Nou, is het eindelijk opgelost.quote:
De vrouw kwam uit deventer, wist jij dat?quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nou, is het eindelijk opgelost.![]()
Nee, nu wel.quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:04 schreef Redux het volgende:
[..]
De vrouw kwam uit deventer, wist jij dat?
Ja, ze heeft het fantastisch gedaan. Ik vind Claudia gewoon helemaal te hihi toppie!quote:Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef Redux het volgende:
Precies. Niet dat dat afdoet aan de situatie, de vrouw (en theaterleiding) was simpelweg verkeerd bezig, claudia heeft het uitstekend opgelost.
http://www.destentor.nl/r(...)ml?ArchiefID=2626202quote:Bedrijfsleider Rudi Kinzer weerlegt kritiek impresario Claudia de Breij
‘Cultureel centrum Stroud is geen Carré’
door ROEL KLEINE
21 MAART 2005 - PUTTEN - Hij is schoonmaker, chefkok, barkeeper, bedrijfsleider, gastheer en als het zo uitkomt gids door het labyrint dat cultureel centrum Stroud heet. Voor een buitenstaander lijkt het onbestaanbaar dat zoveel functies in één persoon verenigd kunnen zijn. Maar Rudy Kinzer heeft het allemaal in zich en als het moet ook nog eens 24 uur per dag.
‘Ja, hoor eens’, legt de Puttense versie van ‘manusje van alles’ uit, ‘je geeft je helemaal hiervoor of je doet het niet’. Voor Kinzer, wiens tongval zijn Duitse afkomst verraadt, is er geen tussenweg. Met hart en ziel stort hij zich al 19 jaar dag in dag uit op zijn werk in een accommodatie die al net zo multifunctioneel is als de beheerder zelf.
Maar ruim een week geleden voelde hij zich op z’n ziel getrapt toen Frans Ruhl, de impresario van cabaretière Claudia de Breij, zich laatdunkend uitliet over de faciliteiten in de theaterzaal van Stroud. ‘Nogal provisorisch’, aldus de Amsterdammer, ‘het zaallicht kan slechts vanaf het podium worden bediend en niet eens door de techniek.’ Ruhl ging zelfs zover door zijn collega’s op te roepen het Puttense culturele centrum voortaan maar links te laten liggen.
Carré
‘Ach ja’, bromt Kinzer, ‘als je een hond wil slaan vind je altijd wel ergens een stok’. ‘Wij zijn ook geen Carré in Amsterdam of de Flint in Amersfoort. Dit is een multifunctionele accommodatie en we kunnen niet alles voor mekaar hebben. Vergeet niet dat wij hier de boel draaiende houden zonder een cent subsidie’.
De sneer van Ruhl richting Stroud kwam voort uit de rel die ontstond nadat De Breij er halverwege haar voorstelling de brui aangaf. Omdat een tot nu toe onbekend gebleven bezoekster stiekem filmopnamen maakte van haar optreden. De cabaretière raakte, ondanks herhaalde verzoeken aan de filmster om te stoppen, van slag en verliet spoorslags Stroud en Putten.
Incident
In Stroud wordt het relletje gezien als een op zich zelf staand incident. ‘Bovendien hebben wij nog nooit van artiesten gehoord dat het hier behelpen is’, stelt Kinzer.
Al kan hij niet ontkennen dat impresario Ruhl gelijk had met zijn kritiek op de bediening van het licht. ‘Klopt, dat is ook zo’, zegt Kinzer, het zaallicht kunnen wij nog niet op afstand bedienen, maar dat heeft nog nooit problemen gegeven’.
Hij krijgt bijval van programmeur Rosemarie Landman die de kritiek op de facilitaire voorzieningen spijkers op laag water zoeken noemt. ‘Daar komt nog bij dat de technici van de desbetreffende artiest vantevoren alle gegevens krijgen over de mogelijkheden in Stroud. Ze kunnen het zelfs nog nakijken op onze website. Maar ik heb de indruk dat Ruhl ineens allerlei dingen gaat beweren om zijn eigen straatje schoon te praten’.
Zowel Landman als Kinzer zijn ook zeer te spreken over de technicus die Stroud zelf in huis heeft. ‘Die is beregoed’, roept het tweetal in koor.
Landman is zo’n twaalf jaar geleden begonnen met het programmeren bij Stroud. Dat deed zij al langer in het theater van Heerde, dat Landman nog steeds in haar ‘portefeuille’ heeft.
Voorstellingen
In Putten organiseert Landman elk seizoen zo’n tien voorstellingen. Onder degenen die hun opwachting maken in Stroud zijn grote namen zoals Hans Liberg, Wibi Soeradji, Laurens van Rooijen, Yvo de Wijs en Seth Gaaikema.
Landman stelt het programma zorgvuldig samen. ‘Ik hou heel duidelijk rekening met de bevolking van Putten. Voor iedereen wat wils, maar cabaretprogramma’s waarin veel wordt gevloekt wil ik niet. En op optredens met naakte mensen zit hier ook niemand te wachten’.
Over het optreden van Claudia de Breij blijft Landman positief.
‘Ik heb haar niet horen vloeken al heeft ze wel lekkere, pittige teksten. Tien jaar geleden had dat in Putten nog niet gekund. Nu is dat anders. Putten is echt niet achterlijk hoor, maar van vloeken zijn ze hier niet gediend’.
Landman betreurt het echter dat zij op de korrel werd genomen door de cabaretière. ‘Ik heb nooit een onvertogen woord over haar gezegd. Zij werd op een gegeven moment echter persoonlijk en dat vind ik niet professioneel’.
quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
De Breij populairste homo-BN'er
geactualiseerd: 19 april 2005 · 13:27 uur
UTRECHT - De Utrechtse cabaretière Claudia de Breij is de meest populaire homoseksuele Bekende Nederlandse van dit moment. Van de mannen is Paul de Leeuw het populairst. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.
Hij deed het onderzoek in opdracht van het gay life & style evenement Rainbow Experience in de RAI in Amsterdam.
© RTV Utrecht | 19 april 2005 · 10:42 uur
is ze pot joh??!?! en ik vond haar net zo lekker!!quote:Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:
De Breij populairste homo-BN'er
geactualiseerd: 19 april 2005 · 13:27 uur
UTRECHT - De Utrechtse cabaretière Claudia de Breij is de meest populaire homoseksuele Bekende Nederlandse van dit moment. Van de mannen is Paul de Leeuw het populairst. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.
Hij deed het onderzoek in opdracht van het gay life & style evenement Rainbow Experience in de RAI in Amsterdam.
© RTV Utrecht | 19 april 2005 · 10:42 uur
ja ik weet lekker met wieeequote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef markiemark het volgende:
[..]
is ze pot joh??!?! en ik vond haar net zo lekker!!
nuance: Bi (dus je hebt nog kans... maar dan moet ze eerst weer vrijgezel zijn.. (fat chance))quote:Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef markiemark het volgende:
[..]
is ze pot joh??!?! en ik vond haar net zo lekker!!
vertel...quote:
vertel!quote:
ik weet eigenlijk niet of ik dat mag zeggen, ik ga het eerst ff vragenquote:Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
nuance: Bi (dus je hebt nog kans... maar dan moet ze eerst weer vrijgezel zijn.. (fat chance))
...
[..]
vertel...
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2004 10:50 schreef What het volgende:
Ze ziet er leuk uit, maar verder is het een babbelende boodschappentas.
Ga eens naar het Eric Corton Fantopicquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:35 schreef dwerg het volgende:
Ze is op vakantie!![]()
Tot 5 september!![]()
En Eric Corton is haar vervanger!
was het leuk? ben je een bekende van Claudia of Conny?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:48 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ben zaterdag bij de trouwerij geweest van Claudia hier een topique
Claudia de Breij is getrouwd !
Ja ik ken Conny en inmiddels ook Claudiaquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:10 schreef PM-girl het volgende:
[..]
was het leuk? ben je een bekende van Claudia of Conny?
enne, weet je dan toevallig ook iets over een tv show die claudia gaat doen???
wie weet doe ik dat nog wel, maar als je ze echt kent zou ik wel gepast omgaan met wat je weetquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja ik ken Conny en inmiddels ook Claudia![]()
als je meer wilt weten voeg me maar toe op msn : greatski19@hotmail.com
tuurlijkquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 20:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
wie weet doe ik dat nog wel, maar als je ze echt kent zou ik wel gepast omgaan met wat je weet![]()
![]()
Ik heb ook kaartjes voor de nieuwe show "Hallo lieve mensen!" ...maarre... volgende week zaterdag alquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb kaartjes voor de nieuwe show, in mei pas.....![]()
![]()
gaat niet door, zie TT 203quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:44 schreef PM-girl het volgende:
Vanavond op nederland 3, bij de vara: Claudia zuigt!
Staat op haar site.quote:Uitzending van Claudia uitgesteld.
In verband met het overlijden van André van der Louw (oud NOS voorzitter,oud minister, oud burgemeester van Rotterdam en oud redacteur van Hitweek) heeft de directie van de VARA in goed overleg met Claudia de Breij besloten op zaterdagavond een programmawijziging aan te brengen. Op het tijdstip van Claudia Zuigt zal nu op Nederland 3 een documentaire over André van der Louw worden uitgezonden. De theaterregistratie van Claudia's succes programma wordt verschoven naar de week tussen Kerst en Nieuwjaar. Claudia heeft in alle respect haar plaats afgestaan. Uit handen van André van der Louw ontving zij ooit haar allereerste prijs gewonnen bij Kunstbende.
dankje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:16 schreef la.femme.nikita het volgende:
[..]
Staat op haar site.
@ PM-girl:
Deze televisieregistratie (week tussen kerst en oud&nieuw dus) zal samen met een deel van de 'Wilde Frisheid' en een hoop extra's op dvd uitkomen.
quote:Op zondag 25 december 2005 11:07 schreef PM-girl het volgende:
Morgen op TV: Claudia Zuigt!!
(en de dag erna op DVD uit)!
Volgens mij ben je 1 van de weinige die het een grappige show vondquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond hem weer grappiger dan ik me uit het theater kon herinneren, vandaag komt de DVD uit, is al besteld!!
Zeg ga jij eens muziek luisterenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:10 schreef ABBAfan het volgende:
Claudia Zuigt!!
Ze zegt het zelf al.
Een kutmokkel is ze.![]()
duurt volgens mij iets van 2 uurquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:18 schreef Radeon_NL het volgende:
wie weet toevallig hoelang de show "hallo lieve mensen duurt" de show begint om 2015 hoe laat is deze dan afgelopen?
Bedankt dan kan ik dat nog net reden voor me werkquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
duurt volgens mij iets van 2 uur
dus tot 22.15 ongeveer, met pauze erbij volgens mij
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef pipotje het volgende:
Wat een ontzettend verwend, over het paard getild, angstig, onzeker schreeuwerige maar vooral TALENTLOZE trut. (die in haar bedje denkt 'ík wil cabaretiere worden'). Moet je es opletten hoeveel keer per minuut die het over 'IK' heeft. Waarschijnlijk heeft een of andere slappe piemel van de VARA haar omhooggen.... ( sorry dat ik het zeg) want meer dan dom en voortdurend gelach ( en vaak zo hard dat ze mogelijke kritiek overstemt) lijkt er niet uit te komen. Misschien is een goede opleiding een idee. (bv iets met geschiedenis) Of natuurlijk zo snel mogelijk verdwijnen in een huwelijk met dezelfde of een andere slappe piemel die op haar valt. (hoe domheid een vrouw ook nog lelijk kan maken, tjonge wat een zielepoot.) Ik lees hier dat ze pot is. dan is het geen slappe piemel geweest. Maar dan kan het bijna niets anders dan misschien positieve discriminatie geweest zijn. ( och, een arme pot die geven we een kans, bij de VARA zijn ze vaak niet goed snik, alhoewel ze ook heel mooie programma''s hebben met heel talentvolle mensen)
Zo eens! Aanstellerig, schreeuwerig en vooral vréééselijk irritant.quote:Op donderdag 2 maart 2006 14:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Ik vind Claudia echt een verschrikking.
En dan vraag ik me af waarom deze nog niet in myAT staat.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:57 schreef greatgonzo het volgende:
hé gelukkig... nog 22 posts te gaan, en dit topic verdwijnt uit myAT...
quote:Op woensdag 26 april 2006 12:12 schreef Babbelzz het volgende:
lekker jammer weer 2 uurtjes claudioa dr op
En dat geschreeuw! Ook dat gezeur over haar harde tepels en dat "ik word er bijna nat van"quote:Op woensdag 26 april 2006 13:18 schreef DoNirvana het volgende:
afentoe is ze wel heel flauw bezig met der hilde de pilde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |