Unofficial Clan Serverquote:De 'geschiedenis' van de FOK! AA clan.
Nadat een AA topic werd opgestart en er heel hard over dit "amerikaanse propaganda" spel werd gediscussieerd waren er twee gekken die maar vonden dat er een AA:O clan moest komen, Gieling.com en GotenSSJ (wie kent em niet). Het was allemaal heel schattig en kwam dan ook niet briljant hard van de grond af. Laten we zeggen dat de tijd nog niet rijp was. Da_Koen kwam er ook al wel snel bij, ook datmocht niet baten. Het enige wat gebeurde was dat GotenSSJ nog harder ging schreeuwen dat het allemaal zo gaaf was en dat je maar stom was als je het daar niet mee eens was. Gelukkig kwam patch 1.9 uit, wat leidde tot entree van een aantal bekende namen in de topics, MisterT ging mee discussieren! Met de "clan" gign het al snel fout en Da_Koen en GotenSSJ kregen "out of the blue" ruzie. Anyway, uiteindelijk was het eerste deeltje dicht. Het begon met een post van Darklight (de eerste ooit in een FOK! AA topic!) op 2 juli 2002, en eindigde met onze lieve Goten op woensdag 30 juli 2003. Het had bijna 13 maanden geduurd. Latere deeltjes zouden sneller voorbij blijken te gaan.
Het tweede deeltje begon met een post van Goten, tevens was dit de eerste keer dat er een compliment kwam voor de OP van de AA:O reeks en een trend was gezet. Op dat moment was er dus geen clan, er werd wel wat grappig over gedaan en vooral GotenSSJ probeerde wel heel erg hard, maar zoals vaak bij deze jongen, het mislukte. Van de mensen die toen in het deeltje posten is nu helaas niemand meer aanwezig, afgezien van MisterT die af en toe nog eens langs wipt. Op zondag 24 augustus diende iemand zich aan die we nog wel kennen. Hij noemde zich "Fronsertje" (DragonToad) en diende zich aan met de inhoudsvolle post "Hooah!". Briljant, we zullen em nooit vergeten. Niet lang daarna, kwam ook Da_Ripper naar binnen en op donderdag 18 september onze lieve Roggel met een post over een mogelijke update. Het kon geen toeval zijn, nog dezelfde avond maakte Fillipe zijn eerste stapjes in het topic. Vanaf toen zijn deze AA-coryfeen niet meer weg te denken. Saillant detail is at Fillipe toen vooral aan "die rivier map" verknocht was.
Eitjes melde zich ook en begon hele mooie screenshots te leveren van allerlei patches die uit zouden gaan komen. Ook rattaplan kwam wat vragen en Flip had zijn eerst No label error. GotenSSJ was al niet meer te vinden in het topic en een eventuele clan was alweer vergeten. Toen kwam versie 2.0 uit, welk een werkelijke opleving in het post gedrag zou opleveren. Iedereen melde dat ze em aan het downloaden waren en zelfs GotenSSJ kwam weer opdagen. Er werd al snel veel gezeken over de SF training en het was dan ook erg gezellig in het topic. Het was het einde van het tweede topic, welke eindigde met een verwaande Redboy die liep te zeiken dat Flippie niet eerlijk zijn trainingen had gehaald.
De OP van deel 3 was memorabel. Fillipe had er veel werk in gestopt en wist een mooie verhaal te produceren, begeleidt door veel screenshots en downloadlinks. Dat dit werd gewaardeerd bleek wel uit het post gedrag. Etter en mierenneuker kwamen erbij en men ging samen online spelen! Snel werd het samenspel wat officieler en Fillipe stelde voor om met zijn allen een servertje op te zoeken en daar flink te gaan fraggen (http://forum.fok.nl/topic/422609/2/50#14680550) GotenSSJ verfriste zijn geheugen even en er kwam wat naar boven drijven over een clan. Er werd wat gebrainstormt over een tag en de [FOK!] clan was geboren!
Al snel werd de woensdag aangewezen als officiele AA avond. Er kwamen wat mensen bij, die al snel weer afvielen, o.a. Sherman en Sidewinder. Voor de eerste keer telde Fillipe een topic af en deeltje drie was vol.
Deeltje vier had een snelle start. Chen en Da_koen melde zich als FOK! clanmember en Merson kwam voor het eerst aan in het topic. ZO ging dat een tijdje door, je server posten waar je zat, beetje chitchatten over welk wapen en welke map je het leukst vond, enz. Halverwege het deeltje kwam Beluga voor het eerst in het topic, belovende dat hij een keer kwam fraggen, maar dat hij geen tijd had. Voodoochild, Xrenity en Gelly kwamen niet veel later.
Tot zover de vroege geschiedenis van de FOK! Clan: The beginning zeg maar. Meer volgt.
Auteur: Beluga.
Nee, wel onlangs weer een beta geleaked. Met een Special Edition van Hospital ! Dus ik kijk daar zeer naar uit.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:33 schreef gelly het volgende:
Is er alweer een nieuwe patch ?
Terechtquote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:49 schreef gelly het volgende:
Ik speel AA niet meer totdat er een patch komt om de vorige kutpatch te repararen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of toch niet?
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:52 schreef Eitjes het volgende:
Ik heb gister lekker lang ziekenhuisje bezocht! En nu weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:57 schreef webfreaky het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:59 schreef Fillipe het volgende:
Daar hebben we nu een subforum voor eiDit topic blijft geheel ontopic.
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 18:59 schreef Fillipe het volgende:
Daar hebben we nu een subforum voor eiDit topic blijft geheel ontopic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
4x op een dag naar de gevangenis gestuurd worden is niet leuk.quote:Experience Required For Next Level 5281
Das niets!quote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:40 schreef Eitjes het volgende:
[..]
4x op een dag naar de gevangenis gestuurd worden is niet leuk.
quote:Op zondag 18 juli 2004 05:23 schreef Dacide het volgende:
Net terug van extrema outdoor!![]()
lights out voor de UltraFunkula
![]()
wasda?quote:Op zondag 18 juli 2004 15:33 schreef Dacide het volgende:
Iemand een beetje serotonine voor me?
Neurotransmitterquote:Op zondag 18 juli 2004 15:42 schreef Beluga het volgende:
[..]
wasda?
Wiskunde.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ha! Ik heb sinds gisteren AA gedownload om te kijken waar die hype nou omging.
En holy shit, wat een oog voor detail hebben die makers! Ik ben zelf een groot liefhebber van moderne wapens, en echt alles komt er in terug. Zelfs de trainingen zijn waarheidsgetrouw nagemaakt. Dat doet mij goed.
Maar die twee tentamens die je moet maken kan echt niet. Het is alsof ik weer terug op de middelbare school ben (ik zag m'n wiskunde leraar zo voor me
).
Veel spelen en goed spelen.quote:bij de FOK AA clan te komen. 25 honor punten, hoe verdien je die?
quote:Tot slot vroeg ik me het volgende af: al je resultaten worden geupload naar een (amerikaanse) server, waar de resultaten ongetwijfeld door military officials worden bekeken op zoek naar een "recruit" met een goede hand/oog-coordinatie. Als je superscores hebt, kan je dan inderdaad een brief van het Amerikaanse leger verwachten met "we want you!" ?. Of is dat slechts een fantasie van mij.
Geen grapjes vertellen he.quote:Op zondag 18 juli 2004 21:35 schreef gelly het volgende:
Echte mannen spelen nu Joint Operations
juistquote:Op zondag 18 juli 2004 21:35 schreef gelly het volgende:
egte gangstahs spelen Mobstah!!!quote:Op zondag 18 juli 2004 21:35 schreef gelly het volgende:
Sterfquote:Op maandag 19 juli 2004 00:44 schreef Beluga het volgende:
[..]
egte gangstahs spelen Mobstah!!!
Dan moet je eerst een m16 hebben met een hele zooi kogels...quote:Op maandag 19 juli 2004 10:17 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Sterf
LOLquote:Op zondag 18 juli 2004 21:41 schreef Eitjes het volgende:
[..]
Geen grapjes vertellen he.
Dat spel is suf. Je hebt vervoer nodig anders kan je uren lopen. Ben je eindelijk waar je wilt zijn dan krijg je een kogel door je kop omdat er 20 snipers campen. Joepie, leuk spel.
Ja iedereen heeft dat een beetje he. Ach ja ik speel ook niet zoveel als in de winter. Maar toch blijfen knallen elke week toch wel een paar uurtjesquote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:37 schreef Dacide het volgende:
Het is rustig hier op het forum.
iedereen zit een beetje in een so called zomer dip.
Maar dat gaat nog wel helemaal goed komen.
Wat betreft campzone heb ik geen verdere info voor je.
Nou ik heb een vraag. Waarom zie je sommige gasten met snipers, m16's met granaatwerpers e.d. , terwijl ik het moet doen met een minimale kit?quote:Op woensdag 21 juli 2004 01:04 schreef Fillipe het volgende:
Je kan alle vragen hier kwijt hoor.En voor de rest > oefening baart kunt.
Nou je kunt wapens op pakken als er iemand anders kia isquote:Op woensdag 21 juli 2004 02:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Nou ik heb een vraag. Waarom zie je sommige gasten met snipers, m16's met granaatwerpers e.d. , terwijl ik het moet doen met een minimale kit?
Ik mag ik geen Medic zijn. Warum nicht!?
En wat zijn de leukste servers? Ik zit nu op van die servers dat het "ieder voor zich is". Denk ik tof te doen met m'n supressive fire, zodat iedereen kan rushen; gaan ze uit hun neus peuteren.
quote:Op woensdag 21 juli 2004 08:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
En je medic moet je eerst halen in de training. De antwoorden zijn wel te vinden op www.aaotracker.com dat is de site die je stats kan tracken zodat je kan zie wat je FR is wie er waar speelt enz enz. Bekijk die site ff en schrijf je in
Voor je SF zijn ook de antwoordjes te vinden op waarschijnlijk die site op ergens op Fok! of Tweakers.
Oh die tests zijn volgens mij nog niet zo moeilijk. Maar die heb ik idd nog niet gehaald (alleen eerste twee medic tests). Maakt je score daarbij uit?quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:44 schreef Merson het volgende:
[..]
Die tests moet je zelf maar doen zonder 'cheaten'.![]()
Ik ga me zo aanmelden. Eerst nog wat oefenenquote:Op woensdag 21 juli 2004 08:27 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Nou je kunt wapens op pakken als er iemand anders kia isen dus ja soms zie je mensen lopen met een complete set met wapentjes
![]()
En je medic moet je eerst halen in de training. De antwoorden zijn wel te vinden op www.aaotracker.com dat is de site die je stats kan tracken zodat je kan zie wat je FR is wie er waar speelt enz enz. Bekijk die site ff en schrijf je in
Voor je SF zijn ook de antwoordjes te vinden op waarschijnlijk die site op ergens op Fok! of Tweakers. Xfire is ook wel een leuke tool om zo bij vriendjes in de server terecht te komen. moet je ff zoeken op google het is gratis.
Ja kom een keer spelen zou ik zeggen.
Maar als je wilt voeg me maar toe aan msn zal ik je wat dingen uit leggen.
ec2send4u@hotmail.com
[-SAT-]Dr.04 72Honor 1.05FR 6000+kills ( op me 2de account )![]()
Je moet boven de 70% (??) hebben om hem af te ronden. Maar volgens mij krijg je wel een mededeling of 't goed was of niet.quote:Op woensdag 21 juli 2004 11:16 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Oh die tests zijn volgens mij nog niet zo moeilijk. Maar die heb ik idd nog niet gehaald (alleen eerste twee medic tests). Maakt je score daarbij uit?
quote:Op woensdag 21 juli 2004 02:57 schreef MarkzMan_X het volgende:
Denk ik tof te doen met m'n supressive fire, zodat iedereen kan rushen; gaan ze uit hun neus peuteren.
Onzin, ik speel het net nog met een Geforce 2 MX'je, gaat nog vloeiend ook met texture settings op normal.quote:# Minimale System Requirements3-D graphics card with 64 MB memory and support for hardware transformation and lighting
quote:Op woensdag 21 juli 2004 20:34 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Onzin, ik speel het net nog met een Geforce 2 MX'je, gaat nog vloeiend ook met texture settings op normal.
Een vraagje: waarom word ik altijd gekickt? Ik heb een aantal trainingsessies afgerond, ben ingelogd etc., heb PunkBuster aan, maar telkens zie ik nog net dat ik gekickt word en dan zit ik weer in het menu...
Slaat echt nergens op, heb m'n firewall ook al afgeschakeld bij wijze van proef.
Wie weet raad?
quote:Minimale System Requirements3-D graphics card with 64 MB memory and support for hardware transformation and lighting 1.3 GHz processor or equivalent English version of Windows(r) 98/ME/2000/XP Operating System 256 MB RAM 1.62GB of uncompressed hard disk space for game files Quad-speed CD-ROM (600K/sec sustained transfer rate) Windows 98/ME/2000/XP compatible system (including compatible 32-bit drivers for CD-ROM drive, video card, sound card, mouse and keyboard) DirectX(r)8.1 DirectX(r)8.1 or higher compatible sound card and drivers* 56.6 Kbps modem or higher network connection
*NVIDIA(r) nForce(tm) or other motherboards/soundcards containing the Dolby(r) Digital Interactive Content Encoder required for Dolby Digital audio
Ja, heel mooi, maar ik speel het hier toch echt met een 32 MB kaartje!quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:25 schreef Merson het volgende:
[..]
[..]
PB aan zeg je.. maar ook geupdated?quote:Op woensdag 21 juli 2004 22:42 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Ja, heel mooi, maar ik speel het hier toch echt met een 32 MB kaartje!
Weet er iemand waarom je gekickt wordt als newbie?
M'n nick is uiteraard al ingesteld...
Heb honor level geverifieerd.
Weet er anders iemand hoe je in kunt stellen dat het spel niet meteen naar het menu terugkeert als je gekickt bent, ik kan niet eens fatsoenlijk de console messages lezen!
Best kut.quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
tering ik heb het gehaald maar kan geen adv markmanship doen ben echt pis of![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:20 schreef Dacide het volgende:
offtopic:
voor de muziekliefhebbers onder ons:
www.di.fm/edmguide/edmguide.html
errug leuke en interessante link over al die verschillende stijlen elektronische muziek. (voor de mensen die houden van het denken via een hokjesgeest.)
En hier een zeeeer leuke puzzel:
members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
hint: om de puzzel op te lossen moet je
A) zeer goed zoeken met je ogen (of vergrootglas)
B) je speakers redelijk tot behoorlijk hard zetten en goed letten op kleine tikjes die de oplossing verraden.
HOOAH
omdat ik in een AA dip zit,quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:22 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]![]()
Wrom ga je niet AA'en. Ik ben lekker bezig nu. Hoei! Ik bedoel... HOAH!
62.212.75.210:1616... hiep hoi!
dat soort dingen zijn oudquote:Op donderdag 22 juli 2004 00:20 schreef Dacide het volgende:
En hier een zeeeer leuke puzzel:
http://members.home.nl/saen/Special/zoeken.html
hint: om de puzzel op te lossen moet je
A) zeer goed zoeken met je ogen (of vergrootglas)
B) je speakers redelijk tot behoorlijk hard zetten en goed letten op kleine tikjes die de oplossing verraden.
HOOAH
quote:Op donderdag 22 juli 2004 18:56 schreef Merson het volgende:
Want ik ben namelijk volgens iedereen een neger altijd.
O ok, ik wachtte altijd maar 5 dagen. Nu snap ik hem, thnx mvoor de tip mersonquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:20 schreef Merson het volgende:
Nou.
Dan ga je dus ingame, open je console en type je open leavenworth, dan wacht je zo'n 6 dagen. Je moet wel continu blijven kijken, want in die 6 dagen komt "Pepe" een keer voorbij en dan moet je op schieten drukken. Als je dat dus hebt gedaan speel je als dat poppetje.
![]()
Kom je nu uit de kast?quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:21 schreef Fillipe ongeveer het volgende:
[..]
Ik ben een heaumeau.
Neh, sorry ik ga zuipen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 19:29 schreef Dacide het volgende:
Ik ga fraggen
NU
liefhebbers, track me of track me nooit meer
Overduidelijk overmachtquote:Op donderdag 22 juli 2004 19:31 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Neh, sorry ik ga zuipen.
Hoe moet dat?quote:Op woensdag 21 juli 2004 23:04 schreef ROG het volgende:
[..]
PB aan zeg je.. maar ook geupdated?
Hm, ja, da's een apart verhaal, volg bovenstaande link en zie onze OP, moet lukken dan!quote:Op donderdag 22 juli 2004 21:54 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Hoe moet dat?
Ik heb de laatste versie van de client, en aangezien PunkBuster geintegreerd is, neem ik aan dat die ook van de laatste versie is?
quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:13 schreef ROG het volgende:
[..]
Hm, ja, da's een apart verhaal, volg bovenstaande link en zie onze OP, moet lukken dan!
Wel bewerkelijk zeg, maar goed, bedankt, ik zal nu eens proberen te joinen.quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:17 schreef ThA_DeViL het volgende:
gewoon het programma dat op die pagina staat draaien en hij wordt geupdate
Een .exe draaien, maar het is inderdaad wat irritant/omslachtig. Comes with the free game hehehquote:Op donderdag 22 juli 2004 23:07 schreef Cybarite het volgende:
[..]
[..]
Wel bewerkelijk zeg, maar goed, bedankt, ik zal nu eens proberen te joinen.
CSquote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:47 schreef Cybarite het volgende:
Jongens, het werkt, mooi spel hoor, stukken realistischer als CS als je het mij vraagt, terwijl het in wezen een oorlogssimulatie is i.p.v. een CT-tactisch spel.
Niet Counter-Terrorism.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 17:50 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
CS
ik vind het toch meer tactisch
ik probeer mee te doen, maar weet nie zeker of ik kanquote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:36 schreef Fillipe het volgende:
Zullen we vanavond laten we zeggen uurtje of 22.00 met 'z'n allen' lekker ouderwets op Hospital een server overnemen?
Meldt even als je meedoet, is handig als ik een server uitzoek.
* ROG meedoet, Rog's enige puntje op agenda is 'Blik op de weg' deze mooie vrijdagavond (en biertje bij AA).quote:Op vrijdag 23 juli 2004 18:36 schreef Fillipe het volgende:
Zullen we vanavond laten we zeggen uurtje of 22.00 met 'z'n allen' lekker ouderwets op Hospital een server overnemen?
Meldt even als je meedoet, is handig als ik een server uitzoek.
Dat gaat moeilijk als tracker het niet goed doet. Hij zegt dat jij laast gezien was om 20.53. Kun je ff vertellen waar je zit?quote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:28 schreef Fillipe het volgende:
Ik ga AA'en, track me.
Vind ik ook goed kies maar een server uit.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 22:00 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik heb eigenlijk wel weer is zin in IC
quote:No Label
CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2402 MHz with 1023MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5900XT (5672)
General protection fault!
History: FSortedIndexBuffer::GetContents <- FD3DDynamicIndexBuffer::AddIndices <- FD3DRenderInterface::SetDynamicIndexBuffer <- RenderStaticMesh_Type2 <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
0,0 labels! Doe je zo mee met een potje Mountain Pass?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 00:41 schreef Dacide het volgende:
lekker gefragged en ge-errored jongens?
Is vol, maar ik doedeed mijn best.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 01:10 schreef Fillipe het volgende:
Legion EU server, Hospital, Wie? Ik & EI
Want wij haten MP !Kom ook Rog.
Daar heb ik ook last vanquote:Op zaterdag 24 juli 2004 13:02 schreef Wutangtony het volgende:
Ligt de Authorization nou alweer plat???
wat is dat dan eigenlijk? hoe kan dat? ik wordt er een beetje para van. elke keer als ik wil spelen zijn er die problemen weer.
klik is op de link in de opquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:40 schreef webfreaky het volgende:
2.1die op moet nog geupdate worden dat bovenste stukje
zorg wel dat je de full en niet de upgrade download..
ik vond het vanaf het begin al een kutprogrammaquote:Op zondag 25 juli 2004 00:51 schreef ROG het volgende:
Eigenlijk kan ASE wel uit de OP, ik heb er totaal geen goede ervaringen meer mee.. er is zelfs geen update voor sinds AA 2.1 uit is?
Ik heb hem ook nooit echt fijn gevonden.quote:Op zondag 25 juli 2004 00:57 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
ik vond het vanaf het begin al een kutprogramma![]()
Ja dat klopt, je hebt tussen (bijvoorbeeld) 10 - 20 honor, 1000 XP points nodig om je honor met 1 punt te laten stijgen.quote:Op zondag 25 juli 2004 14:23 schreef Steeven het volgende:
Ik speel het nu ook een paar dagen. Begrijp ik het goed dat als ik op die main site zie dat ik nog 659 XP nodig heb voor het volgende level, ik dan meer honor krijg? En wanneer krijg je Leadership points als je speelt?
Regel 1. danquote:hey, zoek je een goede clan dan is plop iets voor jou
* wat volgt, is heel veel geblaat over hoe goed ze wel niet zijn, en dan de regels *
1. luister naar de clanleaders
2. Speel minstens 3 keer in de week
3. je moet een account op www.teamwarfare.com maken om matchen te spelen
4. je moet naar de clantraining komen op onze eigen server
5. Je maag nooit iemand van onze clan votekicken
6. Je mag niet cheaten
7. dit zijn onze clanregels.
we hopen dat je ons terugmailt of iets op onze site achterlaat
Maar wat als je nou leader bent?quote:Op zondag 25 juli 2004 15:09 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja dat klopt, je hebt tussen (bijvoorbeeld) 10 - 20 honor, 1000 XP points nodig om je honor met 1 punt te laten stijgen.
Je krijgt Leaderpoints als je of Squad of Fireteam leader bent, dwz de bovenste slot (vakje) kiezen in het wapenmenu van elk 'subteam'.
Zoals Alpha,Beta,Charlie,Delta ...
Ja overleven is belangrijk als teamleader. En met de de Squad Radio is vooral de command "Great Job Team" erg lekker voor je punten, nadat je gewonnen hebt.quote:Op zondag 25 juli 2004 15:12 schreef Dacide het volgende:
[..]
Maar wat als je nou leader bent?
Op welke manier kan je een team leaden zodat je veel leaderpoints krijgt?
Is het gewoon een kwestie van de hele ronde te overleven en in de tussentijd af en toe roepen:
-report in
-move out
-silence silence
etc.
of zijn er andere manieren?
Punkbuster updaten, zie de openingspost.quote:Op zondag 25 juli 2004 16:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hm nu ik de basic training completed heb dacht ik, ik ga het net op, maar op sommige servers heb ik nog additional training nodig en dus deed ik die ook. Alles leuk en klaar maar nu als ik een server in ga en kies of ik Assault of Defence wil zijn, zodra ik heb gekozen wordt ik gekickt en ik heb geen idee warrom....
Idem. Roep zo maar.quote:Op zondag 25 juli 2004 17:09 schreef Fronsertje het volgende:
Even eten, straks verder fragge.
MPquote:Op zondag 25 juli 2004 19:19 schreef Fronsertje het volgende:
Zo ben der weer klaar voor, iemand nog voorkeur voor de map?
Paar keer connecten, ooit pakt ie hem. Ik had het net ook.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:19 schreef Fronsertje het volgende:
??? krijg de hele tijd " you need additional traing" te zien
mee too!!quote:Op zondag 25 juli 2004 19:19 schreef Fronsertje het volgende:
Zo ben der weer klaar voor, iemand nog voorkeur voor de map?
edit ...ben ergens aan het knallen...track me !
??? krijg de hele tijd " you need additional traing" te zien
Kom eraan......ik zelf kon niets moois vinden helaas.quote:Op zondag 25 juli 2004 19:31 schreef ROG het volgende:
MP @ E 105
Toad is nog off bij Tracker
Even bridgen dan maar?quote:Op zondag 25 juli 2004 19:31 schreef ROG het volgende:
edit: ook niks
Hm, ik wacht even een halfuurtje, Auth ligt er weer eens uit..quote:Op zondag 25 juli 2004 19:37 schreef Fronsertje het volgende:
[..]
Even bridgen dan maar?
Sorry ga weer drinken, morgenavond misschien wel.quote:Op zondag 25 juli 2004 18:17 schreef Fillipe het volgende:
Idem.
Dit had ik eerst ook. Je moet op www.americasarmy.com je even inloggen en je wachtwoord veranderen. En daarna ff spelen en daarna als je wil kun je je wachtwoord weer terug veranderen.quote:Op zondag 25 juli 2004 22:17 schreef Hammerbee het volgende:
![]()
Ik krijg steeds zo'n additional training required gezeik
Maar nu ligt die login site er ook uitquote:Op zondag 25 juli 2004 22:28 schreef neffu het volgende:
[..]
Dit had ik eerst ook. Je moet op www.americasarmy.com je even inloggen en je wachtwoord veranderen. En daarna ff spelen en daarna als je wil kun je je wachtwoord weer terug veranderen.
quote:Op zondag 25 juli 2004 23:03 schreef Dacide het volgende:
al een paar uurtjes helaas.
quote:Op zondag 25 juli 2004 15:10 schreef VoodooChild het volgende:
Ik kreeg vandaag weer eens een recruitment PM via tracker.
[..]
quote:hey, zoek je een goede clan dan is plop iets voor jou
* wat volgt, is heel veel geblaat over hoe goed ze wel niet zijn, en dan de regels *
1. luister naar de clanleaders
2. Speel minstens 3 keer in de week
3. je moet een account op www.teamwarfare.com maken om matchen te spelen
4. je moet naar de clantraining komen op onze eigen server
5. Je maag nooit iemand van onze clan votekicken
6. Je mag niet cheaten
7. dit zijn onze clanregels.
we hopen dat je ons terugmailt of iets op onze site achterlaat
unquote
Regel 1. dan![]()
Zuigt ja.quote:Op maandag 26 juli 2004 04:25 schreef mechatronics het volgende:
Hhehe, vaak, als ik hospital speelt, dan zegt de VIP geen woord, geen update niks, en dan wel 72 honor hebben ofzo, maar nooit een plan geven.
Lid van? Onsquote:Op maandag 26 juli 2004 04:25 schreef mechatronics het volgende:
ik denk dat ik trouwens maar ff ga kijken of ik bij deze lid ga worden.
Dat kunnen wij zowiezo beterquote:Op maandag 26 juli 2004 06:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Zuigt ja.
quote:Op maandag 26 juli 2004 21:06 schreef rattaplan het volgende:
wat kan ik doen:
ik open internet en daarna nog een internetpagina. De nieuwe internetpagina vervangt de oude i.p.v. dat deze naast elkaar komen te staan
en die z'n zwagerquote:Op maandag 26 juli 2004 22:00 schreef Dacide het volgende:
En daar een broer van
dank u voor dit ultieme complimentquote:Op maandag 26 juli 2004 22:16 schreef Dacide het volgende:
Sorry, kwist niet dat het zo gevoelig lag.
Wil je erover praten?
mietje![]()
-=*AMERICA'S ARMY*=-quote:Op maandag 26 juli 2004 22:18 schreef rattaplan het volgende:
[..]
dank u voor dit ultieme compliment![]()
quote:Op maandag 26 juli 2004 22:20 schreef Dacide het volgende:
[..]
-=*AMERICA'S ARMY*=-
Recruitment
[x] geschikt
[ ] niet geschikt
maak een keuze
HOOAH
quote:Op maandag 26 juli 2004 23:50 schreef Dacide het volgende:
Ik ga nog ff fraggen.
Bridge/Mountain pass
E105
ik nietquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:08 schreef ROG het volgende:
Kut, Auth is zeker weer up Dacide? Nét nu ik morgen vroeg op moet..
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:34 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben gewoon een goede squadleader op hospital en een goede clanleader, compare it
Ik welquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:34 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben helemaal geen honor-whore, stelletje jaloerse kuthonden
quote:Ik ben gewoon een goede squadleader op hospital en een goede clanleader, compare it
Das kut 2 weken geen internetquote:En nu ga ik tukken, want morgen voor 2 weken geen internet want dan zit ik dus in A'dam op een kantoorpand te passen. Later folks, en als der problemen zijn lossen jullie ze maar lekker zelf op&
![]()
Welles!!!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:34 schreef Fillipe het volgende:
Ik ben helemaal geen honor-whore, stelletje jaloerse kuthonden
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:34 schreef Fillipe ook nog dit:
Ik ben gewoon een goede squadleader op hospital en een goede clanleader, compare it
Jaja, whatever, mzzlquote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:34 schreef Fillipe en dit:
En nu ga ik tukken, want morgen voor 2 weken geen internet want dan zit ik dus in A'dam op een kantoorpand te passen. Later folks, en als der problemen zijn lossen jullie ze maar lekker zelf op&
![]()
Dat is een beetje gek ja. Als de tegenstander bijv een AR heeft dan zie jij dat als een RPK, andersom ook. Jij kan die rpk dan gewoon pakken, en je tegenstander ziet dat dan als een AR. Best vreemd eigenlijk omdat een rpk 100 kogels heeft en een AR 200.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:10 schreef Cybarite het volgende:
Whaha, wat een slowchat-topic...
Even een vraagje, de tegenstander ziet er voor jou toch altijd uit als een "OpFor"-speler, maar hoe doen ze dat dan met de wapens, want het andere team vuurt toch met o.a. M16's i.p.v. AK-47's
Maar dat kan toch helemaal niet, als je zo'n OpFor-speler voor je zou hebben staan, en hij schiet zo'n RPG (iig zo'n grenade launcher) af, dan is na een X aantal schoten zijn munitie op, terwijl jij hem als OpFor-speler ziet en hij dus meer of minder munitie moet hebben...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:18 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Dat is een beetje gek ja. Als de tegenstander bijv een AR heeft dan zie jij dat als een RPK, andersom ook. Jij kan die rpk dan gewoon pakken, en je tegenstander ziet dat dan als een AR. Best vreemd eigenlijk omdat een rpk 100 kogels heeft en een AR 200.
Lexie !!quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:59 schreef Flex82 het volgende:
Hmm, speel ik ff niet. Hebben die hoeren hier alweer een topic bijna volgelult.
Maar ik heb weinig boeiends te melden. Ik werk fulltime, dus gamen heb ik 's avonds weinig zin in. Gelukkig de komende twee weken wel vrij.
Zal eens kijken of ik nog steeds zo triest speel.
Maar vanuit je eigen perspectief zou je wapen andere eigenschappen moeten hebben dan vanuit het perspectief van je tegenstander. En dat kan toch niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:39 schreef ThA_DeViL het volgende:
volgens mij kan het gewoon:
Jij bent opfor voor hun, en zij voor jouw. Het zijn dus gewoon opfor wapens tegen opfor wapens.
Hebben dus evenveel munitie en de zelfde firepower.
sop hertquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:34 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb gister AA van mijn PC gegooid![]()
Sorry jongens![]()
ha flex, dat spelen van jouw wordt toch niet beter...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:59 schreef Flex82 het volgende:
Hmm, speel ik ff niet. Hebben die hoeren hier alweer een topic bijna volgelult.
Maar ik heb weinig boeiends te melden. Ik werk fulltime, dus gamen heb ik 's avonds weinig zin in. Gelukkig de komende twee weken wel vrij.
Zal eens kijken of ik nog steeds zo triest speel.
en bedankt.... dacide ook een goede middagquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:48 schreef Dacide het volgende:
Hey Flex en Freaky,
Middag samen
@Flip: In zo'n kantoorpand is toch wel een internetverbinding?!
Zo niet, have fun @ maniac mansion
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen inkopen is toch voordeliger! www.samenkopen.net
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:46 schreef rattaplan het volgende:
[..]
ha flex, dat spelen van jouw wordt toch niet beter...![]()
Sorry, je berichten had ik nog niet gezien. Dus ookquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:53 schreef rattaplan het volgende:
[..]
en bedankt.... dacide ook een goede middag
quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:09 schreef Sambal_HOT het volgende:
Ow rattaplan in een Relbui!
@rattaplangoed, heb me laten killlen om vervolgens een nieuwe te kunnen aanmaken. Kreeg vie mijn oude mail geen berichten van omerta en via de nieuwe wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
flex, zin om een spelletje te fraggen op hospital?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:11 schreef Flex82 het volgende:
[..]
![]()
Srry, maar het schoot niet op. En toen kwamen die kinderen ook nog ownt en lol zeggen en nu ga ik weer 3maanden pauze houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:47 schreef ROG het volgende:
MP @ -[W.T.F]- public tracked server
Dat kan dus wel. Dan krijg je zo'n foking flexe russische unit, lijkt op AK, maar is net even modded. Echt primaquote:Op dinsdag 27 juli 2004 15:04 schreef mechatronics het volgende:
helemaal gelijk. Je kan dus ook nooit een vijandelijke M16 / SOPMOD / M4 oppakken.
Wel een vijandelijke RPG, want die zijn gewoon allemaal hetzelfde. In Hospital dan...
Maar conflicteren die eigenschappen dan niet, een AK47 heeft toch een ander salvo dan een M16 (30-schots semi-automatisch vs. 60? schots enkelschots of semi-automatisch)?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:54 schreef Beluga het volgende:
[..]
Dat kan dus wel. Dan krijg je zo'n foking flexe russische unit, lijkt op AK, maar is net even modded. Echt prima
je kunt alle wapens gelijk zien. AK en M16 zijn gelijk (want als je met een opfor gun schiet, denkt je tegenstander dat et een M16 is). Enige wat echt vaag is dat als een opfor jouw gun oppakt is dat ie em dan op auto stand kan zetten (dat kan de AK), m16 op auto kijk je toch wel even raar op.
En natuurlijk blijf je last houden van handicaps. Zoals bij de rpg. Maar dies altijd etzelfde
niet overal.. je hebt ook nog van die AR's in sommige mapsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 20:54 schreef Beluga het volgende:
[..]
Maar dies altijd etzelfde
Auth is vaak down. Soms nog critical errors.. maar het gaat wel beter.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 19:48 schreef Wutangtony het volgende:
is er trouwens nog nieuws?
Bug. Paar keer reconnecten tot ie je doorlaat.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:14 schreef Wutangtony het volgende:
en hij zit tegenwoordig te zeuren om trainingen die ik moet completen die ik allang gedaan heb! weet iemand wat dat is?
Je kan ook even het topic doorlezen om te zien of het probleem al opgelost is. Voordat je al beantwoorde, overbodige vragen stelt en de bikkel uithangt met je scheldwoorden.quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:14 schreef Wutangtony het volgende:
is weer down!! vuile kutzooi
ik wordt er echt gek van! en hij zit tegenwoordig te zeuren om trainingen die ik moet completen die ik allang gedaan heb! weet iemand wat dat is?
: flex in een goeie buiquote:Op woensdag 28 juli 2004 21:45 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Je kan ook even het topic doorlezen om te zien of het probleem al opgelost is. Voordat je al beantwoorde, overbodige vragen stelt en de bikkel uithangt met je scheldwoorden.![]()
ps.
Hoofdletters en leestekens zijn algemeen geaccepteerd in de Nederlandse samenleving. Het is dus niet verboden om ze te gebruiken.
WTF welk spel speel jij? 60 bullets?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 21:33 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Maar conflicteren die eigenschappen dan niet, een AK47 heeft toch een ander salvo dan een M16 (30-schots semi-automatisch vs. 60? schots enkelschots of semi-automatisch)?
Ik snap wel dat de tegenpartij het anders ziet en dat het eerlijk is, maar toch kan het technisch gezien niet.
Hij post toch als laatste?quote:Op woensdag 28 juli 2004 21:45 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Je kan ook even het topic doorlezen om te zien of het probleem al opgelost is. Voordat je al beantwoorde, overbodige vragen stelt en de bikkel uithangt met je scheldwoorden.
Doet vrijwel niemand hier, is ook een beetje onzinnig in een slowchat-topic over een computerspelletje. En "ps." = "P.S.:".quote:ps.
Hoofdletters en leestekens zijn algemeen geaccepteerd in de Nederlandse samenleving. Het is dus niet verboden om ze te gebruiken.
Volgens mij staat er duidelijk een vraagteken achter.quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:35 schreef mechatronics het volgende:
[..]
WTF welk spel speel jij? 60 bullets?
En een gemodde SOPMOD die je oppakt lijkt op de AK74 maar dan kan ie ook een granaat en of silencer hebben. En een AK74 blijft een AK74...
60??![]()
En dat geeft hem meteen het volste recht om zonder hoofdletters een rare post met ontzettende spelfouten (ik wordt) te posten? En daarin ook nog een vraag te stellen die zoals Flex al aangaf al ergens in dit topic of een voorgaand topic was beantwoord.quote:Op donderdag 29 juli 2004 16:27 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Hij post toch als laatste?
Er is geen probleem dat kan worden "opgelost", het is gewoon een tijdelijke technische storing (weliswaar veroorzaakt door fundamenteel technisch falen).
Ik had voor hem ook al gepost dat de auth down was dus zo'n geschreeuw is het niet, ik kan eerlijkgezegd zijn frustratie heel goed begrijpen...
Eensch.quote:Echt belachelijk dat ze het spel blijven opleuken, terwijl er duidelijke technische mankementen aan zitten...
Oneens en als je iets beter denkt te weten, controleer het dan even.quote:[..]
Doet vrijwel niemand hier, is ook een beetje onzinnig in een slowchat-topic over een computerspelletje. En "ps." = "P.S.:".
Nee. Dat geeft anderen niet het volste recht hierover te klagen.quote:Op donderdag 29 juli 2004 17:21 schreef Merson het volgende:
[..]
En dat geeft hem meteen het volste recht om zonder hoofdletters een rare post met ontzettende spelfouten (ik wordt) te posten?
Mwa, dat kun je ook alleen zeggen, en ook wat dit betreft komt dit meer voor (is ook niet zo gek als er zo veel slowchat is).quote:En daarin ook nog een vraag te stellen die zoals Flex al aangaf al ergens in dit topic of een voorgaand topic was beantwoord.
Misschien weet ik het ook wel beter, degene die er over fouten begon had dit zelf beter eerst kunnen controleren.quote:[..]
Oneens en als je iets beter denkt te weten, controleer het dan even. :')
PS (het ~)
1 postscriptum => naschrift
Bron: http://taalunieversum.org/taal/advies/tekst/49/quote:Bij afkortingen van vreemde origine komen soms nog hoofdletters voor. Voorbeelden: A.D., P.S.
Drommels, de Auth is weer eens down. Het zou verboden moeten worden, wat een vertoning!quote:Op donderdag 29 juli 2004 19:28 schreef rattaplan het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
quote:Op donderdag 29 juli 2004 20:24 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Drommels, de Auth is weer eens down. Het zou verboden moeten worden, wat een vertoning!
Verdikkeme-nog-aan-toe, wat een oelewappers aldaar.
We zullen deze schavuiten eens leren, jongens!
Tot zover het schelden in bedekte termen.
Strak Freaky,quote:Op donderdag 29 juli 2004 21:55 schreef webfreaky het volgende:
ok danheb net zelf ook weer iets 'gedesigned' voor iemand die ik ken
www.webfreaky.com/lastpreview.gif
I sniet grappig als je normaal hoger benquote:Op vrijdag 30 juli 2004 00:38 schreef VoodooChild het volgende:
Grappig, iedereen die nu een server joint is 50 honor![]()
Mwoehahaquote:Op donderdag 29 juli 2004 21:56 schreef Dacide het volgende:
As you know, over the last several weeks, the Authorization system and the Login system have been under considerable strain as the game continues to grow and put additional stress on the database. Over the last couple of weeks, the auth system has been up and down and we apologize for any inconvenience and appreciate your patience. During those last two weeks, SCI, with the Army team’s assistance, has migrated the entire Auth system over to a much more powerful and stable system that was built to handle the increased load. You should find that the Auth system will run much more smoothly than in recent days.
Additionally, there was considerable pressure being caused by various “Auth up/down” and “refresh” scripts that were being run by the community. We put safeguards into place in the new system to prevent these types of scripts from causing increased load on the servers. We know that you want Auth to be up, and we’ve taken the steps to ensure that it stays up. Please also recognize that we are still working on verifying that the latest records are properly reflected in the new database.
This period has not been easy for the Army, SCI or you. We at SCI are fully committed to trying to provide the best possible gaming environment to you and have been working around the clock to effect this migration to the new Auth and Login systems.
I will field any questions in the previous thread located http://forum.americasarmy.com/viewtopic.php?t=53607. Please bear in mind that I can not discuss the actual architecture of the Auth system but I will try to address gameplay issues.
HOEREN
Kunnen ze dan ook niks
duurt lang, duurt lang.....
Het is nu zelfs 100 honorquote:Op vrijdag 30 juli 2004 01:14 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
I sniet grappig als je normaal hoger ben![]()
Nee, maar als ze terug schieten zijn ze wel moeilijker te raken omdat jij moet duiken voor de regen van kogels.quote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:55 schreef mechatronics het volgende:
nee!, van mij mogen ze blijven, kom op zeg, het is gratis, niet ouwehoeren
wat ik overigens wel merk, gasten met een RPK zijn moeilijker te killen met kogels, ligt dit aan mij of hebben anderen dat ook?
Dat is wel grappigquote:Op vrijdag 30 juli 2004 08:35 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Het is nu zelfs 100 honor![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |