Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:26 schreef nein het volgende:
*had al een mooi topicstartertje gemaakt, maar jij was me al voor*
haha shit, ik wil slapen, maar ik wil weten hoe t met de grunninger gaat
ja!!!quote:Op zondag 25 juli 2004 02:27 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
quote:<Marc> ik ben 26, te oud?
> nee
<Marc> ik ga er alvast heen en zal op je wachten, ok?
> ok tot zo
<Marc> tot zo
[Sun Jul 25 02:09:10 GMT+02:00 2004] Marc heeft de privéchat verlaten.
Ik heb een vriend in Groningen aan de lijn, die gaat straks ff kijken of daar iemand staat en die laat die man dan een uitgeprint chatlog zien en doet alsof het zijn zusje was waar hij mee zat te chatten
Ik wacht nog, hij is nu onderweg en belt me straks weerquote:Op zondag 25 juli 2004 02:28 schreef nein het volgende:
[..]
ja!!!
dit:
[..]
ahahah zou JIJ wel willen zeker?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:28 schreef Sharkdoggie het volgende:
Een OP met alle (ranzige) foto's en meest foute quotes van voorgaande delen?
Ohja!quote:Op zondag 25 juli 2004 02:28 schreef nein het volgende:
[..]
ja!!!
dit:
[..]
Die kwam ik ook tegen.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:31 schreef Maanvis het volgende:
<dennis.> hey wil je veel geld verdienen waar je weinig voor hoeft te
doen???
shitquote:die vriend heeft nog niet teruggebeld
leeft ie nog wel?quote:Op zondag 25 juli 2004 02:38 schreef Tichelaar het volgende:
die vriend heeft nog niet teruggebeld![]()
* nein heeft pas 6 maanden terug geleerd dat nieuwschierig als nieuwsgierig geschreven wordt...quote:Op zondag 25 juli 2004 02:38 schreef killswitch het volgende:
he tichelkaar al foon gehad
* nein is moe maar ook erg nieuwschierig![]()
Misschien door een horde pedo's besprongen.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:39 schreef nein het volgende:
[..]
leeft ie nog wel?![]()
nee maar denk dat ik maar eens waterstof peroxide ga kopenquote:Op zondag 25 juli 2004 02:40 schreef nein het volgende:
[..]
* killswitch heeft pas 6 maanden terug geleerd dat nieuwschierig als nieuwsgierig geschreven wordt...
*blont*
jij ook?
Wat is jouw nick daarzo? Kunnen we ff webcammen...quote:Op zondag 25 juli 2004 02:36 schreef nein het volgende:
[..]
ahahah zou JIJ wel willen zeker?
urgh..alleen linkjes dan...voel me anders zo ongemakkelijk tussen al die 'kleine generaaltjes' als (één van de weinige) dame(s) hier
![]()
..en toen lag mn router eruit hier..heeeeeeerlijk![]()
quote:<dennis.> hey wil je veel geld verdienen waar je weinig voor hoeft te
doen???
> ik ga jou echt niet pijpen voor geld hoor sukkel
[Sun Jul 25 02:42:22 GMT+02:00 2004] dennis. heeft de privéchat verlaten.
quote:Op zondag 25 juli 2004 02:41 schreef Tichelaar het volgende:
Ik heb gebeld, geen gehoor![]()
![]()
das de eerste die ik 2 keer voorbij zie komenquote:Op zondag 25 juli 2004 02:43 schreef TrenTs het volgende:
[..]![]()
Ik had hem nog niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:44 schreef killswitch het volgende:
[..]
das de eerste die ik 2 keer voorbij zie komen![]()
HAHAHAquote:Op zondag 25 juli 2004 02:42 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Wat is jouw nick daarzo? Kunnen we ff webcammen...
![]()
zie post van maanvis hier stuk bovenquote:Op zondag 25 juli 2004 02:45 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik had hem nog niet voorbij zien komen.
Die Dennis had ik daarvoor ook al gepost geloof ik.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
zie post van maanvis hier stuk boven
we zaten bij chatplaza.nl, voornamelijk in Studentenquote:Op zondag 25 juli 2004 02:46 schreef teig het volgende:
waar zitten jullie te chatten nu dan??
in het openbaar heeft ie altijd het profiel 'stil' ingeschakeld, dus geen ringtone, maar wel trilalarm.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:44 schreef nein het volgende:
[..]
!!!!!!
![]()
misschien zat ie die vent met zn lampje wel stiekem te bespieden, totdat jij je vriend verraadde met je belletje!
Of hij is in slaap gevallen...quote:Op zondag 25 juli 2004 02:52 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
in het openbaar heeft ie altijd het profiel 'stil' ingeschakeld, dus geen ringtone, maar wel trilalarm.
Ik zal het nogmaals proberen, maak me toch wel zorgen nu![]()
Wij houden de FP in de gaten.quote:Op zondag 25 juli 2004 02:52 schreef Tichelaar het volgende:
[..]
in het openbaar heeft ie altijd het profiel 'stil' ingeschakeld, dus geen ringtone, maar wel trilalarm.
Ik zal het nogmaals proberen, maak me toch wel zorgen nu![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 02:55 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Wij houden de FP in de gaten.
Ja inderdaad! Wat heb jij gedaan!quote:Op zondag 25 juli 2004 02:58 schreef nein het volgende:
[..]
hahahahaha
ohnee!!! what have we done!!!!!!!!!
Ik dacht eigenlijk precies het zelfde!!quote:Op zondag 25 juli 2004 02:58 schreef killswitch het volgende:
weet je trouwens wat me ineens opvalt die dennis heeft een punt achter zen naam staan
het zou toch niet![]()
quote:Op zondag 25 juli 2004 02:59 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Wat heb jij gedaan!
maar wie zou het zijn danquote:Op zondag 25 juli 2004 03:00 schreef teig het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk precies het zelfde!!
Zeg! Wat is dat voor een mietjeshouding?quote:Op zondag 25 juli 2004 03:01 schreef nein het volgende:
[..]
![]()
![]()
*gaat maar weer es in een hoekje stilletjes zitten huilen*
zeg dat nou niet straks word nein nog zwaar depriquote:Op zondag 25 juli 2004 03:03 schreef Tichelaar het volgende:
Hij heeft nog steeds niet gebeld, ik heb het zelf weer geprobeerd, zijn telefoon is zelfs buiten bereik.![]()
Misschien uitgevallen.quote:Op zondag 25 juli 2004 03:03 schreef Tichelaar het volgende:
Hij heeft nog steeds niet gebeld, ik heb het zelf weer geprobeerd, zijn telefoon is zelfs buiten bereik.![]()
Heb je het nu pas door?!?quote:Op zondag 25 juli 2004 03:03 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Zeg! Wat is dat voor een mietjeshouding?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |