quote:Op zondag 25 december 2005 11:07 schreef PM-girl het volgende:
Morgen op TV: Claudia Zuigt!!
(en de dag erna op DVD uit)!
Volgens mij ben je 1 van de weinige die het een grappige show vondquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:19 schreef PM-girl het volgende:
Ik vond hem weer grappiger dan ik me uit het theater kon herinneren, vandaag komt de DVD uit, is al besteld!!
Zeg ga jij eens muziek luisterenquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:10 schreef ABBAfan het volgende:
Claudia Zuigt!!
Ze zegt het zelf al.
Een kutmokkel is ze.![]()
duurt volgens mij iets van 2 uurquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:18 schreef Radeon_NL het volgende:
wie weet toevallig hoelang de show "hallo lieve mensen duurt" de show begint om 2015 hoe laat is deze dan afgelopen?
Bedankt dan kan ik dat nog net reden voor me werkquote:Op donderdag 2 maart 2006 15:46 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
duurt volgens mij iets van 2 uur
dus tot 22.15 ongeveer, met pauze erbij volgens mij
quote:Op maandag 27 maart 2006 20:13 schreef pipotje het volgende:
Wat een ontzettend verwend, over het paard getild, angstig, onzeker schreeuwerige maar vooral TALENTLOZE trut. (die in haar bedje denkt 'ík wil cabaretiere worden'). Moet je es opletten hoeveel keer per minuut die het over 'IK' heeft. Waarschijnlijk heeft een of andere slappe piemel van de VARA haar omhooggen.... ( sorry dat ik het zeg) want meer dan dom en voortdurend gelach ( en vaak zo hard dat ze mogelijke kritiek overstemt) lijkt er niet uit te komen. Misschien is een goede opleiding een idee. (bv iets met geschiedenis) Of natuurlijk zo snel mogelijk verdwijnen in een huwelijk met dezelfde of een andere slappe piemel die op haar valt. (hoe domheid een vrouw ook nog lelijk kan maken, tjonge wat een zielepoot.) Ik lees hier dat ze pot is. dan is het geen slappe piemel geweest. Maar dan kan het bijna niets anders dan misschien positieve discriminatie geweest zijn. ( och, een arme pot die geven we een kans, bij de VARA zijn ze vaak niet goed snik, alhoewel ze ook heel mooie programma''s hebben met heel talentvolle mensen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |