Da's dan duidelijk.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:21 schreef Knut het volgende:
Ik kan niet.
in je dromenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:21 schreef EL_REY het volgende:
g a ik samen heen met inso
date!!!!![]()
nee serieus, ze komt sexueel iets tekort! Daarom gaat ze nu met mij!quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
in je dromen
nogmaals, in je dromenquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:29 schreef EL_REY het volgende:
nee serieus, ze komt sexueel iets tekort! Daarom gaat ze nu met mij!
wie ik ben lijkt me duidelijk! een vervelend persoon. Maar wat doet dat ertoe?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef NiNi het volgende:
Wie ben jij en laat Ins eens met rust! Stalker!
Mits jouw vermoeden ook mijn vermoeden is: nee.quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:42 schreef NiNi het volgende:
Enniehoe, UIO, is dit een verkapte date-aanvraag met *mijn vermoeden*?![]()
Mits je eindelijk eens bekend maakt wie je bent. Anders donder je maar opquote:Op donderdag 8 juli 2004 14:56 schreef 8op het volgende:
He UIO_AMS, mag 'k ook komen?![]()
Of is 't idd een verkapte date-aanvraag?
O nee, ik kan niet. Maar dat van die Thai is een goed plan![]()
Jij hebt een vermoeden wat mijn vermoeden is, maar dat is niet juist?quote:Op donderdag 8 juli 2004 14:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits jouw vermoeden ook mijn vermoeden is: nee.
Dit is chantage!!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mits je eindelijk eens bekend maakt wie je bent. Anders donder je maar op
Kans is klein, dat je me op de kermis tegenkomt. Alhoewel...
dat staat er nietquote:Op donderdag 8 juli 2004 15:08 schreef NiNi het volgende:
Jij hebt een vermoeden wat mijn vermoeden is, maar dat is niet juist?
Mits hij de niet nader te noemen mod is, heb je gelijk.quote:En Knut kan dus niet.
UIO is okay hoor.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:20 schreef NiNi het volgende:
Dude, serious! Liever dat dan een avondje op de bank met UIO?
Vroeger op school kwam je anders ook altijd met dergelijke smoesjes op de proppen als je weer eens een 'projectje' op het oog had.....quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:25 schreef UIO_AMS het volgende:
Dit is geen 'verkapte date aanvraag'-topic!
Wij moeten echt vermoedens delen, merk ik.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:21 schreef Knut het volgende:
[..]
UIO is okay hoor.
Maar "mijn vermoeden" wil was wel komen ipv mij
Mag ik even melden, dat ik je ontzettend irritant vind en derhalve ben je niet welkom bij de zomeravondcinema.quote:Op donderdag 8 juli 2004 15:32 schreef 8op het volgende:
Vroeger op school kwam je anders ook altijd met dergelijke smoesjes op de proppen als je weer eens een 'projectje' op het oog had.....![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |