abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2004 @ 13:46:11 #101
64781 bonke
pipo koeie
pi_20826912
ook eens bij de kassa gehoord
klein jongetje tegen zijn vader : pappa er zit nog wat in uw zak
de dief ;-)
pies on joe toe
  zaterdag 24 juli 2004 @ 16:00:51 #102
53272 Guidoweb5
Twent om ūtens
pi_20828925
toen ik in de 2e klas zat kwam er een meisje naar mij toe:
Wat vind je van de muziek lerares>
Ikke: das een vieze snol met drek tussen haar benen! wat een gedrocht.
zij: das mijn moeder!

kon wel door de grond zakken
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
  zaterdag 24 juli 2004 @ 16:31:44 #103
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_20829473
uhmmm

dat ik een ruzie tussen mijn vader en moeder hoorde over geld ( negatief) ( ze gingen scheiden ) dat ik zo kwaad werd dat ik riep ( en klopte eigenlijk ook ) "smoelen houden, dit is mijn huis en jullie mogen blij zijn dat jullie er nog in mogen blijven "

okay dat was niet komisch... maar wel een van de hardste dingen die ik gezegt heb eigenlijk
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
pi_20829530
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:00 schreef Guidoweb5 het volgende:

Drek tussen de benen

Wel erg pijnlijk trouwens...
War. War never changes.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 17:42:14 #105
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_20830641
Onbrgrijpelijk dat er mensen zijn die het nodig vinden om tegen een vrouw met een dikke buik meteen hun mond openhalen en iets over zwangerschap te zeggen...Als je het niet zeker weet, zeg je toch niks? Idem met opmerkingen over kinderen die oud uitziende ouders hebben...Je moet reknening houden met allerlei mogelijkheden en niet meteen iets eruitflappen
  zaterdag 24 juli 2004 @ 18:21:11 #106
89647 Cappy
Gelegenheids dichter
pi_20831305
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 16:00 schreef Guidoweb5 het volgende:

whahaha !

had zoiets donderdag dan wel stukje beter:)

sta voor het cafe met een vrouwtje ... ( heel leuk en nee ze wil niks met me ) met zusje komt zomaar voorbij fietsen en even praatje maken fietst weg. "zo jij er weer eens snel overheen hey ? " "hoezo" "vorige week hing je nog om me schouders en nu weer een jong blondje ? "
( vrouwtje is 27 me zusje 19 ) Das me zusje Muts!
Success, recognition, and conformity are the bywords of the modern world where everyone seems to crave the anesthetizing security of being identified with the majority.
Martin Luther King, Jr., Strength to Love, 1963.
  zaterdag 24 juli 2004 @ 22:36:09 #107
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_20835709
Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
Dat ze mij op de 2e plaats stelde als de familie er is. of dat het iig zo aanvoelde.
Ze komt morgen en moest wel huilen en ik ook. Morgen komt ze dus een week minimaal en dan praten we verder over hoe en wat.
maar dit moet misschien in R&P
  zondag 25 juli 2004 @ 05:02:55 #108
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_20840063
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 18:21 schreef Cappy het volgende:

[..]

whahaha !

had zoiets donderdag dan wel stukje beter:)

sta voor het cafe met een vrouwtje ... ( heel leuk en nee ze wil niks met me ) met zusje komt zomaar voorbij fietsen en even praatje maken fietst weg. "zo jij er weer eens snel overheen hey ? " "hoezo" "vorige week hing je nog om me schouders en nu weer een jong blondje ? "
( vrouwtje is 27 me zusje 19 ) Das me zusje Muts!
Dat 'Muts' gaat idd wel erg ver
Asjemenou
  zondag 25 juli 2004 @ 14:18:07 #109
53272 Guidoweb5
Twent om ūtens
pi_20844509
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
Dat ze mij op de 2e plaats stelde als de familie er is. of dat het iig zo aanvoelde.
Ze komt morgen en moest wel huilen en ik ook. Morgen komt ze dus een week minimaal en dan praten we verder over hoe en wat.
Me geile wijf moest van Cynix weg..... :'(
.::. Join het FOK! pulse team! And lets beat GOT .::.
http://forum.fok.nl/topic/602257
pi_20845081
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Ik snap er HELEMAAL geen ZAK van.
War. War never changes.
  maandag 26 juli 2004 @ 16:07:43 #111
64244 ToYDoLL
sexy hunk
pi_20869632
quote:
ja misschien wel ja

stom moment:

ik zat achter de kassa, en er staat een collega bij de kassa en 2 flessen drank op de band... dus ik tegen hem: Alcoholist!...
bleek het van een andere klant te zijn...
Time may change me.. But I can't change time
pi_20869772
hmm bij pijnlijke opmerkingen komt naar voren watvoor trut ik kan zijn soms...

gozer in kroeg, slijmt bij me...

ik "hey volgens mij moet jij even naar de wc nu"
gozer happy face
ik vervolg "daar hangt een spiegel, kijk daar ff in en als je werkelijk denkt dat je een kans maakt kom je maar weer terug"
vondtie niet lief... gek he?
  vrijdag 1 april 2005 @ 18:56:22 #113
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25912662
*schopje geeft*
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:02:11 #114
107118 Leannetjuh-gurl
Ik Zie Alles..!
pi_25912793
DoN't Be A LiAr, TeLl ThE TrUtH
  vrijdag 1 april 2005 @ 19:56:18 #115
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_25914262
Moest een onderwerp hebben voor mijn jaarwerkstuk...kun je op de site van de uni zo'n hele lijst met onderwerpen bekijken inclusief degene die je dan begeleidt.
Ik uiteindelijk degene met het onderwerp dat me het meeste aansprak heel vaak gemaild, maar ik kreeg maar geen anwoord. Toch maar eens navraag gaan doen bij andere begeleiders in de trant van"hij antwoord maar niet, heeft ie het zó druk"etc, op een enigszins verontwaardige toon. Bleek hij dood te zijn
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  vrijdag 1 april 2005 @ 21:14:47 #116
102800 PallominnoXIII
Ik haat mijn nickname.
pi_25916583
Komt zo'n vrouwtje met collectebusje aanlopen, voor de kindjes in Afrika,
Ik wist dat niet, maar ik pak mijn portomonee mijn broertje dus van boven roepen, NICCCK MIJN PLAYSTATION NIET, IK WIL DAT JE HEM MAAKT NU, (hij is 14, goddamn -_- )
Ik zo, GA TOCH DIE BESCHETEN TERINGBLAGEN IN AFRIKA NEUKEN, KUTKIND(had al een ..kutbui )
Loop ik weer naar de deur, staat ze al bij de buren, was niet zo slim van mij
pi_25918125
Toen ik nog op de middelbare school zat kwam in de klas binnen op een ochtend, en sprak een meisje aan waar ik nogal eens een geintje tegen maakte. Ik zei wat tegen dr, ze reageerde heel zuur waarop ik zei: "sjonge jonge zeg doe niet zo aangebrand joh!". Je raad het al, die ochtend was dr huis afbrand...
Zoals het blokje thuis tikt, tikt het nergens!
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:24:52 #118
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_25918766
Aan een vriendin vertelde ik dat een projectgroep ontzettend tegen elkaar kankerden. Werd ze boos. Bleek dat haar moeder kanker had.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:30:46 #119
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_25918975
frans middelbare school --> bijles
was dus niet dezelfde leraar die we voor de les hadden

leraar "als je me vertelt waarmee je moeite hebt probeer ik je te helpen"
ik heel enthousiast en quasi serieus "de inhoudsopgave" werkelijk ik snapte geen kut van die taal
leraar " " gevolgd door beetje blabla heen en weer
ik "ja; alles dus..heel dat Frans snap ik niet"
leraar : "nou begin dan maar in het boek op pagina 1 te lezen en als je iets niet snapt dan hoor ik het wel "
ik " "
heel drama gemaakt alla "ķk kom hier voor bijles niet om te elk woordje frans te vragen wat ik niet kan vertalen" .. hem bijna/half uitgescholden ..deur dichtgesmeten

en wie hebben we het jaar daarna als leraar frans .....
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  Moderator vrijdag 1 april 2005 @ 22:32:41 #120
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_25919028
tvp ff
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:33:48 #121
90061 coz
pi_25919070
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Renesite het volgende:
tvp ff
dat is idd pijnlijk
  vrijdag 1 april 2005 @ 22:39:44 #122
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_25919232
Onze chef-.. zaken is onlangs met veel bombarie gescheiden omdat ie zijn vrouw had ingeruild voor een jongere vriendin enzovoorts..Onlangs hadden we een gesprek over domme dingen zoals het weer en ineens ging het over sleur"het is toch wel leuk om elke keer wat anders te doen" elke dag vakantie is niet leuk, elke dag werken is niet leuk. Dus zeg ik: "ja, en elke dag dezelfde vrouw is ook niet leuk!!" Kon ie volgens mij niet waarderen, haha
  Redactie Frontpage vrijdag 1 april 2005 @ 22:56:10 #123
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_25919701
Op een lanparty ging het gepsrek eens over betaald parkeren, roep ik tegen die jongen dat ik nog wel een plekje weet, en zeg erbij: "Ik ben heel goedkoop hoor"
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:04:55 #124
90061 coz
pi_25919973
quote:
Hobbies/interesses: M'n vriend , [sni]
zolang er geen blikschade komt bij foutief inparkeren .....

pi_25920252
Whehe, een vriend van mij ging samen met mij en nog wat gasten voor de grap de Engelse bijles bijwonen van zijn vriendin. Die vriendin bakte er niets van, zegt die docente dus van 'Ik dacht ff dat ik de verkeerde versie na zat te kijken, je hebt er maar 1 goed '. Aan het eind van de dag vertelt die vriend van haar dat dus in geuren en kleuren aan nog een paar andere maten, staat ineens z'n vriendin vlak achter 'm .
  vrijdag 1 april 2005 @ 23:29:36 #126
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_25920661
ik werk achter de kassa in een supermarkt
kwam een paar weken een soort van buurman van me aan de kassa met heel veel pakken Taxi
dus ik zo: als ik u was zou ik niet zoveel halen hoor.. dat heeft uw vrouw zonet al gedaan
hij; jah dat heb je wel es als je niet meer in hetzelfde huis woont heh
auw
  Redactie Frontpage vrijdag 1 april 2005 @ 23:55:08 #127
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_25921434
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef coz het volgende:

[..]

zolang er geen blikschade komt bij foutief inparkeren .....

hij is verstandig en rijdt zelf
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_25921763
quote:
Op maandag 26 juli 2004 16:13 schreef MarMar het volgende:
hmm bij pijnlijke opmerkingen komt naar voren watvoor trut ik kan zijn soms...

gozer in kroeg, slijmt bij me...

ik "hey volgens mij moet jij even naar de wc nu"
gozer happy face
ik vervolg "daar hangt een spiegel, kijk daar ff in en als je werkelijk denkt dat je een kans maakt kom je maar weer terug"
vondtie niet lief... gek he?
Geloofwaardig
pi_25921814
Wij hadden een docent frans, en deze docent had maar 1 been.....

Het was winter, de laatste dag voor de vakantie, en we hadden les van hem. En wat hadden het er dus over wie, waar naartoe ging. En iemand stelde toen de vraag, Meneer waar gaat u heen? Lekker skien in oostenrijk ofzow?

pijnlijk
  zaterdag 2 april 2005 @ 00:11:01 #130
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_25921831
me buurvrouw d'r ex man waren op visite destijds klein dochtertje ook mee komen ze voor de deur zegt dat meisje "mamma zegt dat pappa hier alleen heen wil omdat u grote borsten heeft"
  zaterdag 2 april 2005 @ 02:35:05 #131
52237 DEAVELOFHEAVEN
5 down, many more 2 go
pi_25924069
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe, een vriend van mij ging samen met mij en nog wat gasten voor de grap de Engelse bijles bijwonen van zijn vriendin. Die vriendin bakte er niets van, zegt die docente dus van 'Ik dacht ff dat ik de verkeerde versie na zat te kijken, je hebt er maar 1 goed '. Aan het eind van de dag vertelt die vriend van haar dat dus in geuren en kleuren aan nog een paar andere maten, staat ineens z'n vriendin vlak achter 'm .
En dus?
Diamonds!
It's like getting paid for getting laid
  zaterdag 2 april 2005 @ 03:02:47 #132
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_25924323
Ik zwom in een meer met een kameraad en we hadden het over een meisje dat op de kant zat. Dat meisje en ik hadden bijna verkering zeg maar. Maar geluid draagt inderdaad nogal ver over water en ze heeft het dus gehoord. Het is dus niks geworden.

En laatst waren mijn opa en oma zoveel jaar getrouwd, hadden we met de familie o.a. zo'n nepkachel gekockt. We zitten daar met zijn allen in een kring, zeg ik tegen mijn opa en oma "waar hebben jullie dat kacheltje gekocht dan?"
It's okay to be white
pi_25924363
Een tijd terug kwam er zo'n collecte-iemand van de arme mensen uit afrika ofzo. Ik was alleen thuis en ik had niks kleiners dan ¤5 in m'n portemennee zitten. Dus ik geef zo die ¤5 en zegt het collecte iemand: zozo dat is wel erg gul. Ik: ja maakt niets uit, ik ben toch rijk zat . Kwam er een beetje aso uit. Ik bedoelde te zeggen: ik ben toch rijk zat tov. die afrikanen.

Over ^ dingen kan ik me soms nog jaren schamen gewoon. GVD irritant is dat .
pi_25924618
Tegen m'n vriendin, waarbij in de familie nogal wat mensen door treinen zijn verongelukt, zeggen dat het gezicht in de opening van scary movie 3 (verwrongen gezicht dat van hoofd af valt), helemaal niet zo eng is het zag er eerder uit alsof de voorkant van een trein zich er tegenaan had geramd...

Woeps...
pi_25926052
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 02:35 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:

[..]

En dus?
Da's toch best lullig, stel dat je die vriendin bent, je staat achter je vriend en die verteld hoe slecht jij niet bent in Engels .

Verrek, zie ook nu pas dat het de pijnlijkste opmerking van jezelf moet zijn..
  zaterdag 2 april 2005 @ 10:48:41 #136
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_25926172
Ik was op bezoek bij mijn vader en hij was aan het vertellen over een vriend van hem die iets ongelovelijks stoms gedaan had. Dus ik zeg heel droog; wat een achterlijke mongool dan als hij dat niet eens goed kan doen. Waarop mijn vader naar de man wijst die naast hem zat en zei dat hij die persoon was
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_25926680
"Vind je dat ik goed zoen? Mijn vorige vriendin heeft het uitgemaakt omdat ik niet zo goed kon zoenen"

Wat een knurft
pi_25926800
de eerste die me zo te binnen schieten:

een vriend van me belde op dat zijn vader was overleden. hij ging altijd met de brommer naar zijn werk, en was vol tegen een busje aan gereden.
dus ik meteen heen, en samen ff later naar de videohteek om wat filmpjes te huren als afleiding.
moesten niet te ingewikkelde films zijn natuurlijk omdat het koppie een paar uur na zo'n gebeurtenis er niet helemaal bij is.
dus het werd nightmare om elmstreet en flodder 3.
thuis aangekomen videoband van flodder erin en maar op play gezet. in de begin scene rijdt johnny vol tegen een brommer aan, en je zag de brommerrijder een flink eind vliegen. ik wist niet echt goed wat ik aanmoest met de situatie en begon vanwege de lompheid (was immers een ongelukkig moment voor zo'n scene) vrijwel meteen nogal te lachen.
efin.
hij ervaarde het anders, en stond zwijgend op en zette de tv uit en ging ergens anders zitten.
dat was wel vrij ongemakkelijk vond ik.

dan nog een klassieker. een jongen waarmee ik ooit eens in de klas had gezeten kwam ik tegen terwijl ie met zijn vader liep. en ik vroeg 'm terwijl zijn vader gewoon naast 'm stond "is dat je opa?"
toen moest ie wel lachen en zei "nee da's mijn vader lul!"
was trouwens wel een oude man hoor. hij was geadopteerd, en toen was zijn vader al 58 hoorde ik later. dus toen ik 'm tegenkwam was ie bijna 80

dan de laatste die me te binnen schiet...
ik kwam iemand tegen waarmee ik op de lagere school had gezeten, en het bekende gesprek van: wat doe je nu zoal? kwam ter sprake.
hij was aan het vertellen dat ie in de appie hein werkte en dat ie al iets hogerop daar was.
dus ik toen vrij denigrerend en lacherig "maar dat wil je natuurlijk niet de rest van je leven blijven doen!"
toen veranderde het sfeertje toch wel en hij zei heel serieus "ja eigenlijk wel"
pi_25926872
Haha ik liep gister in de stad, ik moest nogal uitbundig hoesten... hangt er ineens zo'n oude dronkelap op mn arm...
Hij: "Ja mn jong als je zo door rookt wordt je later net zo oud en lelijk als ik"
Ik: "Oud en lelijk? Ja zeg dat wel "
pi_25927148
Whahaha ..Heerlijk dit topic....

Ik ben een keer door mijn oom verleid tot een heele genante situatie...
Mijn oom kan af en toe een enorme hufter zijn, die mensen graag een hak zet.

Zitten we op een verjaardag met de hele familie te babbelen.
Komt het gesprek weer eens een keer op de buitenlanders...
Ik was toen behoorlijk rechts dus ook niet vies van een potje schelden op buitenlanders.
En uiteraard nog iets jonger dus lette nog niet zo goed op mijn woorden....
Dus wij in een geanimeerd gesprek gezellig afgeven op Turken en Marrokanen...komt ineens zijn zoon binnen met zijn nieuwe Turkse vriendin

Ik heb dus op 14 jarige leeftijd het belang geleerd van je grote bek dichthouden in gezelschap

Later bleek dat ze niet Turks was maar gewoon erg lang zwart haar had..maar ik wilde wel langzaam door de bank heen zakken.
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
  zaterdag 2 april 2005 @ 12:41:10 #141
105905 peejdorie
... kinderpindakaas!
pi_25928289
tvp
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 12:51:01 #142
43556 miss_dynastie
pi_25928497
quote:
Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Tip voor mensen die gefeliciteerd ipv gecondoleerd zeggen: Zeg voortaan "mijn deelneming"
Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'
Die hele sfeer rondom overlijden is zo statig en deftig, bijna lachwekkend gewoon, en toen dus helemaal.
pi_25928688
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'
Die hele sfeer rondom overlijden is zo statig en deftig, bijna lachwekkend gewoon, en toen dus helemaal.
jeps, heb ik ook gehad
redelijk veel mensen kende mijn pa, en op zijn begrafenis waren ook iets van 300 man ofzo
heb er toen ook van iets van 2 mensen gefeliciteerd gehoord, waarvan 1 het zelfs niet door had.
moest er eigenlijk alleen maar om lachen.

doet me eraan denken..... aan het eind van die dag kwam er zo'n verzekeringspief langs die van niets wist.
dus ik deed de deur open, en hij vroeg "is je vader er misschien ook?"
ik zo van "eh, nee. die hebben we vanmiddag begraven"
je had die kop moeten zien! hij begon ook helemaal te stampen met zijn voet enzo, en bleef maar sorry roepen. ik moest er eigenlijk best wel om lachen toen.

bijna hetzelfde verhaal nog geen 2 weken later toen een oud collega opbelde om eens te vragen hoe het nou was met 'm.
toen zei ik ook door de telefoon vrij tactloos "tsja, dan ben je net wat laat vrees ik. die is namelijk dood"
die zette het aan de andere kant van de lijn op een janken, dus toen maar de telefoon aan mijn moeder gegeven met de boodschap; "'t is voor jou denk ik"
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:00:14 #144
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_25929842
Herinnerde me ineens nog een vrij pijnlijke.
Ging vroeger wel eens om met een meisje dat al vanaf haar geboorte erg scheel keek, maar ze droeg een bril enzow zodat het me eigenlijk niet meer opviel.
Op een gegeven moment hadden we het ergens over, en toen zei ik: "Hallo, ben je scheel ofzo". Zei zij ook nog: "Ja, dat ben ik inderdaad!"
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
pi_25929940
Niks geen dode mensen maar iets licht verteerbaars: buurvrouw zit bij mijn ma en ik vraag aan mijn ma waar ze mijn Ryan Adams cd heeft gelaten. Buurvrouw reageert echter, en zegt iets als "Bryan Adams, dat vind ik ook zo mooi" ik ben ondertussen een beetje aan het zoeken tussen de cd's en vang dat zinnetje op en ik zeg dan hardop dat Bryan Adams van die oersaaie huisvrouwenbagger is.
  zaterdag 2 april 2005 @ 14:38:29 #146
80181 oldenzaaltjuh.nl
oldenzaaltjuh.nl
pi_25930605
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

toen mijn pa overleed zei iemand idd ook een keer gefeliciteerd! Eerlijk gezegd ook gewoon wel om gelachen! Is weer iets anders
Klik eens hier???
IK HEB EEN GIGANTISCHE SCHIJTHEKEL AAN DOLF JANSEN!!
Hartkwalen??
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 14:41:35 #147
43556 miss_dynastie
pi_25930670
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 13:00 schreef zZaZz het volgende:
doet me eraan denken..... aan het eind van die dag kwam er zo'n verzekeringspief langs die van niets wist.
dus ik deed de deur open, en hij vroeg "is je vader er misschien ook?"
ik zo van "eh, nee. die hebben we vanmiddag begraven"
je had die kop moeten zien! hij begon ook helemaal te stampen met zijn voet enzo, en bleef maar sorry roepen. ik moest er eigenlijk best wel om lachen toen.
Ja, wij hadden zoiets met telefonische verkoop... dan word je trouwens accuut van alle lijsten afgehaald, het scheelt wel
  † In Memoriam † zaterdag 2 april 2005 @ 14:43:12 #148
43556 miss_dynastie
pi_25930725
Is me trouwens ook opgevallen... dat als mensen vragen 'En je vader, ....' vul maar in dus, en je zegt dan 'mijn vader is overleden' dat mensen zich gelijk ontzettend gaan excuseren. Zo'n onzin... er staat toch niet op mijn voorhoofd dat mijn vader niet meer leeft? Hoe kun je dat dan weten? Geen probleem, dus
pi_25931358
quote:
Op zaterdag 2 april 2005 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, wij hadden zoiets met telefonische verkoop... dan word je trouwens accuut van alle lijsten afgehaald, het scheelt wel
Bij geen interesse word je over het algemeen zowieso van de lijst van het desbetreffende bedrijf afgehaald. Het zinnetje 'ow, ik haal u direct van de lijst!' is alleen maar iets om de mensen wat te bedaren als ze boos worden of er een ongemakkelijke situatie voorkomt. Probleem voor de 'lastig gevallen mensen' is echter dat ze in een groot bestand staan, dus toch nog door zat andere bedrijven gebeld worden...
pi_25931392
Basisschool groep 4>>
Klasgenoot: hey dp81 ik heb nieuwe schoenen !!!
dp81: van de vuilnis zeker
Meester: dp81 ga jij maar bij de muur staan in de pauze

Dat was toch wel een van de lulligste denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')