Sorry, ik heb het gewoon niet zo op cabaret en one(wo)manshows. Ik vind het iets dominee-achtigs hebben en daar kan ik al niet tegen. Ik mis de gelijkwaardige interactiviteit, die je in een kroeg wel hebt. Verder meen ik het echt, ik vind Claudia een saaie Libelle-theemuts. Misschien omdat ik ooit zo iemand in levende lijve van dichtbij heb meegemaakt. Ze zijn snel shocked en denken ondertussen zelf te kunnen shocken. Werkt dus niet. Overigens zal ik het niet nadoen dat presenteren, dat is dan een pluspuntje voor C.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
zie nu je foto pas!
maar mocht ik me tot een biecht geroepen voelen, dan weet ik je te vinden!
heb je wel al eens geluisterd naar de tekst van nieuwbouwwijk, is echt geweldig! misschien moet je het eens proberen, dan hoor het alleen ipv zien?
quote:Op maandag 14 maart 2005 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het gewoon niet zo op cabaret en one(wo)manshows. Ik vind het iets dominee-achtigs hebben en daar kan ik al niet tegen. Ik mis de gelijkwaardige interactiviteit, die je in een kroeg wel hebt. Verder meen ik het echt, ik vind Claudia een saaie Libelle-theemuts. Misschien omdat ik ooit zo iemand in levende lijve van dichtbij heb meegemaakt. Ze zijn snel shocked en denken ondertussen zelf te kunnen shocken. Werkt dus niet. Overigens zal ik het niet nadoen dat presenteren, dat is dan een pluspuntje voor C.![]()
Undercoverpastoor is wel toepasselijk.quote:Op maandag 14 maart 2005 22:04 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik ben een undercover pastoor, maar bekeren zal ik je niet.![]()
![]()
*proest* Je hebt er niet veel van begrepen, wel?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 22:44 schreef NvM het volgende:
Foute, mediageile actie van haar in Putten. Need I say more?![]()
Ja ik wel. Ik begrijp wel dat het niet toegestaan is om een optreden te filmen, dat de breij een paar keer de vrouw vriendelijk heeft verzocht te stoppen met filmen maar dat de vrouw totaal niet reageerde en stoicijns bleef zitten/filmen, dat de rest van het publiek naar de vrouw begon te roepen dat ze de camera uit moest doen. Wat begrijp jij daar niet aan?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:21 schreef NvM het volgende:
*proest* Jij wel zeker? :S
De Breijnaald heeft totaal onprofessioneel hier op gereageerd. Ze had dit aan de theaterleiding moeten overlaten en na een eventuele ingelaste pauze haar show voor haar fans moeten voortzetten. Wat ze nu heeft gedaan is het gedrag van een klein kind.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:25 schreef Redux het volgende:
[..]
Ja ik wel. Ik begrijp wel dat het niet toegestaan is om een optreden te filmen, dat de breij een paar keer de vrouw vriendelijk heeft verzocht te stoppen met filmen maar dat de vrouw totaal niet reageerde en stoicijns bleef zitten/filmen, dat de rest van het publiek naar de vrouw begon te roepen dat ze de camera uit moest doen. Wat begrijp jij daar niet aan?
http://www.nu.nl/news/496(...)eerd_publiek_cd.htmlquote:Claudia de Breij geeft gedupeerd publiek cd
Uitgegeven: 14 maart 2005 08:31
Laatst gewijzigd: 14 maart 2005 08:35
PUTTEN - Cabaretière Claudia de Breij doet de bezoekers in Putten die zaterdagavond het einde van haar programma Zuigt niet hebben kunnen zien, haar nieuwe cd cadeau. Dat heeft De Breij maandag op haar site gemeld.
"Ik wil graag iedereen die in Putten was ontzettend bedanken voor de begripvolle reacties. Dat vind ik erg groots van u; per slot van rekening heeft u doordat één persoon uit het publiek de boel verpest 40 minuten minder Claudia gekregen. Dat vind ik heel jammer en ik heb het volgende bedacht: iedereen die zijn originele entreekaartje van de voorstelling in Putten op die gedenkwaardige 12 maart en adresgegevens opstuurt, ontvangt een exemplaar van onze CD 'Niet Alleen'."
"45 minuten luisterpret, winkelwaarde 22 euro. Ik hoop dat dat de pijn verzacht en ik hoop u allemaal (op ééntje na dan) nog eens live in het theater te ontmoeten. En voor iedereen die niet kan slapen van nieuwsgierigheid naar het einde van de show: Het loopt goed af!"
De cabaretière brak haar voorstelling in het Veluwse dorp na de pauze af omdat een vrouw in het publiek met een camera opnames maakte. De ruim driehonderd bezoekers kunnen hun toegangskaartje naar het impresariaat van De Breij sturen en krijgen dan haar cd Niet Alleen retour.
Vlak na de pauze vroeg De Breij aan een vrouw in het publiek of ze haar camera wilde afgeven, omdat ze niet wilde dat er opnames werden gemaakt. Toen de vrouw dat niet deed, brak ze de voorstelling af. Haar show Claudia Zuigt veroorzaakte op voorhand al commotie in Putten, aangezien de poster waarop de voorstelling werd aangekondigd, daar werd gekuist. Hierop stond een naakte Claudia de Breij als een naar de appel reikende Eva.
Right. Diezelfde theaterleiding die op de eerste plaats de vrouw inclusief enorme camera binnen heeft gelaten, tijdens het optreden de breij niet bijviel en op de vrouw bij het weggaan gewoon heeft laten gaan? Die theaterleiding is totaal te kort geschoten.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
De Breijnaald heeft totaal onprofessioneel hier op gereageerd. Ze had dit aan de theaterleiding moeten overlaten en na een eventuele ingelaste pauze haar show voor haar fans moeten voortzetten. wat ze nu heeft gedaan is het gedrag van een klein kind.![]()
Ik denk dat die eigenwijze breinaald niet eens de theaterleiding de kans heeft gegeven. Bovendien heeft ze de ruzie nu over de rug van d'r fans uitgevochten. Zeer onprofessioneel.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:31 schreef Redux het volgende:
[..]
Right. Diezelfde theaterleiding die op de eerste plaats de vrouw inclusief enorme camera binnen heeft gelaten, tijdens het optreden de breij niet bijviel en op de vrouw bij het weggaan gewoon heeft laten gaan? Die theaterleiding is totaal te kort geschoten.
Daar is niks onprofessioneels aan hoor. De theaterleiding was nergens te vinden, dus de breij moest dit zelf oplossen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik denk dat die eigenwijze breinaald niet eens de theaterleiding de kans heeft gegeven. Bovendien heeft ze de ruzie nu over de rug van d'r fans uitgevochten. Zeer onprofessioneel.![]()
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:37 schreef Redux het volgende:
[..]
Daar is niks onprofessioneels aan hoor. De theaterleiding was nergens te vinden, dus de breij moest dit zelf oplossen.
Breek mij de bek niet open over voetbalwedstrijden. Daar neemt althans wél de leiding de beslissingen.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:37 schreef Redux het volgende:
Jij vindt het ook onprofessioneel als hele voetbalwedstrijden wegens spreekkoren stil worden gelegd?
quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Aaah, wat zielig. Maar goed, haar show zuigt dus echt goed.
![]()
Ja, zielig. Ze had tijdens de pauze de leiding kunnen aanspreken, maar neen, mevrouw vond dat ze het zelf goed kon oplossen, want het is zo'n sterk powerrrrrgirlmeissie.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:41 schreef Redux het volgende:
[..]![]()
Zielig, jij begint over de theaterleiding (die nergens te vinden was tijdens dit incident)
Dus wacht even, begrijp ik je goed dat je vindt dat mevrouw de breij in haar shows en op tv en op de radio zo'n grote bek heeft en zo populistisch doet dat ze hier ook maar tegen moet kunnen? Jij snapt de grens niet van inbreuk maken op artistieke inhoud (wat vermeld staat op het kaartje)?quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, zielig. Ze had tijdens de pauze de leiding kunnen aanspreken, maar neen, mevrouw vond dat ze het zelf goed kon oplossen, want het is zo'n sterk powerrrrrgirlmeissie.![]()
Ze is van het type slecht tegen kritiek kunnen, dan vervalt ze tot kinderlijk gedrag. Of op z'n foks gezegd, ze is een huillie.![]()
Er mag inderdaad geen inbreuk worden gemaakt, daar zijn we het over eens. Jouw bewering dat de leiding nergens te vinden was, kan ik niet controleren. Dan nog, als haar show zo zuigt, dan had ze die vrouw beter en publique kunnen affakkelen, maar zo groot is haar paardenbekje ook weer niet. Het blijkt maar een huppelkutje te zijn, die nooit eens ad rem kan zijn. Fijne dag verder.quote:Op woensdag 16 maart 2005 09:54 schreef Redux het volgende:
[..]
Dus wacht even, begrijp ik je goed dat je vindt dat mevrouw de breij in haar shows en op tv en op de radio zo'n grote bek heeft en zo populistisch doet dat ze hier ook maar tegen moet kunnen? Jij snapt de grens niet van inbreuk maken op artistieke inhoud (wat vermeld staat op het kaartje)?
Zoals gezegd, de theaterleiding was bij dit incident nergens te vinden, dus rest de breij 2 keuzes, of de hele show laten tapen, of zelf ingrijpen.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Er mag inderdaad geen inbreuk worden gemaakt, daar zijn we het over eens. Jouw bewering dat de leiding nergens te vinden was, kan ik niet controleren. Dan nog, als haar show zo zuigt, dan had ze die vrouw beter en publique kunnen affakkelen, maar zo groot is haar paardenbekje ook weer niet. Het blijkt maar een huppelkutje te zijn, die nooit eens ad rem kan zijn. Fijne dag verder.![]()
Zeg, betwetertje, ik zie die huppeltrut regelmatig op tv langskukelen en hoor haar geblaat vaak per toeval op de radio. Sorry dat ik niet naar al haar interviews luister, maar jij neemt dus Breinaald zelf als bron? Clown!quote:Op woensdag 16 maart 2005 10:19 schreef Redux het volgende:
[..]Dus jij vindt het wel o.k. dat de breij die vrouw voor het publiek af gaat bekken, maar niet o.k. dat de breij de show afbreekt? Dat is ook wel heel vreemd zeg. Volgens mij kun je de breij gewoon niet uitstaan, en dat is heel erg o.k. hoor, dat is geheel persoonlijk, maar dat je dat vindt betekent nog niet dat ze onjuist heeft gehandeld.
De theaterleiding was nergens te vinden, kon je horen op het interview met haar op radio en op tv. Nu je al aangeeft dat je niet helemaal weet hoe dit incident heeft plaatsgevonden vind ik je reactie niet eens zo heel vreemd, je bent totaal niet op de hoogte van de details, maar laat je gewoon negatief over haar uit omdat je haar een huppelkutje vindt. Je hebt haar show niet eens gezien, en toch probeer je er een mening over te geven. Clown.
quote:Op woensdag 16 maart 2005 20:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, betwetertje, ik zie die huppeltrut regelmatig op tv langskukelen en hoor haar geblaat vaak per toeval op de radio. Sorry dat ik niet naar al haar interviews luister, maar jij neemt dus Breinaald zelf als bron? Clown!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |