Stoerrr!quote:Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Ik denk altijd na voordat ik iets zeg, dusssss
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:46 schreef ClioSporT het volgende:
Ik denk altijd na voordat ik iets zeg, dusssss
Ik vroeg een keer aan je moeder of 5 euro genoeg was, toen moest ze ook huilenquote:Op zondag 11 juli 2004 22:53 schreef DeViezeMan het volgende:
Ik heb ook weleens tegen een turk gezegd dat hij stonk, toen moest hij huilen.
quote:Op zondag 11 juli 2004 22:51 schreef Sharkdoggie het volgende:
Heb weleens tegen een meisje gezegd dat ze een turkenstem heeft...
ging ze door het lint...
Ow, das inderdaad pijnlijk.quote:Op zondag 11 juli 2004 23:30 schreef Kajalevi het volgende:
Heb een keer tegen een zwanger iemand gezegd, goh je kunt het nu wel goed zien zeg.
Had ze net een miskraam gehad![]()
Maar ze was echt nog harstikke dikKon ik toch niet weten....
Hahaha! En, wat deed ze toen?quote:Op zondag 11 juli 2004 23:37 schreef LuNaTiC het volgende:
Toen ik even op de andere afdeling moest invallen omdat ze te weinig krachten hadden. Kwam ik onder een nogal streng regime terecht van een gestresst wijf die me mateloos irriteerde met haar bewind.
Had ik eindelijk pauze, ging naar boven en onderweg schreeuwde ik iets als 'jezus ik ben blij als ik weer terug mag, ik wordt echt gestoord van de geflipte wijf'
Bleek ze daar gewoon aan tafel te zitten....
Hahahaha! Die is ook leuk!quote:Op zondag 11 juli 2004 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat doet pijn... en dan voel je je lullig
Bij mij twee weken terug op het werk: Vrouw stonk ENORM, echt níet te harden. Komt ze afrekenen bij de kassa... loopt een collega van me langs...: "Jezus wat een tyfusgraflucht hangt hier!"
Euh ja... dat komt euh... euh... uit de afvalbak
Dan voel je je achteraf ook lullig. Gisteren was ze er weer, en schijnbaar heeft ze nog steeds niet gedoucht... echt vies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |