Als je "haar" ligt vol te pompen, kan je je er in ieder geval bij inbeelden dat het een meisje is, ookal prakt "zij" hem er bij jou van achter in.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:19 schreef Houzer het volgende:
Goftedomme de hele rustige benadering van ik een vrouw inpalmen is niet eens nodig.
Ze wil gewoon hard neuken met me
Me eerste FOK sexdate een mooi moment om niet te vergeten
Ok, hier klopt iets niet. Maar je bergrijpt de insteek hoop ik.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:25 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als je "haar" ligt vol te pompen, kan je je er in ieder geval bij inbeelden dat het een meisje is, ookal prakt "zij" hem er bij jou van achter in.
Ga terug naar je lego hoekjequote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:27 schreef dJ-Zcore het volgende:
Ik begrijp 't. Je wilt je successen op i-net met ons delen, alleen stond niemand daar echt op te wachten. Athans, ik niet!!.
In tegen deel dit is de eerste keer. Me ex is op vakantie dus ja kijken wat dit is hequote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:28 schreef Kletz het volgende:
beetje triest dat je alleen via et net aan je trekken moet gaan komen.
De insteek.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:26 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ok, hier klopt iets niet. Maar je bergrijpt de insteek hoop ik.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De insteek.
WHEHEHEHHEHWHEIRUEOIRUQW#EO@#%U$*()WJI!![]()
![]()
![]()
:!!!!!! !1133231!!!!!
Wat voor werk doet ze dan????????/quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:31 schreef Maanvis het volgende:
Houzer, ik zal het maar verklappen, miss_c is een kloon van o.a. mij en nog een aantal andere mensen uit het #onz kliekje
Whehehequote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:33 schreef cerror het volgende:
[afbeelding] Houzer!
Edit: Ik snap emquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:33 schreef Maanvis het volgende:
zie : http://terbium.net/nimmie/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |