tering dat is wel heeeeel erg vaudquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
ag ik heb ook wel eens iets leuks mee gemaakt![]()
Ik ben op stap en ik was dronken niet meer normaalIk sta op de dansvloer te bewegen en opeens heel veel rook en zo staat er een meisje voor me
dus zij zegt van he hoi wat leuk dat je hier bent hoe is het met je zusje? En ze wist mijn naam en die van m,n zusje. Dus ik zeg wie ben jij dan
Nou zegt ze ik ken jullie van de camping. Dus ik zeg lijkt me sterk we staan niet op een camping. Maar goed ze wist ook mijn ouders bij de naam te noemen
Tijdje mee staan lullen en ze zegt doe de goeten aan iedereen en hoop je volgende week weer te zien. Dus ik van ja zal wel
![]()
Volgende ochtend vertel ik het verhaal aan m,n zusje en ook zij zat vanGoed 2 maanden zitten denken wie dat dan kon zijn maar we wisten het niet.
Ik zit op een verjaardag en ik vertel dat aan iemand die naast me zit dat verhaal. En ik zeg nog zo van. Ja het was echt zo kansloos meisje die elke gast wel geneukt heeft daar. Echt zo hoertje zo huppelkutje. Echt een greppel del. En zo ging dat effe dood. Zaad sletje heb ik haar ook nog genoemd. Zegt een vrouw die naast me zat van. Ja m,n dochter zei al dat ze je tegen gekomen wasKrijg meteen een foto te zien en ja hoor ze was het. 30+man opeens dood stil.......
Heel erg fout
Ik heb droog gevraagt of iemand nog zin had in een stukje taartquote:Op zaterdag 2 april 2005 18:45 schreef oldenzaaltjuh.nl het volgende:
[..]
tering dat is wel heeeeel erg vaud
maar wel lachen
Hoe heb je dat bij de weg uit gelult??
quote:Op zaterdag 2 april 2005 18:27 schreef ook_gek het volgende:
ag ik heb ook wel eens iets leuks mee gemaakt![]()
Ik ben op stap en ik was dronken niet meer normaalIk sta op de dansvloer te bewegen en opeens heel veel rook en zo staat er een meisje voor me
dus zij zegt van he hoi wat leuk dat je hier bent hoe is het met je zusje? En ze wist mijn naam en die van m,n zusje. Dus ik zeg wie ben jij dan
Nou zegt ze ik ken jullie van de camping. Dus ik zeg lijkt me sterk we staan niet op een camping. Maar goed ze wist ook mijn ouders bij de naam te noemen
Tijdje mee staan lullen en ze zegt doe de goeten aan iedereen en hoop je volgende week weer te zien. Dus ik van ja zal wel
![]()
Volgende ochtend vertel ik het verhaal aan m,n zusje en ook zij zat vanGoed 2 maanden zitten denken wie dat dan kon zijn maar we wisten het niet.
Ik zit op een verjaardag en ik vertel dat aan iemand die naast me zit dat verhaal. En ik zeg nog zo van. Ja het was echt zo kansloos meisje die elke gast wel geneukt heeft daar. Echt zo hoertje zo huppelkutje. Echt een greppel del. En zo ging dat effe dood. Zaad sletje heb ik haar ook nog genoemd. Zegt een vrouw die naast me zat van. Ja m,n dochter zei al dat ze je tegen gekomen wasKrijg meteen een foto te zien en ja hoor ze was het. 30+man opeens dood stil.......
Heel erg fout
Nou ja, volgens die man gingen ze het aan het overkoepelend dinges doorgeven, zodat we niet meer gebeld zouden worden. We zijn ook écht niet meer gebeld totdat mijn moeder natuurlijk allerlei dingen ging invullenquote:Op zaterdag 2 april 2005 15:14 schreef Enil het volgende:
[..]
Bij geen interesse word je over het algemeen zowieso van de lijst van het desbetreffende bedrijf afgehaald. Het zinnetje 'ow, ik haal u direct van de lijst!' is alleen maar iets om de mensen wat te bedaren als ze boos worden of er een ongemakkelijke situatie voorkomt. Probleem voor de 'lastig gevallen mensen' is echter dat ze in een groot bestand staan, dus toch nog door zat andere bedrijven gebeld worden...
Is wel een erg foute voor je het weet gaat die roddel het hele bejaardentehuis rond.quote:Op zaterdag 2 april 2005 20:21 schreef freecell het volgende:
(3 jaartjes geleden) Ik loop met mijn moeder (toen 57) mijn zus (34) en mezelf (toen nog 17) in een bejaardentehuis. Commentaar van een oud dametje: "Hee, wat leuk, drie generaties."
Dus ik leg mijn handen op mijn buik en zeg:"ja, en bijna 4" nog nooit een dametje Zo geschokt zien kijken
Nadeel: we konden mijn zus zo ongeveer opvegen, die kwam niet meer bij
Ach ja..., we kenden daar toch niemand verder. Mijn moeder deed er af en toe wat vrijwilligerswerk. Dus dat gaf niet zo heel veel. Ik moet het trouwens nog vaak aanhoren in mijn familie.quote:Op zaterdag 2 april 2005 23:02 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Is wel een erg foute voor je het weet gaat die roddel het hele bejaardentehuis rond.
Ja nou weten we 't wel...quote:Op dinsdag 5 april 2005 16:24 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Toen ik een jaar of 16 was kwam ik twee goeie vriendinnen tegen die heel stil naast elkaar op een bankje zitten. Normaal kon ik altijd goed met hun ouwehoeren en waren ze altijd vrolijk maar nu zaten ze erg saai op een bankje voor zich uit te staren.
Dus ik zeg vrolijk: "hoi, wat zijn jullie stil, is er iemand dood ofzo"?
bleek de vader van een van die meisje de vorige dag overleden te zijn
herkenbaarquote:Op dinsdag 5 april 2005 18:13 schreef soul114 het volgende:
Ondertussen is het al een klassieker, maar ik post hem toch maar even:
Ik had les van een leraar die totaal geen orde kon houden (elke les was het weer raak).
Iedereen flink aan het praten voor de les en die leraar wil beginnen, dus hij roept:
... en nu is het stil ! Ik roep snel nog even: Luister en huiver!
Dat viel niet in goede aarde, dus hij iedereen vragen: was jij het ? was jij het?
tot hij opeens zegt tegen mij: jij was ik weet het zeker -> ik kon de gang op.
Staan we later in de pauze na te praten. Zegt een van die gasten: Zo soul114
ben je eruit gestuurd (was een vrij heilig boontje toen, dus heel bijzonder!).. dus
ik zo van ja die Tekkel [bijnaam van die leraar] dit en dat.
Wordt ik op me schouder getikt, dus ik draai me om en jawel hoor staat die leraar
achter me... wieeeew
goh, jij hebt een goed geheugen, ik wist het niet zeker meer of ik het al gezegd had.quote:Op dinsdag 5 april 2005 17:02 schreef Woffel het volgende:
[..]
Ja nou weten we 't wel...
Wat is jouw pijnlijkste opmerking ooit? (deel2)![]()
straatslet? OSG Schagen?quote:Op dinsdag 5 april 2005 20:48 schreef bouncing het volgende:
[..]
herkenbaarmeerdere malen gebeurd met leraren een keertje beetje erg:" DIE KUTHOER, GVD DIE STRAATSLET ZE @#%@#%@#^@#^@#^$@^@^$@^%$" kwam ze blijkbaar net langslopen gelukkig had ik haar naam niet gezegd maar ze wist denk toch wel dat ik het over haar had aangezien we 10 minuten ervoor beetje ruzie hadden gehad
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:24 schreef bloempjuh het volgende:
Gisteren, op school, hadden we de bespreking van een door ons gemaakt radioprogramma. Een klasgenoot van me, die nachtenlang aan de montage had gewerkt, had niet geslapen die nacht. Ik had al een paar keer gezegd dat ik trots op 'm was, omdat hij zo hard had gewerkt.
Toen we kritiek kregen over de lengte van een item (en over de algehele montage), zei ik keihard: "Tja, ik had 't doorgegeven, maar 't is niet doorgevoerd in de montage." Mijn klasgenoot was bijna aan 't huilen..
't Is niet mijn meest erge, maar wel van de afgelopen dagen.quote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 06:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ik heb ooit een schoolvriend -waarvan achteraf bleek dat-ie een chemo-kuur had ondergaan- gevraagt waarom hij nu wél zijn kin had geschoren.
quote:Op donderdag 7 april 2005 07:15 schreef Poogie het volgende:
Klasgenoot van mij toen er een marokkaans wijf langs kwam lopen: "wannabee turk". Hoorde ze dus ook. Da wijf werd helemaal gek, die flipte hem echt
Ik heb het wel een keer bijna gedaan, was een meisje dat niet echt dikkig eruitzag, gewoon gheel normaal, alelen haar buik zag eruit alsof ze zwanger was. Ik wilde wat zeggen, maar we moesten al weer door met onze enquete. Later bleek dat ze gewoon een erg dikke buik had, flater voorkomen dus. Maar echt bizar, voor de rest was het best een tenger meisje.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 17:42 schreef Aventura het volgende:
Onbrgrijpelijk dat er mensen zijn die het nodig vinden om tegen een vrouw met een dikke buik meteen hun mond openhalen en iets over zwangerschap te zeggen...Als je het niet zeker weet, zeg je toch niks?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |