quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:00 schreef Guidoweb5 het volgende:
toen ik in de 2e klas zat kwam er een meisje naar mij toe:
Wat vind je van de muziek lerares>
Ikke: das een vieze snol met drek tussen haar benen! wat een gedrocht.
zij: das mijn moeder!
kon wel door de grond zakken
whahaha !quote:Op zaterdag 24 juli 2004 16:00 schreef Guidoweb5 het volgende:
toen ik in de 2e klas zat kwam er een meisje naar mij toe:
Wat vind je van de muziek lerares>
Ikke: das een vieze snol met drek tussen haar benen! wat een gedrocht.
zij: das mijn moeder!
kon wel door de grond zakken
Dat 'Muts' gaat idd wel erg verquote:Op zaterdag 24 juli 2004 18:21 schreef Cappy het volgende:
[..]
whahaha !
had zoiets donderdag dan wel stukje beter:)
sta voor het cafe met een vrouwtje ... ( heel leuk en nee ze wil niks met me ) met zusje komt zomaar voorbij fietsen en even praatje maken fietst weg. "zo jij er weer eens snel overheen hey ? " "hoezo" "vorige week hing je nog om me schouders en nu weer een jong blondje ? "
( vrouwtje is 27 me zusje 19 ) Das me zusje Muts!
quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
Dat ze mij op de 2e plaats stelde als de familie er is. of dat het iig zo aanvoelde.
Ze komt morgen en moest wel huilen en ik ook. Morgen komt ze dus een week minimaal en dan praten we verder over hoe en wat.
maar dit moet misschien in R&P
Ik snap er HELEMAAL geen ZAK van.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
Dat ze mij op de 2e plaats stelde als de familie er is. of dat het iig zo aanvoelde.
Ze komt morgen en moest wel huilen en ik ook. Morgen komt ze dus een week minimaal en dan praten we verder over hoe en wat.
ja misschien wel jaquote:Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
dat is idd pijnlijkquote:Op vrijdag 1 april 2005 22:32 schreef Renesite het volgende:
tvp ff
zolang er geen blikschade komt bij foutief inparkeren .....quote:Hobbies/interesses: M'n vriend, [sni]
hij is verstandig en rijdt zelfquote:Op vrijdag 1 april 2005 23:04 schreef coz het volgende:
[..]
zolang er geen blikschade komt bij foutief inparkeren .....![]()
Geloofwaardigquote:Op maandag 26 juli 2004 16:13 schreef MarMar het volgende:
hmm bij pijnlijke opmerkingen komt naar voren watvoor trut ik kan zijn soms...
gozer in kroeg, slijmt bij me...
ik "hey volgens mij moet jij even naar de wc nu"
gozer happy face
ik vervolg "daar hangt een spiegel, kijk daar ff in en als je werkelijk denkt dat je een kans maakt kom je maar weer terug"
vondtie niet lief... gek he?
En dus?quote:Op vrijdag 1 april 2005 23:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Whehe, een vriend van mij ging samen met mij en nog wat gasten voor de grap de Engelse bijles bijwonen van zijn vriendin. Die vriendin bakte er niets van, zegt die docente dus van 'Ik dacht ff dat ik de verkeerde versie na zat te kijken, je hebt er maar 1 goed'. Aan het eind van de dag vertelt die vriend van haar dat dus in geuren en kleuren aan nog een paar andere maten, staat ineens z'n vriendin vlak achter 'm
.
Da's toch best lullig, stel dat je die vriendin bent, je staat achter je vriend en die verteld hoe slecht jij niet bent in Engelsquote:
Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'quote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:08 schreef JohnDDD het volgende:
Tip voor mensen die gefeliciteerd ipv gecondoleerd zeggen: Zeg voortaan "mijn deelneming"
jeps, heb ik ook gehadquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'![]()
Die hele sfeer rondom overlijden is zo statig en deftig, bijna lachwekkend gewoon, en toen dus helemaal.
toen mijn pa overleed zei iemand idd ook een keer gefeliciteerd! Eerlijk gezegd ook gewoon wel om gelachen! Is weer iets andersquote:Op zaterdag 2 april 2005 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ach, ik kon er wel om lachen toen iemand na het overlijden van mijn vader begon met 'lieve miss_d, wat erg, wat verschrikkelijk, toch nog onverwacht, ik wil je feliciteren uhhhh.... condoleren'![]()
Die hele sfeer rondom overlijden is zo statig en deftig, bijna lachwekkend gewoon, en toen dus helemaal.
Ja, wij hadden zoiets met telefonische verkoop... dan word je trouwens accuut van alle lijsten afgehaald, het scheelt welquote:Op zaterdag 2 april 2005 13:00 schreef zZaZz het volgende:
doet me eraan denken..... aan het eind van die dag kwam er zo'n verzekeringspief langs die van niets wist.
dus ik deed de deur open, en hij vroeg "is je vader er misschien ook?"
ik zo van "eh, nee. die hebben we vanmiddag begraven"
je had die kop moeten zien! hij begon ook helemaal te stampen met zijn voet enzo, en bleef maar sorry roepen. ik moest er eigenlijk best wel om lachen toen.
Bij geen interesse word je over het algemeen zowieso van de lijst van het desbetreffende bedrijf afgehaald. Het zinnetje 'ow, ik haal u direct van de lijst!' is alleen maar iets om de mensen wat te bedaren als ze boos worden of er een ongemakkelijke situatie voorkomt. Probleem voor de 'lastig gevallen mensen' is echter dat ze in een groot bestand staan, dus toch nog door zat andere bedrijven gebeld worden...quote:Op zaterdag 2 april 2005 14:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, wij hadden zoiets met telefonische verkoop... dan word je trouwens accuut van alle lijsten afgehaald, het scheelt wel
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |