je moet me niet beschuldigen van onwaarheden Conflict! Dat je me als mod om te janken vindt, okay, das jouw mening. Maar ik lees alles voor ik het op slot gooi. Ik lees dagelijks alle nieuwe topics in ONZ. Ik lees zelfs de topics die door andere mods op slot zijn gezet! Het grootste gedeelte van mijn online tijd besteed ik aan lezen. Het lezen van bagger, van leuke topics, van spamtopics, letter voor letter.
Nog een aanvulling; als ik dat doe, gaat 99% van jouw topics ook op slot. En dan ben ik zeker helemaal een kutmod?quote:Op zondag 25 juli 2004 00:18 schreef Conflict het volgende:
Hou je gewoon bij de faq.
Het gaat niet om mijn topics, het gaat om het geheel. Vandaar dat ik het je liever via de mail had verteld. Ik vind je heel erg tof maar de manier waarop je onzin mod is zo ontzettend vijandelijk, dat moet echt ophouden. Juist door jouw gemodereer ontstaat die kutsfeer,quote:Op zondag 25 juli 2004 00:23 schreef Insomaniac het volgende:
Ik lees toevallig heel snel.
En zoals ik eerder al zei, kom maar met topics die ik onterecht op slot heb gegooid. Ik wil met alle liefde uitgebreid verklaren waarom ze op slot zijn gegaan en als er een tussen zit die niet op slot hoort, gooi ik hem met alle liefde open. Ik heb al eerder topics heropend nadat de users me in hadden laten zien dat een slotje achteraf tóch te overhaast was. Ik ben écht niet te beroerd om mn fouten toe te geven.
Aan dit ononderbouwde geblaat van je heb ik niks, Conflict. En ik vraag me héél erg af waar die nare ondertoon bij jou vandaan komt. Is het omdat ik niet langer naar je pijpen dans? Als ik (en de andere mods) voor iemand veel uitzonderingen maken, dan ben JIJ het wel.
ONZ is geen BAG en jij hebt andere rechten. En alleen omdat JIJ mag baggeren, betekent niet dat de rest het ook mag.
[edit-aanvulling]
En de beschuldiging dat ik ONZ kapot maak, gaat me te ver Conflict. Je mag het best niet eens zijn met mijn slotposts, maar ik probeer juist ONZ leuk te houden voor iedereen. Heb jij enig idee hoeveel mensen ONZ uit hun AT hebben gesloopt ivm de grote stroom bagger? Hoeveel mensen niet meer in ONZ komen omdat ze de poep-en-pies sfeer niks aan vinden?
Hoe kom je erbij dat er door mijn gemodereer een kutsfeer ontstaat? Over welke kutsfeer héb je het eigenlijk? Het enige wat ik zie is dat de laatste tijd de bagger toeneemt, en ik ben nu eenmaal geen kusknufkroelmod, nooit geweest ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:27 schreef Conflict het volgende:
[..]
Het gaat niet om mijn topics, het gaat om het geheel. Vandaar dat ik het je liever via de mail had verteld. Ik vind je heel erg tof maar de manier waarop je onzin mod is zo ontzettend vijandelijk, dat moet echt ophouden. Juist door jouw gemodereer ontstaat die kutsfeer,
Ik heb het over jouw slotjesvloed.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:29 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat er door mijn gemodereer een kutsfeer ontstaat? Over welke kutsfeer héb je het eigenlijk?
Doordat ik bagger op slot zet onstaat er een kutsfeer? Misschien ben ik wel heel simpel, maar ik snap je echt niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik heb het over jouw slotjesvloed.
Nee!quote:Op zondag 25 juli 2004 00:33 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Doordat ik bagger op slot zet onstaat er een kutsfeer? Misschien ben ik wel heel simpel, maar ik snap je echt niet..
Nee. Want volgens mij sluit ik geen niet-baggertopics. En sluit ik er wel een, hoor ik dat graag hier en open ik het met alle liefde, plus excuses.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee!
Het gaat juist om het feit dat jij de niet-bagger topics sluit. Snap je dat nou echt niet?
quote:Op zondag 25 juli 2004 00:35 schreef laffer het volgende:
bitchfight
Discussie heet dat laffer.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:35 schreef laffer het volgende:
bitchfight
kijk zelf maar, je sluit gewoon alle toffe topicsquote:Op zondag 25 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Want volgens mij sluit ik geen niet-baggertopics. En sluit ik er wel een, hoor ik dat graag hier en open ik het met alle liefde, plus excuses.
Maar lieve Conflict, geef eens een voorbeeld dan.
*lurkmodus* aanzet, you go girlquote:Op zondag 25 juli 2004 00:36 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Discussie heet dat laffer..
Het spiet mien donders, maar daar kan ik dus niks mee. Heb zojuist mn slotjes van vandaag doorgelopen en zie er niks tofs tussen zitten. Bagger en wat linkdumptopics. Dus als jij kritiek hebt en vind dat ik iets fout doe, zal je me echt op mn fouten moeten wijzen, want zelf zie ik het blijkbaar niet.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:37 schreef Conflict het volgende:
[..]
kijk zelf maar, je sluit gewoon alle toffe topics
Ik hou zoveel van jou he! Heb net de slotjeslijst doorgenomen en zie écht alleen maar bagger.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:38 schreef Croupouque het volgende:
Mag ik mij, als regelmatige Onzin-user, in deze discussie mengen? Zo nee, negeer deze post dan maar.
Ik zie tussen alle gesloten topics van de afgelopen periode geen enkel topic waar ook maar een klein beetje potentie in zit; het is je reinste bagger. Stel je voor dat al deze topics (of althans een deel daarvan) niet op slot gegooid zou zijn, wat dan?
Ik snap je kritiek daarom ook niet zo goed, Conflict. Je bevindt je al in een bevoorrechte positie, daar moet je eigenlijk al tevreden mee zijn.
Mja.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:40 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik hou zoveel van jou he! Heb net de slotjeslijst doorgenomen en zie écht alleen maar bagger.
Ofwel, ik ben het helemaal met je eens..
Misschien gelooft Conflict het uit jouw mond wel? En ik typ en lees snel. En moet jou nog steeds iets mailen.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:41 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Mja.
Ik typ alleen zo langzaam, jij had het eigenlijk ook al gezegd.
neequote:Op zondag 25 juli 2004 00:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Misschien gelooft Conflict het uit jouw mond wel? En ik typ en lees snel. En moet jou nog steeds iets mailen..
Dat vind ik een beetje jammer Conflict. Kritiek is altijd welkom, maar onderbouw het dan ook. Sla me om mn oren met mn ongelijk! Niet de discussie aanzwengelen en dan weigeren voorbeelden te geven.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:45 schreef Conflict het volgende:
[..]
nee
Ik ga naar bed
Tsja, als jij topics opent die niet ONZ-waardig zijn, gooi ik ze op slot.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:53 schreef jaguar het volgende:
Insomaniac sorry dat ik een beetje iritant deed daarnet (bier enzo)
maar ik word er een beetje gek van dat ik met mijn welgewaardeerde 2 posts per dag niet een leuk topic mag openen, ga maar eens in mijn topic geschiedenis kijken en je zult zien dat je al mijn (humoristische) topics dichtgooit met de boodschap "koop een dagboek"
daar word ik dus een beetje gek vanvoor de rest ben je okey
Ik kan niet elk baggertopic een kans geven. Zoals ik net al zei, zorg er gewoon voor dat je topics een kans verdienen. Dagboektopics gaan bijna altijd op slot.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:55 schreef jaguar het volgende:
Ow ja, als je m'n topic niet leuk vind dan hoef je er niet in te posten ofzo maar bij de eerste 5 minuten gaan ze dan al dicht, geef ze gewoon een kans ofzo maar ga niet gelijk met slotjes gooien
Yup.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:58 schreef laffer het volgende:
dit was em weer voor vandaag?![]()
Dan is het hem goed gelukt.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:03 schreef Dirkh het volgende:
Inso, ging er geen belletje rinkelen toen Conflict, ja Conflict, kritiek ging leveren op slotjes?
Ik bedoel, hij heeft jou nu toch echt de gesloten topics na laten zitten kijken.
U is dus in het ootje genomen, lijkt mij.
Het is verdorie nog eens aan toe net 1 april.quote:Op zondag 25 juli 2004 01:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dan is het hem goed gelukt..
Die fok soop was een topic van mij!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 00:18 schreef Conflict het volgende:
Afgezien van het feit dat ik bagger, andere mods zien gewoon de topics met potentie, jij knalt die klote slotjes in het rond. Jij kwam hier modden als volkomen newbie, afgezien van de Fok! soop heb ik nog nooit een leuk topic van je gezien.
Ja, jij post er nooit meer.quote:Op zondag 25 juli 2004 03:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die fok soop was een topic van mij!!!
Mijn creativiteit in de soop is een beetje afgestorven. het was een hilarische actie tegen de flauwe columns van jaap jongbloed. Sowiezo wil ik altijd dingen schrijven die raakvlakken hebben met de waarheid, en dus altijd de lezers zich de vraag laten stellen : is dit nou waar of nie!??! Dat lukt nu niet meer, wegens gebrek aan relmateriaalquote:Op zondag 25 juli 2004 03:10 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ja, jij post er nooit meer.. Ik geef je genoeg losse eindjes waar je op verder kan breien.
Ofzo.
het boeide me ook niet dat je bot was, het was meer een voorbeeld van de manier waarop je topics sluit.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:53 schreef Insomaniac het volgende:
Jouw topic sloot ik expres bot, omdat je zei dat je het aan kon..
waarom sluit je hem dan niet?quote:En dat topic over de friettent is gewoon een opsomtopic zonder humor.
wat is dierenvriend een sukkel...quote:Lees de stickies even door en dit topic; Account opzeggen .
Het zou natuurlijk het user-vriendelijkst zijn om users idd aan te laten geven dat er een slotje op kan, maar bijna niemand vraagt om een slotje. Dat is een van de redenen dat de modjes zijn aangesteld. En als in mijn ogen een topic geen bestaansrecht heeft in ONZ, of geen leuke reacties kan krijgen gaat ie op slot. Jammer maar waar. Is een user het er niet mee eens en komt hij/zij hier onderbouwen waarom het topic een tweede kans te geven, heropen ik het graag.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:26 schreef Hanzel_lane het volgende:
het is al goed![]()
maar...zou je toch sommige topics een kans willen geven? vaak geven users zelf wel aan als er een slotje moet komen...
ik vin je wel heel lief hoor![]()
Wat dirkh zegt..quote:Op zondag 25 juli 2004 16:33 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik vraag toch om 1tje bij dat patatzaaknaamhoeheetdievanjounogmaar?adjepatatje? topic...![]()
Nee, maar met het conflict verhaal, niet elk topic wat conflict opent is een goed/leuk/humorvol topic puur omdat conflict het opent. Dat topic wat gesloten werd, en waarom conflict hier ging posten was ook niet zo fantastisch leuk dat het nou perse open moest blijven. Dat conflict het zelf nou toeevallig wel leuk vond, en een handje vol users met hem, doet nog niet af aan het feit dat het niet leuk is.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:35 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
tis niet dat ik jouw topics op slot wil hebben ofzo..maareoet mod na
"je geeft zelf al aan dat het een dubbel-topic is, slotje dus"![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:33 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Wat dirkh zegt..
is idd wel erg zielig..quote:Op zondag 25 juli 2004 16:40 schreef haaahaha het volgende:
Mijn friettent topic vind ik lachen omdat het gewoon komisch is om te zien dat er zoveel mensen op zo'n nutteloze vraag antwoord geven,
haaahahaquote:Op zondag 25 juli 2004 16:40 schreef haaahaha het volgende:
Dus met andere woorden, je bent gewoon een jankert, hanzel_lane.
Jongen, hou eens op te piepen man. Je loopt te mekkeren om niks, er is nog nooit een topic van jou gesloten, sterker nog, er is er nog nooit een door je geopend.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:44 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
is idd wel erg zielig.. :')
nogmaals, van mijn part blijft je topic lekker open en open je binnenkort hoe heet jouw snackbar deel II
ik vind alleen dat als de baggertopics gesloten moeten worden, die van jouw ook in aanmerking komt voor een welbegeerde laatste post van Inso.
btw, mijn snackbar heet Malero![]()
of je zoekt nog een keer op mijn naam bij de search, en zet er geen spatie voorquote:Op zondag 25 juli 2004 16:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Jongen, hou eens op te piepen man. Je loopt te mekkeren om niks, er is nog nooit een topic van jou gesloten, sterker nog, er is er nog nooit een door je geopend.
Dus waar heb je het over.
achterlijk meelopertje.
Wheeehhehehquote:Op zondag 25 juli 2004 16:50 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
of je zoekt nog een keer op mijn naam bij de search, en zet er geen spatie voor![]()
Je hebt gelijk, mijn fout.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:50 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
of je zoekt nog een keer op mijn naam bij de search, en zet er geen spatie voor![]()
kan gebeurenquote:Op zondag 25 juli 2004 16:53 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt gelijk, mijn fout.
vind jijquote:Het punt blijf staan dat je zit te zeiken om niks
ik vergal het niet, ik kickte het alleen omhoog... en nogmaals, het hoeft van mij geen slotje te krijgenquote:en dan nog even het Friettent topic probeert te vergallen.
en ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt wat ik ervan vind...quote:Dit is een feedbacktopic. Géén slowchattopic of een 'haal hier je gram bij een andere user' topic. Geinen hier mag altijd, maar het moet wel enigszins met feedback te maken hebben. Uit vorige topics zijn zonder waarschuwing een hoop posts verdwenen. Dat willen we deze keer voorkomen, omdat we door al dat gegein de serieuze feedback en vragen over het hoofd zien.
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:58 schreef Hanzel_lane het volgende:
ik vergal het niet, ik kickte het alleen omhoog... en nogmaals, het hoeft van mij geen slotje te krijgen
Waarna jij het topic een kick gaf. Volgens mij zit ik er niet ver naast, als ik zeg dat dat een poging is om het topic te vergallen. Toch?quote:Op zondag 25 juli 2004 16:20 schreef Insomaniac het volgende:
Helaas is het zo dat er ook wel eens topics tussendoor glippen. Dat topic is voor het laatst in gepost op vrijdagavond, het is nu zondagmiddag. Lekker weg laten zakken dus. Wordt ie omhoog geschopt (en we zien het) gaatie gewoon op slot..
Ik vind ook dat conflict lachen is, maar betekent niet dat al z'n topics automatisch goed zijnquote:Op zondag 25 juli 2004 17:01 schreef Hanzel_lane het volgende:
maare...
[..]
en ik denk dat ik wel duidelijk heb gemaakt wat ik ervan vind...
enne haaahaha, ik ben niet verliefd op conflict, maar ik vind wel dat ie humor heeft en ik vind Inso geen trut, ik vind der best lief...
quote:Op zondag 25 juli 2004 16:34 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik denk dat Inso eigenlijk vrij tolerant is , ten tijde van PDDwas het vrijwel onmogelijk om zelfs maar een semi-leuk slowchat topic te starten om nog maar te zwijgen van semi-baggertopics.
En 20 baggertopics openlaten tegenover 200 is toch wel een groot verschil zo zou een leuk baggertopic nieteens een kans krijgen omdat deze weg zou worden gedrukt door de constante stroom bagger.
Een enigzins leuk topic starten is trouwens ook niet een hele opgave.
Zo getuige mijn Swiffer topic bijvoorbeeld.
Joh, wees blij dat jullie tot een derde deel zijn gekomen.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:56 schreef JimmyJames het volgende:
Echt jammer dat je "Rare mensen in de chatbox #3" op slot hebt gedaan, wilde wel weten hoe het zou aflopen met die vriend van Tichelaar![]()
zeg ik ook nietquote:Op zondag 25 juli 2004 17:04 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ik vind ook dat conflict lachen is, maar betekent niet dat al z'n topics automatisch goed zijn
zeur nie zo, dankzij mij wordt er weer in gepost... en het was idd mn bedoeling om het topic op slot te krijgen, maar slotje of geen slotje, boeit me nietquote:Op zondag 25 juli 2004 17:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Waarna jij het topic een kick gaf. Volgens mij zit ik er niet ver naast, als ik zeg dat dat een poging is om het topic te vergallen. Toch?
quote:Op zondag 25 juli 2004 17:09 schreef Hanzel_lane het volgende:
maar slotje of geen slotje, boeit me niet
ok.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:09 schreef Insomaniac het volgende:
Hanzel_lane, wat jij nu deed met dat kicken heet 'moderatie uitlokken'. Ook wel bekend als 'zuigen'. Feedback en kritiek is welkom, maar dan moet je wel dat soort gedrag achterwege laten.
zo'n reactie zat er aan te komenquote:Op zondag 25 juli 2004 17:30 schreef Insomaniac het volgende:
Doei..
Ha. Ze ging met mij ook al niet naar de bioscoop, dus ik geef je weinig kans.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:35 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
zo'n reactie zat er aan te komenhet eerste gedeelte van mn post was bij de weg wel serieus bedoelt... naja... gaan we komende vrijdag nog wel naar de bios Inso? of.. wil je dat nu ook afzeggen...
De ONZ Bios meet, iedereen vechten wie er naast Inso mag zitten!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ha. Ze ging met mij ook al niet naar de bioscoop, dus ik geef je weinig kans.
waarom zou je daarom vechten? sommige fokkers doen echt net of Inso heel knap is...quote:Op zondag 25 juli 2004 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De ONZ Bios meet, iedereen vechten wie er naast Inso mag zitten!
Had je m'n topicreport gezien?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:40 schreef Insomaniac het volgende:
On-topic
Waaro?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Had je m'n topicreport gezien?
Welke films zouden dan gedraaid worden?quote:Op zondag 25 juli 2004 17:40 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De ONZ Bios meet
Ach, vergeleken met haar mede-onzinmodjes is ze dat ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:41 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
waarom zou je daarom vechten? sommige fokkers doen echt net of Inso heel knap is... :')
[insert topicnote]quote:Op zondag 25 juli 2004 17:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waaro?
In leren broek Unter den Linden!quote:Op zondag 25 juli 2004 17:43 schreef Karboenkeltje het volgende:
Alhoewel...
Jogy... Mmm.
klopt, Inso is een mooie vrouw (meisje) alleen jammer dat ze dat zelf ook weetquote:Op zondag 25 juli 2004 17:44 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Inso is kei lekker!
Ik kan mezelf wel een spuuglelijk mokkel noemen, maar dat zou ook nergens op slaan.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:49 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
klopt, Inso is een mooie vrouw (meisje) alleen jammer dat ze dat zelf ook weet
Ik vond dat ook serieus jammer , ik vond het een harstikke leuk topic..quote:Op zondag 25 juli 2004 16:56 schreef JimmyJames het volgende:
Echt jammer dat je "Rare mensen in de chatbox #3" op slot hebt gedaan, wilde wel weten hoe het zou aflopen met die vriend van Tichelaar![]()
Waarom weet ik daar niets van? Bedenk ik voor niets: Donderdagavond; zomeravondcinema U_A presenteert:quote:Op zondag 25 juli 2004 17:40 schreef Dagonet het volgende:
De ONZ Bios meet!
Krijg ik hier nou nog eens een antwoord op?quote:UIO_AMS - woensdag 21 juli 2004 @ 13:22
Wanneer komt er nou eens een eind aan al die kutreeksen?
Moet je bij yvonne wezen, die helpt ze graag om zeep.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Krijg ik hier nou nog eens een antwoord op?
Dus we blijven opgescheept zitten met die kutgijsjes, die kuthomo's, die kutgpd-ers, die kuteindhovenaren en die kutenschede-ers?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
Moet je bij yvonne wezen, die helpt ze graag om zeep.. Maar vooralsnog blijven ze gewoon bestaan.
.
GPD is best okay hoor en de nachtbar was ook okayquote:Op zondag 25 juli 2004 19:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dus we blijven opgescheept zitten met die kutgijsjes, die kuthomo's, die kutgpd-ers, die kuteindhovenaren en die kutenschede-ers?
Da's behoorlijk kut.
Zolang ze lekker in hun hokje blijven heb ik weinig last van ze.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dus we blijven opgescheept zitten met die kutgijsjes, die kuthomo's, die kutgpd-ers, die kuteindhovenaren en die kutenschede-ers?
Da's behoorlijk kut.
Waarom heb je er last van dan?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:33 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Krijg ik hier nou nog eens een antwoord op?
Wie is hier nu de baas? Juist! Yvonne!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:34 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Moet je bij yvonne wezen, die helpt ze graag om zeep.. Maar vooralsnog blijven ze gewoon bestaan.
.
nadat heel fucking onzin vol hing met GPD heb ik er een behoorlijke tering hekel aangekregen. Vergeef me.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:51 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Wie is hier nu de baas? Juist! Yvonne!
Kill the motherfuckers, vooral die GPD-ers. (komt omdat ik van die Paarse-Paashaas niet in GPD mag posten, de lul)
Is al een maand geleden, zeur niet,quote:Op maandag 26 juli 2004 01:29 schreef Briefcase het volgende:
[..]
nadat heel fucking onzin vol hing met GPD heb ik er een behoorlijke tering hekel aangekregen. Vergeef me.
Bovenstaande opmerking van Dirkh zegt mij al genoeg over die reeks. Ze staan niemand in de weg, ieder zijn lol, maar wat mij betreft zijn het mini-communes waar ik liever weg blijf.quote:Op maandag 26 juli 2004 01:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is al een maand geleden, zeur niet,
ow, voor reeksen killen, roep shark.bait,
maar MIJ staan ze iig niet in de weg die paar reeksen die nog over zijn.
Dat is ook wel weer zo. (Voel me een stuk beter vandaag. Word dus weer milder.)quote:Op zondag 25 juli 2004 20:02 schreef Croupouque het volgende:
Zolang ze lekker in hun hokje blijven heb ik weinig last van ze.
Jep, maar ik zit nu op m'n werk waar ik geen MSN hebquote:Op maandag 26 juli 2004 10:29 schreef UIO_AMS het volgende:
Jogy, klopt dat msn-adres van je?
Je hebt post.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:21 schreef jogy het volgende:
Jep, maar ik zit nu op m'n werk waar ik geen MSN heb.
Mail anders maar.
tja... das best kut... VOOR JOUW DAN!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Da's behoorlijk kut.
Praat eens normaal Nederlands, man!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:28 schreef Dance-Commander het volgende:
tja... das best kut... VOOR JOUW DAN!
zeik niet zo, mêb
ik woon in overijssel en werk in drenthe, dan is dat niet verplicht!quote:Op maandag 26 juli 2004 11:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Praat eens normaal Nederlands, man!
Jij ook.quote:Op maandag 26 juli 2004 11:25 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Je hebt post.
Grappig,quote:Op maandag 26 juli 2004 11:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Jep, maar ik zit nu op m'n werk waar ik geen MSN heb.
Mail anders maar.
Kun je een link posten? Ik krijg het topic niet gevonden, terwijl ik er nog wel op had gezocht,omdat ik het een van de beste topics (tenminste deel 1&2) van de laatste tijd vond.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat jullie tot een derde deel zijn gekomen.. Slotpost was duidelijk genoeg imo.
Dude, als je niks te melden heb, blijf dan ook weg uit het feedbacktopic.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:22 schreef Hanzel_lane het volgende:
Dude, ik heb MSN eens in de 250 dagen aanquote:Op maandag 26 juli 2004 11:54 schreef Houzer het volgende:
[..]
Grappig,
Ik jouw toevoegen...jij mij vet blokken
Rare mensen in de chatbox #3quote:Op maandag 26 juli 2004 13:33 schreef Rest het volgende:
[..]
Kun je een link posten? Ik krijg het topic niet gevonden, terwijl ik er nog wel op had gezocht,omdat ik het een van de beste topics (tenminste deel 1&2) van de laatste tijd vond.
Ben wel benieuwd naar die slotpost.
bedankt voor het verwijderen van die postquote:Op maandag 26 juli 2004 13:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dude, als je niks te melden heb, blijf dan ook weg uit het feedbacktopic.
Bedankt.
JIj bent echt heel fout bezig, walgelijk figuur. Een normale discussie met me voeren en zodra ik weg ben je als een infantiele josti gedragen.quote:Op maandag 26 juli 2004 12:22 schreef Hanzel_lane het volgende:
inso was er gister niet, inso was er gister nieeieeeet
[afbeelding]
[img}http://home.hccnet.nl/con.flict/Smilies/getimg.gif[/img]
Welterusten
Het grote - Inso is er niet - topic
![]()
![]()
![]()
special thanks to: -Evert- (& Inso)
Open open openquote:Op maandag 26 juli 2004 16:03 schreef cerror het volgende:
Jogy: Ik had toch netjes een Deel2 aangemaakt?
(flame topic, ik weet)
Eensch.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:03 schreef cerror het volgende:
Jogy: (flame topic, ik weet)
Ja, maar deel drie is vaak wel weer goed.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:18 schreef jogy het volgende:
Ik zal m'n slotje even toelichten ( OMG, nee, ik ben niet ziek)
Bij de meeste topics is het gewoon zo dat een deel twee een stuk minder is dan een deel 1, dit is ook zo met films.
Heel soms is een deel 2 beter dan deel 1, maar de kans dat zoiets gebeurd zit rond de 0,1% en dus is het economischer om meteen het slotje erop te gooien..
Omdat de ene wel op tijd gezien is en de andere niet, of misschien was de dienstdoende moderator toen in een melige buit en liet em open omdat Moderators ook sex nodig hebben soms.quote:Op maandag 26 juli 2004 16:49 schreef Versie1 het volgende:
Waarom....
Ik vrees dat ik het hiermee moet doen....quote:Op maandag 26 juli 2004 16:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Omdat de ene wel op tijd gezien is en de andere niet, of misschien was de dienstdoende moderator toen in een melige buit en liet em open omdat Moderators ook sex nodig hebben soms.
Ik weet niet wat er op dat moment speelde, maar slaaptopics zijn wel de ultimate bottom of the barrel qua kwaliteitstopics.
Verzin eens wat nieuws en misbruik ONZ niet als een of ander instant messenger programma.
die discussie was niet normaal, want je geeft toch de hele tijd dezelfde argumenten (humor kan je niet meten, als ik alles sluit wat IK bagger vind, blijft er weinig over enz.) en je trekt je ook bar weinig aan van de kritiek die je krijgt... dat ik zit te baggeren in die topics is waar, het was gewoon bagger, maar infantiele josti enzo slaat nergens op.. jij zeikt gruwelijk veel op fok! users, en zeiken we een keer op jou.. dan is het direct mis...quote:Op maandag 26 juli 2004 13:43 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
JIj bent echt heel fout bezig, walgelijk figuur. Een normale discussie met me voeren en zodra ik weg ben je als een infantiele josti gedragen..
Waarom zeg je dat nu pas? En niet tijdens de discussie? En ja, ik kom steeds met dezelfde argumenten omdat het simpelweg zo zit.quote:Op maandag 26 juli 2004 17:46 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
die discussie was niet normaal, want je geeft toch de hele tijd dezelfde argumenten (humor kan je niet meten, als ik alles sluit wat IK bagger vind, blijft er weinig over enz.)
Oh? Is dat zo? Daarom ga ik er zeker ook uitgebreid op in.quote:en je trekt je ook bar weinig aan van de kritiek die je krijgt...
Als ik 'zeik' op een user, doe ik dat rechtstreeks tegen die user, zodat die user commentaar terug kan geven. Maar ik ga niet een heel topic vollullen over iemand die er niet is, en dáár gaat het om.quote:dat ik zit te baggeren in die topics is waar, het was gewoon bagger, maar infantiele josti enzo slaat nergens op.. jij zeikt gruwelijk veel op fok! users, en zeiken we een keer op jou.. dan is het direct mis...
M'n nummer?quote:1) voor de fok! users die mij nu gaan afzeiken om Inso te beschermen oid, de reageerknop zit linksonder.
2) anders open je er maar een topic over
3) Inso, als je wil discussieren, geef je nummer dan ff![]()
HL
weeniequote:Op maandag 26 juli 2004 18:24 schreef Insomaniac het volgende:
Waarom zeg je dat nu pas? En niet tijdens de discussie?
mwoah.. als het zo zou zitten, zouden er niet zoveel mensen zeuren denk k.quote:En ja, ik kom steeds met dezelfde argumenten omdat het simpelweg zo zit.
je gaat de discussie wel aan, maar je verandert je manier van slotjes geven enzo niet... niet dat je je iets van mij aan moet trekken ofzo, ik ben maar een teringnewbie, maar het gaat om het principe zeg maar.quote:Oh? Is dat zo? Daarom ga ik er zeker ook uitgebreid op in..
als jij er was geweest, hadden we nooit het hele topic vol kunnen lullen en het enige commentaar dat we dan krijgen is "bagger. kssst. oid"quote:Als ik 'zeik' op een user, doe ik dat rechtstreeks tegen die user, zodat die user commentaar terug kan geven. Maar ik ga niet een heel topic vollullen over iemand die er niet is, en dáár gaat het om.
kut, het was te proberenquote:M'n nummer?. Discussies over ONZ en moderatie lopen gewoon hier, daar heeft mn privé geen drol mee te maken.
De enige die ik zie zeuren zijn degene waar de topics van gesloten zijn ( en terecht), tevreden mensen zijn stille mensen en ik zie hier maar een paar mensen klagen, de rest is stil.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:35 schreef Hanzel_lane het volgende:
mwoah.. als het zo zou zitten, zouden er niet zoveel mensen zeuren denk k.
klopt, maar het gaat ook juist om de slotjesquote:Op maandag 26 juli 2004 18:57 schreef jogy het volgende:
[..]
De enige die ik zie zeuren zijn degene waar de topics van gesloten zijn ( en terecht), tevreden mensen zijn stille mensen en ik zie hier maar een paar mensen klagen, de rest is stil.
Dus dan valt het allemaal best wel mee lijkt me. We proberen het hier gewoon een beetje leuk te houden en dan helpt het niet als je achter iemands rug degene die haar vrije tijd in dit subforum steekt zwart gaat maken, doe dat voortaan maar lekker op MSN als je het echt wilt.quote:Op maandag 26 juli 2004 19:03 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
klopt, maar het gaat ook juist om de slotjes![]()
maar het klopt idd wat je zegt
dat van gister was meer een uit de hand gelopen baggerslowchat... als Inso daar echt mee zit, sorry dan.. maar ik denk niet dat dat het geval is... 3/4 van alles wat gezegt werd, werd gewoon zonder enige reden gepost (bagger)quote:Op maandag 26 juli 2004 19:07 schreef jogy het volgende:
[..]
Dus dan valt het allemaal best wel mee lijkt me. We proberen het hier gewoon een beetje leuk te houden en dan helpt het niet als je achter iemands rug degene die haar vrije tijd in dit subforum steekt zwart gaat maken, doe dat voortaan maar lekker op MSN als je het echt wilt.
?quote:Op maandag 26 juli 2004 19:30 schreef F1908 het volgende:
tuurlijk niet
Het kan weleens in het verkeerde keelgat schieten, pas er een beetje opquote:Op maandag 26 juli 2004 19:17 schreef Hanzel_lane het volgende:
[..]
dat van gister was meer een uit de hand gelopen baggerslowchat... als Inso daar echt mee zit, sorry dan.. maar ik denk niet dat dat het geval is... 3/4 van alles wat gezegt werd, werd gewoon zonder enige reden gepost (bagger)
4) Het eeuwige respect van de usersquote:so:
1) als je 't idd kut vond Inso, sorry
2) jogy is ok
3) discussie klaar lijkt me
4) verdienen jullie niks met modden? wel toch?
quote:Op maandag 26 juli 2004 19:59 schreef jogy het volgende:
Het kan weleens in het verkeerde keelgat schieten, pas er een beetje op.
quote:4) Het eeuwige respect van de users.
Oké!quote:Op maandag 26 juli 2004 23:06 schreef Dirkh het volgende:
Yvonne:
Mijn reactie in het topic, namelijk de _ 0 - was dom, ongepast en ondoordacht. Mijn excuses.
De maker van de site is niets kwalijk te nemen.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes Yvonne / Stadsgenoot
Heel erg laag, zielig en kinderachtig dat iemand zo'n site maakt, ik hoop dat ie hard wordt aangepakt.
Waar hebben jullie het over ?quote:Op maandag 26 juli 2004 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes en Sterkte Yvonne / Stadsgenoot
Heel erg laag, zielig en kinderachtig dat iemand zo'n site maakt, ik hoop dat ie hard wordt aangepakt.
Ligt niet aan de maker van de site, die heeft die foto(s) toegemaild gekregen...quote:Op maandag 26 juli 2004 23:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Succes en Sterkte Yvonne / Stadsgenoot
van het zelfde.quote:Op maandag 26 juli 2004 23:15 schreef martinuhhh het volgende:
Ik wou Yvonne even sterkte wensen...
Ik wil weten waar dit over gaatquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt niet aan de maker van de site, die heeft die foto(s) toegemaild gekregen...
wat hij zegtquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik wil weten waar dit over gaat![]()
Dat wil je niet wetenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Gaat je geen moer aan, doei.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:53 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Kan niet laten om deze opmerking toch even te ontkrachten op basis van mijn eerdere post.quote:Op maandag 26 juli 2004 18:24 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
En ja, ik kom steeds met dezelfde argumenten omdat het simpelweg zo zit.
Beeeer heeft nooit bestaan in dat topicquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:35 schreef sir_dalord het volgende:
zeg, nou vraag ik niet zo heel veel van jullie he
maar kunnen jullie a.u.b. dat irritante gezeik van die beeer uit dit topic halen
historische figuren vragen raad aan tina
het verpest toch een leuk topic. En hoewel niet iedereen dezelfde smaak voor humor heeft, begin ik me toch lichtelijk te irriteren aan dat off topic gezeik van hem..
dank u
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 09:35 schreef jogy het volgende:
[..]
Beeeer heeft nooit bestaan in dat topic.
tofquote:Op dinsdag 27 juli 2004 12:53 schreef Insomaniac het volgende:
Je hebt ook wel gelijk. Kijken wattie doet. :') .
Klik voor uitlegquote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:52 schreef rashudo het volgende:
Waarom is mijn appels en peren topic gesloten
[edit]sry voor m'n bemoeienis, het is een laffe daad idd.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Gaat je geen moer aan, doei.
En dan nog niet eens even feliciterenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Komt dat trouwens vaak voor? Overdag 10 posts op een rij in 1 ONZ-topic.
Tsja, als dat figuur niet antwoordt.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:08 schreef jogy het volgende:
En dan nog niet eens even feliciteren.
ze gaat trouwen met een echte prins uit een ver land.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:57 schreef DaMook het volgende:
Stopt Inso
Waarom weet ik dat niet
Ik geloof er niets van
Wij jou nietquote:Op woensdag 28 juli 2004 02:20 schreef Krachtige_Gozer het volgende:
Ik wil gewoon even zeggen dat jullie vet aardig zijn!
Ik wel een klein beetje.. Heb een beetje spijt van gisteren..quote:Op woensdag 28 juli 2004 02:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wij jou niet
quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:05 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik wel een klein beetje.. Heb een beetje spijt van gisteren..
Excuses!
En die heb je op dat kleine blaadje geschreven, in je PI?quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:53 schreef Houzer het volgende:
Inso ik heb een gedicht voor je gemaakt
Inso was toevallig heel lief voor mij gister jaquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:05 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En die heb je op dat kleine blaadje geschreven, in je PI?
vieze slijmbal dat je d'r bent.
top idee!quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:59 schreef Conflict het volgende:
Ik ga een fantastische onzin cd uitbrengen met allemaal coole nummers van onzinusers. Het is de bedoeling dat deze ook verkocht gaat worden en ik wilde de opbrengst schenken aan Fok!
Als ik nou eens een hele vette OP maak he... zetten jullie 'm dan sticky?
ik wil er 1...quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:05 schreef Conflict het volgende:
o ja, hij gaat 4 euro kosten, exl. verzenden.
Ik hoef toch geen geld voor me eigen producties te gaan betalenquote:Op woensdag 28 juli 2004 10:59 schreef Conflict het volgende:
Ik ga een fantastische onzin cd uitbrengen met allemaal coole nummers van onzinusers. Het is de bedoeling dat deze ook verkocht gaat worden en ik wilde de opbrengst schenken aan Fok!
Welke nummers komen erop?quote:Op woensdag 28 juli 2004 11:05 schreef Conflict het volgende:
o ja, hij gaat 4 euro kosten, exl. verzenden.
Ga je hem dan bij ons laten maken?quote:Op woensdag 28 juli 2004 10:59 schreef Conflict het volgende:
Weet ik zo niet uit mijn hoofdquote:Op woensdag 28 juli 2004 12:44 schreef cerror het volgende:
en dat kost?
Strak plan!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:19 schreef Houzer het volgende:
Modjes dit topic kan wel in de TTT toch?
Of maak em sticky
Muziek voor Onzin, door Onzin enzo
Nee hoor. Dan zet ik jouw nummers er gewoon niet opquote:Op woensdag 28 juli 2004 11:22 schreef Houzer het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen geld voor me eigen producties te gaan betalen
Check het topic van chirma ffquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:42 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee hoor. Dan zet ik jouw nummers er gewoon niet op
De eeuwige roem en glorie, het is toch watquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef FlyingFox het volgende:
Staan jullie even mooi met jullie namen in het TTT.![]()
Je proeft de afgunst!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:49 schreef FlyingFox het volgende:
Staan jullie even mooi met jullie namen in het TTT.![]()
''Da leest toch gin mens man!''quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:52 schreef jogy het volgende:
[..]
De eeuwige roem en glorie, het is toch wat.
Ik sta er verdomme twee posts boven, ja!? En ik heb er dit keer niet eens 78 keer om moeten vragen!quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je proeft de afgunst!
Views 11129quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:54 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
''Da leest toch gin mens man!''
Pssst, JK is ( nog ) geen mod hier.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:51 schreef Skaai het volgende:
Hoi! JK, Lies en Skaai hier!
Je hebt er zelfs in gepost mênquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik sta er verdomme twee posts boven, ja!? En ik heb er dit keer niet eens 78 keer om moeten vragen!
Vandaar dat-ie altijd in m'n MyAT staat.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs in gepost mên
Vieze F5-ertquote:Op woensdag 28 juli 2004 20:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Views 11129
Dat merkte ik niet onder de sex.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Pssst, JK is ( nog ) geen mod hier.
Bij mij ook.quote:Op woensdag 28 juli 2004 20:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Vandaar dat-ie altijd in m'n MyAT staat.![]()
![]()
!
quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:00 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat merkte ik niet onder de sex.
8--).
Bemoei je dan ook niet met andere fora.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Bij mij ook.
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]! Ben ik nog welkom?
Niet praten met je mond vol Skaai.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:00 schreef Skaai het volgende:
Dat merkte ik niet onder de sex..
Ow, maay, gaawd.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet praten met je mond vol Skaai.
Ja, meer kon je niet hebben.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:01 schreef Skaai het volgende:
ook 10, trouwens.
Ik hou 't vandaag op www.bunnyteens.comquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.
Moest van Inso.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Bemoei je dan ook niet met andere fora.
meer pastte er ook niet in mn holle kiesquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, meer kon je niet hebben.
Krappert..
Misschien moet je hier: Hoi kleine gleufkes! maar eens gaan kijken.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, meer kon je niet hebben.
Krappert..
Dat is me d'r een, die Inso.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Moest van Inso.
Yvonne, laat Dirk's account met rustquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:07 schreef Dirkh het volgende:
Hé, ga eens uit mijn topic!
Dit heeft niks met FB te maken, kssst. Opbokken en meer van dat soort dingen!
[FB] Dirkh kan best wel een zeurdert zijn soms.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:07 schreef Dirkh het volgende:
Hé, ga eens uit mijn topic!
Dit heeft niks met FB te maken, kssst. Opbokken en meer van dat soort dingen!
Kutcookiesquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:08 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Yvonne, laat Dirk's account met rust
staat je netjes JKquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die Afrikaanse besnijd- en dichtbinddocters hebben wel puik werk geleverd moet ik zeggen Skaai.
Dat bloed en die hechtingen?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:10 schreef Skaai het volgende:
staat je netjes JK
Zeg het ze maar hoor Insomaniac, zeg het ze maar. Vooral die JK moet je hebben, die is het ergste. (wijst naar JK en schuilt achter Insomaniac)quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
Kappen met de slowchat! Mijn internet is ernstig traag en ik heb goftedomme niet deze pagina 10 minuten lopen laden om alleen gebabbel te lezen.. Dan ga ik wel een kwartier lang een reeks inladen ofzo.
Ik heb een liedje over je gemaaktquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:18 schreef Insomaniac het volgende:.
En toch weer klikken..
Misschien moeten we een ONZmodslowchattopicreeks starten ofzo?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:18 schreef Insomaniac het volgende:.
En toch weer klikken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |