'k vond het eigenlijk een onwijse verbetering tov Isabelle.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:51 schreef Fixers het volgende:
Het was wel even wennen, zo net na Isabelle. In het begin had ik zoiets van muts wees stil en ga plaatjes draaien. Maar tegenwoordig is het prima, en ze komt nog uit een fatsoenlijke stad ook.
Ik vind dat juist de leuke uitstraling, een stralend gezicht (vooral die glimlach, die verdwijnt ook gewoon niet van haar gezicht!)quote:Op maandag 19 juli 2004 10:52 schreef milagro het volgende:
Ach ze is best okay, jammer alleen dat ze zoveel make up op haar smoeltje heeft, ze glimt het scherm af gewoon, lijkt wel of haar gezicht smelt
ik noem dat teveel foundation op en daarom zo glimmenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik vind dat juist de leuke uitstraling, een stralend gezicht (vooral die glimlach, die verdwijnt ook gewoon niet van haar gezicht!)
Het lot heeft haar giga teruggenaaid.quote:Op maandag 19 juli 2004 10:56 schreef Jordy-B het volgende:
Als er iemand was waarbij ik "muts, kop toe en plaatjes draaien" dacht, dan was het die Isabelle wel...
SBS shownieuwsquote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef What het volgende:
[..]
Het lot heeft haar giga teruggenaaid.
Where is she now?
Is het mogelijk om nog dieper te vallen?quote:Op maandag 19 juli 2004 11:00 schreef milagro het volgende:
[..]
SBS shownieuws
Deze misschien? (is wel vals spelen, i know!)quote:Op maandag 19 juli 2004 11:17 schreef Fixers het volgende:
[..]
Terug on-topic plaats nog ééns wat foto's, 't is tijd voor een wedstrijd wie vindt de eerste Claudia zonder glimlach foto.
Klopt, ik vind d'r zowiezo meer een radio-hoofd hebbenquote:Op maandag 19 juli 2004 10:59 schreef milagro het volgende:
[..]
ik noem dat teveel foundation op en daarom zo glimmen
het leidt af
mag!quote:Op maandag 19 juli 2004 11:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Klopt, ik vind d'r zowiezo meer een radio-hoofd hebben![]()
(als deze kritische noot kan in dit fan-topic)![]()
't is inderdaad niet bepaald Claudia Schiffer, maar ze heeft zo 'dr eigen charmes.quote:Op maandag 19 juli 2004 11:21 schreef lurf_doctor het volgende:
[..]
Klopt, ik vind d'r zowiezo meer een radio-hoofd hebben![]()
(als deze kritische noot kan in dit fan-topic)![]()
Ik denk het, jij zegt hetquote:Op maandag 19 juli 2004 21:19 schreef StrayDog het volgende:
Ze is te lelijk voor op tv.
Haar lelijkheid irriteert mij althans teveel.
speelt de hitte je parten?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 15:05 schreef Alessandro het volgende:
Ze heeft mannelijke hormonen lijkt het wel(echt zo'n lesbian hoofd). En ben blij dat ze pot is, hebben de mannen niets te vrezen.
Nee, maar die kop van haar welquote:Op vrijdag 23 juli 2004 16:24 schreef PM-girl het volgende:
[..]
speelt de hitte je parten?
jaquote:Op donderdag 2 september 2004 17:35 schreef Nyluzzz het volgende:
Komt Vara Laat nog terug dit seizoen?
Yepquote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef turnpike het volgende:
Und Claudia ?
Ik hoop van wel, komaan zeg, voor een show als vara laat is ze geknipt.
Moet ik mij trouwens heel diep gaan schamen, of gaan twijfelen aan mijn mannelijkheid als ik beweer Claudia niet geheel onaantrekkelijk te vinden ?
ben geen man, maar ik vind van niet!quote:Op donderdag 2 september 2004 22:56 schreef turnpike het volgende:
Und Claudia ?
Ik hoop van wel, komaan zeg, voor een show als vara laat is ze geknipt.
Moet ik mij trouwens heel diep gaan schamen, of gaan twijfelen aan mijn mannelijkheid als ik beweer Claudia niet geheel onaantrekkelijk te vinden ?
Heb een leuke avond gehad!!quote:Op donderdag 2 september 2004 16:52 schreef PM-girl het volgende:
ik ga in oktober naar Claudia Zuigt, ben benieuwd!
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze heeft een vriendin (maar wellicht bi?)quote:Op dinsdag 23 november 2004 23:45 schreef Dos37 het volgende:
Jaja meld zich ook altijd leuk om naar te luisteren op werk
Ik vind der ook best een redelijk lekker wijf maar is ze nou pot op niet
Valt best zie is wa leukquote:Op woensdag 24 november 2004 02:41 schreef Alessandro het volgende:
Is ze pot of niet.Je ziet van dertig kilometer al dat ze een pottenkop heeft.
me too! de komende 12 maanden geen enkel kwaad woord over Claudia!quote:Op vrijdag 24 december 2004 23:11 schreef tong80 het volgende:
Ik moest er niks van hebben
Maar ze heeft deze week m'n hart gestolen
ze is super en nog lesbisch ook....eindelijk geen echt onbereikbare vrouw....quote:
en ze heeft deze week echt topwerk verricht, maar dat heb je waarschijnlijk gemist. anders zou je niet zo reageren.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sorry dat ik het feestje verpest, maar iemand moet het doen. Ze is een domme melkmuil, die totaal ongrappig is.
what the f**k maakt het uit dat ze lesbisch is? ze heeft deze week topradio gemaakt, dat is what's count!quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:45 schreef komrad het volgende:
ik vind haar wel oke, maar dat ze lesbisch is verbaasd me niet echt, foto van haar vriendin mss?
Ach jee, het meisje heeft op sapjes geleefd en had wat minder rust. Nou, big deal.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:45 schreef evert het volgende:
[..]
en ze heeft deze week echt topwerk verricht, maar dat heb je waarschijnlijk gemist. anders zou je niet zo reageren.
heb ik gezegd dat het iets uitmaakt? volgens mij niet. Ik wil alleen wel zien wat ze voor een vriendin heeft, mag tochquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:46 schreef evert het volgende:
[..]
what the f**k maakt het uit dat ze lesbisch is? ze heeft deze week topradio gemaakt, dat is what's count!
en heeft samen met haar collega's veel geld voor 'de hel op aarde' ingezameld. en wat heb jij gedaan?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ach jee, het meisje heeft op sapjes geleefd en had wat minder rust. Nou, big deal.![]()
![]()
Nee, sorry, vind het nog steeds een stomme trut.![]()
![]()
tuurlijk mag dat. maar ik mis 'de waardering' voor de topweek die ze mede heeft gerealiseerd.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:48 schreef komrad het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat het iets uitmaakt? volgens mij niet. Ik wil alleen wel zien wat ze voor een vriendin heeft, mag toch
Ik heb naar u2 op radio 538 geluisterd. So fokking what?quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:50 schreef evert het volgende:
[..]
en heeft samen met haar collega's veel geld voor 'de hel op aarde' ingezameld. en wat heb jij gedaan?
ik denk toch echt dat iedereen zelf mag weten hoeveel waardering hij of zij daarvoor heeft.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:51 schreef evert het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat. maar ik mis 'de waardering' voor de topweek die ze mede heeft gerealiseerd.
quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:54 schreef evert het volgende:
haar collega Eric Corton is daar geweest en heeft een meer dan indringende reportage op tv en radio gemaakt.
heeft niets met een riedeltje te maken, maar als ik moet kiezen tussen het betalen van nepborsten voor Aukje van Ginneken of geld inzamelen voor Darfur, is mijn keuze snel gemaakt.
tuurlijk, je mag zelf weten hoeveel waardering ze er voor hebben.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:56 schreef komrad het volgende:
[..]
ik denk toch echt dat iedereen zelf mag weten hoeveel waardering hij of zij daarvoor heeft.
Ik vind het persoonlijk dat dat ze het gedaan hebben, maar het richt zich, zoals alle acties, op 1 locatie. Ik alle realiteit kan je zeggen dat er nog wel een groot aantal andere plaatsen te noemen is waar het niet veel beter toeven is, om het maar eufemistisch uit te drukken. Waarom is Darfur belangrijker als een hongersnood die in afrika drijgt door een sprinkhanenplaag. Laatst was er op TV5 een reportage over de consequenties hiervan. Bovendien werd even gesteld dat door een relatieve kleine investering die sprinkhanen gewoon vergiftigd hadden kunnen worden terwijl de schade nu vele miljarden zal bedragen. Waar vallen meer slachtoffers, wat is erger? Het is allemaal zo makkelijk om dit fantastisch te vinden terwijl je mss met die 700000 euri veel effectievere hulp op een andere manier kan bieden. Wil niet zeggen dat het goed is dat het aan de orde gebracht is.
de vergelijking? ruud maakte zich druk om neptieten en een tattoo en de combi giel/wout/claudia om geld voor darfur. dat was een opmerkelijk verschil deze week.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Wat is dat voor een vergelijking?
Meneertje Corton had echter ook het vooruitzicht dat die weer weg kon daar. Ik ken ook mensen die daar 2 jaar verbleven, nou daar kan ik wel respect voor hebben ja.
Wat heb ik met Ruud te maken of met die geit? Er gebeuren wel meer dingen in de wereld hoor.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:01 schreef evert het volgende:
[..]
de vergelijking? ruud maakte zich druk om neptieten en een tattoo en de combi giel/wout/claudia om geld voor darfur. dat was een opmerkelijk verschil deze week.
Ik ben geen dj, wereldverbeteraar.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:15 schreef evert het volgende:
ja, er gebeurt meer in de wereld. en voor één van deze plekken is deze week veel aandacht geweest.
bij jou dwingt het geen indruk en respect af. is jouw mening.
om het eigengeilereij te noemen geeft aan dat je weinig weet over de achtergrond hoe het ontstaan is.
trouwens, wat doe ji dan zelf aan deze dingen in de wereld? dat je zo durft te oordelen zonder dat je geluisterd heb?
Voor jou niet, neequote:Op zaterdag 25 december 2004 01:34 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze is super en nog lesbisch ook....eindelijk geen echt onbereikbare vrouw....
nope geen pics ik ken haar vriendin van het uitgaan in a'dam leuke meid, ze probeert zoveel mogelijk uit teh picture blijven, begrijpelijk ook.quote:Op zaterdag 25 december 2004 01:48 schreef komrad het volgende:
[..]
heb ik gezegd dat het iets uitmaakt? volgens mij niet. Ik wil alleen wel zien wat ze voor een vriendin heeft, mag toch
ze zal ook vast hetzelfde over jou denken als ze jou zou zien....quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:21 schreef EternalSolstice het volgende:
Vervelend irritant en lelijk wijf dat op z'n hoogst iets bij de radio mag doen, met de nadruk op playlists afwerken, dus gewoon plaatjes draaien. Er zijn genoeg van dat soort talentloze mongolen op tv, en zij ziet er nog niet eens een beetje redelijk uit!
nee, jij hebt een lekkere kop!quote:Op zaterdag 25 december 2004 10:21 schreef EternalSolstice het volgende:
Vervelend irritant en lelijk wijf dat op z'n hoogst iets bij de radio mag doen, met de nadruk op playlists afwerken, dus gewoon plaatjes draaien. Er zijn genoeg van dat soort talentloze mongolen op tv, en zij ziet er nog niet eens een beetje redelijk uit!
zij is tenminste nog iemand?quote:Op zaterdag 25 december 2004 19:18 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ze zal ook vast hetzelfde over jou denken als ze jou zou zien....
zij is tenminste nog iemand...
jij?
quote:Op zondag 26 december 2004 09:53 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
zij is tenminste nog iemand?
ze is helemaal niemand. lui zoals jij kijken op tegen dit soort mongolen alleen omdat ze bij de tv werken. ik heb duizend keer meer respect voor iemand die 5 dagen per week in een fabriek werkt dan voor zo'n lelijke mongool zonder talent die zwaar overbetaald wordt (van ons geld!!) en alleen om d'r kankerkop op tv te laten zien en onzin te lullen. wat mij betreft mag claudia 'L' (voor insiders) de breij mij geld betalen voor iedere keer dat ze op tv is.
Reageer ff normaal joh. En dan bedoel ik met name je taalgebruik.quote:Op zondag 26 december 2004 09:53 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
ze is helemaal niemand. lui zoals jij kijken op tegen dit soort mongolen alleen omdat ze bij de tv werken. ik heb duizend keer meer respect voor iemand die 5 dagen per week in een fabriek werkt dan voor zo'n lelijke mongool zonder talent die zwaar overbetaald wordt (van ons geld!!) en alleen om d'r kankerkop op tv te laten zien en onzin te lullen. wat mij betreft mag claudia 'L' (voor insiders) de breij mij geld betalen voor iedere keer dat ze op tv is.
quote:Op zondag 26 december 2004 09:53 schreef EternalSolstice het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 december 2004 12:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb haar show op tv gezien en ik moet zeggen dat zij een van de weinige grappige vrouwelijke cabaretiers is.
quote:Op zondag 26 december 2004 13:34 schreef Klonk het volgende:
Claudia is een leuk mens, met een glimlach van oor tot oor die volgens mij nog niet met plastische chirurgie te verwijderen is.
En de afgelopen week ben ik er eigenlijk alleen maar leuker gaan vinden, vaak te zien zonder make up en ze bleef leuk om te zien.
ik ben ook geen die hard fan want als ik moet kiezen wie ik op tv wil zien...quote:Op zondag 26 december 2004 14:00 schreef VeX- het volgende:
Ik ben gematigd fan.
vanmiddag weer op de radio is leukquote:Op maandag 24 januari 2005 09:16 schreef Redux het volgende:
Zaterdag was ze in hoogeveen met haar nieuwe programma Claudia Zuigt. Erg leuk!
I know.. I was there yesterday!quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef haagse_elfje het volgende:
gekkenhuis ze komt naar voorburg daar kan ik wel heen
ben je nog geweest?! [ik wel namelijk, zou te toevallig zijn]quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef haagse_elfje het volgende:
gekkenhuis ze komt naar voorburg daar kan ik wel heen
jep.. I agree... Heb ik 'r ook nog gezegd na de voorstelling.... Ze was blij met Martijnquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen 't Voorburgse publiek was walgelijk afstandelijk, vond ik sneu voor Claudia
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Inderdaad, wat is die Cleudieu toch sneu. Die paardebek zet je toch niet op video?
precies!quote:maerycke zegt: Rot toch op!
wat doe je dan in dit topic als er al een klb topic is....quote:Op maandag 14 maart 2005 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou, ik vind 1 topic over die muts wel genoeg hoor. Ze is a-origineel, kletst alleen maar anderen na, een Libelle-trut met kapsones, meer niet.
Jou voor die trien waarschuwen. Ze is niets, heeft niks te melden en blaat alleen maar. Doe je ogen eens open, kijk nou eens goed.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:55 schreef PM-girl het volgende:
[..]
wat doe je dan in dit topic als er al een klb topic is....![]()
Smaken verschillen, gelukkig.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jou voor die trien waarschuwen. Ze is niets, heeft niks te melden en blaat alleen maar. Doe je ogen eens open, kijk nou eens goed.
Utrecht is een leuk liedjequote:Op maandag 14 maart 2005 21:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Smaken verschillen, gelukkig.
Heb er nu 2x gezien en 1x ontmoet, ik vind haar cool. Ok er zijn mensen die shows geven die meer dijenkletsend zijn, maar ik vond haar shows erg goed, de liedjes zeer goed en haar presentatie is ook ok!
Maaruh, bedankt voor de waarschuwing, maar ik bedenk me niet!![]()
Ik ben een undercover pastoor, maar bekeren zal ik je niet.quote:Op maandag 14 maart 2005 21:59 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Smaken verschillen, gelukkig.
Heb er nu 2x gezien en 1x ontmoet, ik vind haar cool. Ok er zijn mensen die shows geven die meer dijenkletsend zijn, maar ik vond haar shows erg goed, de liedjes zeer goed en haar presentatie is ook ok!
Maaruh, bedankt voor de waarschuwing, maar ik bedenk me niet!![]()
zie nu je foto pas!quote:Op maandag 14 maart 2005 22:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben een undercover pastoor, maar bekeren zal ik je niet.![]()
![]()
Sorry, ik heb het gewoon niet zo op cabaret en one(wo)manshows. Ik vind het iets dominee-achtigs hebben en daar kan ik al niet tegen. Ik mis de gelijkwaardige interactiviteit, die je in een kroeg wel hebt. Verder meen ik het echt, ik vind Claudia een saaie Libelle-theemuts. Misschien omdat ik ooit zo iemand in levende lijve van dichtbij heb meegemaakt. Ze zijn snel shocked en denken ondertussen zelf te kunnen shocken. Werkt dus niet. Overigens zal ik het niet nadoen dat presenteren, dat is dan een pluspuntje voor C.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
zie nu je foto pas!
maar mocht ik me tot een biecht geroepen voelen, dan weet ik je te vinden!
heb je wel al eens geluisterd naar de tekst van nieuwbouwwijk, is echt geweldig! misschien moet je het eens proberen, dan hoor het alleen ipv zien?
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gewoon niet zo op cabaret en one(wo)manshows. Ik vind het iets dominee-achtigs hebben en daar kan ik al niet tegen. Ik mis de gelijkwaardige interactiviteit, die je in een kroeg wel hebt. Verder meen ik het echt, ik vind Claudia een saaie Libelle-theemuts. Misschien omdat ik ooit zo iemand in levende lijve van dichtbij heb meegemaakt. Ze zijn snel shocked en denken ondertussen zelf te kunnen shocken. Werkt dus niet. Overigens zal ik het niet nadoen dat presenteren, dat is dan een pluspuntje voor C.![]()
Undercoverpastoor is wel toepasselijk.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben een undercover pastoor, maar bekeren zal ik je niet.![]()
![]()
*proest* Je hebt er niet veel van begrepen, wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:44 schreef NvM het volgende:
Foute, mediageile actie van haar in Putten. Need I say more?![]()
Ja ik wel. Ik begrijp wel dat het niet toegestaan is om een optreden te filmen, dat de breij een paar keer de vrouw vriendelijk heeft verzocht te stoppen met filmen maar dat de vrouw totaal niet reageerde en stoicijns bleef zitten/filmen, dat de rest van het publiek naar de vrouw begon te roepen dat ze de camera uit moest doen. Wat begrijp jij daar niet aan?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:21 schreef NvM het volgende:
*proest* Jij wel zeker? :S
De Breijnaald heeft totaal onprofessioneel hier op gereageerd. Ze had dit aan de theaterleiding moeten overlaten en na een eventuele ingelaste pauze haar show voor haar fans moeten voortzetten. Wat ze nu heeft gedaan is het gedrag van een klein kind.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik wel. Ik begrijp wel dat het niet toegestaan is om een optreden te filmen, dat de breij een paar keer de vrouw vriendelijk heeft verzocht te stoppen met filmen maar dat de vrouw totaal niet reageerde en stoicijns bleef zitten/filmen, dat de rest van het publiek naar de vrouw begon te roepen dat ze de camera uit moest doen. Wat begrijp jij daar niet aan?
http://www.nu.nl/news/496(...)eerd_publiek_cd.htmlquote:Claudia de Breij geeft gedupeerd publiek cd
Uitgegeven: 14 maart 2005 08:31
Laatst gewijzigd: 14 maart 2005 08:35
PUTTEN - Cabaretière Claudia de Breij doet de bezoekers in Putten die zaterdagavond het einde van haar programma Zuigt niet hebben kunnen zien, haar nieuwe cd cadeau. Dat heeft De Breij maandag op haar site gemeld.
"Ik wil graag iedereen die in Putten was ontzettend bedanken voor de begripvolle reacties. Dat vind ik erg groots van u; per slot van rekening heeft u doordat één persoon uit het publiek de boel verpest 40 minuten minder Claudia gekregen. Dat vind ik heel jammer en ik heb het volgende bedacht: iedereen die zijn originele entreekaartje van de voorstelling in Putten op die gedenkwaardige 12 maart en adresgegevens opstuurt, ontvangt een exemplaar van onze CD 'Niet Alleen'."
"45 minuten luisterpret, winkelwaarde 22 euro. Ik hoop dat dat de pijn verzacht en ik hoop u allemaal (op ééntje na dan) nog eens live in het theater te ontmoeten. En voor iedereen die niet kan slapen van nieuwsgierigheid naar het einde van de show: Het loopt goed af!"
De cabaretière brak haar voorstelling in het Veluwse dorp na de pauze af omdat een vrouw in het publiek met een camera opnames maakte. De ruim driehonderd bezoekers kunnen hun toegangskaartje naar het impresariaat van De Breij sturen en krijgen dan haar cd Niet Alleen retour.
Vlak na de pauze vroeg De Breij aan een vrouw in het publiek of ze haar camera wilde afgeven, omdat ze niet wilde dat er opnames werden gemaakt. Toen de vrouw dat niet deed, brak ze de voorstelling af. Haar show Claudia Zuigt veroorzaakte op voorhand al commotie in Putten, aangezien de poster waarop de voorstelling werd aangekondigd, daar werd gekuist. Hierop stond een naakte Claudia de Breij als een naar de appel reikende Eva.
Right. Diezelfde theaterleiding die op de eerste plaats de vrouw inclusief enorme camera binnen heeft gelaten, tijdens het optreden de breij niet bijviel en op de vrouw bij het weggaan gewoon heeft laten gaan? Die theaterleiding is totaal te kort geschoten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De Breijnaald heeft totaal onprofessioneel hier op gereageerd. Ze had dit aan de theaterleiding moeten overlaten en na een eventuele ingelaste pauze haar show voor haar fans moeten voortzetten. wat ze nu heeft gedaan is het gedrag van een klein kind.![]()
Ik denk dat die eigenwijze breinaald niet eens de theaterleiding de kans heeft gegeven. Bovendien heeft ze de ruzie nu over de rug van d'r fans uitgevochten. Zeer onprofessioneel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:31 schreef Redux het volgende:
[..]
Right. Diezelfde theaterleiding die op de eerste plaats de vrouw inclusief enorme camera binnen heeft gelaten, tijdens het optreden de breij niet bijviel en op de vrouw bij het weggaan gewoon heeft laten gaan? Die theaterleiding is totaal te kort geschoten.
Daar is niks onprofessioneels aan hoor. De theaterleiding was nergens te vinden, dus de breij moest dit zelf oplossen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat die eigenwijze breinaald niet eens de theaterleiding de kans heeft gegeven. Bovendien heeft ze de ruzie nu over de rug van d'r fans uitgevochten. Zeer onprofessioneel.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Daar is niks onprofessioneels aan hoor. De theaterleiding was nergens te vinden, dus de breij moest dit zelf oplossen.
Breek mij de bek niet open over voetbalwedstrijden. Daar neemt althans wél de leiding de beslissingen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:37 schreef Redux het volgende:
Jij vindt het ook onprofessioneel als hele voetbalwedstrijden wegens spreekkoren stil worden gelegd?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaah, wat zielig. Maar goed, haar show zuigt dus echt goed.
![]()
Ja, zielig. Ze had tijdens de pauze de leiding kunnen aanspreken, maar neen, mevrouw vond dat ze het zelf goed kon oplossen, want het is zo'n sterk powerrrrrgirlmeissie.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:41 schreef Redux het volgende:
[..]![]()
Zielig, jij begint over de theaterleiding (die nergens te vinden was tijdens dit incident)
Dus wacht even, begrijp ik je goed dat je vindt dat mevrouw de breij in haar shows en op tv en op de radio zo'n grote bek heeft en zo populistisch doet dat ze hier ook maar tegen moet kunnen? Jij snapt de grens niet van inbreuk maken op artistieke inhoud (wat vermeld staat op het kaartje)?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zielig. Ze had tijdens de pauze de leiding kunnen aanspreken, maar neen, mevrouw vond dat ze het zelf goed kon oplossen, want het is zo'n sterk powerrrrrgirlmeissie.![]()
Ze is van het type slecht tegen kritiek kunnen, dan vervalt ze tot kinderlijk gedrag. Of op z'n foks gezegd, ze is een huillie.![]()
Er mag inderdaad geen inbreuk worden gemaakt, daar zijn we het over eens. Jouw bewering dat de leiding nergens te vinden was, kan ik niet controleren. Dan nog, als haar show zo zuigt, dan had ze die vrouw beter en publique kunnen affakkelen, maar zo groot is haar paardenbekje ook weer niet. Het blijkt maar een huppelkutje te zijn, die nooit eens ad rem kan zijn. Fijne dag verder.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus wacht even, begrijp ik je goed dat je vindt dat mevrouw de breij in haar shows en op tv en op de radio zo'n grote bek heeft en zo populistisch doet dat ze hier ook maar tegen moet kunnen? Jij snapt de grens niet van inbreuk maken op artistieke inhoud (wat vermeld staat op het kaartje)?
Zoals gezegd, de theaterleiding was bij dit incident nergens te vinden, dus rest de breij 2 keuzes, of de hele show laten tapen, of zelf ingrijpen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er mag inderdaad geen inbreuk worden gemaakt, daar zijn we het over eens. Jouw bewering dat de leiding nergens te vinden was, kan ik niet controleren. Dan nog, als haar show zo zuigt, dan had ze die vrouw beter en publique kunnen affakkelen, maar zo groot is haar paardenbekje ook weer niet. Het blijkt maar een huppelkutje te zijn, die nooit eens ad rem kan zijn. Fijne dag verder.![]()
Zeg, betwetertje, ik zie die huppeltrut regelmatig op tv langskukelen en hoor haar geblaat vaak per toeval op de radio. Sorry dat ik niet naar al haar interviews luister, maar jij neemt dus Breinaald zelf als bron? Clown!quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:19 schreef Redux het volgende:
[..]Dus jij vindt het wel o.k. dat de breij die vrouw voor het publiek af gaat bekken, maar niet o.k. dat de breij de show afbreekt? Dat is ook wel heel vreemd zeg. Volgens mij kun je de breij gewoon niet uitstaan, en dat is heel erg o.k. hoor, dat is geheel persoonlijk, maar dat je dat vindt betekent nog niet dat ze onjuist heeft gehandeld.
De theaterleiding was nergens te vinden, kon je horen op het interview met haar op radio en op tv. Nu je al aangeeft dat je niet helemaal weet hoe dit incident heeft plaatsgevonden vind ik je reactie niet eens zo heel vreemd, je bent totaal niet op de hoogte van de details, maar laat je gewoon negatief over haar uit omdat je haar een huppelkutje vindt. Je hebt haar show niet eens gezien, en toch probeer je er een mening over te geven. Clown.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, betwetertje, ik zie die huppeltrut regelmatig op tv langskukelen en hoor haar geblaat vaak per toeval op de radio. Sorry dat ik niet naar al haar interviews luister, maar jij neemt dus Breinaald zelf als bron? Clown!![]()
Kom met fatsoenlijke bewijzen. De Breinaald als bron gebruiken is niet bepaald objectief. Tot zover heb jij dus zeker geen gelijk en dan ben ik nog mild.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:43 schreef Redux het volgende:
[..]Betwetertje? Daarmee bedoel je dat jij gelijk hebt ipv ik? Nooit in je opgekomen dat jij ook wel eens ongelijk zou kunnen hebben?
Misschien zou je je eens moeten verdiepen in dit incident ipv dat je zomaar erop los gaat blaten.
Makkelijk he om op zo'n manier je gelijk te halen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kom met fatsoenlijke bewijzen. De Breinaald als bron gebruiken is niet bepaald objectief. Tot zover heb jij dus zeker geen gelijk en dan ben ik nog mild.
Zou kunnen, heb je daar bewijzen voor?quote:
Ja, door die geit.quote:Feit: de show is gecanceld
De leiding had die vrouw sowieso niet vast mogen houden.quote:Feit: de vrouw is er van door (was niet gebeurd als de theaterleiding in had gegrepen)
Waar staat dat objectief te lezen??quote:Feit: de theaterleiding heeft niet ingegrepen
Bron?quote:Feit: mensen uit het publiek riepen de vrouw op de camera uit te doen
De laatste "feiten" noem jij feiten omdat je Breinaald zo leuk vindt?quote:Welke feiten heb jij? Dat je de breij niet leuk vindt?
Kijk, beste aahikwordgek, er zullen ongetwijfeld caberetiers zijn waar jij wel van gechameerd bent. Veel van die caberetiers hebben interactie met hun publiek. Zoals je kan lezen en zoals de breij zelf al in het interview vertelde, ze probeerde eerst op een 'caberet' manier de vrouw te vragen of ze de camera uit wilde doen. Dat wilde ze niet. Ook niet na herhaaldelijk vragen en ook niet nadat de breij aangaf dat het niet toegestaan is en om die reden de show af te breken. De vrouw die in overtreding was gaf daar geen gehoor aan, dus restte de breij niks anders dan de show stop te zetten. Daarbij speelde de theaterleiding een afwezige rol.quote:Cabaretière De Breij stapt op in Putten
Gepubliceerd op zondag 13 maart 2005
PUTTEN (ANP) - De cabaretière/radiomaakster Claudia de Breij heeft zaterdagavond in het Veluwse Putten haar optreden voor een uitverkochte zaal afgebroken. Ze deed dat uit protest omdat een vrouw in het publiek tegen de zin van de cabaretière met een camera opnames maakte van de show.
,,Dit is een hele pijnlijke zaak'', stelde een woordvoerster van cultureel centrum Stroud in Putten, waar De Breij zaterdag optrad. Vlak na de pauze in haar programma vroeg De Breij aan een vrouw in het publiek of ze haar camera wilde afgeven omdat ze niet wilde dat er opnames werden gemaakt. ,,Toen de vrouw dat niet deed, stapte ze op'', aldus de woordvoerster van Stroud.
Commotie
De show 'Claudia Zuigt' zorgde op voorhand al voor de nodige commotie in Putten omdat de poster waarop de voorstelling werd aangekondigd in deze plaats werd gekuist. Hierop stond een naakte Claudia de Breij als een naar de appel reikende Eva. Uit angst dat het religieuze volksdeel van Putten aanstoot zou nemen aan die afbeelding, werd de naaktfoto op initiatief van Stroud vervangen.
De Breij, die hierin een aantasting van haar artistieke vrijheid zag, dreigde de show af te zeggen. Als compromis plakte het cultureel centrum op diverse plaatsen in Putten originele flyers naast de gekuiste poster. Stroud is zwaar teleurgesteld dat het optreden nu alsnog de mist inging. ,,De afgelopen week hadden we al zo veel trammelant om die poster'', aldus de woordvoerster. ,,We konden dat uiteindelijk gelukkig nog rechtbreien maar nu gebeurt dit weer.''
,,Het spijt me ontzettend voor het publiek dat wèl oké was, maar filmen tijdens een voorstelling kan echt niet'', reageerde De Breij op haar website. ,,Eerst ludiek geprobeerd, geen reactie. Als ik dan zeg: 'Je kunt nu die camera inleveren, anders stop ik', en nog geen enkele reactie krijg, is dat de limit.''
Heb jij bewijzen dat ze dat niet deed dan. Als een vrouw met een joekel van een camera met rood lampje aan op haar schouder zit, neem jij dan gemakshalve aan dat ze NIET aan het filmen is?quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zou kunnen, heb je daar bewijzen voor?
Ja precies, wie had het anders moeten doen??quote:Ja, door die geit.
Niet? Waarom niet? Als jij een film in de bioscoop gaat filmen kun je aangehouden worden. Daar ben ik een keer bij geweest. Dus ik vraag me af hoe jij erbij komt dat de vrouw niet vast gehouden had mogen worden.quote:De leiding had die vrouw sowieso niet vast mogen houden.
Objectief? Dat bericht wat ik net postte bv.quote:Waar staat dat objectief te lezen??
De breij.quote:Bron?
quote:De laatste "feiten" noem jij feiten omdat je Breinaald zo leuk vindt?![]()
![]()
![]()
![]()
Uitgeluld dus.quote:Op donderdag 17 maart 2005 08:57 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je maakt er maar lekker je eigen verhaal van, maar je hebt nog steeds geen harde bewijzen aangeleverd. Ik lees wel uit je eigen aangeleverde bericht dat de leiding voldoende deed om het die Libelle-geit naar d'r zin te maken. Verder gaat het nergens over, alsof Breinaald een grootheid is op Cabaret-gebied... Sterker nog, ze faalde volledig op haar Cabaretske "manier" om de zaken op te lossen. Opstappen is en blijft kinderlijk gedrag en staat zeer onprofessioneel naar de andere bezoekers die al veel te veel geld moeten neertellen voor zo'n flutshow.
Geldt voor jou, laat maar beelden zien van de gebeurtenis!quote:
Ik verbied haar niet om shows te geven, dat is wat anders dan dat ik haar niet goed genoeg vind om haar te bezoeken. Ik denk dat jij een beetje kansloos de woordvoerder van je idool probeert te spelen. Nu moet ik werken, dag clowntje.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:01 schreef Redux het volgende:
Trouwens, juist dat ze de show afbrak moet jou aanspreken, aahikwordgek. Als je haar toch al niks vind, ben je toch alleen maar gebaat bij het niet geven van een show? Wat wil je nou, dat ze juist wel die show geeft? Je zit gewoon te trollen man.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:11 schreef Redux het volgende:
Idool? Man ik heb een scheithekel aan de breij! Maar wat die vrouw in het publiek deed kan simpelweg niet. De theaterleiding zelf geeft dat ook toe.
Moet je aahikwordgek vragen. Die vind het onprofessioneel als caberetiers de show stopzetten wanneer iemand iets doet wat niet mag.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:27 schreef babette21 het volgende:
is het onprofesioneel om besluiten te stoppen ipv je eigen show verzieken doordat je door irritaties en afleiding niet verder kunt zoals zou moeten?!? meer dan iemand vriendelijk verzoeken te stoppen met storend gedrag kun je m.i. niet doen, vanaf dan is het de verantwoordelijkheid van het theater...
Ach ja, en aahikwordgek maar volhouden dat het o.k. is om een show te filmen.quote:Een woordvoerder van cultureel centrum Stroud betreurt de gang van zaken: ''Wat die vrouw deed kon niet."
Ik vind het onprofessioneel als je de show niet meer voortzet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:32 schreef Redux het volgende:
[..]
Moet je aahikwordgek vragen. Die vind het onprofessioneel als caberetiers de show stopzetten wanneer iemand iets doet wat niet mag.
quote uit het parool:
Waar heb ik dat beweerd? Leer eens fatsoenlijk lezen.quote:Ach ja, en aahikwordgek maar volhouden dat het o.k. is om een show te filmen.
![]()
Jij zou dus gewoon je show voortzetten -even ervanuitgaande dat jij een caberetier was-, met als risico dat je show op internet belandt met als gevolg minder publiek met als gevolg minder inkomsten?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:33 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vind het onprofessioneel als je de show niet meer voortzet.
[..]
Waar heb ik dat beweerd? Leer eens fatsoenlijk lezen.
Ook dat heb ik niet beweerd. De leiding had deze vrouw moeten vragen om de opname te wissen en de zaal te verlaten. Of dat gebeurd is, weet niemand hier te melden. We krijgen alleen maar het eenzijdige verhaal van Breinaald te horen, die zeer bekend is met de media en haar weg dus wel weet te vinden. Zeker als je bij een propagandaploeg als de Vara werkt. Breek me om die reden dan ook niet de bek open over die lolbroek Spijkerman, die overal naar binnen liep met zijn trofee en grappen over kanker maakte. De man zelf is een hork eerste klas en vrijwel altijd sjacho en arrogant in real life en duldt absoluut niet wat hij zelf wel bij anderen doet.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:35 schreef Redux het volgende:
[..]
Jij zou dus gewoon je show voortzetten -even ervanuitgaande dat jij een caberetier was-, met als risico dat je show op internet belandt met als gevolg minder publiek met als gevolg minder inkomsten?
Ik zeg niet dat je dat beweerd hebt, ik vraag het je.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ook dat heb ik niet beweerd. De leiding had deze vrouw moeten vragen om de opname te wissen en de zaal te verlaten. Of dat gebeurd is, weet niemand hier te melden. We krijgen alleen maar het eenzijdige verhaal van Breinaald te horen, die zeer bekend is met de media en haar weg dus wel weet te vinden. Zeker als je bij een propagandaploeg als de Vara werkt.
Wacht effe, jij zit in deze discussie constant op mijn nek dat we objectieve feiten moeten hebben en dat je de bron 'de breij' niet genoeg vindt, en om jouw standpunt te onderschrijven gooi jij er effe een subjectieve mening tegenaan? Tering man, jij kan discusseren!quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
vrijwel altijd sjacho en arrogant in real life en duldt absoluut niet wat hij zelf wel bij anderen doet.
We zijn het nu vrijwel helemaal eens. Echter, tijdens de pauze had de Breinaald aan de leiding moeten verzoeken om dat filmen te laten stoppen. En anders via een advocaat een proces aan de broek van het theater spannen. Probleem is dat op deze wijze anders altijd een anti-fan een show kan verkloten. De Breinaald heeft laten zien dat haar optreden averechts werkt. Zoiets moet je niet zelf willen oplossen, zo simpel is het.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:42 schreef Redux het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je dat beweerd hebt, ik vraag het je.
Een professioneel theater had op moment van het ontdekken van het filmen door claudia de breij in moeten grijpen.
We kunnen er denk ik wel van uitgaan dat er minimaal 1 persoon van het theater zelf (leiding danwel bewaking) tijdens de show in de zaal aanwezig is, zoniet, kun je denk ik ook wel een conclusie trekken dat de theater niet erg professioneel is. Denk dat je dat wel met me eens kunt zijn, niet?
Maar goed, laat er minimaal 1 persoon van de leiding/bewaking in de zaal aanwezig zijn. Die persoon had moeten optreden tegen de filmende vrouw. Dat is niet gebeurd. Rest zoals ik al eerder zei de breij 2 opties: doorgaan terwijl de vrouw filmt, of stoppen. Of zie jij meer keuzes?
Daar zijn zelfs beelden van, dus ja, objectief.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:44 schreef Redux het volgende:
[..]
Wacht effe, jij zit in deze discussie constant op mijn nek dat we objectieve feiten moeten hebben en dat je de bron 'de breij' niet genoeg vindt, en om jouw standpunt te onderschrijven gooi jij er effe een subjectieve mening tegenaan? Tering man, jij kan discusseren!
Ze kwam er pas vlak na de pauze achter? Tijdens de pauze wist ze nog niet dat de vrouw aan het filmen was, dus kon ze de theaterleiding dat verzoek ook niet doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zijn het nu vrijwel helemaal eens. Echter, tijdens de pauze had de Breinaald aan de leiding moeten verzoeken om dat filmen te laten stoppen. En anders via een advocaat een proces aan de broek van het theater spannen. Probleem is dat op deze wijze anders altijd een anti-fan een show kan verkloten. De Breinaald heeft laten zien dat haar optreden averechts werkt. Zoiets moet je niet zelf willen oplossen, zo simpel is het.
Beschrijf die beelden eens?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daar zijn zelfs beelden van, dus ja, objectief.
eenvoudig, je soufleur een opdracht geven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Ze kwam er pas vlak na de pauze achter? Tijdens de pauze wist ze nog niet dat de vrouw aan het filmen was, dus kon ze de theaterleiding dat verzoek ook niet doen.
Dus als ze tijdens de pauze nog niet op de hoogte was van het feit dat de vrouw aan het filmen was en ze die pauze dus niet kon gebruiken om de theaterleiding daarvan op de hoogte kon stellen en die theaterleiding in gelegenheid kon stellen om in te grijpen, en ze dus NA de pauze TIJDENS de show erachter komt dat een vrouw zit te filmen, wat voor opties blijven er dan voor een caberetier in het midden van een show over? Heb jij daar een antwoord op?
Heb ik reeds gedaan, niet in herhaling vallen. Een sjacho en gefrustreerde Spijkerman die een koekje van eigen deeg krijgt. Probleem van die Vara-lieden is dat ze zich onder anti-rechts fans begeven en dan gaan zeveren over de slechte regering. Krijgen ze altijd bijval en hoeven ze verder geen leuke dijenkletser meer te bedenken. Goedkoop bashen is dat vanuit een semi-intellectuele overtuiging.quote:
Ja nee, wat gebeurde er op die beelden? Reageerde spijkerman raar? In welke situatie was dat? Want eerlijk gezegd, ik heb ook wel beelden gezien van spijkerman, en afgezien van het feit dat ik niet echt kapot ben van hem vind ik van wat ik zie hem niet raar reageren. Dus daarmee kan ik voor mezelf een conclusie trekken dat jij op de 1 of andere manier bevooroordeeld bent richting de vara. Ik vraag me af wat daar de reden van is, heeft dat een politieke reden ten grondslag? Waarom ben jij zo anti-vara of anti-vara-caberetiers?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb ik reeds gedaan, niet in herhaling vallen. Een sjacho en gefrustreerde Spijkerman die een koekje van eigen deeg krijgt. Probleem van die Vara-lieden is dat ze zich onder anti-rechts fans begeven en dan gaan zeveren over de slechte regering. Krijgen ze altijd bijval en hoeven ze verder geen leuke dijenkletser meer te bedenken. Goedkoop bashen is dat vanuit een semi-intellectuele overtuiging.
Was die aanwezig dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
eenvoudig, je soufleur een opdracht geven.
Wist je dat niet dan? En jij komt met feiten?quote:
Dus jij hebt bewijzen dat die soufleur aanwezig was. Of is het een aanname van je, want in dat geval staat je betoog op niks.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wist je dat niet dan? En jij komt met feiten?![]()
Ik ga overigens niet verder over Spijkerman ouwehoeren, dat is die helemaal niet waard.
Kijk jij maar lekker naar hem.![]()
Nee, het is werkelijkwaar heel simpel. Feit dat de vrouw gewoon door kon filmen en gewoon de zaal/ het theater uit kon lopen geeft aan dat de theaterleiding ver te zoeken was. Denk dat je niet anders dan het met me eens kunt zijn hierover, niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ook kun jij niet bewijzen dat de leiding niet wilde ingrijpen. Als je bron alleen maar de paardekop Breinaald zelf is, dan staat je betoog op niks.
De feiten, Redux, de feiten! Ik heb nog steeds het idee dat Claudia haar propagandamachine beter op orde heeft dan de Puttense theaterleiding. Niet vreemd als je bedenkt dat ze van de Vara komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:36 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, het is werkelijkwaar heel simpel. Feit dat de vrouw gewoon door kon filmen en gewoon de zaal/ het theater uit kon lopen geeft aan dat de theaterleiding ver te zoeken was. Denk dat je niet anders dan het met me eens kunt zijn hierover, niet?
Je bedoelt dat je het vermoeden hebt dat dit doorgestoken kaart is? Dat de filmende vrouw onderdeel is van een stunt van de breij? In dat geval begin ik respect te krijgen voor de breij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De feiten, Redux, de feiten! Ik heb nog steeds het idee dat Claudia haar propagandamachine beter op orde heeft dan de Puttense theaterleiding. Niet vreemd als je bedenkt dat ze van de Vara komt.
Feit is dat de vrouw niet ophield met filmen en dat de vrouw ongehinderd de zaal en het theater uit kan lopen. Uit die feiten kun je gerust de conclusie trekken dat de theaterleiding in geen velden te bekennen was.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De feiten, Redux, de feiten! Ik heb nog steeds het idee dat Claudia haar propagandamachine beter op orde heeft dan de Puttense theaterleiding. Niet vreemd als je bedenkt dat ze van de Vara komt.
Ze liep de tent uit? Nou, dan had die geit dus weer door kunnen gaan met d'r show...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Feit is dat de vrouw niet ophield met filmen en dat de vrouw ongehinderd de zaal en het theater uit kan lopen. Uit die feiten kun je gerust de conclusie trekken dat de theaterleiding in geen velden te bekennen was.
Dat was de vraag niet. Je kan uit die feiten de conclusie trekken dat de theaterleiding niet heeft ingegrepen, en de breij niks anders restte dan zelf in te grijpen door de show af te breken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze liep de tent uit? Nou, dan had die geit dus weer door kunnen gaan met d'r show...
Je valt in herhaling. Er is niets bewezen, we hebben alleen een vaag krantenartikeltje en de mening van de Breinaald. Die laatste valt automatisch af in een objectief onderzoek. Verder is dit een totaal opgeblazen zaak, het gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Je kan uit die feiten de conclusie trekken dat de theaterleiding niet heeft ingegrepen, en de breij niks anders restte dan zelf in te grijpen door de show af te breken.
Goed idee, maar dan wel op onafhankelijke weblogs, niet die van de Breinaald zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:52 schreef Redux het volgende:
We zouden eventueel ook nog diverse reacties van bezoekers van die avond op de de breij website mee kunnen nemen.
Ben je in het echie ook zo wantrouwend? Wat is het dat je de breij en spijkerman helemaal niks vindt? Wat hebben ze je aangedaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan wel op onafhankelijke weblogs, niet die van de Breinaald zelf.![]()
Spijkerman is sowieso hypocriet, daar heb ik het niet meer over, met de Breinaald zou ik best een leuk gesprek kunnen voeren, maar qua show vind ik haar niks. Met een huisschilder kun je meestal ook niet over kernfysica praten...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:57 schreef Redux het volgende:
[..]
Ben je in het echie ook zo wantrouwend? Wat is het dat je de breij en spijkerman helemaal niks vindt? Wat hebben ze je aangedaan?
Redux, respect...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:06 schreef Redux het volgende:
Doei!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Redux, respect......dat jij het zolang volhoudt om te discussieren met die "Aaahikwordgek".
Ík word echt GEK van die gast!
Nou, is het eindelijk opgelost.quote:
De vrouw kwam uit deventer, wist jij dat?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, is het eindelijk opgelost.![]()
Nee, nu wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:04 schreef Redux het volgende:
[..]
De vrouw kwam uit deventer, wist jij dat?
Ja, ze heeft het fantastisch gedaan. Ik vind Claudia gewoon helemaal te hihi toppie!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef Redux het volgende:
Precies. Niet dat dat afdoet aan de situatie, de vrouw (en theaterleiding) was simpelweg verkeerd bezig, claudia heeft het uitstekend opgelost.
http://www.destentor.nl/r(...)ml?ArchiefID=2626202quote:Bedrijfsleider Rudi Kinzer weerlegt kritiek impresario Claudia de Breij
‘Cultureel centrum Stroud is geen Carré’
door ROEL KLEINE
21 MAART 2005 - PUTTEN - Hij is schoonmaker, chefkok, barkeeper, bedrijfsleider, gastheer en als het zo uitkomt gids door het labyrint dat cultureel centrum Stroud heet. Voor een buitenstaander lijkt het onbestaanbaar dat zoveel functies in één persoon verenigd kunnen zijn. Maar Rudy Kinzer heeft het allemaal in zich en als het moet ook nog eens 24 uur per dag.
‘Ja, hoor eens’, legt de Puttense versie van ‘manusje van alles’ uit, ‘je geeft je helemaal hiervoor of je doet het niet’. Voor Kinzer, wiens tongval zijn Duitse afkomst verraadt, is er geen tussenweg. Met hart en ziel stort hij zich al 19 jaar dag in dag uit op zijn werk in een accommodatie die al net zo multifunctioneel is als de beheerder zelf.
Maar ruim een week geleden voelde hij zich op z’n ziel getrapt toen Frans Ruhl, de impresario van cabaretière Claudia de Breij, zich laatdunkend uitliet over de faciliteiten in de theaterzaal van Stroud. ‘Nogal provisorisch’, aldus de Amsterdammer, ‘het zaallicht kan slechts vanaf het podium worden bediend en niet eens door de techniek.’ Ruhl ging zelfs zover door zijn collega’s op te roepen het Puttense culturele centrum voortaan maar links te laten liggen.
Carré
‘Ach ja’, bromt Kinzer, ‘als je een hond wil slaan vind je altijd wel ergens een stok’. ‘Wij zijn ook geen Carré in Amsterdam of de Flint in Amersfoort. Dit is een multifunctionele accommodatie en we kunnen niet alles voor mekaar hebben. Vergeet niet dat wij hier de boel draaiende houden zonder een cent subsidie’.
De sneer van Ruhl richting Stroud kwam voort uit de rel die ontstond nadat De Breij er halverwege haar voorstelling de brui aangaf. Omdat een tot nu toe onbekend gebleven bezoekster stiekem filmopnamen maakte van haar optreden. De cabaretière raakte, ondanks herhaalde verzoeken aan de filmster om te stoppen, van slag en verliet spoorslags Stroud en Putten.
Incident
In Stroud wordt het relletje gezien als een op zich zelf staand incident. ‘Bovendien hebben wij nog nooit van artiesten gehoord dat het hier behelpen is’, stelt Kinzer.
Al kan hij niet ontkennen dat impresario Ruhl gelijk had met zijn kritiek op de bediening van het licht. ‘Klopt, dat is ook zo’, zegt Kinzer, het zaallicht kunnen wij nog niet op afstand bedienen, maar dat heeft nog nooit problemen gegeven’.
Hij krijgt bijval van programmeur Rosemarie Landman die de kritiek op de facilitaire voorzieningen spijkers op laag water zoeken noemt. ‘Daar komt nog bij dat de technici van de desbetreffende artiest vantevoren alle gegevens krijgen over de mogelijkheden in Stroud. Ze kunnen het zelfs nog nakijken op onze website. Maar ik heb de indruk dat Ruhl ineens allerlei dingen gaat beweren om zijn eigen straatje schoon te praten’.
Zowel Landman als Kinzer zijn ook zeer te spreken over de technicus die Stroud zelf in huis heeft. ‘Die is beregoed’, roept het tweetal in koor.
Landman is zo’n twaalf jaar geleden begonnen met het programmeren bij Stroud. Dat deed zij al langer in het theater van Heerde, dat Landman nog steeds in haar ‘portefeuille’ heeft.
Voorstellingen
In Putten organiseert Landman elk seizoen zo’n tien voorstellingen. Onder degenen die hun opwachting maken in Stroud zijn grote namen zoals Hans Liberg, Wibi Soeradji, Laurens van Rooijen, Yvo de Wijs en Seth Gaaikema.
Landman stelt het programma zorgvuldig samen. ‘Ik hou heel duidelijk rekening met de bevolking van Putten. Voor iedereen wat wils, maar cabaretprogramma’s waarin veel wordt gevloekt wil ik niet. En op optredens met naakte mensen zit hier ook niemand te wachten’.
Over het optreden van Claudia de Breij blijft Landman positief.
‘Ik heb haar niet horen vloeken al heeft ze wel lekkere, pittige teksten. Tien jaar geleden had dat in Putten nog niet gekund. Nu is dat anders. Putten is echt niet achterlijk hoor, maar van vloeken zijn ze hier niet gediend’.
Landman betreurt het echter dat zij op de korrel werd genomen door de cabaretière. ‘Ik heb nooit een onvertogen woord over haar gezegd. Zij werd op een gegeven moment echter persoonlijk en dat vind ik niet professioneel’.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
De Breij populairste homo-BN'er
geactualiseerd: 19 april 2005 · 13:27 uur
UTRECHT - De Utrechtse cabaretière Claudia de Breij is de meest populaire homoseksuele Bekende Nederlandse van dit moment. Van de mannen is Paul de Leeuw het populairst. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.
Hij deed het onderzoek in opdracht van het gay life & style evenement Rainbow Experience in de RAI in Amsterdam.
© RTV Utrecht | 19 april 2005 · 10:42 uur
is ze pot joh??!?! en ik vond haar net zo lekker!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
De Breij populairste homo-BN'er
geactualiseerd: 19 april 2005 · 13:27 uur
UTRECHT - De Utrechtse cabaretière Claudia de Breij is de meest populaire homoseksuele Bekende Nederlandse van dit moment. Van de mannen is Paul de Leeuw het populairst. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.
Hij deed het onderzoek in opdracht van het gay life & style evenement Rainbow Experience in de RAI in Amsterdam.
© RTV Utrecht | 19 april 2005 · 10:42 uur
ja ik weet lekker met wieeequote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef markiemark het volgende:
[..]
is ze pot joh??!?! en ik vond haar net zo lekker!!
nuance: Bi (dus je hebt nog kans... maar dan moet ze eerst weer vrijgezel zijn.. (fat chance))quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef markiemark het volgende:
[..]
is ze pot joh??!?! en ik vond haar net zo lekker!!
vertel...quote:
vertel!quote:
ik weet eigenlijk niet of ik dat mag zeggen, ik ga het eerst ff vragenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
nuance: Bi (dus je hebt nog kans... maar dan moet ze eerst weer vrijgezel zijn.. (fat chance))
...
[..]
vertel...
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:50 schreef What het volgende:
Ze ziet er leuk uit, maar verder is het een babbelende boodschappentas.
Ga eens naar het Eric Corton Fantopicquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Ze is op vakantie!![]()
Tot 5 september!![]()
En Eric Corton is haar vervanger!
was het leuk? ben je een bekende van Claudia of Conny?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben zaterdag bij de trouwerij geweest van Claudia hier een topique
Claudia de Breij is getrouwd !
Ja ik ken Conny en inmiddels ook Claudiaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
was het leuk? ben je een bekende van Claudia of Conny?
enne, weet je dan toevallig ook iets over een tv show die claudia gaat doen???
wie weet doe ik dat nog wel, maar als je ze echt kent zou ik wel gepast omgaan met wat je weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja ik ken Conny en inmiddels ook Claudia![]()
als je meer wilt weten voeg me maar toe op msn : greatski19@hotmail.com
tuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
wie weet doe ik dat nog wel, maar als je ze echt kent zou ik wel gepast omgaan met wat je weet![]()
![]()
Ik heb ook kaartjes voor de nieuwe show "Hallo lieve mensen!" ...maarre... volgende week zaterdag alquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb kaartjes voor de nieuwe show, in mei pas.....![]()
![]()
gaat niet door, zie TT 203quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Vanavond op nederland 3, bij de vara: Claudia zuigt!
Staat op haar site.quote:Uitzending van Claudia uitgesteld.
In verband met het overlijden van André van der Louw (oud NOS voorzitter,oud minister, oud burgemeester van Rotterdam en oud redacteur van Hitweek) heeft de directie van de VARA in goed overleg met Claudia de Breij besloten op zaterdagavond een programmawijziging aan te brengen. Op het tijdstip van Claudia Zuigt zal nu op Nederland 3 een documentaire over André van der Louw worden uitgezonden. De theaterregistratie van Claudia's succes programma wordt verschoven naar de week tussen Kerst en Nieuwjaar. Claudia heeft in alle respect haar plaats afgestaan. Uit handen van André van der Louw ontving zij ooit haar allereerste prijs gewonnen bij Kunstbende.
dankje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:16 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Staat op haar site.
@ PM-girl:
Deze televisieregistratie (week tussen kerst en oud&nieuw dus) zal samen met een deel van de 'Wilde Frisheid' en een hoop extra's op dvd uitkomen.
quote:Op zondag 25 december 2005 11:07 schreef PM-girl het volgende:
Morgen op TV: Claudia Zuigt!!
(en de dag erna op DVD uit)!
Volgens mij ben je 1 van de weinige die het een grappige show vondquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond hem weer grappiger dan ik me uit het theater kon herinneren, vandaag komt de DVD uit, is al besteld!!
Zeg ga jij eens muziek luisterenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:10 schreef ABBAfan het volgende:
Claudia Zuigt!!
Ze zegt het zelf al.
Een kutmokkel is ze.![]()
duurt volgens mij iets van 2 uurquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:18 schreef Radeon_NL het volgende:
wie weet toevallig hoelang de show "hallo lieve mensen duurt" de show begint om 2015 hoe laat is deze dan afgelopen?
Bedankt dan kan ik dat nog net reden voor me werkquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
duurt volgens mij iets van 2 uur
dus tot 22.15 ongeveer, met pauze erbij volgens mij
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef pipotje het volgende:
Wat een ontzettend verwend, over het paard getild, angstig, onzeker schreeuwerige maar vooral TALENTLOZE trut. (die in haar bedje denkt 'ík wil cabaretiere worden'). Moet je es opletten hoeveel keer per minuut die het over 'IK' heeft. Waarschijnlijk heeft een of andere slappe piemel van de VARA haar omhooggen.... ( sorry dat ik het zeg) want meer dan dom en voortdurend gelach ( en vaak zo hard dat ze mogelijke kritiek overstemt) lijkt er niet uit te komen. Misschien is een goede opleiding een idee. (bv iets met geschiedenis) Of natuurlijk zo snel mogelijk verdwijnen in een huwelijk met dezelfde of een andere slappe piemel die op haar valt. (hoe domheid een vrouw ook nog lelijk kan maken, tjonge wat een zielepoot.) Ik lees hier dat ze pot is. dan is het geen slappe piemel geweest. Maar dan kan het bijna niets anders dan misschien positieve discriminatie geweest zijn. ( och, een arme pot die geven we een kans, bij de VARA zijn ze vaak niet goed snik, alhoewel ze ook heel mooie programma''s hebben met heel talentvolle mensen)
Zo eens! Aanstellerig, schreeuwerig en vooral vréééselijk irritant.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind Claudia echt een verschrikking.
En dan vraag ik me af waarom deze nog niet in myAT staat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef greatgonzo het volgende:
hé gelukkig... nog 22 posts te gaan, en dit topic verdwijnt uit myAT...
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef Babbelzz het volgende:
lekker jammer weer 2 uurtjes claudioa dr op
En dat geschreeuw! Ook dat gezeur over haar harde tepels en dat "ik word er bijna nat van"quote:Op woensdag 26 april 2006 13:18 schreef DoNirvana het volgende:
afentoe is ze wel heel flauw bezig met der hilde de pilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |