Kom je nu meequote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Tip voor mensen die gefeliciteerd ipv gecondoleerd zeggen: Zeg voortaan "mijn deelneming"
achquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:12 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Kom je nu mee
Ik zie het nu pas, maar eigenlijk is het ook wel tactloos om dat tegen iemand in een rolstoel te zeggenquote:GuidoWeb5
ik zou opstaan en hem een flinke tik tegen zijn muil geven,
tactloze eikel
nog 45 posts te gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:35 schreef Guidoweb5 het volgende:
nee, 255 post is bijna vol
en nu staat er een linkje naar dit topiue, anders blijft het zoeken
Guidoweb5: GOED BEZIG!
bhahhaha .. oh sorry...quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:47 schreef Mukie het volgende:
Ik was bij mijn nicht op bezoek en vroeg of ze nu alweer zwanger was.
Maar dat bleek dus niet het geval te zijn.
Stiekem welquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:23 schreef JohnDDD het volgende:
mja als het niet ontdekt was had je het zeker leuk gevonden
"grapjas"
hej cool ik sta in je sig.quote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:09 schreef hellmondunited het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:20 schreef rameijer het volgende:
Ik zei ooit tegen een vriendin van m'n ouders waarvan iedereen (voor de gein!) zei dat ze zo liep te zeuren:
"Ja je loopt wel te zeuren zeg! Ben je ongesteld ofzo?!"
(even vergeten dat ze een paar dagen eerder haar baarmoeder weggehaald hadden)
dat heb ik ook een keer tegen een borderlinertje gezegdquote:Op vrijdag 16 juli 2004 14:17 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
ik heb ooit een keer tegen iemand gezegd die 1 maand terug een zelfmoordpoging had gedaan gezegd dat Joy Division echt van die muziek was om zelfmoord bij te plegen.
Stom...
Ook al expres?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 15:28 schreef BobRooney het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer tegen een borderlinertje gezegd
quote:Op maandag 19 juli 2004 01:06 schreef kastanova het volgende:
Gisteren een feestje, komt er een kameraad op me af:
"Ja, Cindy (ex van me) wil met je praten, ze denkt dat je nog steeds boos op haar bent en durft zelf niet op je af te stappen. Zou je even iets tegen haar willen zeggen?"
Dus ik, "tuurlijk wel, laat haar maar even hierkomen"
Zij helemaal blij naar me toelopen, dus ik zeg "Ik vind je nog steeds een achterbakse kuthoer!"
De sfeer werd er niet echt beter op...
Andere ex, kameraad van me zat helemaal met haar te slijmen dat ze er zo leuk uitzag, blabla...
Werd me gevraagd of ik haar ook niet zo veranderd vond in de afgelopen 6 jaar dat we haar niet gezien hadden.
Antwoord je eerlijk "Op zich vrij vreemd dat je nog steeds zo'n kinderkop hebt..."
Zij pissed, kameraad pissed....
Tja, na 23 jaar zouden ze toch wel door moeten hebben hoe ik op dergelijke dingen reageer....
Ondankbare krengquote:Op maandag 19 juli 2004 01:43 schreef Beach het volgende:
Een paar jaar geleden had ik onwijze ruzie met mn pa, ik was echt helemaal over de rooie.
Wij stonden buiten bij de voordeur flink ruzie te maken.
Op dat moment kwam iemand van de kerk langs met een kaart en collectebus voor mn verjaardag.
(bij onze kerk komen ze altijd een kaart brengen voor je verjaardag, met collectebus)
Dus ik pak die kaart aan van haar en scheur die onder haar ogen doormidden en schreeuw:
"Rot op met je godverdomme kutkaarten!"![]()
Die vrouw (rond de 65) liep weg zonder iets te zeggen.
Sindsdien krijg ik geen kaart meer van de kerk voor mn verjaardag, wat me niks kan schelen.
Met schele mensen is het vaak ook de vraag of ze het nu tegen jou hebben. Daarom ga ik je nu een gouden tip geven; bij alles wat die collega tegen je zegt vragen "heb je het nu tegen mij of tegen ... achter bij de ...". Op die manier blijven je veel pijnlijke situaties bespaard doordat je niet gaat blaten over iets wat misschien helemaal niet voor jou bedoeld was.quote:Op maandag 19 juli 2004 17:34 schreef TheDeadGuy het volgende:
ach, toen mijn vader net was overleden belde een van mijn vrienden, zomaar voor een praatje.
ik vroeg hem hoe het ging met hem en hij, ik wou dat ik dood was......hehehehe niet echt pijnlijk voor mij, ik heb veel humor, zelfs dan, maar die vriend die wou, nadat ik het passeren van mijn Pa had meegedeeld, echt dood van schaamte.... hahahaha nou ja we hebben er maar een biertje op gedronken, had me pa ook gedaan denk ik
Mijn collega heeft een afwijking aan een oogspier waardoor hij soms scheel kijkt, enfin, hij was al een uur iets aan het zoeken in het magazijn, dus ikke van: gdver, hier ligt het schele....hehehehe oeps....
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 11:45 schreef Apfel het volgende:
Ik:"Is dat je opa?"
Vriendin: "Nee, dat is mijn vader"
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 12:12 schreef Muertez het volgende:
had eens een discussie met een collega die erg stottert, dus hij zegt met veel moeite wat hij ergens van vindt en ik zeg: 'wat probeer je nou te zeggen'?
werd die gozer helemaal kwaad en zegt: I I IK S S ST STOTTER K K KL KLOOTZAK!
(ik had het eerst helemaal niet door waarom hij nou zo kwaad werd, want ik wilde met de zin 'wat probleer je nou te zeggen' alleen maar aan te geven dat ik zijn argument nergens op vond slaan)
Ach, het is je schoonmoeder maar, stel je voor dat iemand was die je wel mochtquote:Op woensdag 21 juli 2004 14:31 schreef Prowl het volgende:
1 uurtje geleden
Er word gebeld aan de intercom, ik vraag netjes: "Wie is daar"
Blijkt er dus zo'n gast op de verkeerde bel gedrukt te hebben zoals wel vaker gebeurd hier![]()
Belt er weer iemand 5 min. later, weer verkeerde bel te pakken
Nog geen minuut later belt er weer iemand, ik helemaal, roep ik door die intercom: "Wat moet je klootzak, druk eens op de goeie bel strontmongool!!!"
Hoor ik de stem van mijn schoonmoeder die mijn vrouw op komt halen![]()
![]()
Wat had ze dan eigenlijk willen zeggen?quote:Op donderdag 22 juli 2004 11:48 schreef Aventura het volgende:
Daarnet vertelden mijn collega's over een verspreking die een collega van ons maakte tijdens een speech. Ze gaf een huldeblijk aan iemand, die bij ons succesvol een aanvraag had ingediend. Ze deed verslag van hoe het bij ons was ontvangen: ' Eric, je kreeg van de groep niet 1, maar zelfs 2 vingers in je reet!'. Toen iedereen ietwat ongemakkelijk reageerde, realiseerde ze zich wat een gigantische verspreking ze had gemaakt
Ik gok verenquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Wat had ze dan eigenlijk willen zeggen?
Ik denk : pluimen of veren in je kont, dat is wat gangbaarder, ook al is het een beetje yuppie-managersjargon.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2004 14:53 schreef new_moon het volgende:
een jongen die stotterde (maar ik wist niet dat ie stotterde) wilde dus iets zeggen,.. en hij kwam er niet echt uit,.. en ik zeg op een gegeven moment "JA MAN GA JE HET NOU NOG ZEGGEN OF HOE ZIT DAT???!!??"
oops,. dat was echt te pijnlijk![]()
Als je een complimentje uitdeelt heb je het meestel over een VEER in je reet, geen VINGER!quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
en jouw vriendin draagt zeker een leching?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:29 schreef bugeye het volgende:
Nou de mijne dan:
Er werd op mijn school een oudjaarsdinee georganiseerd in 1996.
Toen de directeur korte speech ging houden met een microfoon, liet hij ook anderen praten aan de microfoon. Dus ik werd gekozen en daar ben ik dan met een zaal vol leerlingen, meesters en juffen.
Het werd 1997 en wat zeg ik?? : "op naar het jaar 1996"
Iedereen mij uitlaggen en dat vond ik nie zo luek
Maar je examen nederlands heb je nooit gehaaldquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:29 schreef bugeye het volgende:
Nou de mijne dan:
Iedereen mij uitlaggen en dat vond ik nie zo luek
Ja, heb je wat op tegen?????quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:43 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
en jouw vriendin draagt zeker een leching?
ik lokte het zelf uit om reacties te krijgen , dudequote:Op donderdag 22 juli 2004 14:49 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar je examen nederlands heb je nooit gehaaldoeps echt weer zo'n opmerking van me die hier wel thuis hoort in het topic.
omg erger kan het nietquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:46 schreef Razor21 het volgende:
Tijd terug is een keer ruzie met een jongen in een discotheek. Op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik riep : Ga toch je moeder neuken K*nk*r lijer!!!!
Toen ging die helemaal door het lint die gozer ben ik eruit getrapt door de portier.
Hoorde ik later dat zijn moeder net 1 week geleden aan k*nk*r was overleden![]()
Dus dat woord zeg ik sindien nooit meer.
Was dat toch niet toevallig in Oldenzaalquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:46 schreef Razor21 het volgende:
Tijd terug is een keer ruzie met een jongen in een discotheek. Op een gegeven moment werd ik zo kwaad dat ik riep : Ga toch je moeder neuken K*nk*r lijer!!!!
Toen ging die helemaal door het lint die gozer ben ik eruit getrapt door de portier.
Hoorde ik later dat zijn moeder net 1 week geleden aan k*nk*r was overleden![]()
Dus dat woord zeg ik sindien nooit meer.
Wat een mongolen topic is dit tochquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een tijd geleden reisde ik naar huis na een lange dag school. Het was stikheet en ik had een verlammende koppijn na zo'n vermoeiende dag. Halverwege viel de trein ineens stil in de middle of nowhere en hebben we iets van 2 uur lang in een stilstaande trein gezeten. Uiteindelijk heeft de NS bussen aan laten rukken waar we toch nog mee naar huis konden. Je snapt het al, ik was flink geirriteerd.
Iedereen die bus in, ik was wat vrienden van me tegengekomen die ook ergens in die trein bleken te zitten. Wij gaan daar zitten en ik had er flink de pest in, het was inmiddels al iets van 19:00 uur.
Ik zit daar te balen, hoor ik ineens achter mij 2 mensen van die irritante syndroom-van-down-geluiden maken. Ik dacht dat dat van die vervelende 16-jarige ettertjes waren die dat grappig vonden. Na 5 minuten was mijn irritatiegrens toch wel bereikt en ik zeg keihard "DIT IS TOCH GODVERDOMME DE MONGOLENBUS NIET OF WEL SOMS!!!!!!!" terwijl ik mij omdraai.
Terwijl ik dat gezegd had en mijn gezicht draaide zach ik de rest van de bus in afgrijzen naar mij staren en mijn vrienden een beetje gniffelen. Ik dacht al van dat zal toch niet en ja hoor. Achter mij zaten blijkbaar 3 verstandelijk gehandicapten en hun begeleider.
Ik kon op dat moment wel door de grond zakken, maar tegenwoordig kan ik er wel om lachen
Wat moet ik me daarbij voorstellenquote:Op donderdag 22 juli 2004 15:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
syndroom-van-down-geluiden
als je dat niet weet ben je zelf een mongool!quote:Op donderdag 22 juli 2004 22:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Hauwhhhwauhawhhwauaaahwwwgrrrrrrrrggrrggggggggggquote:Op donderdag 22 juli 2004 22:36 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen
Ohquote:Op vrijdag 23 juli 2004 11:00 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Hauwhhhwauhawhhwauaaahwwwgrrrrrrrrggrrgggggggggg
Of tegen mensen die zelf kanker hebben. En op sterven liggen.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef Steve-O het volgende:
Kankerlijer zeggen tegen mensen die moeders hebben met kanker
Hahah ik had echt precies hetzelfde! Ben er niet achterna gerend om geld te gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2004 03:10 schreef Orealo het volgende:
Heheheh, toen ik klein was, kwam er een keer met kerstmis zo'n krantehoer aan de deur , zo van "Prettige kerstdagen, en een gellukig nieuwjaar!!" en dan gaf ze mij zo'n kaartje, ik wist niet dat ik dat mens geld moest geven , dus ik zo van "Uhm, ja, hetzelfde dan he! doei!" boem, deur dicht...
loop ik de kamer in, mijn vader "Wie was dat ?" ik "de krantenboer.." vaker "wat wou ze?" "mij een gelukkig nieuwjaar wensen" "heb je haar geld gegeven?" "Nee, moet dat dan?"
Mijn vader mij snel 2,50 (gulden) gegeven, en ik er achteraan rennen "sorry, toen ik de deur weer opendeed, was je al weg!"
Dit maak ik geregeld mee. Dan roept iemand bij voorbeeld 'kankerlijer' tegen mij. En dan zeg ik:"Dank je wel, mijn moeder is aan kanker overleden..." Dan weten ze niet hoe snel ze zich moeten verontschuldigen. Al is mijn moeder alweer vijftien jaar geleden overleden, de pijn blijft.quote:Op vrijdag 23 juli 2004 14:37 schreef Steve-O het volgende:
Kankerlijer zeggen tegen mensen die moeders hebben met kanker
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:00 schreef Guidoweb5 het volgende:
toen ik in de 2e klas zat kwam er een meisje naar mij toe:
Wat vind je van de muziek lerares>
Ikke: das een vieze snol met drek tussen haar benen! wat een gedrocht.
zij: das mijn moeder!
kon wel door de grond zakken
whahaha !quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:00 schreef Guidoweb5 het volgende:
toen ik in de 2e klas zat kwam er een meisje naar mij toe:
Wat vind je van de muziek lerares>
Ikke: das een vieze snol met drek tussen haar benen! wat een gedrocht.
zij: das mijn moeder!
kon wel door de grond zakken
Dat 'Muts' gaat idd wel erg verquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:21 schreef Cappy het volgende:
[..]
whahaha !
had zoiets donderdag dan wel stukje beter:)
sta voor het cafe met een vrouwtje ... ( heel leuk en nee ze wil niks met me ) met zusje komt zomaar voorbij fietsen en even praatje maken fietst weg. "zo jij er weer eens snel overheen hey ? " "hoezo" "vorige week hing je nog om me schouders en nu weer een jong blondje ? "
( vrouwtje is 27 me zusje 19 ) Das me zusje Muts!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
Dat ze mij op de 2e plaats stelde als de familie er is. of dat het iig zo aanvoelde.
Ze komt morgen en moest wel huilen en ik ook. Morgen komt ze dus een week minimaal en dan praten we verder over hoe en wat.
maar dit moet misschien in R&P
Ik snap er HELEMAAL geen ZAK van.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
Dat ze mij op de 2e plaats stelde als de familie er is. of dat het iig zo aanvoelde.
Ze komt morgen en moest wel huilen en ik ook. Morgen komt ze dus een week minimaal en dan praten we verder over hoe en wat.
ja misschien wel jaquote:Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
dat is idd pijnlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Renesite het volgende:
tvp ff
zolang er geen blikschade komt bij foutief inparkeren .....quote:Hobbies/interesses: M'n vriend, [sni]
hij is verstandig en rijdt zelfquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef coz het volgende:
[..]
zolang er geen blikschade komt bij foutief inparkeren .....![]()
Geloofwaardigquote:Op maandag 26 juli 2004 16:13 schreef MarMar het volgende:
hmm bij pijnlijke opmerkingen komt naar voren watvoor trut ik kan zijn soms...
gozer in kroeg, slijmt bij me...
ik "hey volgens mij moet jij even naar de wc nu"
gozer happy face
ik vervolg "daar hangt een spiegel, kijk daar ff in en als je werkelijk denkt dat je een kans maakt kom je maar weer terug"
vondtie niet lief... gek he?
En dus?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe, een vriend van mij ging samen met mij en nog wat gasten voor de grap de Engelse bijles bijwonen van zijn vriendin. Die vriendin bakte er niets van, zegt die docente dus van 'Ik dacht ff dat ik de verkeerde versie na zat te kijken, je hebt er maar 1 goed'. Aan het eind van de dag vertelt die vriend van haar dat dus in geuren en kleuren aan nog een paar andere maten, staat ineens z'n vriendin vlak achter 'm
.
Da's toch best lullig, stel dat je die vriendin bent, je staat achter je vriend en die verteld hoe slecht jij niet bent in Engelsquote:
Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Tip voor mensen die gefeliciteerd ipv gecondoleerd zeggen: Zeg voortaan "mijn deelneming"
jeps, heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'![]()
Die hele sfeer rondom overlijden is zo statig en deftig, bijna lachwekkend gewoon, en toen dus helemaal.
toen mijn pa overleed zei iemand idd ook een keer gefeliciteerd! Eerlijk gezegd ook gewoon wel om gelachen! Is weer iets andersquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'![]()
Die hele sfeer rondom overlijden is zo statig en deftig, bijna lachwekkend gewoon, en toen dus helemaal.
Ja, wij hadden zoiets met telefonische verkoop... dan word je trouwens accuut van alle lijsten afgehaald, het scheelt welquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:00 schreef zZaZz het volgende:
doet me eraan denken..... aan het eind van die dag kwam er zo'n verzekeringspief langs die van niets wist.
dus ik deed de deur open, en hij vroeg "is je vader er misschien ook?"
ik zo van "eh, nee. die hebben we vanmiddag begraven"
je had die kop moeten zien! hij begon ook helemaal te stampen met zijn voet enzo, en bleef maar sorry roepen. ik moest er eigenlijk best wel om lachen toen.
Bij geen interesse word je over het algemeen zowieso van de lijst van het desbetreffende bedrijf afgehaald. Het zinnetje 'ow, ik haal u direct van de lijst!' is alleen maar iets om de mensen wat te bedaren als ze boos worden of er een ongemakkelijke situatie voorkomt. Probleem voor de 'lastig gevallen mensen' is echter dat ze in een groot bestand staan, dus toch nog door zat andere bedrijven gebeld worden...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, wij hadden zoiets met telefonische verkoop... dan word je trouwens accuut van alle lijsten afgehaald, het scheelt wel
tering dat is wel heeeeel erg vaudquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
ag ik heb ook wel eens iets leuks mee gemaakt![]()
Ik ben op stap en ik was dronken niet meer normaalIk sta op de dansvloer te bewegen en opeens heel veel rook en zo staat er een meisje voor me
dus zij zegt van he hoi wat leuk dat je hier bent hoe is het met je zusje? En ze wist mijn naam en die van m,n zusje. Dus ik zeg wie ben jij dan
Nou zegt ze ik ken jullie van de camping. Dus ik zeg lijkt me sterk we staan niet op een camping. Maar goed ze wist ook mijn ouders bij de naam te noemen
Tijdje mee staan lullen en ze zegt doe de goeten aan iedereen en hoop je volgende week weer te zien. Dus ik van ja zal wel
![]()
Volgende ochtend vertel ik het verhaal aan m,n zusje en ook zij zat vanGoed 2 maanden zitten denken wie dat dan kon zijn maar we wisten het niet.
Ik zit op een verjaardag en ik vertel dat aan iemand die naast me zit dat verhaal. En ik zeg nog zo van. Ja het was echt zo kansloos meisje die elke gast wel geneukt heeft daar. Echt zo hoertje zo huppelkutje. Echt een greppel del. En zo ging dat effe dood. Zaad sletje heb ik haar ook nog genoemd. Zegt een vrouw die naast me zat van. Ja m,n dochter zei al dat ze je tegen gekomen wasKrijg meteen een foto te zien en ja hoor ze was het. 30+man opeens dood stil.......
Heel erg fout
Ik heb droog gevraagt of iemand nog zin had in een stukje taartquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:45 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
tering dat is wel heeeeel erg vaud
maar wel lachen
Hoe heb je dat bij de weg uit gelult??
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
ag ik heb ook wel eens iets leuks mee gemaakt![]()
Ik ben op stap en ik was dronken niet meer normaalIk sta op de dansvloer te bewegen en opeens heel veel rook en zo staat er een meisje voor me
dus zij zegt van he hoi wat leuk dat je hier bent hoe is het met je zusje? En ze wist mijn naam en die van m,n zusje. Dus ik zeg wie ben jij dan
Nou zegt ze ik ken jullie van de camping. Dus ik zeg lijkt me sterk we staan niet op een camping. Maar goed ze wist ook mijn ouders bij de naam te noemen
Tijdje mee staan lullen en ze zegt doe de goeten aan iedereen en hoop je volgende week weer te zien. Dus ik van ja zal wel
![]()
Volgende ochtend vertel ik het verhaal aan m,n zusje en ook zij zat vanGoed 2 maanden zitten denken wie dat dan kon zijn maar we wisten het niet.
Ik zit op een verjaardag en ik vertel dat aan iemand die naast me zit dat verhaal. En ik zeg nog zo van. Ja het was echt zo kansloos meisje die elke gast wel geneukt heeft daar. Echt zo hoertje zo huppelkutje. Echt een greppel del. En zo ging dat effe dood. Zaad sletje heb ik haar ook nog genoemd. Zegt een vrouw die naast me zat van. Ja m,n dochter zei al dat ze je tegen gekomen wasKrijg meteen een foto te zien en ja hoor ze was het. 30+man opeens dood stil.......
Heel erg fout
Nou ja, volgens die man gingen ze het aan het overkoepelend dinges doorgeven, zodat we niet meer gebeld zouden worden. We zijn ook écht niet meer gebeld totdat mijn moeder natuurlijk allerlei dingen ging invullenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:14 schreef Enil het volgende:
[..]
Bij geen interesse word je over het algemeen zowieso van de lijst van het desbetreffende bedrijf afgehaald. Het zinnetje 'ow, ik haal u direct van de lijst!' is alleen maar iets om de mensen wat te bedaren als ze boos worden of er een ongemakkelijke situatie voorkomt. Probleem voor de 'lastig gevallen mensen' is echter dat ze in een groot bestand staan, dus toch nog door zat andere bedrijven gebeld worden...
Is wel een erg foute voor je het weet gaat die roddel het hele bejaardentehuis rond.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:21 schreef freecell het volgende:
(3 jaartjes geleden) Ik loop met mijn moeder (toen 57) mijn zus (34) en mezelf (toen nog 17) in een bejaardentehuis. Commentaar van een oud dametje: "Hee, wat leuk, drie generaties."
Dus ik leg mijn handen op mijn buik en zeg:"ja, en bijna 4" nog nooit een dametje Zo geschokt zien kijken
Nadeel: we konden mijn zus zo ongeveer opvegen, die kwam niet meer bij
Ach ja..., we kenden daar toch niemand verder. Mijn moeder deed er af en toe wat vrijwilligerswerk. Dus dat gaf niet zo heel veel. Ik moet het trouwens nog vaak aanhoren in mijn familie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is wel een erg foute voor je het weet gaat die roddel het hele bejaardentehuis rond.
Ja nou weten we 't wel...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Toen ik een jaar of 16 was kwam ik twee goeie vriendinnen tegen die heel stil naast elkaar op een bankje zitten. Normaal kon ik altijd goed met hun ouwehoeren en waren ze altijd vrolijk maar nu zaten ze erg saai op een bankje voor zich uit te staren.
Dus ik zeg vrolijk: "hoi, wat zijn jullie stil, is er iemand dood ofzo"?
bleek de vader van een van die meisje de vorige dag overleden te zijn
herkenbaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:13 schreef soul114 het volgende:
Ondertussen is het al een klassieker, maar ik post hem toch maar even:
Ik had les van een leraar die totaal geen orde kon houden (elke les was het weer raak).
Iedereen flink aan het praten voor de les en die leraar wil beginnen, dus hij roept:
... en nu is het stil ! Ik roep snel nog even: Luister en huiver!
Dat viel niet in goede aarde, dus hij iedereen vragen: was jij het ? was jij het?
tot hij opeens zegt tegen mij: jij was ik weet het zeker -> ik kon de gang op.
Staan we later in de pauze na te praten. Zegt een van die gasten: Zo soul114
ben je eruit gestuurd (was een vrij heilig boontje toen, dus heel bijzonder!).. dus
ik zo van ja die Tekkel [bijnaam van die leraar] dit en dat.
Wordt ik op me schouder getikt, dus ik draai me om en jawel hoor staat die leraar
achter me... wieeeew
goh, jij hebt een goed geheugen, ik wist het niet zeker meer of ik het al gezegd had.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ja nou weten we 't wel...
Wat is jouw pijnlijkste opmerking ooit? (deel2)![]()
straatslet? OSG Schagen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:48 schreef bouncing het volgende:
[..]
herkenbaarmeerdere malen gebeurd met leraren een keertje beetje erg:" DIE KUTHOER, GVD DIE STRAATSLET ZE @#%@#%@#^@#^@#^$@^@^$@^%$" kwam ze blijkbaar net langslopen gelukkig had ik haar naam niet gezegd maar ze wist denk toch wel dat ik het over haar had aangezien we 10 minuten ervoor beetje ruzie hadden gehad
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:24 schreef bloempjuh het volgende:
Gisteren, op school, hadden we de bespreking van een door ons gemaakt radioprogramma. Een klasgenoot van me, die nachtenlang aan de montage had gewerkt, had niet geslapen die nacht. Ik had al een paar keer gezegd dat ik trots op 'm was, omdat hij zo hard had gewerkt.
Toen we kritiek kregen over de lengte van een item (en over de algehele montage), zei ik keihard: "Tja, ik had 't doorgegeven, maar 't is niet doorgevoerd in de montage." Mijn klasgenoot was bijna aan 't huilen..
't Is niet mijn meest erge, maar wel van de afgelopen dagen.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 06:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb ooit een schoolvriend -waarvan achteraf bleek dat-ie een chemo-kuur had ondergaan- gevraagt waarom hij nu wél zijn kin had geschoren.
quote:Op donderdag 7 april 2005 07:15 schreef Poogie het volgende:
Klasgenoot van mij toen er een marokkaans wijf langs kwam lopen: "wannabee turk". Hoorde ze dus ook. Da wijf werd helemaal gek, die flipte hem echt
Ik heb het wel een keer bijna gedaan, was een meisje dat niet echt dikkig eruitzag, gewoon gheel normaal, alelen haar buik zag eruit alsof ze zwanger was. Ik wilde wat zeggen, maar we moesten al weer door met onze enquete. Later bleek dat ze gewoon een erg dikke buik had, flater voorkomen dus. Maar echt bizar, voor de rest was het best een tenger meisje.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:42 schreef Aventura het volgende:
Onbrgrijpelijk dat er mensen zijn die het nodig vinden om tegen een vrouw met een dikke buik meteen hun mond openhalen en iets over zwangerschap te zeggen...Als je het niet zeker weet, zeg je toch niks?
Oh god!quote:Op donderdag 22 juli 2004 15:36 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
"DIT IS TOCH GODVERDOMME DE MONGOLENBUS NIET OF WEL SOMS!!!!!!!"
[..]
Ik kon op dat moment wel door de grond zakken, maar tegenwoordig kan ik er wel om lachen
dat heb ik ook een keer gehad, en dat was inderdaad bijzonder pijnlijk....quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:13 schreef Lucyfurr het volgende:
Ik ga geloof ik OUD over me heen krijgen, maar ik kon er echt niets aan doen..
Mijn aller-aller-pijnlijkste opmerking ever, 3 jaar geleden:
Een vage kennis (vrouw, raar mens) die ik al een paar jaar niet gezien had kwam ik tegen in een winkelcentrum. Ze liep met nog een vrouw en een kind in een kinderwagen.
Ik had een jaar of 2 daarvoor van een vriendin gehoord dat ze zwanger was, dus ik: "Is dat jouw kleine?" (logisch)
Trekt ze ineens lijkbleek weg: ...."goede opmerking van je."
Dus ik:
Blijkt dat ze een miskraam had gehad.
Wel meteen die vriendin van me opgebeld en haar even gevraagd waarom ze me juist dat nou weer ff niet verteld had..
<-- dekt de lading niet (by far)
De vage kennis in kwestie heeft ondertussen een kind van 2 en is weer zwanger (als ik goed geinformeerd ben).![]()
Toch snap ik niet waarom mensen boos worden als jij onbedoeld iets kwetsends zegt, door iets wat jij niet weet over hen.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef buzzer het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer gehad, en dat was inderdaad bijzonder pijnlijk....
Als ik dat als pijnlijk moet opvatten, kan ik een eigen topic hierover openen, volspammen en een deeltje 2 maken.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:41 schreef Realzm het volgende:
Ik werd tijdens de les een beetje geïrriteerd op een vriendin met wie ik alles doe in de klas. Nu zat ze al de hele tijd spelletjes te spelen terwijl we eigenlijk een project moesten maken, en de mensen rondom ons in de klas begonnen ook te merken dat ik geïrriteerd raakte. Nu zij ze opeens dat ze naar huis ging omdat ze hier toch niet kon werken. Maakte ik kei hard de opmerking dat ze hier wel kon werken, maar dat ze het gewoon niet deed.
Hele klas in een deuk, zij boos op mij..
De vrouw (raar mens) in kwestie heeft het mijn vriendin en mij nog 2 jaar kwalijk genomen dat wij elkaar niet goed geinformeerd hadden. Ik had haar op een bepaald punt bijna opgebeld met de vraag of zij dacht dat het hele leven om haar draaide, maar dat mocht niet van mijn vriendin.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:42 schreef Aventura het volgende:
[..]
Toch snap ik niet waarom mensen boos worden als jij onbedoeld iets kwetsends zegt, door iets wat jij niet weet over hen.
De arrogantie, dat je ervan uitgaat dat anderen altijd maar op de hoogte zijn van gebeurtenissen in jouw leven.
Jah ikzelf maak ook altijd harde opmerkingen, maar deze vond zij toch heel erg omdat we toch hele goede vrienden zijn en ik het dus echt meende. Zal ook wel komen doordat we net iets andere humor hebben..quote:Op donderdag 7 april 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Als ik dat als pijnlijk moet opvatten, kan ik een eigen topic hierover openen, volspammen en een deeltje 2 maken.
Eu dat is toch gewoon de waarheid, hoe kan ze daar nou boos op zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 10:41 schreef Realzm het volgende:
Ik werd tijdens de les een beetje geïrriteerd op een vriendin met wie ik alles doe in de klas. Nu zat ze al de hele tijd spelletjes te spelen terwijl we eigenlijk een project moesten maken, en de mensen rondom ons in de klas begonnen ook te merken dat ik geïrriteerd raakte. Nu zij ze opeens dat ze naar huis ging omdat ze hier toch niet kon werken. Maakte ik kei hard de opmerking dat ze hier wel kon werken, maar dat ze het gewoon niet deed.
Hele klas in een deuk, zij boos op mij..
*lachstruip heeft*quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
In de tweede klas van de middelbare school.. Tijdens een proefwerk natuurkunde hoorde/zag ik opeens wat druppen onder de tafel van mn buurman. Ik kijk naar buiten en vraag met een knipoog: Goh, lekt 't bij jou ofzo? (opzich al een domme vraag aangezien er nog 2 etages boven ons zaten, maar goed) Hij: Nee sorry, ik heb het in mn broek gedaan, ik kon het niet meer ophouden.
Klas:![]()
jij bent echt in de war gozerquote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Heette hij Wilco?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
In de tweede klas van de middelbare school.. Tijdens een proefwerk natuurkunde hoorde/zag ik opeens wat druppen onder de tafel van mn buurman. Ik kijk naar buiten en vraag met een knipoog: Goh, lekt 't bij jou ofzo? (opzich al een domme vraag aangezien er nog 2 etages boven ons zaten, maar goed) Hij: Nee sorry, ik heb het in mn broek gedaan, ik kon het niet meer ophouden.
Klas:![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2005 13:10 schreef Dutchman22 het volgende:
Twee jaar terug zat ik met een goede vriend in de rookruimte op school, komt er een meisje binnen dat je denkt van... Mèèèèèèèèèn! Vréééselijk! Pfff... Je kent t wel: zo'n stretch-spijkerbroek met van die glimmende drukknoopjes all-over, lijzig en pluizig blond haar en een rotkop... Dus ik zeg "Pff, wat een gare..." Hij: "Ja, dat is mijn vriendin"...![]()
Ik heb maar even excuses gemaakt...![]()
Dat vind ik nogal zwak van jou, ga verder met je leven en daar niet eeuwig over blijven zaniken. Iemand kankerlijer noemen of daadwerkelijk iemand expres kankerlijer noemen, als je weet dat een naaste kanker heeft of heeft gehad zijn twee verschillende dingen. Ik vind het dan ook niks meer dan aandacht trekkerij, en JA ik kan er ook over mee praten.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 12:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dit maak ik geregeld mee. Dan roept iemand bij voorbeeld 'kankerlijer' tegen mij. En dan zeg ik:"Dank je wel, mijn moeder is aan kanker overleden..." Dan weten ze niet hoe snel ze zich moeten verontschuldigen. Al is mijn moeder alweer vijftien jaar geleden overleden, de pijn blijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |