Ik verwacht niet andersquote:Op zondag 11 juli 2004 19:22 schreef YPPY het volgende:
Natuurlijk ga ik ook mee. Kan ik weer het goede voorbeeld geven.![]()
Ja! En misschien moet ik maar weer eens lid wordenquote:Op maandag 12 juli 2004 13:01 schreef YPPY het volgende:
Leuk Ripley!Jij was nog 1 van de eerste leden toch?
Heb je ons iets te vertellen?quote:Op maandag 12 juli 2004 13:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja! En misschien moet ik maar weer eens lid worden![]()
Idd maar jij was toch wel even mee gegaan dacht ik maar was jij nou uiteindelijk toch over die stenen heen gelopen???quote:Op maandag 12 juli 2004 13:06 schreef Faithy het volgende:
oh, en ik HAAT het Lavendorp, daar krijg je mij NIET IN!!!!!!!!
(vraag maar aan Riann)
Daar herriner ik me wel iets vaags over jaquote:Op maandag 12 juli 2004 13:16 schreef Faithy het volgende:
geen idee...
volgens mij niet.. en ben ik uiteindelijk sneaky omgelopen...
Daarom moeten we het gewoon helemaal niet doen. Niemand niet. in je eentje blowen of met 2 of 3 man is toch ook niks aan.quote:Op maandag 12 juli 2004 17:58 schreef Fannetje het volgende:
En hoe ik over blowen denk? Ik vind het aardig smerig en eerlijk gezegd vind ik dat je dat gewoon niet moet doen in een kinderrijk park als de efteling. Voorbeeldfunctie enzo. Maar ieder moet dat voor zichzelf weten, ik ga dan iig een heel stuk verderop lopen/staan/zitten.
Is idd leukquote:Op maandag 12 juli 2004 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Nog even de állerleukste EftelingVoorPretSite vermelden: http://www.wonderlijkewcweb.org
Is absoluut een (langdurig) bezoek waard!!
moet je wel gaan lijnenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 00:27 schreef Minkeltje het volgende:
hm efteling? ... *durft niet te vragen*
Als ik meemag, dan sleur ik Faithy vogelrock in
Of we nu naar de Efteling gaan of ergens anders heen, ik ga echt niet blowen hoorquote:Op maandag 12 juli 2004 18:05 schreef Riann het volgende:
[..]
Daarom moeten we het gewoon helemaal niet doen. Niemand niet. in je eentje blowen of met 2 of 3 man is toch ook niks aan.
Wow, die site is nog mooier dan die van de Efteling zelfquote:Op maandag 12 juli 2004 20:40 schreef Isabeau het volgende:
Nog even de állerleukste EftelingVoorPretSite vermelden: http://www.wonderlijkewcweb.org
Is absoluut een (langdurig) bezoek waard!!
Ik leg van tevoren even uit hoe ik er tegen over sta, zodat ik straks niet voor spelbreker word uitgemaakt.quote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:42 schreef thaleia het volgende:
Leuk al dat overleg over wel of niet blowen. Dat plan je toch niet, dat is iets wat spontaan gebeurt en waar je dan wel of niet aan meedoet. Overleg vooraf haalt alle charme weg, en dat geldt niet alleen voor blowen.
En véle malen uitgebreider! Ze begonnen met wc-reviews van de efteling (elke plee kreeg een gedegen onderzoek + review), daarna alle eetpunten (belangrijk voor ons, kun je online al uitzoeken waar ze iets van chocolade verkopenquote:Op dinsdag 13 juli 2004 13:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Wow, die site is nog mooier dan die van de Efteling zelf
quote:Op dinsdag 13 juli 2004 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Minkeltje, als jij Faithy overal in kan krijgen mag je mee
Maar ik betwijfel of dat gaat lukken
Ik doe verwilderde pogingen, dus je gaat mee erinquote:Op dinsdag 13 juli 2004 09:59 schreef Faithy het volgende:
[..]
moet je wel gaan lijnen
Dat onthou ikquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:31 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Ik doe verwilderde pogingen, dus je gaat mee erin
En wat betreft dat slaan? Harderrrrrrr ik heb niet liever![]()
![]()
je doet je best maarquote:Op dinsdag 13 juli 2004 21:32 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat onthou ik![]()
![]()
wat? dat je me mag slaan of dat ik terug slaquote:Op dinsdag 13 juli 2004 23:43 schreef Faithy het volgende:
oeh, kinky hoor Michael
huuu? gezellig? 1 grote kermis vind ik t!quote:Op maandag 12 juli 2004 16:58 schreef Funnie het volgende:
Enige waar ik nog vrijwillig heen ga is eigenlijk slagharen. Klein en gezellig
Ga je meequote:Op woensdag 14 juli 2004 00:25 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
huuu? gezellig? 1 grote kermis vind ik t!
Kermis is toch gezellig? Hier wel tenminstequote:Op woensdag 14 juli 2004 00:25 schreef knuppelhout het volgende:
[..]
huuu? gezellig? 1 grote kermis vind ik t!
Ben er 1 keer een lang weekend geweest (huisje zonder ponyquote:Op woensdag 14 juli 2004 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Slagharen oud en lelijk en verschrikkelijk nep. Maar ja, ik woon er ook vlakbij en ben er misschien te vaak (gratis) geweest.
Ik spaar zequote:Op donderdag 15 juli 2004 19:57 schreef teigan het volgende:
*Hier begint de voorpret al*
Ik kreeg vandaag bij de C1000 een Efteling Sprookjesbosfiguurtje bij de shoarma...
Ik begin er al echt zin in te krijgen..
Ik ookquote:(ik ben de 14de jarig)
Serieus, ook de 14de van de 9de jarig?quote:Op donderdag 15 juli 2004 19:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ook
* miss_dynastie kijkt in inmiddels verlopen paspoort.... yep, 14 september 1984. Bijna tiener-afquote:Op donderdag 15 juli 2004 20:04 schreef teigan het volgende:
[..]
Serieus, ook de 14de van de 9de jarig?
Hoe oud wordt jij dan die dag?
8 oktober kan voor jou ook niet?quote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:34 schreef Pandorah het volgende:
Mja, en oktober wordt weer voor mij lastig ivm vakanties, examens (die lopen uit naar november) en mijn eigen verjaardag. Pfoe, lastig weer om wat af te spreken![]()
Dankjequote:Op vrijdag 16 juli 2004 11:53 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Oké Riann, jij mag alvast op mn bonNog twee plekjes over!
joquote:Op vrijdag 16 juli 2004 12:28 schreef Fannetje het volgende:
Oké: Eerste voorstel: zaterdag 11 september.
Wie kan, wie kan niet?
en als je een rijbewijs hebt dannequote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:46 schreef Faithy het volgende:
moet te doen zijn
(iig als ik mn rijbewijs heb)
Als ik afgelopen donderdag was geslaagd voor mn rijbewijs had ik ook met de auto kunnen gaanquote:Op vrijdag 16 juli 2004 16:46 schreef Faithy het volgende:
moet te doen zijn
(iig als ik mn rijbewijs heb)
Maar tis nog lang nie septemberquote:Op zaterdag 17 juli 2004 17:45 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Als ik afgelopen donderdag was geslaagd voor mn rijbewijs had ik ook met de auto kunnen gaan
Nu dus nog met openbaar vervoer helaas.....
quote:Op zondag 18 juli 2004 17:44 schreef Pandorah het volgende:
Meimeltje: als vriendjelief geen dienst heeft dat weekend, dan ga ik met de auto en kan je mee. En als ik geen auto dan heb, gaan we gewoon gezellig met de trein vanaf Utrecht.
als ik morgen slaag, en ik krijg de auto mee, dan wil ik je best oppikken vanaf Goudaquote:Op maandag 19 juli 2004 13:27 schreef Cutie het volgende:
Nog iemand die me vanuit gouda/utrecht op kan pikken?
Zo ja, dan wil ik ook wel mee!
GEFELICITEERDDDDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg meneer Minkeltje hebben wij gedronken?
Ach agent, slechts de golven zullen zeggen.....!
* DUIMT *quote:Op woensdag 21 juli 2004 10:29 schreef Faithy het volgende:
ik ga vanavond, nadat ik eindje heb gereden, even voorzichtig de auto claimen voor 11 september
wish me luck
Ik ben ook ongesteldquote:Op donderdag 22 juli 2004 06:54 schreef Isabeau het volgende:
Leuk Funnie![]()
En even een gek vraagje. Ik irriteer me een eh beetje (eufemisme) aan mensen in het dieettopic die èn heel jong zijn èn heel slank èn continue mee posten en tips geven en een beetje betweterig zijn. (Ik was toch jullie betweter?) Sta ik hier nou alleen in of stel ik me aan of...
Ik ben trouwens ook ongesteld, dus daar kan het ook aan liggen
Daar hadden we het al over gehad toch?quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Dat is toch idioot dat ik dat hier dan doe en niet de vrijheid voel het daar ter sprake te brengen?? Ik heb een apart D&D forum, wordt het geen tijd voor...Nah...
![]()
Tja, mensen zullen mij misschien verwijten dat ik die discussie aanging toen ik dacht dat hij misschien nog een beetje zin hadquote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind het verschrikkelijk dat sommige mensen amper meer in het dieettopc komen door dit soort situaties.
Als het maar lekker was, tochquote:En ook ìk voel me geremd in het reageren. Ik had dit weekend een bak friet en een chocoladekoek naar binnen gewerkt toen ik op de trein stond te wachten (die een uur vertraging had waardoor ik al zeer geïrriteerd was) en ik durfde dat domweg niet te melden omdat ik commentaar verwachtte a la "wil je nou afvallen of niet! je bent lui, stom, zonder discipline et nausea"
Jup... maar in die idiote discussie over de per ongeluk door mij aangehaalde wortelbolletjes, zijn ze gewoon nodeloos betweterig, maar die opmerkingen kun je niet een twee drie edittenquote:Op donderdag 22 juli 2004 14:00 schreef Pandorah het volgende:
Eigenlijk is het gewoon schandalig dat we in ons eigen dieettopic niet meer vrij uit durven praten. Isabeau mag in dat topic gewoon de posten editten toch? Dus als er weer zo'n betweter binnenkomt die durft te zeiken over "zwak" en "geen doorzettingsvermogen" oid, daarvan moet de post geëdit worden (of waarschuwing whatever). Hmm.. een eigen forumpje he?
En je moet ze vooral niet op het station bij de kiosk halenquote:Ik neem altijd wat eten (sultana's oid) mee voor de zekerheid als ik met de trein ga.
Oepsiequote:Op donderdag 22 juli 2004 19:12 schreef YPPY het volgende:
Die vraag over de bloemkool invriezen was van mij miss_d.
Je moet ook geen kabeljauw kopen. Die vissoort wordt door overbevissing met uitsterven bedreigt. Kweekzalm (ook goeie vette vis) is spot goedkoop. Even een vergelijking: een kabeljauw behoort een meter of 2 lang te worden tegenwoordig komen ze niet verder dan een centimeter of 50.quote:Op donderdag 22 juli 2004 12:45 schreef Isabeau het volgende:
groente en fruit zijn megaduur (geworden)!! Ik wil best heel veel groente en fruit kopen, maar dat kan mijn portemonnaie soms domweg niet aan. En je kan beter speklapjes kopen dan mager vlees. Of wat dacht je (mega-gezond) van verse vis!! De kabeljauwfilet is duurder dan biefstuk of varkenshaas...
Je loopt daar genoeg iddquote:Op zondag 25 juli 2004 15:17 schreef Meimeltje het volgende:
Ik ben gisteren als voorproefje alvast naar de Efteling geweest
Helaas was de achtbaan gesloten, er was de de hele dag een storingIn de wildwaterbaan hadden we niet zoveel geluk, zijn echt drijfnat geworden en ik heb ws een kneuzinkje ofzo bij mn bovenbeen. Ik schoof beetje te snel opzij toen we onder de waterval terecht kwamen
Maar was zeker wel weer leuk om na zoveel jaar weer eens daar te zijn.
Oww en de patat en het bounty ijsje waren ook heerlijkNiets aangekomen btw, je bent op zo'n dag toch intensief genoeg bezig
Het was best druk, de bob was bijvoorbeeld een uur wachttijd, wildwaterbaan half uur, vogelrok 40 minuten.quote:Op maandag 26 juli 2004 06:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoe was de drukte in de Efteling, meimeltje?
Dat hebben wij ook een keer gehad jaquote:Op maandag 26 juli 2004 11:53 schreef stoopkind het volgende:
ik ga 7 augustus, dan zal het ook wel druk zijn. Vind ik op zich niet zo erg, maar we gaan met z'n 3en waarvan er 1 niet in achtbanen durft. Dus die moeten we steeds een uur alleen laten.
Ik ga overal inquote:Hoe zit dat hier? Wie gaan er allemaal wel/niet een achtbaan in?
uit lurkstand springt...quote:Op maandag 26 juli 2004 08:58 schreef Meimeltje het volgende:
Ik verwacht dat het in september een stuk rustiger is
Hoor ik daar nou het geluid van Gooische kinderen? I just love the sound of thatquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb muziek gevonden voor in de wachtrij bij de Fata Morgana. Het is wel de bedoeling dat we dit allemaal instuderen en als het dan goed in ons hoofd zit kan het in canon
http://www.wonderlijkewcw(...)1-Fata%20morgana.mp3
Nu weet ik het zelf ook even niet meer zeker, volgens mij 3 euro pp.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 13:46 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel korting had Fannetje dan?
Weeeeiird. Oh ja, dat verschilt natuurlijk per pretpark en de Efteling is een veel duurder park.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:36 schreef Isabeau het volgende:
Het was 2600 airmiles per kaartje, semtex en mijn kaartjes waren er binnen 4 dagen.
ja, net nog fijn voordeel van gehadquote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:48 schreef Riann het volgende:
ze hebben ook altijd bonuskaart aan de kassa liggen.
idd mijn route is vanaf deurne of helmond station waarscheindelijk overstappen in eindhoven en dan naar tilburg.quote:Op zaterdag 21 augustus 2004 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb trouwens wel belangstelling voor een lift vanaf Den Bosch of TilburgVeel gezelliger dan die bussen.
Ik open alvast mijn girorekeningquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:53 schreef Riann het volgende:
of je richt een fons op HELP BOLLETJE MEE NAAR DE EFTELING![]()
Dat moet je nog maar afwachten, misschien kots ik jullie allemaal onderquote:Op maandag 23 augustus 2004 17:04 schreef Isabeau het volgende:
En ik vind het leuk als je mee gaat![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:32 schreef Bolletje... het volgende:
Hallo dames, ik is terug uit het verrre Frankrijk!
Ik weet niet zeker of ik wel mee kan naar de Efteling..
Ik ben sinds kort werkloos en dan zijn dit soort uitstapjes eigelijk financieel niet te doen...
ik kijk wel, maar ik denk het ( helaas) niet
Ik woon in Houtwijk Octopussyquote:Op maandag 23 augustus 2004 21:45 schreef octopussy het volgende:
bolletje geen probleem je kan meerijden. Woon je in (of in de buurt van) Den Haag?
Hebben we wer wat mensen bij elkaar om de auto aan te duwen![]()
Ja. Dat maakt niet zoveel uit hoor, ik zie dan wel wie er nog korting nodig heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 12:17 schreef Riann het volgende:
Fannetje had je btw nog gelezen dat het kaartje nu ook via de albert hein heb en dat ik dus je korting niet nodig heb.
Mijn vriend en die vriend daarvan daar was ik gister mee naar den bosch kermis geweest. En bij hun mogen er ook wel wat kilootjes af die waren aan het zeggen van ja wij gaan ook 11 september maar kan goed voor de gein zijn geweest. Ik zei dan moet je eerst op FOK! aanmelden en dan nog is aanmelden op de fokdieetclub en ook echt mee gaan dieeten. En dan aanmelden in het meetingstopic. Ik ben benieuwd of ze dat doen. Ik denk het niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:05 schreef Minkeltje het volgende:
gaan er trouwens al wat meer mannen mee ?
Hé, ik was gisteren ook op de Bossche kermis!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 10:47 schreef Riann het volgende:
Mijn vriend en die vriend daarvan daar was ik gister mee naar den bosch kermis geweest.
Ja ik was 's avonds. Ik dacht nog bij me eigen van misschien zie ik dadelijk fannetje nog wel onverwachts. Maar dat was dus niet. Was anders wel grappig geweest.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 11:07 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Hé, ik was gisteren ook op de Bossche kermis!Maar jij was er zeker 's-avonds?
Ik vind het persoonlijk altijd vervelend om in een restaurant met meer personen aan te komen dan waarvoor gereserveerd is, of juist met minder. Kijk, 1 persoon extra of minder maakt niet zoveel uit, maar de ervaring leert dat mensen vaak op het laatste moment toch wel of niet meegaan en dat vind ik altijd zo vervelend voor het restaurant... Een aantal jaar terug met de eftelingmeeting had ik bijvoorbeeld gereserveerd voor 12, en wilden er opeens 17 mee. Ik vind dat je dat dus eigenlijk niet kan maken. Daarom kaart ik het dus ook ruim van tevoren aan. En als het even meezit, wilde ik graag al dit weekend reserveren.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 12:24 schreef Funnie het volgende:
ehm.. ik twijvel nog of ik meega met het eetgebeuren.
Tot wanneer mag ik twijvelen?
Of zou het geen kwaad kunnen als er onverhoops toch 1 persoon meer mee komt?
Zet mij maar voorlopig op Niet meegaan met eten.
Faithy heeft al ja geknikt nu bolletje en isabeau nog.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 21:10 schreef octopussy het volgende:
ik ga mee-eten en dus moeten de dames die met mij meerijden ook mee-eten want anders mogen ze met de trein naar huis
![]()
Tja ben werkeloos, is niet anders ffquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:56 schreef Riann het volgende:
Bolletje![]()
Daar hou ik je aanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:59 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Tja ben werkeloos, is niet anders ff
Volgende keer kom ik echtwel mee!![]()
Ik moet me daarbij aansluitenquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 00:17 schreef Meimeltje het volgende:
Ik heb toch ook besloten om niet mee te gaan, sorry dat ik me aan had gemeld. Tis me op moment ff teveel geld,
Dat is bij mij afgelopen weekend gebeurdquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:22 schreef Funnie het volgende:
Ja, dat had ik ook gelezen volgens mij...
* Riann gaat weer verder haar pc op orde makenGisteren avond de boel geformateerd!
Ik heb het anders gelezen. "Als.... dan ga ik zeker mee" vind ik nog niet echt zekerquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 12:37 schreef Riann het volgende:
Ik dacht btw dat faithy zeker mee gaat en eten ook
Tis me niet gebeurt, ik heb het zelf gedaan. Pc wou niet meer naar mij luisteren. Dus werd het hoog tijd voor een schone instalatie...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 13:25 schreef Riann het volgende:
[..]
Dat is bij mij afgelopen weekend gebeurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |