Ze kwam er pas vlak na de pauze achter? Tijdens de pauze wist ze nog niet dat de vrouw aan het filmen was, dus kon ze de theaterleiding dat verzoek ook niet doen.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
We zijn het nu vrijwel helemaal eens. Echter, tijdens de pauze had de Breinaald aan de leiding moeten verzoeken om dat filmen te laten stoppen. En anders via een advocaat een proces aan de broek van het theater spannen. Probleem is dat op deze wijze anders altijd een anti-fan een show kan verkloten. De Breinaald heeft laten zien dat haar optreden averechts werkt. Zoiets moet je niet zelf willen oplossen, zo simpel is het.
Beschrijf die beelden eens?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Daar zijn zelfs beelden van, dus ja, objectief.
eenvoudig, je soufleur een opdracht geven.quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:50 schreef Redux het volgende:
[..]
Ze kwam er pas vlak na de pauze achter? Tijdens de pauze wist ze nog niet dat de vrouw aan het filmen was, dus kon ze de theaterleiding dat verzoek ook niet doen.
Dus als ze tijdens de pauze nog niet op de hoogte was van het feit dat de vrouw aan het filmen was en ze die pauze dus niet kon gebruiken om de theaterleiding daarvan op de hoogte kon stellen en die theaterleiding in gelegenheid kon stellen om in te grijpen, en ze dus NA de pauze TIJDENS de show erachter komt dat een vrouw zit te filmen, wat voor opties blijven er dan voor een caberetier in het midden van een show over? Heb jij daar een antwoord op?
Heb ik reeds gedaan, niet in herhaling vallen. Een sjacho en gefrustreerde Spijkerman die een koekje van eigen deeg krijgt. Probleem van die Vara-lieden is dat ze zich onder anti-rechts fans begeven en dan gaan zeveren over de slechte regering. Krijgen ze altijd bijval en hoeven ze verder geen leuke dijenkletser meer te bedenken. Goedkoop bashen is dat vanuit een semi-intellectuele overtuiging.quote:
Ja nee, wat gebeurde er op die beelden? Reageerde spijkerman raar? In welke situatie was dat? Want eerlijk gezegd, ik heb ook wel beelden gezien van spijkerman, en afgezien van het feit dat ik niet echt kapot ben van hem vind ik van wat ik zie hem niet raar reageren. Dus daarmee kan ik voor mezelf een conclusie trekken dat jij op de 1 of andere manier bevooroordeeld bent richting de vara. Ik vraag me af wat daar de reden van is, heeft dat een politieke reden ten grondslag? Waarom ben jij zo anti-vara of anti-vara-caberetiers?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heb ik reeds gedaan, niet in herhaling vallen. Een sjacho en gefrustreerde Spijkerman die een koekje van eigen deeg krijgt. Probleem van die Vara-lieden is dat ze zich onder anti-rechts fans begeven en dan gaan zeveren over de slechte regering. Krijgen ze altijd bijval en hoeven ze verder geen leuke dijenkletser meer te bedenken. Goedkoop bashen is dat vanuit een semi-intellectuele overtuiging.
Was die aanwezig dan?quote:Op donderdag 17 maart 2005 09:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
eenvoudig, je soufleur een opdracht geven.
Wist je dat niet dan? En jij komt met feiten?quote:
Dus jij hebt bewijzen dat die soufleur aanwezig was. Of is het een aanname van je, want in dat geval staat je betoog op niks.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wist je dat niet dan? En jij komt met feiten?![]()
Ik ga overigens niet verder over Spijkerman ouwehoeren, dat is die helemaal niet waard.
Kijk jij maar lekker naar hem.![]()
Nee, het is werkelijkwaar heel simpel. Feit dat de vrouw gewoon door kon filmen en gewoon de zaal/ het theater uit kon lopen geeft aan dat de theaterleiding ver te zoeken was. Denk dat je niet anders dan het met me eens kunt zijn hierover, niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ook kun jij niet bewijzen dat de leiding niet wilde ingrijpen. Als je bron alleen maar de paardekop Breinaald zelf is, dan staat je betoog op niks.
De feiten, Redux, de feiten! Ik heb nog steeds het idee dat Claudia haar propagandamachine beter op orde heeft dan de Puttense theaterleiding. Niet vreemd als je bedenkt dat ze van de Vara komt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 08:36 schreef Redux het volgende:
[..]
Nee, het is werkelijkwaar heel simpel. Feit dat de vrouw gewoon door kon filmen en gewoon de zaal/ het theater uit kon lopen geeft aan dat de theaterleiding ver te zoeken was. Denk dat je niet anders dan het met me eens kunt zijn hierover, niet?
Je bedoelt dat je het vermoeden hebt dat dit doorgestoken kaart is? Dat de filmende vrouw onderdeel is van een stunt van de breij? In dat geval begin ik respect te krijgen voor de breij.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De feiten, Redux, de feiten! Ik heb nog steeds het idee dat Claudia haar propagandamachine beter op orde heeft dan de Puttense theaterleiding. Niet vreemd als je bedenkt dat ze van de Vara komt.
Feit is dat de vrouw niet ophield met filmen en dat de vrouw ongehinderd de zaal en het theater uit kan lopen. Uit die feiten kun je gerust de conclusie trekken dat de theaterleiding in geen velden te bekennen was.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De feiten, Redux, de feiten! Ik heb nog steeds het idee dat Claudia haar propagandamachine beter op orde heeft dan de Puttense theaterleiding. Niet vreemd als je bedenkt dat ze van de Vara komt.
Ze liep de tent uit? Nou, dan had die geit dus weer door kunnen gaan met d'r show...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:18 schreef Redux het volgende:
[..]
Feit is dat de vrouw niet ophield met filmen en dat de vrouw ongehinderd de zaal en het theater uit kan lopen. Uit die feiten kun je gerust de conclusie trekken dat de theaterleiding in geen velden te bekennen was.
Dat was de vraag niet. Je kan uit die feiten de conclusie trekken dat de theaterleiding niet heeft ingegrepen, en de breij niks anders restte dan zelf in te grijpen door de show af te breken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:36 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ze liep de tent uit? Nou, dan had die geit dus weer door kunnen gaan met d'r show...
Je valt in herhaling. Er is niets bewezen, we hebben alleen een vaag krantenartikeltje en de mening van de Breinaald. Die laatste valt automatisch af in een objectief onderzoek. Verder is dit een totaal opgeblazen zaak, het gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet. Je kan uit die feiten de conclusie trekken dat de theaterleiding niet heeft ingegrepen, en de breij niks anders restte dan zelf in te grijpen door de show af te breken.
Goed idee, maar dan wel op onafhankelijke weblogs, niet die van de Breinaald zelf.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:52 schreef Redux het volgende:
We zouden eventueel ook nog diverse reacties van bezoekers van die avond op de de breij website mee kunnen nemen.
Ben je in het echie ook zo wantrouwend? Wat is het dat je de breij en spijkerman helemaal niks vindt? Wat hebben ze je aangedaan?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan wel op onafhankelijke weblogs, niet die van de Breinaald zelf.![]()
Spijkerman is sowieso hypocriet, daar heb ik het niet meer over, met de Breinaald zou ik best een leuk gesprek kunnen voeren, maar qua show vind ik haar niks. Met een huisschilder kun je meestal ook niet over kernfysica praten...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:57 schreef Redux het volgende:
[..]
Ben je in het echie ook zo wantrouwend? Wat is het dat je de breij en spijkerman helemaal niks vindt? Wat hebben ze je aangedaan?
Redux, respect...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:06 schreef Redux het volgende:
Doei!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 14:17 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Redux, respect......dat jij het zolang volhoudt om te discussieren met die "Aaahikwordgek".
Ík word echt GEK van die gast!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |