Ze is gewoon lekker daarquote:Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef Tania18 het volgende:
Mooie OP!![]()
En op deze foto vind ik Isabella erg knap
[afbeelding]
Heb geen zin in Ruud van BigBrother 1 in de OPquote:Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef Svensational het volgende:
Alleen die lekkere foto die frey postte staat er niet bij...
Echt een schoonheid gewoon! Zo mooiquote:Op maandag 19 juli 2004 15:07 schreef Tania18 het volgende:
Mooie OP!![]()
En op deze foto vind ik Isabella erg knap
[afbeelding]
Jammer dat ze niet wat vaker naturel make-up gebruikt, vind ik veel mooierquote:Op maandag 19 juli 2004 15:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt een schoonheid gewoon! Zo mooi
Je hebt het goed gedaan vind ikquote:Op maandag 19 juli 2004 15:13 schreef Dizer het volgende:
Heb ik mijn best gedaan of heb ik mijn best gedaan?
Ben ik trouwens een belangerijk verhaallijn vergeten van haar in mijn openingsstukje? Heb toch zo alle belangerijke dingen erin gezet? Niet alles heel uitgebreid maar denk dat er veel aan pas is gekomen, toch?
quote:Op maandag 19 juli 2004 15:15 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Je hebt het goed gedaan vind ik![]()
En shit, wat moet jij je vervelen op je stage zeg
Hoppa, weg Ruudquote:Op maandag 19 juli 2004 15:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Heb geen zin in Ruud van BigBrother 1 in de OP
Helemaal mee eens. Ze ziet er prachtig uit op die foto.quote:Op maandag 19 juli 2004 15:43 schreef BVO het volgende:
Deze daarentegen.
Dank jequote:Op maandag 19 juli 2004 20:02 schreef Dada het volgende:
Mooiste openingspost tot nu toe denk ik. Goed gedaan Dizer.
Jaaaaa, nou dat vind ik dus ook. Een hele leuke titel. Echt ik kan alleen maar zegen dat dit, naar mijn mening, de beste openingspost (incl. titel) tot nog toe is. (Ik dacht ik zeg het nog maar een keer, mag best wel eens na mijn eeuwige kritiek op al jouw engelse titels.)quote:Op maandag 19 juli 2004 20:16 schreef Dizer het volgende:
Ik wou nog van de titel maken: Troubleshooter of Meerdijk maken, maar ik dacht, NEE NEE NEE!!! Het moet in Nederlands zijn. En eerlijk gezegd, ik vind het Nederlands toch leuker staan steeds in de OP
quote:Op maandag 19 juli 2004 20:20 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaa, nou dat vind ik dus ook. Een hele leuke titel. Echt ik kan alleen maar zegen dat dit, naar mijn mening, de beste openingspost (incl. titel) tot nog toe is. (Ik dacht ik zeg het nog maar een keer, mag best wel eens na mijn eeuwige kritiek op al jouw engelse titels.)
Ja maar daarvoor, kijk ik weet ook wel dat de rest (en jij ook) het ervaart als gezeik maar ach ja ik ga er toch mee door maar als ze het dan goed doen dan moet je ook complimentjes geven. Anders ben je gewoon een zeikerd. Nu ben ik ook wel een zeikerd maar dan zo’n zeikerd met een goed hart, zeg maar.quote:Op maandag 19 juli 2004 20:23 schreef Dizer het volgende:
Het valt toch wel mee de laatste tijd? Ik heb de afgelopen periode alle OP's in het nederlands gedaan
Haha, ik begrijp je hoorquote:Op maandag 19 juli 2004 20:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja maar daarvoor, kijk ik weet ook wel dat de rest (en jij ook) het ervaart als gezeik maar ach ja ik ga er toch mee door maar als ze het dan goed doen dan moet je ook complimentjes geven. Anders ben je gewoon een zeikerd. Nu ben ik ook wel een zeikerd maar dan zo’n zeikerd met een goed hart, zeg maar.
Ik niet in ieder gevalquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:13 schreef Dada het volgende:
Wie gaat het nieuwe Showchat topic openen? Is er al iemand mee bezig?
Ik ook niet, daarom durf ik hem ook niet te openen, dan begint iedereen weer te zeurenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:16 schreef ZOWIEE het volgende:
Maakte ik hem zomaar vol..
Maar ja ik maak geen nieuwe want ik kan geen leuke titels bedenken en geen mooie OP maken en geen linkjes plaatsen enz.
Iedereen die ik ken hier heeft al eens in de titel gestaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:18 schreef Dada het volgende:
Hihi, inderdaad daarom open ik hem dus ook niet. Vooral omdat ik geen titel weet, weet niet meer welke Fok! gebruikers we nog niet in de TT gehad hebben namelijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:21 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier heeft al eens in de titel gestaan![]()
We zijn best zielig eigenlijk, durven we alledrie geen topic te openen![]()
En nu zitten we dit topic ook nog eens te verpesten met slowchat
Oh wacht ik heb er nog 2 op mijn computer staan die ik nog niet heb bekeken.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
trouwens ook nog geen nieuw filmpje van Frey online..![]()
Laat me raden: MSN?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:24 schreef ZOWIEE het volgende:
Frey kan niet op Fok!
Ja idd, ik zei net nog; die familie van dr is ook geen haar beter he? Altijd maar zeiken en klagen enzo. Nu hebben ze Jef ook nog verpest ermee.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:23 schreef Dada het volgende:
Ja we zijn me toch een stel met z’n 3en. Even on topic dan maar: charlie is een vervelend rotmormel.
Nee daar zat ik ook op te wachtenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:23 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
![]()
trouwens ook nog geen nieuw filmpje van Frey online..![]()
Inderdaad en dan ook nog eens dat huis van jef en sylvia lopen kraken. Nee echt een walgelijk gezin.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:25 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja idd, ik zei net nog; die familie van dr is ook geen haar beter he? Altijd maar zeiken en klagen enzo. Nu hebben ze Jef ook nog verpest ermee.
Maar Kim en Julian waren wel leukquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ook nog eens dat huis van jef en sylvia lopen kraken. Nee echt een walgelijk gezin.
Open jij eens snel een nieuw Showchat topic! Jij bent ervarenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
Barbara is ook leuk..
Mogen met zn allen onder een trein komen.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:27 schreef Dada het volgende:
[..]
Inderdaad en dan ook nog eens dat huis van jef en sylvia lopen kraken. Nee echt een walgelijk gezin.
Google kent het ook nietquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:30 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
offtopic: Wat is nou zeemseks? Ik wil het echt weten.![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Open jij eens snel een nieuw Showchat topic! Jij bent ervaren![]()
Heb je wel gelijk in eigenlijk.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:33 schreef BVO het volgende:
Een topic met een OP als deze verdient geen ordinaire slowchat..
Ja maar daarom moet hij nu juist een nieuw topic openenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:34 schreef Dada het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in eigenlijk.
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:43 schreef Frey het volgende:
Tragisch Verlies - Deel 1 (vragen op MSN)
Tragisch Verlies - Deel 2
Toch was Simon de populairste rol vroeger. De bruiloft van hem en Annette was tot vorig jaar bijvoorbeeld de best bekeken aflevering ooit. Vorig jaar werd die verslagen door de 2500e aflevering en raad eensquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:53 schreef Dizer het volgende:
Alleen Simon die is echt dom zeg!!
Robert: blablablabalablaba
Simon: uuuh...duuu Dood..?
Vrouw: Mijn dochter is weg
Simon: uuuh misschien uuh iemand heeft haar even mee naar buiten genomen...uuh duuh bluuh
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch was Simon de populairste rol vroeger. De bruiloft van hem en Annette was tot vorig jaar bijvoorbeeld de best bekeken aflevering ooit. Vorig jaar werd die verslagen door de 2500e aflevering en raad eens? Simon trouwde daar weer
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:26 schreef Frey het volgende:
[..]
Toch was Simon de populairste rol vroeger. De bruiloft van hem en Annette was tot vorig jaar bijvoorbeeld de best bekeken aflevering ooit. Vorig jaar werd die verslagen door de 2500e aflevering en raad eens? Simon trouwde daar weer
Dat was na de clifhanger van dit seizoen, de spannendste afleveringquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:01 schreef ZOWIEE het volgende:
en de tweede van Simon heb ik niet gezien.
Ja, ik heb dus een soort GTST-pauze gehad van een jaar of 4, daarvoor keek ik altijd. En ik ben in november weer begonnen met kijken. Ik ken ook mensen als Huib, en die ene Sanders (Hugo Metsers?) gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat was na de clifhanger van dit seizoen, de spannendste aflevering![]()
Dan heb je naast Ludo, Stefano en Nick de allerbeste mannen in GTST gemist!! Marcus Sanders (Hugo Metsers Jr de 273e) was echt zooooo een coole Sanders!! Hij neukte alles wat los of vast zat!! Tevens was Huib betrokken bij een Sanders probleem. Hij was echt zoo gaaf! Huib was eigenlijk een mietje die zijn beste vriend verraden heeft voor een vrouw. Maar hij speelde dat zooo goooooeeed!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:09 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, ik heb dus een soort GTST-pauze gehad van een jaar of 4, daarvoor keek ik altijd. En ik ben in november weer begonnen met kijken. Ik ken ook mensen als Huib, en die ene Sanders (Hugo Metsers?) gewoon helemaal niet.
Ja, dat heb ik allemaal gemist, ook Daantje nooit gezien (ik geloof dat ik daar blij om kan zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dan heb je naast Ludo, Stefano en Nick de allerbeste mannen in GTST gemist!! Marcus Sanders (Hugo Metsers Jr de 273e) was echt zooooo een coole Sanders!! Hij neukte alles wat los of vast zat!! Tevens was Huib betrokken bij een Sanders probleem. Hij was echt zoo gaaf! Huib was eigenlijk een mietje die zijn beste vriend verraden heeft voor een vrouw. Maar hij speelde dat zooo goooooeeed!!!
Nou bedanktquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Bah isabella
Niks tegen Lauraquote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:45 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Gaaf filmpje! Al blijft het jammer dat Arns Laura kwam redden...
Hij heeft het over Arnie denk ik...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Niks tegen Laura![]()
Oh, ik vond het wel een stoere actie van Arrnie, ik was het ook alweer totaal vergeten. Maar inmiddels ben ik Laura wel zat hoor, het is altijd wat met haar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij heeft het over Arnie denk ik...
Ik had liever Robert Laura zien redden enniet Arnie
Over haar gesproken....heb je dat kapsel gezienquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:02 schreef ZOWIEE het volgende:
Maar inmiddels ben ik Laura wel zat hoor, het is altijd wat met haar.![]()
Toen was dat nog hip!!! Maar jah, dat kan je niet weten want toen was je nog niet geborenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over haar gesproken....heb je dat kapsel gezien
Wel waarquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:08 schreef Dizer het volgende:
[..]
Toen was dat nog hip!!! Maar jah, dat kan je niet weten want toen was je nog niet geboren
Volgens mij is daar geen serie van hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:11 schreef BVO het volgende:
Dizer, weet jij waar je die foto's uit deze serie kan vinden:
[afbeelding]
Maar je hebt van elk personage zo'n foto... zal wel ff paar voorbeelden geven.. die zijn allemaal in één serie gemaakt.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is daar geen serie van hoor
Anders moet je kijken op www.fajah.com
Er is geen serie daarvan. Er is er maar 1.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 13:11 schreef BVO het volgende:
Dizer, weet jij waar je die foto's uit deze serie kan vinden:
[afbeelding]
Jawel, dat is wel zo'n serie, heb ze zelf ooit gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Er is geen serie daarvan. Er is er maar 1.
Ben je soms al begonnen aan de nieuwe topic of zo?
Ik heb hem al af hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:24 schreef Dizer het volgende:
Ik maakte er een geintje van
Oooooooooooooooooooh dat bedoel je?! De hele serie van de acteurs?!!!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:36 schreef BVO het volgende:
Dit is de foto van Ludo
[afbeelding]
Ik zag ze ooit op een site van alle personages.. maar die kan ik dus niet meer vinden..
Riann komt er even tussendoorquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:37 schreef Riann het volgende:
stefano![]()
idd dat moest ik even kwijtquote:Op dinsdag 20 juli 2004 15:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Riann komt er even tussendoor
Jewel, ik vind d'r niet zo boeiend. Vooral niet toen ze Jazz zangeres was.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Niks tegen Laura![]()
Onderweg naar morgen is tenminste niet zo zielig als gtst sorry hoor maar dat moest ik ff kwijt sinds men liefie uit gtst is vind ik het zo ontzettend achteruit gegaanquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:47 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zuster Betty (Katarina Justic) gaat een vaste rol spelen in Onderweg Naar Morgen! Ze gaat een nieuwe ziekenhuis trainee spelen en wordt verliefd op een dokter. Goh, hoezo veranderingen in ONM, zelfde verhaallijnen maar alleen andere personages
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Onderweg naar morgen is tenminste niet zo zielig als gtst sorry hoor maar dat moest ik ff kwijt sinds men liefie uit gtst is vind ik het zo ontzettend achteruit gegaan
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Onderweg naar morgen is tenminste niet zo zielig als gtst sorry hoor maar dat moest ik ff kwijt sinds men liefie uit gtst is vind ik het zo ontzettend achteruit gegaan
Zieliger dan jou kan het in ieder geval niet zijnquote:Op dinsdag 20 juli 2004 17:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
haha ja dat was echt een dom wijfquote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Zieliger dan jou kan het in ieder geval niet zijn![]()
Het enige leuke met Roxy was hoe Ludo haar in die sexy kleren de straat opstuurde en hoe ze in het zwembad viel
Je zegt ook altijd Maaike.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 19:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd maar je gaat me toch niet zeggen dat Roxie...ROXIE...voor die 6 maanden de beste afleveringen van GTST heeft gezorgd??? Kijk dat je haar leuk vindt, is wel ok. Ze is best leuk en spontaan als ze presenteert. Maar alsjeblieft, haar rol was zooooooooooooooooooo cliche!! Al talloze andere figuren hebben hetzelfde bij Ludo wat zij deed. Dian, Bowien, Maaike!! Het was een slechte herhaling en ze is terecht eruitgehaald!!
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zegt ook altijd Maaike..
Het is Meike.
Zelfs de actrice is gejat van gtstquote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:47 schreef Dizer het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
Zuster Betty (Katarina Justic) gaat een vaste rol spelen in Onderweg Naar Morgen! Ze gaat een nieuwe ziekenhuis trainee spelen en wordt verliefd op een dokter. Goh, hoezo veranderingen in ONM, zelfde verhaallijnen maar alleen andere personages
quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:06 schreef Dizer het volgende:
Ik op 4
Dat wil ik ook wetenquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:44 schreef Gelderland het volgende:
even over die herhalingen, bij welke aflevering zitten we nu? Wanneer is de herhaling van de laatste (slot) uizending voor de zomerstop? Weet iemand de exacte datum?
Volgens mij hebben wij tot nu toe telkens op dezelfde gestemdquote:Op woensdag 21 juli 2004 12:01 schreef ZOWIEE het volgende:
ik heb op 10 gestemd
Bowien is niet vermoord!!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 12:36 schreef _bigmac_ het volgende:
Maar in 2 word bowien toch vermoord en in 7 neemt Stefano daarom toch wraak op Ludo ?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:44 schreef Dizer het volgende:
Robert's verhoudingen:
Laura
Linda
Mira
Bowien
Mathilde
Maaike
Daantje's Moeder (naam vergeten)
Pascale
Valerie
Robert is best wel een slet eigenlijk
Het is MEIKE!!!!!!! Moeilijk hequote:Op woensdag 21 juli 2004 14:44 schreef Dizer het volgende:
Robert's verhoudingen:
Laura
Linda
Mira
Bowien
Mathilde
Maaike
Daantje's Moeder (naam vergeten)
Pascale
Valerie
Robert is best wel een slet eigenlijk
Ik ook, dat waren echt de eerste afleveringenquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:51 schreef Dizer het volgende:
Oh jah!!! Stefanie...herinner er weinig van eigenlijk...
Gadver NEE!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:48 schreef Bupatih het volgende:
En heeft ie niks met Roos gehad? Of was dat Pittige Tijden
dank je voor je steunquote:Op dinsdag 20 juli 2004 20:46 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Roxy was wel degelijk gaaf! Ze was knap en ze was geweldig met die schoonmaakmiddelen...
.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bowien is niet vermoord!!!!
Ze is gevallen...Ludo was aan het denken hoe hij haar ging redden...hij keek zelfs nog om..maar het was te laat.. Ludo heeft nog nooit iemand vermoord![]()
Ludo is lief!! Op zijn eigen manier!!! En hij maakte ook zich zorgen om Nick dat hij bodyguards hem hebben beschermd en zo. Na alles wat Huib Ludo heeft geflikt, heeft ie hem toch niet vermoord en heeft ie hem laten gaan!!! Ludo is heel liefquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:18 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
.
nee tuurlijk nie zo ga je nog bewere dat Ludo de meest liefdevolle man is van nederland![]()
ludo lief??????? la me nie lache maar goed je heb gelijk hij is wel lief voor nina en stefano en janinequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ludo is lief!! Op zijn eigen manier!!! En hij maakte ook zich zorgen om Nick dat hij bodyguards hem hebben beschermd en zo. Na alles wat Huib Ludo heeft geflikt, heeft ie hem toch niet vermoord en heeft ie hem laten gaan!!! Ludo is heel lief
Ik had geedit, er staat er nog wat bijquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
ludo lief??????? la me nie lache maar goed je heb gelijk hij is wel lief voor nina en stefano en janine
Zoek je ruziequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ludo is lief!! Op zijn eigen manier!!! En hij maakte ook zich zorgen om Nick dat hij bodyguards hem hebben beschermd en zo. Na alles wat Huib Ludo heeft geflikt, heeft ie hem toch niet vermoord en heeft ie hem laten gaan!!! Ludo is heel lief
Maar jah, dat kan jij natuurlijk allemaal niet weten, want GTST was alleen goed toen Roxie erin speelde. De rest van GTST was niet goed en om niet aan te zien
Jaloers.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:29 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Zoek je ruzienou oke laat ik een keer lief zijn voor de verandering iedereen kan ermee door behalve Yasmin
Yasmin en Martine? OMFG!! LOL!! Yasmin doet het zeer leuk en is heel mooi en vertolkt haar rol zeer goed!! Martine?? Martine is de allebeste vrouwelijke schurk ooit in de soapgeschiedenis!! Daar is Bettina uit ONM niets bij!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:31 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
en martine
op Yasmin???? Waarop??? op die silicone borste van der??? de dag dat ik jaloers ben op Yasmin spring ik van het dak afquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Jaloers..
een zijquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:32 schreef Dizer het volgende:
Ik ruzie? Ik zoek nooit ruzie... Ik begrijp je alleen niet.. hoe kan je ROXIE...tjah..zoals ik al inde ONM topic zei, ze is best leuk als presentratrice en heeft het niet slecht gedaan in GTST maar HAAAAR ROL was zoooooooooooooooooooooooo
Paskwal was nog boeiender.....nee vergeet dat, niemand kan zo saai zijn als Paskwal...hmz..misschien Mickey.....alhowel...Nee Paskwal wint
Trouwens, ben je een hij of een zij? Ik kan dat niet in je profiel zien..
Op haar intelligentie.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:34 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
op Yasmin???? Waarop??? op die silicone borste van der??? de dag dat ik jaloers ben op Yasmin spring ik van het dak af
Ah ic. Ok.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:35 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
een zij
heeft Yasmin hersen??????? en trouwens als ik nie intelligent ben waarom zit ik op het vwo???? stomme vraag antwoord er maar nie op want ik heb de lerare om gekochtquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Op haar intelligentie.
Ten eerste is het Roxy en wil je echt wete wat ik zo leuk aan haar vind????quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah ic. Ok.
Maar wat vind je nou zo goed aan Roxie? Wat is het dat Roxie jou zo aantrekt? Ik begrijp dat niet. Je bent de eerste in de GTST topics geschiedenis die Roxie fantastisch vindt
Sommigen vonden haar aardig sommigen ... hoe zal ik dat zeggen... hebben een feest gegeven toen ze de serie verliet.
Je hebt niemand afgekat! Dit is een leuk gesprek. Laten we doorgaan. Ik had een vraag gesteld over waarom je Roxie zo geweldig vindt?quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
heeft Yasmin hersen??????? en trouwens als ik nie intelligent ben waarom zit ik op het vwo???? stomme vraag antwoord er maar nie op want ik heb de lerare om gekocht
![]()
Maargoed ik heb genoeg mensen afgekat vandaag![]()
het spijt me als ik iemand beledigd heb
![]()
![]()
Yepquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
Ten eerste is het Roxy en wil je echt wete wat ik zo leuk aan haar vind????
Yasmin heeft ze misschien niet veel, jij hebt er nog minder.quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:39 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
heeft Yasmin hersen??????? en trouwens als ik nie intelligent ben waarom zit ik op het vwo???? stomme vraag antwoord er maar nie op want ik heb de lerare om gekocht
![]()
Maargoed ik heb genoeg mensen afgekat vandaag![]()
het spijt me als ik iemand beledigd heb
![]()
![]()
oke ik zal het je zo vertelle maar ik ga eerst ff etequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yep
ja maar dan ben ik er niet meer. Want dan ga ik naar huus!!!quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
oke ik zal het je zo vertelle maar ik ga eerst ff ete
ik heb ook nooit beweerd dat ik hersens heb enne gelukkig heb ik je niet beledigd ik voelde me al bijna schuldigquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Yasmin heeft ze misschien niet veel, jij hebt er nog minder..
Ik ken genoeg mensen die op het vwo hebben gezeten maar ontzettend dom zijn..
En jij beledigt mij niet hoor, wees maar niet bang..
dan lees je het morgequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja maar dan ben ik er niet meer. Want dan ga ik naar huus!!!
Morgen is dit topic alweer volquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:43 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
dan lees je het morge![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
He Yasmin heeft gewoon een lekker lichaam en Roxy moet niet zeuren met haar breedkaakhoofd
Oh ja..Fajah kan ook nog eens beter acteren dan die Anouk
Zo opgelost
dat vind jij maar ik vind anouk 100 keer beter maargoed dit is een vrij land iedereen mag zijn of haar mening uitequote:Op woensdag 21 juli 2004 16:55 schreef Bupatih het volgende:
He Yasmin heeft gewoon een lekker lichaam en Roxy moet niet zeuren met haar breedkaakhoofd
Oh ja..Fajah kan ook nog eens beter acteren dan die Anouk
Zo opgelost
oke daar zit wat in maar als ik moet kiezen tussen Ludo en Martine kies ik toch echt voor Ludoquote:Op woensdag 21 juli 2004 16:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Yasmin en Martine? OMFG!! LOL!! Yasmin doet het zeer leuk en is heel mooi en vertolkt haar rol zeer goed!! Martine?? Martine is de allebeste vrouwelijke schurk ooit in de soapgeschiedenis!! Daar is Bettina uit ONM niets bij!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de tuinman gtst gaat verlaten?
zo nee dan bij deze
Wat dan mabey dat mensen nog niet willen weten dat hij de serie verlaat.quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:35 schreef Frey het volgende:
Wat een waardeloze spoiler weer![]()
Ik vraaf me af waarom je dan nog die tags gebruikt.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 18:34 schreef _bigmac_ het volgende:
is het al bekend datJe moet ook niet alles geloven wat daar gezegd wordt bij goedetijdenslechtetijden.nl forumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. de tuinman gtst gaat verlaten?
zo nee dan bij deze
Het zijn allemaal 13 jarige breezersletjes en bacoboys die maar denken dat alles waar is wat in hun hoofd komt
En leuk maar weer, weet gelijk iedereen over wie het gaat
BigMac, volgende keer maar de gehele naam in een spoiler zetten aub...
Friends don't let friends remain beardless...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. speelt verwachten dat er voor hem een carriere in Amerika klaarstaat?"Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.goede-tijden-slechte-tijden.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=573&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
:').La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik voel dat ze medelijden met me hebben, ik zou hun willen zeggen dat het niet mijn schuld is dat ik wreed geworden ben, we zijn allemaal wreed geworden."
He! De moeder van wendela. Wat een gelijkenis.quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:31 schreef Dizer het volgende:
JEZUS wat eng!!!
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:41 schreef Dada het volgende:
[..]
He! De moeder van wendela. Wat een gelijkenis.
kan best eens waar zijnquote:Op woensdag 21 juli 2004 19:41 schreef Dada het volgende:
[..]
He! De moeder van wendela. Wat een gelijkenis.
Speciaal voor jou:quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
bedankt voor het fotootje men hele dag weer goed
quote:Op woensdag 21 juli 2004 19:54 schreef Dada het volgende:
He joyceenroxylovertje ben jij lesbisch?
Ja nou ik zat zo te denken. Hoe blij ze is met die foto’s (EDIT: en in het algemeen hoe blij ze is met roxy een karakter dat al meer dan een jaar uit gtst is). Het lijkt een beetje de reactie van een jongen van 14 met hormonen in zijn kop die bedankt voor wat playboy foto’s van aukje van ginnikken (sp). Ach misschien is ze zich nu aan het af-vingeren op de foto’s van roxy belinfante: roodharige breedbekkikker.quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:12 schreef Dizer het volgende:Ik wou het nog gaan vragen, maar ik was bang dat ze me ging uitkafferen
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:23 schreef Dada het volgende:
playboy foto’s van aukje van ginnikken
zo! en die zitquote:Op woensdag 21 juli 2004 20:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja nou ik zat zo te denken. Hoe blij ze is met die foto’s (EDIT: en in het algemeen hoe blij ze is met roxy een karakter dat al meer dan een jaar uit gtst is). Het lijkt een beetje de reactie van een jongen van 14 met hormonen in zijn kop die bedankt voor wat playboy foto’s van aukje van ginnikken (sp). Ach misschien is ze zich nu aan het af-vingeren op de foto’s van roxy belinfante: roodharige breedbekkikker.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:23 schreef Dada het volgende:
[..]
Ja nou ik zat zo te denken. Hoe blij ze is met die foto’s (EDIT: en in het algemeen hoe blij ze is met roxy een karakter dat al meer dan een jaar uit gtst is). Het lijkt een beetje de reactie van een jongen van 14 met hormonen in zijn kop die bedankt voor wat playboy foto’s van aukje van ginnikken (sp). Ach misschien is ze zich nu aan het af-vingeren op de foto’s van roxy belinfante: roodharige breedbekkikker.
Het doet me goed te horen dat ik dus nog steeds op mijn hoge niveau zit (of laag, het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.)quote:Op woensdag 21 juli 2004 21:39 schreef Dizer het volgende:Dada zoals ik hem ken vanaf het begin dat ik in SHO kwam
Hoog, heel hoogquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:03 schreef Dada het volgende:
[..]
Het doet me goed te horen dat ik dus nog steeds op mijn hoge niveau zit (of laag, het is maar vanuit welk standpunt je het bekijkt.)
Ze komt wel weer terugquote:Op woensdag 21 juli 2004 22:07 schreef Dada het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet of joyceroxylovertje lesbisch is.
Ik hoop dat die Sjors, Wendy, Wendelaquote:Op woensdag 21 juli 2004 23:28 schreef _bigmac_ het volgende:
super weer frey!
dus dan heeft sjors eigelijk ook in de bak gezeten
Het is best een leuke meid en ziet er nie verkeerd uit!!! Kan naar mijn idee voor der leeftijd best wel acteren (kuch kuch..beter dan Paskwal iig) alleen dr rol is zooo duf. Ze moet gewoon netals der moeder lekker streng zijn!! Iedereen neuken en lekker gevaarlijk zijn!! Of misschien samen met der moeder gaan werken aan de wraak van Ludo!!! Yeah!! Leuk!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 02:35 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Sjors, Wendy, Wendela![]()
![]()
gauw optieft met die nutteloze karakterrol,en die vervelende irritante stem
M,n beden waren wel verhoord van die domme doos van een Tracey![]()
als Milan toch oprot uit de serie hopelijk neem die dan Sjors met zich mee![]()
2 vliegen in 1 klap![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Effe op een rij
personages die de serie binnenkort gaan verlatenRobert gaat er maar tijdelijk uit en hoeft niet in spoiler want dat was al eerder gezegd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De rest is wel waar. Maar nog steeds jammer datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit gaan!!Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Robert gaat er maar tijdelijk uit en hoeft niet in spoiler want dat was al eerder gezegd!
De rest is wel waar. Maar nog steeds jammer datVergeet Martine niet, die zal ook wel vertrekken, maar met al die leegloop schijnt het dat ze is gevraagd langer te blijven. En aangezien de actrice Inge Ipenburg niets anders heeft momenteel zal ze toch ergens van moeten leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit gaan!!
Hoeveel zou zij eigenlijk verdienen. Als je al 3 keer gevraagd bent terug te keren om de serie weer wat op te leuken en eindelijk ervoor zwicht zal er wel een aardig prijskaartje aan zitten.
Ik hoop in ieder geval dat ze nog gemener wordt volgend jaar.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
Robert gaat er maar tijdelijk uit en hoeft niet in spoiler want dat was al eerder gezegd!
De rest is wel waar. Maar nog steeds jammer datJa dat zijn toch twee van de leukste karakters .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. er uit gaan!!
even de waarschijnlijke nieuwkomers ook op een rijtje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Ja dat zijn toch twee van de leukste karakters .
even de waarschijnlijke nieuwkomers ook op een rijtje :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:17 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:32 schreef _bigmac_ het volgende:
Effe op een rij
personages die de serie binnenkort gaan verlatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]Is dat al zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:28 schreef _bigmac_ het volgende:
super weer frey!
dus dan heeft sjors eigelijk ook in de bak gezeten
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:32 schreef BVO het volgende:
[..]waarom zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
waarom zouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
Wie is Martin? Martin Helmink?? Die is nooit dood gegaan!!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:09 schreef _bigmac_ het volgende:
Het lijkt trouwens een beetje op dawn of the dead in gtst.
hoeveel personages zijn er nu al wel niet terug gekomen uit de dood
Benjamin Rik Martin en dan straks natuurlijk : zie de spoilers hier boven.
Martin Helmink was volgens zijn zus wel dood die dacht jaren lang dat hij zich zelf had opgehangen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wie is Martin? Martin Helmink?? Die is nooit dood gegaan!!!
mensen uit dood terug gekomen die de kijker DACHT dat ze dood zijn is alleen Simon.
mensen uit dood terug gekomen die MEERDIJK dacht dat ze dood zijn is:
Simon
Rik
Ray
Benjamin
Stefano
Sofia
Maximus Sanders
Thats it geloof ik...
Hoe kom je daar nou weer op? Das helemaal niet waar!! Martin was bekend als een schilder maar woonde ergens anders!!! Ludo was nog de verkoper van Martin's schilderijen. Helen was daar nooit blij mee omdat Ludo drugs gaf aan Martin om beter te presteren. Zoals ik al zei, je moet niet alles geloven wat er op de goede-tijden-slechte-tijden.nl forum staat!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:18 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Martin Helmink was volgens zijn zus wel dood die dacht jaren lang dat hij zich zelf had opgehangen.
dik kom niet meer op dat forumquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer op? Das helemaal niet waar!! Martin was bekend als een schilder maar woonde ergens anders!!! Ludo was nog de verkoper van Martin's schilderijen. Helen was daar nooit blij mee omdat Ludo drugs gaf aan Martin om beter te presteren. Zoals ik al zei, je moet niet alles geloven wat er op de goede-tijden-slechte-tijden.nl forum staat!
Hmz, zou kunnen, ik weet er echt niets meer vanafquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dik kom niet meer op dat forum.
Nee maar er was ooit eens een feestje en toen kwam Martin opeens binnen lopen
(was gelijk zijn eerste keer in gtst)
Helen schrok zich rot omdat ze dacht dat hij dood was.
Klopt, deze clifhanger heb ik namelijkquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
dik kom niet meer op dat forum.
Nee maar er was ooit eens een feestje en toen kwam Martin opeens binnen lopen
(was gelijk zijn eerste keer in gtst)
Helen schrok zich rot omdat ze dacht dat hij dood was.
ja er zijn dingen die ik nog wel weetquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Klopt, deze clifhanger heb ik namelijk
Is er iets wat je niet hebt van GTSTquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Klopt, deze clifhanger heb ik namelijk
quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ja er zijn dingen die ik nog wel weet![]()
tja dan mag Ludo niet mee doen ?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:50 schreef Dizer het volgende:
Het zou leuk zijn als de nieuwe tournement over de leukste mannelijke personage zou gaan...alleen is het dan niet zo spannend
maken we er van wie is het leukste mannelijke personage na Ludoquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
tja dan mag Ludo niet mee doen ?
Inderdaad, als Ludo er niet in zit, dan is het wel spannend!!! Maar als Ludo er in zit, tjah...dan weet je het al...quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:51 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
tja dan mag Ludo niet mee doen ?
Ludo was toch ook al het leukste personage geworden in zo'n tournament? Voor mijn tijd!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad, als Ludo er niet in zit, dan is het wel spannend!!! Maar als Ludo er in zit, tjah...dan weet je het al...
Dat was inderdaad vorig jaar! Ik was toen niet zo aktief hier...quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:59 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ludo was toch ook al het leukste personage geworden in zo'n tournament? Voor mijn tijd!![]()
Mwoa, van mij mag wendela de lekkere koude koelkast blijven die ze nu is. Ze mag wel wat meer stoken, een beetje lekker zo’n hypocriete rol. Ze hoeft van mij met niemand naar bed laat haar maar volhouden. Ze belazert gewoon steeds iedereen in meerdijk. Zet ze tegen elkaar op. Verleidt vriendjes van charlie en doet er dan niets mee. Uiteindelijk vindt ze de ware, ze gaan trouwen en dan verandert haar man in een monster (niet echt natuurlijk he kleine forumvrienden, maar qua gedrag enzo wel) uiteindelijk na spannende tijden verlaat ze hem, martine hielp daarbij een handje, en dan is ze geen maagd meer en kun je gelijk wat meer kanten uit met wendela zonder je aan haar geloof te houden.quote:Op donderdag 22 juli 2004 10:23 schreef Dizer het volgende:
alleen dr rol is zooo duf. Ze moet gewoon netals der moeder lekker streng zijn!! Iedereen neuken en lekker gevaarlijk zijn!! Of misschien samen met der moeder gaan werken aan de wraak van Ludo!!! Yeah!! Leuk!!!
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:05 schreef Dada het volgende:
[..]
Mwoa, van mij mag wendela de lekkere koude koelkast blijven die ze nu is. Ze mag wel wat meer stoken, een beetje lekker zo’n hypocriete rol. Ze hoeft van mij met niemand naar bed laat haar maar volhouden. Ze belazert gewoon steeds iedereen in meerdijk. Zet ze tegen elkaar op. Verleidt vriendjes van charlie en doet er dan niets mee. Uiteindelijk vindt ze de ware, ze gaan trouwen en dan verandert haar man in een monster (niet echt natuurlijk he kleine forumvrienden, maar qua gedrag enzo wel) uiteindelijk na spannende tijden verlaat ze hem, martine hielp daarbij een handje, en dan is ze geen maagd meer en kun je gelijk wat meer kanten uit met wendela zonder je aan haar geloof te houden.
Jaaaaaaaaaa dat lijkt me leuk. OF ze draait door (de zoveelste maar ja) en gaat iedereen proberen (als het lukt dan hou je niemand meer over) te vermoorden die openlijk over seks praat. Maar kijk zo’n huwelijk met zo’n monster lijkt mij leuk omdat ik dan zo voor me zie dat ze de wc met haar tandenborstel moet schoonmaken en daarna haar tanden poetsen. Strippen voor zijn vrienden. Dat soort dingen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:09 schreef Dizer het volgende:
Of ze voegt zich toe tot een sekte dat zij denkt dat het goed is om voor god te moorden of zo
:') Wat zielig voor dr.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat lijkt me leuk. OF ze draait door (de zoveelste maar ja) en gaat iedereen proberen (als het lukt dan hou je niemand meer over) te vermoorden die openlijk over seks praat. Maar kijk zo’n huwelijk met zo’n monster lijkt mij leuk omdat ik dan zo voor me zie dat ze de wc met haar tandenborstel moet schoonmaken en daarna haar tanden poetsen. Strippen voor zijn vrienden. Dat soort dingen.
Jij ziet het. En het zou dan ook heel leuk zijn als martine die jongen dan juist heel leuk vindt. En dat wendela het daarom niet durft te vertellen. Die jongen zou een van martines mannetjes kunnen zijn. En dan krijg je uiteindelijk zo’n gevecht tussen aanhangers van die jongen en martine en haar aanhangers.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:16 schreef ZOWIEE het volgende:
:') Wat zielig voor dr.
-edit- maar leuk voor ons.
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:14 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa dat lijkt me leuk. OF ze draait door (de zoveelste maar ja) en gaat iedereen proberen (als het lukt dan hou je niemand meer over) te vermoorden die openlijk over seks praat. Maar kijk zo’n huwelijk met zo’n monster lijkt mij leuk omdat ik dan zo voor me zie dat ze de wc met haar tandenborstel moet schoonmaken en daarna haar tanden poetsen. Strippen voor zijn vrienden. Dat soort dingen.
Jaaa!!! Sjors wordt verliefd op een van Martine's aanhangers en Martine weet daar niet van, want ze wil helemaal niet dat haar dochter met een moordenaar gaat! Das leukquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:18 schreef Dada het volgende:
[..]
Jij ziet het. En het zou dan ook heel leuk zijn als martine die jongen dan juist heel leuk vindt. En dat wendela het daarom niet durft te vertellen. Die jongen zou een van martines mannetjes kunnen zijn. En dan krijg je uiteindelijk zo’n gevecht tussen aanhangers van die jongen en martine en haar aanhangers.
Zo gaat dat als je gelooft Dizer. Ik bedoel ze wil heel graag seks (de slet) maar durft pas nadat ze is getrouwd. Dus trouwt ze lekker jong.quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:19 schreef Dizer het volgende:Dat is inderdaad leuk
Maar ze is erg jong om te gaan trouwen...
Jah..ik weet het, ik ben zelf christelijk en zwaar gelovig..alleen van dat sex gedoe...tjah...daar trap ik niet inquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Zo gaat dat als je gelooft Dizer. Ik bedoel ze wil heel graag seks (de slet) maar durft pas nadat ze is getrouwd. Dus trouwt ze lekker jong.
Jah kom op he...ik heb zo iets van, als je wil, moet je gaan!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:24 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jah..ik weet het, ik ben zelf christelijk en zwaar gelovig..alleen van dat sex gedoe...tjah...daar trap ik niet in
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, ontopic jijquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:40 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hé, ontopic jij
Tssss, is ie nou nog niet vol??quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok, om verder te gaan over Isabella vs Yasmin. Isabella is veel mooier
Ik vind haar veel natuurlijker en geen lelijke tatoo's
Inderdaad!! Isabella was helemaal mooi toen ze net binnen kwam bij GTSTquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tssss, is ie nou nog niet vol??
Nou ik vind Isabella ook veel mooier om dezelfde redenen, ik vond haar haar alleen mooier toen het nog rood was en niet oranje. Yasmin heeft wel een mooi gezicht, maar die tieten dat ziet er gewoon niet uit.
En nu ga ik weer in de zon.
Vind ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:57 schreef Dizer het volgende:
Maar dit is haar mooiste foto:
[afbeelding]
Inderdaad..maar toch...Yasmin =quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:55 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Yasmin heeft wel een mooi gezicht, maar die tieten dat ziet er gewoon niet uit.
Tjah, ik heb toch zo van, Isabella is veel natuurlijker en dat straalt ze ook uit! Maar begrijp me niet verkeerd, want Yasmin maakt een goede derde!! Want Janine staat nog altijd op 1quote:Op donderdag 22 juli 2004 13:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Inderdaad..maar toch...Yasmin =
toen had ze nog mooi lang haarquote:Op donderdag 22 juli 2004 13:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Inderdaad!! Isabella was helemaal mooi toen ze net binnen kwam bij GTST
Hmz...volgende keer of zo, ik heb net een uur besteed aan een andere personagequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:23 schreef Frey het volgende:
Kan het volgende topic over een oud personage gaan
Zoals Mathilde, want haar filmpje staat overigens ook bovenaan
laat me raden:, janinequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hmz...volgende keer of zo, ik heb net een uur besteed aan een andere personage
Volgende keer zal ik het proberen te passen op de personage die gekozen wordt voor het filmpje
Hopelijk wel een personage uit de oude tijden, want dat was afgesprokenquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik het proberen te passen op de personage die gekozen wordt voor het filmpje
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:32 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
laat me raden:, janine![]()
Janine zeker?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuch....daar weet ik niks vanaf? Wanneer is dat afgesprokenquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:32 schreef Frey het volgende:
[..]
Hopelijk wel een personage uit de oude tijden, want dat was afgesproken![]()
Ik zeg niksquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:35 schreef BVO het volgende:
[..]
Janine zeker?.
.
Ging ook de bak in!!quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt leuk dat filmpje, dat je ziet hoe Martine de bak is ingegaan, was ik alweer helemaal vergeten
Wat is er dan eigenlijk met die Koen gebeurd? Lijkt me niet logisch dat hij geen straf zou hebben gekregen..
dat was toch de zoon van sylviaquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:35 schreef shiNinG_staR het volgende:
Echt leuk dat filmpje, dat je ziet hoe Martine de bak is ingegaan, was ik alweer helemaal vergeten
Wat is er dan eigenlijk met die Koen gebeurd? Lijkt me niet logisch dat hij geen straf zou hebben gekregen..
Al een tijdje geleden, maar toen kwam ineens iemand met Isabellaquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:35 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kuch....daar weet ik niks vanaf? Wanneer is dat afgesproken
dokter simonquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden, maar toen kwam ineens iemand met Isabella![]()
Naja, na het mysterieuze volgende topic dan iemand uit de oude tijden
Lol!!! Ok, ik zal mijn best voor je doen, alleen moet je me via msn even helpen dan als ik een verhaal maak over een oud personage. Mag wel vanaf het begin alles hebben gevolgd, maar alles weet ik niet zo goed meerquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:38 schreef Frey het volgende:
[..]
Al een tijdje geleden, maar toen kwam ineens iemand met Isabella![]()
Naja, na het mysterieuze volgende topic dan iemand uit de oude tijden
quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:36 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
dat was toch de zoon van sylvia
Bah Barberaquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:18 schreef Dizer het volgende:
Mijn Top5
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Barbara is liefquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:44 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Bah Barbera![]()
ze had toch 1 zoon die dian weer niet mochtquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Floris! Floris en Dian konden juist heel goed met elkaar opschieten.... daarna opeens niet meer...dat weet ik niet meer hoe dat kwam..quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:45 schreef DarcMarc het volgende:
[..]
ze had toch 1 zoon die dian weer niet mocht
misschien dat frey het weet hoe die heet
ih ja florisquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Floris! Floris en Dian konden juist heel goed met elkaar opschieten.... daarna opeens niet meer...dat weet ik niet meer hoe dat kwam..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |