abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 april 2005 @ 10:42:35 #205
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_26042408
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:26 schreef buzzer het volgende:

[..]

dat heb ik ook een keer gehad, en dat was inderdaad bijzonder pijnlijk....
Toch snap ik niet waarom mensen boos worden als jij onbedoeld iets kwetsends zegt, door iets wat jij niet weet over hen.
De arrogantie, dat je ervan uitgaat dat anderen altijd maar op de hoogte zijn van gebeurtenissen in jouw leven.
pi_26043189
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:41 schreef Realzm het volgende:
Ik werd tijdens de les een beetje geïrriteerd op een vriendin met wie ik alles doe in de klas. Nu zat ze al de hele tijd spelletjes te spelen terwijl we eigenlijk een project moesten maken, en de mensen rondom ons in de klas begonnen ook te merken dat ik geïrriteerd raakte. Nu zij ze opeens dat ze naar huis ging omdat ze hier toch niet kon werken. Maakte ik kei hard de opmerking dat ze hier wel kon werken, maar dat ze het gewoon niet deed.

Hele klas in een deuk, zij boos op mij..
Als ik dat als pijnlijk moet opvatten, kan ik een eigen topic hierover openen, volspammen en een deeltje 2 maken.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26043274
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:42 schreef Aventura het volgende:

[..]

Toch snap ik niet waarom mensen boos worden als jij onbedoeld iets kwetsends zegt, door iets wat jij niet weet over hen.
De arrogantie, dat je ervan uitgaat dat anderen altijd maar op de hoogte zijn van gebeurtenissen in jouw leven.
De vrouw (raar mens) in kwestie heeft het mijn vriendin en mij nog 2 jaar kwalijk genomen dat wij elkaar niet goed geinformeerd hadden. Ik had haar op een bepaald punt bijna opgebeld met de vraag of zij dacht dat het hele leven om haar draaide, maar dat mocht niet van mijn vriendin.

Maar hoewel onbedoeld bleef het toch een van mijn pijnlijkste opmerkingen ever.
  donderdag 7 april 2005 @ 11:22:13 #208
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_26043330
Ik had 'een beetje' geld op een verkeerde rekenign weggeboekt door een misverstand met degene die ervoor getekend had bij de toenmalige baas waar ik werkte. Nu was het best druk en vrij ongeorganiseerd voordat er extra mensen waren aangenomen, waaronder ik dus, en eigenlijk waren we dus al die tijd bezig achterstand weg te werken, nieuwe procedures op te zetten etc. Veel dingen waren wel geregeld maar niemand wist hoe en wat. Na een tijdje leer je daar wel mee werken en het ging dan ook steeds beter omdat iedereen hard meewerkte alles weer ok te krijgen. Maarja sosm gaat het toch nog fout.

Komt de baas van mijn chef naar ons toe; "Heb jij dit weggeboekt" (Hij belt ondertussen nog ff met Duitsland). Ik "Ja dat wa sin samenspraak met die en die, maar ik hoorde dat er iets fout is gegaan?" Hij geërgerd; "Ja, en als je zoiets raars ziet dan ga je toch nadenken?" Ik nog geërgerder;"Normaal wel, maar hier gaat zoveel zo raar fout..."

Hij keek echt woedend! Hing gelijk op, en lief zonder iets te zeggen weg. Iedereen op de afdeling keek naar me en dacht dat dit wel mijn laatste dag zou zijn, niet dus...
[KNE]-Mod
pi_26049669
quote:
Op donderdag 7 april 2005 11:16 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Als ik dat als pijnlijk moet opvatten, kan ik een eigen topic hierover openen, volspammen en een deeltje 2 maken.
Jah ikzelf maak ook altijd harde opmerkingen, maar deze vond zij toch heel erg omdat we toch hele goede vrienden zijn en ik het dus echt meende. Zal ook wel komen doordat we net iets andere humor hebben..

Wel weer uitgepraat maja
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
pi_26050162
quote:
Op donderdag 7 april 2005 10:41 schreef Realzm het volgende:
Ik werd tijdens de les een beetje geïrriteerd op een vriendin met wie ik alles doe in de klas. Nu zat ze al de hele tijd spelletjes te spelen terwijl we eigenlijk een project moesten maken, en de mensen rondom ons in de klas begonnen ook te merken dat ik geïrriteerd raakte. Nu zij ze opeens dat ze naar huis ging omdat ze hier toch niet kon werken. Maakte ik kei hard de opmerking dat ze hier wel kon werken, maar dat ze het gewoon niet deed.

Hele klas in een deuk, zij boos op mij..
Eu dat is toch gewoon de waarheid, hoe kan ze daar nou boos op zijn.
Ik vond het pijnlijker dat je het verschil niet weet tussen zei en zij....
pi_26052285
Dit topic gaat over je pijnlijkste opmerking ooit. Dat kan er maar 1 zijn. Waarom posten al deze lutsers er dan een stuk of 5
  donderdag 7 april 2005 @ 18:24:13 #212
82207 Chokeme
DIY Viroloog
pi_26053157
Omdat een 'gewone' pijnlijke opmerking ook vermakelijk is om te lezen. Toch ?
It's okay to be white
pi_26408313
Geen opmerking van mezelf, maar wel meegemaakt. Op een huwelijk begon de moeder van de bruid een verhandeling tegen één van de getuigen dat geestelijk gehandicapten toch eigenlijk heel onhandig waren voor de maateschappij en eigenlijk alleen maar geld kosten. Gezien het feit dat de getuige in kwestie een geestelijk gehandicapt zusje heeft probeerden we de situatie nog te sussen en er overheen te praten met andere onderwerpen. De moeder bleef er maar over door gaan en had het op een gegeven moment zelfs over abortus e.d.. Tot de persoon in kwestie zei: "Toch ben ik blij dat mijn ouders hier niet voor gekozen hebben toen mijn zusje geboren moest worden!".

Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk....
It is better to rule in hell, than to serve in heaven......
pi_26443831
Nog 1, ondanks mijn mentrix het wel komisch vond

Ik kreeg van iemand een foto in mijn handen, met een of andere blonde chick erop. Ik zat echt zo van "Damn! Zij is lekker man! Is dat je vriendin ofzo??". Zeg mijn mentrix die achter me stond "Nee dat is mijn dochter"

Gelukkig is het een moderne mevrouw, en vatte ze het zelfs als een compliment op
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:02:02 #215
63598 bigshadow
Fan van iedereen
pi_26445685
Ik heb wel een keertje een behoorlijk pijnlijke opmerking gemaakt over de mail. We waren een feest aan het voorbereiden voor de sportvereniging en daarbij was aardig wat mailcontact. Op een gegeven moment waren er wat vraagtekens bij bepaalde invullingen en voorwaarden. Ik was een beetje geirriteerd omdat dat allang was besproken en behandeld en reageerde met, een uiteraard opbouwende bedoelde opening, "stelletje latente homofielen, moet ik hier dan echt alles zelf regelen" en drukte op verzenden. Helaas had ik over het hoofd gezien dat daarbij het gehele bestuur voorzien was van mijn mooie commentaar met kreeg ik al snel wat verontwaardigde mailtjes terug. Dat was best pijnlijk
  zaterdag 23 april 2005 @ 00:29:57 #216
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_26446195
In de tweede klas van de middelbare school.. Tijdens een proefwerk natuurkunde hoorde/zag ik opeens wat druppen onder de tafel van mn buurman. Ik kijk naar buiten en vraag met een knipoog: Goh, lekt 't bij jou ofzo? (opzich al een domme vraag aangezien er nog 2 etages boven ons zaten , maar goed) Hij: Nee sorry, ik heb het in mn broek gedaan, ik kon het niet meer ophouden.
Klas:

[ Bericht 6% gewijzigd door stijgende_ster op 23-04-2005 00:38:01 ]
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
  zaterdag 23 april 2005 @ 02:51:41 #217
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_26447872
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
In de tweede klas van de middelbare school.. Tijdens een proefwerk natuurkunde hoorde/zag ik opeens wat druppen onder de tafel van mn buurman. Ik kijk naar buiten en vraag met een knipoog: Goh, lekt 't bij jou ofzo? (opzich al een domme vraag aangezien er nog 2 etages boven ons zaten , maar goed) Hij: Nee sorry, ik heb het in mn broek gedaan, ik kon het niet meer ophouden.
Klas:
*lachstruip heeft*
Asjemenou
pi_26450008
Heb es een meisje gefeliciteerd met haar vriend (gefeliciteerd met je vriend enzo...), toen ze 2 jaar iets hadden. Bleek dat haar vriend de avond daarvoor was opgepakt, wegens medeplichtig zijn aan een drugsmoord.
pi_26451507
Mijn broer had pas een week werk en het was nogal onregelmatig werk dus hij ging 's ochtends altijd vroeg weg en kwam 's avonds steeds laat thuis. En toen belde er eens een man naar ons thuis op om een uur of negen of mijn broer thuis was. Ik zeg: Nee die is niet thuis want hij heeft sinds een week werk en die baas laat het zelfs helemaal doorwerken tot 's avonds laat. Bleek dat ik zijn baas aan de lijn had

En ik heb eens een vakantiebaantje gehad als cassiere in de supermarkt. En dan heb je ook zo'n omroep-ding van "Kassa 4 aub". En ik werkt er net 2 dagen en toen kwam er een vrouw die haar groente niet had geprijst, dus toen moest ik iemand van de groente-afdeling roepen en toen riep ik om: "Iemand van kassa 7 voor de groenteafdeling aub"
pi_26451566
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 22:36 schreef speedfreakssj het volgende:
Mijn telefoongesprek net met mijn vriendin maar dat moest gewoon om de relatie mogelijk weer op gang te krijgen. was niet echt hard in woordkeuze maar het geheel gewoon.
Dat ze mij op de 2e plaats stelde als de familie er is. of dat het iig zo aanvoelde.
Ze komt morgen en moest wel huilen en ik ook. Morgen komt ze dus een week minimaal en dan praten we verder over hoe en wat.
maar dit moet misschien in R&P
jij bent echt in de war gozer
pi_26452128
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 00:29 schreef stijgende_ster het volgende:
Klas:
Heette hij Wilco?
In mijn parallelklas in is ook zoiets gebeurd namelijk. Eigenlijk enorm zielig; die jongen heeft dus geen normale schooltijd gehad.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_26452194
Twee jaar terug zat ik met een goede vriend in de rookruimte op school, komt er een meisje binnen dat je denkt van... Mèèèèèèèèèn! Vréééselijk! Pfff... Je kent t wel: zo'n stretch-spijkerbroek met van die glimmende drukknoopjes all-over, lijzig en pluizig blond haar en een rotkop... Dus ik zeg "Pff, wat een gare..." Hij: "Ja, dat is mijn vriendin"...

Ik heb maar even excuses gemaakt...
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door
pi_26453513
quote:
Op zaterdag 23 april 2005 13:10 schreef Dutchman22 het volgende:
Twee jaar terug zat ik met een goede vriend in de rookruimte op school, komt er een meisje binnen dat je denkt van... Mèèèèèèèèèn! Vréééselijk! Pfff... Je kent t wel: zo'n stretch-spijkerbroek met van die glimmende drukknoopjes all-over, lijzig en pluizig blond haar en een rotkop... Dus ik zeg "Pff, wat een gare..." Hij: "Ja, dat is mijn vriendin"...

Ik heb maar even excuses gemaakt...
!
pi_26453742
jett; HAHAHAHAH kijk die man daar, jezus wat is hij lelijk, ik zou me doodschamen als dat me vader was
meisje wat naast me stond; dat is mijn vader :[
jett; o.
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  zaterdag 23 april 2005 @ 18:44:03 #225
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_26457988
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 12:53 schreef Djeez het volgende:

[..]

Dit maak ik geregeld mee. Dan roept iemand bij voorbeeld 'kankerlijer' tegen mij. En dan zeg ik:"Dank je wel, mijn moeder is aan kanker overleden..." Dan weten ze niet hoe snel ze zich moeten verontschuldigen. Al is mijn moeder alweer vijftien jaar geleden overleden, de pijn blijft.
Dat vind ik nogal zwak van jou, ga verder met je leven en daar niet eeuwig over blijven zaniken. Iemand kankerlijer noemen of daadwerkelijk iemand expres kankerlijer noemen, als je weet dat een naaste kanker heeft of heeft gehad zijn twee verschillende dingen. Ik vind het dan ook niks meer dan aandacht trekkerij, en JA ik kan er ook over mee praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door gigant op 23-04-2005 20:27:45 ]
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')