quote:Op zondag 26 december 2004 13:34 schreef Klonk het volgende:
Claudia is een leuk mens, met een glimlach van oor tot oor die volgens mij nog niet met plastische chirurgie te verwijderen is.
En de afgelopen week ben ik er eigenlijk alleen maar leuker gaan vinden, vaak te zien zonder make up en ze bleef leuk om te zien.
ik ben ook geen die hard fan want als ik moet kiezen wie ik op tv wil zien...quote:Op zondag 26 december 2004 14:00 schreef VeX- het volgende:
Ik ben gematigd fan.
vanmiddag weer op de radio is leukquote:Op maandag 24 januari 2005 09:16 schreef Redux het volgende:
Zaterdag was ze in hoogeveen met haar nieuwe programma Claudia Zuigt. Erg leuk!
I know.. I was there yesterday!quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef haagse_elfje het volgende:
gekkenhuis ze komt naar voorburg daar kan ik wel heen
ben je nog geweest?! [ik wel namelijk, zou te toevallig zijn]quote:Op zondag 26 december 2004 13:48 schreef haagse_elfje het volgende:
gekkenhuis ze komt naar voorburg daar kan ik wel heen
jep.. I agree... Heb ik 'r ook nog gezegd na de voorstelling.... Ze was blij met Martijnquote:Op vrijdag 11 februari 2005 23:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
alleen 't Voorburgse publiek was walgelijk afstandelijk, vond ik sneu voor Claudia
quote:Op maandag 14 maart 2005 21:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Inderdaad, wat is die Cleudieu toch sneu. Die paardebek zet je toch niet op video?
precies!quote:maerycke zegt: Rot toch op!
wat doe je dan in dit topic als er al een klb topic is....quote:Op maandag 14 maart 2005 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nou, ik vind 1 topic over die muts wel genoeg hoor. Ze is a-origineel, kletst alleen maar anderen na, een Libelle-trut met kapsones, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |