abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25851260
ik ben geen fan!

ik kom uit putten!

pi_25851678
Zat je erbij?
pi_25851693
door mij was de hele show afgelast!

ik wilde gewoon alles op tape hebben!
Ze mogen blij zijn!
Nu hebben ze allemaal een cd gekregen!
pi_25851754
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 18:45:51 #205
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25861679
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:38 schreef Redux het volgende:
Nou, is het eindelijk opgelost.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_25862173
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 18:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Nou, is het eindelijk opgelost.
De vrouw kwam uit deventer, wist jij dat?
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 19:08:46 #207
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25862288
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:04 schreef Redux het volgende:

[..]

De vrouw kwam uit deventer, wist jij dat?
Nee, nu wel.
pi_25862456
Precies. Niet dat dat afdoet aan de situatie, de vrouw (en theaterleiding) was simpelweg verkeerd bezig, claudia heeft het uitstekend opgelost.
  † In Memoriam † woensdag 30 maart 2005 @ 19:18:09 #209
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25862519
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 19:15 schreef Redux het volgende:
Precies. Niet dat dat afdoet aan de situatie, de vrouw (en theaterleiding) was simpelweg verkeerd bezig, claudia heeft het uitstekend opgelost.
Ja, ze heeft het fantastisch gedaan. Ik vind Claudia gewoon helemaal te hihi toppie!
pi_25862698
quote:
Bedrijfsleider Rudi Kinzer weerlegt kritiek impresario Claudia de Breij
‘Cultureel centrum Stroud is geen Carré’

door ROEL KLEINE

21 MAART 2005 - PUTTEN - Hij is schoonmaker, chefkok, barkeeper, bedrijfsleider, gastheer en als het zo uitkomt gids door het labyrint dat cultureel centrum Stroud heet. Voor een buitenstaander lijkt het onbestaanbaar dat zoveel functies in één persoon verenigd kunnen zijn. Maar Rudy Kinzer heeft het allemaal in zich en als het moet ook nog eens 24 uur per dag.

‘Ja, hoor eens’, legt de Puttense versie van ‘manusje van alles’ uit, ‘je geeft je helemaal hiervoor of je doet het niet’. Voor Kinzer, wiens tongval zijn Duitse afkomst verraadt, is er geen tussenweg. Met hart en ziel stort hij zich al 19 jaar dag in dag uit op zijn werk in een accommodatie die al net zo multifunctioneel is als de beheerder zelf.

Maar ruim een week geleden voelde hij zich op z’n ziel getrapt toen Frans Ruhl, de impresario van cabaretière Claudia de Breij, zich laatdunkend uitliet over de faciliteiten in de theaterzaal van Stroud. ‘Nogal provisorisch’, aldus de Amsterdammer, ‘het zaallicht kan slechts vanaf het podium worden bediend en niet eens door de techniek.’ Ruhl ging zelfs zover door zijn collega’s op te roepen het Puttense culturele centrum voortaan maar links te laten liggen.

Carré

‘Ach ja’, bromt Kinzer, ‘als je een hond wil slaan vind je altijd wel ergens een stok’. ‘Wij zijn ook geen Carré in Amsterdam of de Flint in Amersfoort. Dit is een multifunctionele accommodatie en we kunnen niet alles voor mekaar hebben. Vergeet niet dat wij hier de boel draaiende houden zonder een cent subsidie’.

De sneer van Ruhl richting Stroud kwam voort uit de rel die ontstond nadat De Breij er halverwege haar voorstelling de brui aangaf. Omdat een tot nu toe onbekend gebleven bezoekster stiekem filmopnamen maakte van haar optreden. De cabaretière raakte, ondanks herhaalde verzoeken aan de filmster om te stoppen, van slag en verliet spoorslags Stroud en Putten.

Incident

In Stroud wordt het relletje gezien als een op zich zelf staand incident. ‘Bovendien hebben wij nog nooit van artiesten gehoord dat het hier behelpen is’, stelt Kinzer.

Al kan hij niet ontkennen dat impresario Ruhl gelijk had met zijn kritiek op de bediening van het licht. ‘Klopt, dat is ook zo’, zegt Kinzer, het zaallicht kunnen wij nog niet op afstand bedienen, maar dat heeft nog nooit problemen gegeven’.

Hij krijgt bijval van programmeur Rosemarie Landman die de kritiek op de facilitaire voorzieningen spijkers op laag water zoeken noemt. ‘Daar komt nog bij dat de technici van de desbetreffende artiest vantevoren alle gegevens krijgen over de mogelijkheden in Stroud. Ze kunnen het zelfs nog nakijken op onze website. Maar ik heb de indruk dat Ruhl ineens allerlei dingen gaat beweren om zijn eigen straatje schoon te praten’.

Zowel Landman als Kinzer zijn ook zeer te spreken over de technicus die Stroud zelf in huis heeft. ‘Die is beregoed’, roept het tweetal in koor.

Landman is zo’n twaalf jaar geleden begonnen met het programmeren bij Stroud. Dat deed zij al langer in het theater van Heerde, dat Landman nog steeds in haar ‘portefeuille’ heeft.

Voorstellingen

In Putten organiseert Landman elk seizoen zo’n tien voorstellingen. Onder degenen die hun opwachting maken in Stroud zijn grote namen zoals Hans Liberg, Wibi Soeradji, Laurens van Rooijen, Yvo de Wijs en Seth Gaaikema.

Landman stelt het programma zorgvuldig samen. ‘Ik hou heel duidelijk rekening met de bevolking van Putten. Voor iedereen wat wils, maar cabaretprogramma’s waarin veel wordt gevloekt wil ik niet. En op optredens met naakte mensen zit hier ook niemand te wachten’.

Over het optreden van Claudia de Breij blijft Landman positief.

‘Ik heb haar niet horen vloeken al heeft ze wel lekkere, pittige teksten. Tien jaar geleden had dat in Putten nog niet gekund. Nu is dat anders. Putten is echt niet achterlijk hoor, maar van vloeken zijn ze hier niet gediend’.

Landman betreurt het echter dat zij op de korrel werd genomen door de cabaretière. ‘Ik heb nooit een onvertogen woord over haar gezegd. Zij werd op een gegeven moment echter persoonlijk en dat vind ik niet professioneel’.
http://www.destentor.nl/r(...)ml?ArchiefID=2626202
  dinsdag 19 april 2005 @ 18:02:08 #211
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_26353476
ben tussen 12 en 2 het liefst naast de radio om mijn werk... heerlijk gesaapig
:: my weblog ::
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 19 april 2005 @ 22:25:54 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_26360283
De Breij populairste homo-BN'er

geactualiseerd: 19 april 2005 · 13:27 uur

UTRECHT - De Utrechtse cabaretière Claudia de Breij is de meest populaire homoseksuele Bekende Nederlandse van dit moment. Van de mannen is Paul de Leeuw het populairst. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.

Hij deed het onderzoek in opdracht van het gay life & style evenement Rainbow Experience in de RAI in Amsterdam.

© RTV Utrecht | 19 april 2005 · 10:42 uur
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  woensdag 20 april 2005 @ 10:03:10 #213
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_26368520
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:

UTRECHT - De Utrechtse cabaretière Claudia de Breij is de meest populaire homoseksuele Bekende Nederlandse van dit moment. Van de mannen is Paul de Leeuw het populairst. Dat blijkt uit een onderzoek van Maurice de Hond.

Hij deed het onderzoek in opdracht van het gay life & style evenement Rainbow Experience in de RAI in Amsterdam.

...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_26368636
quote:
Op dinsdag 19 april 2005 22:25 schreef paultjuhhh het volgende:

is ze pot joh??!?! en ik vond haar net zo lekker!!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 12:23:21 #215
80791 crew  Paul
pi_26371377
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef markiemark het volgende:

[..]

ja ik weet lekker met wieee
  woensdag 20 april 2005 @ 13:30:53 #216
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_26373322
quote:
Op woensdag 20 april 2005 10:10 schreef markiemark het volgende:

[..]

nuance: Bi (dus je hebt nog kans... maar dan moet ze eerst weer vrijgezel zijn.. (fat chance))

...
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:23 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

vertel...
:: my weblog ::
pi_26376066
quote:
Op woensdag 20 april 2005 12:23 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

vertel!
Amsterdam, stad van hash en coke,
Waar de vrouwen zich vrouwelijk gedragen..
En de mannen ook..
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 20 april 2005 @ 20:38:18 #218
80791 crew  Paul
pi_26384865
quote:
Op woensdag 20 april 2005 13:30 schreef la.femme.nikita het volgende:

[..]

nuance: Bi (dus je hebt nog kans... maar dan moet ze eerst weer vrijgezel zijn.. (fat chance))

...
[..]

vertel...
ik weet eigenlijk niet of ik dat mag zeggen, ik ga het eerst ff vragen
  woensdag 20 april 2005 @ 22:11:46 #219
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26387822
quote:
Op woensdag 20 april 2005 15:08 schreef markiemark het volgende:

[..]

vertel!
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_26388379
Ik luister tijdens mijn postronde 3FM in m'n oortje, en tussen 12 en 2 komt Claudia dus voorbij.... /
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')