Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
heb je nou moeten slikken of vond hij uitspugen al voldoende om je te laten slagen?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b] [..] Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken. U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War - Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren... - Privacy Matters
En jullie mogen mij ook feliciteren. Ik heb 23 juni ook mijn rijbewijs gehaald. Toch netjes dacht ik. Veel te laat ingeschreven (kon pas beginnen toen ik 4 maanden achttien was. Maar nog bijna 3 maanden voor mijn 19de had ik hem binnen
één van de mooiste dingen die je kunt behalen als je het mij vraagt. Nu moet je alleen nog leren rijden (ja ik ook)
Yay! Gefeliciteerd Faithy! Nou moet ik ook voor jou uitkijken in mijn auto in plaats van jij voor mij .
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald