quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:50 schreef Frey het volgende:
Je was het plaatje van BigMac vergeten:
[afbeelding]
![]()
Ik vond de gtst schrijvers met hun "nina verdwijntruc" irritant.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:59 schreef dunn0w het volgende:
Ik vond alleen Milan irritant
Ze sprong er zo tussen uit die kleine gluipertquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vond de gtst schrijvers met hun "nina verdwijntruc" irritant.
neequote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:04 schreef Franky-Boy het volgende:
[..]
niet maandag ofzo?
Ja zoiets zag ik ook al....quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Trouwens Morris liep zich ziek te lachen toen met dat Dennis en Benjamin gebeuren.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:06 schreef Franky-Boy het volgende:
Isabella en Charlie overleven het iig. Victoria Koblenko (Isabella) nam gisteren nog scenes op
deedtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:07 schreef Patries86 het volgende:
dat viel mij ook al op dat hij lachte... hij deedt maar snel zijn hand voor zijn mond
hij lachte en het zag er nog al puberaal uit.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:07 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja zoiets zag ik ook al....
Ik dacht: zou'ie nu aan het huilen zijn of ligt hij dubbel van het lachen..?
Welnee, dat zien we wel weer..gewoon wat anders leuks gaan doen!!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:54 schreef _bigmac_ het volgende:
Nu de hele zomer piekeren over wie er dood gaat
3.:Nina die ontsnaptquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:13 schreef _bigmac_ het volgende:
Twee momenten vond ik trouwens erg sterk die niks met de cliff te maken hadden
1 : Dennis die Benjamin even goed aantoont dat hij moet blijven leven
2:: Nick die besluit het geld te geven.
idd dat vraag ik me ook afquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef Dada het volgende:
Weten jullie wat ik mij nou afvraag he? Rond deze hele gtst zomerstop? Waar is Dizer?
Ik vond dat juist wel goed. je weet niet of ze er uberhaupt in is geslaagd om het pand te verlaten (al neem ik aan van wel) en het gaf de kijker het gevoel dat wat Ludo en janine deden erg onnodig was, en gaf aan die verhaallijn weer wat extra spanning mijns inziens.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:00 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik vond de gtst schrijvers met hun "nina verdwijntruc" irritant.
Ga jij je mond eens spoelen. Weet zeker dat als jij even het fotoboek bekijkt dat jij je bij de vele vrouwen/meisjes aansluit en Dizer zal verafgoden. Dizer, die gast krijgt meer kutjes aageboden dan Elvis in zijn hoogtijdagen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef Patries86 het volgende:
wie is DIZER?
Inderdaad, al zat er wel een heel klein beeje waarheid in natuurlijk... brand in Scala en zoquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:19 schreef _bigmac_ het volgende:
Trouwens die internet verhalen geloof ik trouwens nooit meer
Ze waren dus allemaal gewoon niet waar
.. Dadaquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Daarbij komt hij post gewoon leuke dingen. Net zoals Dunn0w, BVO enz. De vaste gtst posters.
Dizer is gewoon super lekkerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Weet zeker dat als jij even het fotoboek bekijkt dat jij je bij de vele vrouwen/meisjes aansluit en Dizer zal verafgoden. Dizer, die gast krijgt meer kutjes aageboden dan Elvis in zijn hoogtijdagen.
Daarbij komt hij post gewoon leuke dingen. Net zoals Dunn0w, BVO enz. De vaste gtst posters.
Aah hoor ik bij het groepje "vaste gtst posters"? Dat vind ik nou leuk.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:27 schreef dunn0w het volgende:
.. Dada![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Ga jij je mond eens spoelen. Weet zeker dat als jij even het fotoboek bekijkt dat jij je bij de vele vrouwen/meisjes aansluit en Dizer zal verafgoden. Dizer, die gast krijgt meer kutjes aageboden dan Elvis in zijn hoogtijdagen.
Ja hij zei dat hij minder online zou zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:34 schreef dunn0w het volgende:
dus Riann... dat wist je toch al?? dattie op stage was... en zijn kamer aan het verbouwen is?
quote:De makers van Goede tijden, slechte tijden wensen je fijne zomermaanden toe. Voor meer informatie kun je terecht op onze website: www.gtst.nl. 30 Augustus zijn we er weer met nieuwe afleveringen. Tot dan!
Da's willekeur... Eerst stond ze als Nina Sanders op de aftiteling, maar de laatste tijd is het weer kortweg Nina.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:44 schreef DaMart het volgende:
Waarom heeft Nina trouwens geen achternaam in die aftiteling ?
Die foto was van de zus van Duarte, Maria Verduren, die samen met Martine vastzat (wegens aanzetten tot moord). Ik denk dat ze Martine niks kunnen maken en dat Ludo (weer) alles kwijt is. Maar Ludo zou Ludo niet zijn als hij niet genadeloos terug zou slaan met een sluw plan.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
En die foto van die Duarte, die is wel erg raar he.... Zou daar nog iets mee gaan komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Maar hier kan ik ook wel mee leven..
Ik leef niet online ik leef echt....zonder fok bevalt me heel goed voel me als mens completer en ben van het gezeik en getreiter af.
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:03 schreef Kylee het volgende:
Ik wilde is Daantje van lotje getikt..
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Als iets tussen spoilertags staat, moet je het niet na de quote zonder spoilertags herhalen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Tom_Tom- op 26-06-2004 11:09:09 ]
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:03 schreef Kylee het volgende:
Ik wilde is Daantje van lotje getikt..
.
Je maakt toch een grapje he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat zag ik ook al helemaal voor me: dat iemand vast zou zitten in die lijm en dus niet kon vluchten.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:34 schreef DaMart het volgende:
Ik had trouwens wel verwacht dat ze iets met die lijm op de grond zouden doen. Beetje nutteloos nu at Dennis dat riep en iedereen er gewoon doorheen liep. Was natuurlijk spannender geweest als iemand daarin was gaan staan en bleef plakken, terwijl de vlammen naderden....
idd iwan, wat een prachtige kruisjes....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:28 schreef babette21 het volgende:
foto's van Iwan doen 't niet...![]()
Wie weet is het wel helemaal niet het geld van Ludo, maar een bak nepgeldquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:14 schreef -Jean- het volgende:
Dat geld is wel erg onlogisch...... versnipperd naar beneden... dat zou betekenen dat er iemand eve heel snel 10 miljoen door de papierversnipperaar doet.
'Hey kijk uit, je staat in de fik'quote:
Ziet er nog steeds eng uit dezequote:
'Loedo, bien jij et?'quote:
Fritsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:35 schreef Frey het volgende:
Vandaag niet zoveel filmpjes
Janine
Janine - vervolg
Frits
Sophia
En nog een leuke. Arnie en Stan nodigen een paar meisjes uit in hun hutje, maar komt een van die meisjes jullie niet erg bekend voor?
Arnie en Stan
Inderdaad, Tanja Yess speelde hier een figurantenrol. Bowien was dus niet haar eerste rol in GTSTquote:Op zaterdag 26 juni 2004 13:49 schreef ZOWIEE het volgende:
He was dat Bowien?
Ik vond het wel spannend eignelijkquote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:10 schreef Kimmster het volgende:
Nou ik moet zeggen dat ik dit wel een van de saaiste cliffhangers vond die ik ooit bij GTST gezien heb.
Het enige leuke vond ik Robin met zijn "Dat komt zeker door de worstjes" als hij de brand ziet.
De rest vond ik maar waardeloos,slecht geacteerd en totaal geen opbouw van spanning, zijn de afleveringen voorafgaand aan de cliff toch een stuk spannender geweest.
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:16 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ik vond het wel spannend eignelijk.
Gefeliciteerd btw.
Nee vond ik dus niet..quote:Op zaterdag 26 juni 2004 14:23 schreef Frey het volgende:
Ik vond het juist de beste clifhanger in de geschiedenis van GTSTEn ook de beste aflevering. Ik zat echt aan de tv gekluisterd. De laatste week heb ik opgenomen, dus ik kom de vakantie wel door, al blijft het moeilijk
![]()
Nee hoor,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Je maakt toch een grapje he?
Ze bestaan nog welquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:59 schreef babette21 het volgende:
Beste Yasmin: sinds de euro bestaan er geen kwartjes meer!!!!!!!!!!!!!![]()
ik was dus niet de enige die dat toen dachtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:59 schreef babette21 het volgende:
Beste Yasmin: sinds de euro bestaan er geen kwartjes meer!!!!!!!!!!!!!![]()
Ja maar hoe dat ging was dat niet zo bedoeld denk ikquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:59 schreef Kimmster het volgende:
Die kelders waren dus ook al jaren niet meer in gebruik, het kon dus een gewoon kwartje geweest zijn wat daar nog lag uit de "goede oude tijd".
das toch al lang bezig ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:09 schreef BVO het volgende:
Speciaal nog even voor Dada: De eerste ronde van het nieuwe tournament is begonnen
.
[Ronde 1] GTST Tournament: Miss GTST 2004.
Ja, maar Dada wil altijd dat ik het even in dit topic zegt, anders vergeet 'ie hetquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:32 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
das toch al lang bezig ?
De foto's zijn weer terug.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 11:28 schreef babette21 het volgende:
Dat zag ik ook al helemaal voor me: dat iemand vast zou zitten in die lijm en dus niet kon vluchten.
Beetje slapstick-achtig, maar op zich wel lachuh!
Nu heb ik ze eindelijk allemaal gezien geweldig !!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
De foto's zijn weer terug.
Ze genereerden gisteren iets teveel dataverkeer.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:33 schreef babette21 het volgende:
Idd geweldig die foto's!!
Wie trouwens nog weinig credits heeft gekregen maar wél erg goed op dreef was - vond ik in ieder geval - is Ray! Hij had 'n klein aandeel maar speelde het voortreffelijk. Well done, Sebastiaan!!
Wie zou dat moeten zijn dan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:00 schreef kissa het volgende:
Er liggen rode rozen op de kist....het lijkt mij dat er dus een volwassene is doodgegaan.
Bij een kind gebruik je imo andere bloemen, of niet?
![]()
Helemaal mee eens!!!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 20:41 schreef Tania18 het volgende:
![]()
Ray wordt sowieso ondergewaardeerd!
duh.... Benjamin!!! da's toch wel duidelijk inmiddels?!??!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:37 schreef _bigmac_ het volgende:
Wie zou dat moeten zijn dan.
Ja dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:04 schreef _bigmac_ het volgende:
Trouwens Morris liep zich ziek te lachen toen met dat Dennis en Benjamin gebeuren.
Op een gegeven moment moest ie zelfs zn hand voor zn mond houden en naar beneden kijken,quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:52 schreef _bigmac_ het volgende:
Mabey was het wel bedoelt dat hij moest glimlachen
Dat was het toch ookquote:Op zaterdag 26 juni 2004 22:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moest ie zelfs zn hand voor zn mond houden en naar beneden kijken,
volgens mij vond ie het gewoon een lachwekkende scene![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef Dada het volgende:
[..]
Dank u dank uquote:Op zondag 27 juni 2004 00:43 schreef _bigmac_ het volgende:
welkom terug Dizer en wat een geweldige post hier boven
Zijn wraak zal zoet zijn....quote:Op zondag 27 juni 2004 01:07 schreef Dizer het volgende:
Ik hoop zo dat hij Martine het zuur gaat maken!!!
Het is nu tijd voor de omgekeerde bewerking!!! Martine pas maar op!!!
Echt waarm de allerbeste aflevering in de hele GTST geschiedenis!! Ik was helemaal aan het shaken tijdens deze aflevering!!
quote:Op zondag 27 juni 2004 11:47 schreef Dizer het volgende:
Gemist? OMFG!!
Scheer je weg!!! Je bent geen GTST fan!!
Maandag wordt het vast en zeker herhaald!
In scala werd de cast gebarbequedquote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had barbeque met de klas....
quote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
In scala werd de cast gebarbequed
Dinsdag komt er geen GTST meer, dus morgen komt waarschijnlijk de zomerclif weerquote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef MaddiieY het volgende:
Vorig jaar herhaalden ze de laatste week 's ochtends (nadat het seizoen voorbij was dus)..Misschien doen ze dat dit jaar weer?
Vlieger jij nu maar weer opquote:Op zondag 27 juni 2004 13:05 schreef EmmYKuHh het volgende:
Hoezo Lotje??
Waarom deed hij dat eigenlijk?quote:Op zondag 27 juni 2004 14:17 schreef BVO het volgende:
Janine en Harmsen![]()
![]()
.
Oom Govert was verliefdquote:Op zondag 27 juni 2004 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom deed hij dat eigenlijk?
Ludo redde het leven van zijn 'zoon' Stefano door hem net op tijd weg te duwen terwijl een groot vat op hen viel. Ludo kwam er onder te liggen, terwijl de maffioso-familie vluchtte...Ludo raakte verlamd tot aan zijn middelquote:Op zondag 27 juni 2004 15:37 schreef Dizer het volgende:
Hoe was het ook al weer met Ludo afgelopen? Want hij was ervoor verlamd geraakt door dat hij Stefano's leven had gered. Maar bij deze val? Hoe was dat dan?
Dromen over gtst das niej goedquote:Op zondag 27 juni 2004 18:17 schreef Karliene het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat Nina naar Marcus is toegevlucht...
Ik vond de laatste aflevering erg vermakelijk om te zien..
Alleen een beetje jammer dat Ray een paar seconde te laat belde
Volgens mij refereert Bigmac's ondertitel aan een user op Fok, niet aan het GTST personagequote:Op zondag 27 juni 2004 18:31 schreef Noa-lynn het volgende:
-bigmac-,ben jij voor martinuhhh?
Idd en ze is lievquote:Op zondag 27 juni 2004 18:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij refereert Bigmac's ondertitel aan een user op Fok, niet aan het GTST personage
Dan zeg je dat toch af!!quote:Op zondag 27 juni 2004 12:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had barbeque met de klas....
Of je gaat met de hele klas kijkenquote:Op zondag 27 juni 2004 19:01 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch af!!
Waarschijnlijk houdt ook niet iedereen daar van barbeque... dat compenseert weerquote:Op zondag 27 juni 2004 19:03 schreef Bupatih het volgende:
Maar niet iedereen houdt van GTST :')
Jawel hoorquote:Op zondag 27 juni 2004 19:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk houdt ook niet iedereen daar van barbeque... dat compenseert weer
Krijg ik dan het langstlopende GTST toopic tot nu toe achter mijn naam ?quote:Op zondag 27 juni 2004 19:07 schreef BVO het volgende:
Dit topic zal binnenkort wel heel erg dood gaan vallen![]()
.
Moeten we het tot 30 augustus maar met [Ronde 1] GTST Tournament: Miss GTST 2004. en GTST Zomerstop #1 doen.
Subtiele hint dat we weer wachten op een stukje van Dizer
Vroeger deden ze er nog een heel stuk langer over hoor, ook toen er geen zomerstop wasquote:Op zondag 27 juni 2004 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik dan het langstlopende GTST toopic tot nu toe achter mijn naam ?
Oh, en mocht hij onverhoopt toch volkomen, dan stem ik voor de volgende titel voor de volgende:
GTST #74 - Met Frey de zomerstop door!
Ik ben voor.quote:Op zondag 27 juni 2004 19:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Krijg ik dan het langstlopende GTST toopic tot nu toe achter mijn naam ?
Oh, en mocht hij onverhoopt toch volkomen, dan stem ik voor de volgende titel voor de volgende:
GTST #74 - Met Frey de zomerstop door!
Nee hoor, dat hoeft niet meerquote:Op zondag 27 juni 2004 19:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Je moet trouwens nog ff in het tournament stemmen
quote:Op zondag 27 juni 2004 20:07 schreef Bupatih het volgende:
YASMIN
Anders had ik d'r natuurlijk wel bijgezetquote:Het gaat hier voornamelijk om de eerste 10 jaar
Ik heb alleen veel van mensen uit de eerste 10 jaar.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:07 schreef Bupatih het volgende:
YASMIN
Ik zou zo snel niet weten wie mijn Spaanse lievelingsdichter is..........quote:Op zondag 27 juni 2004 14:29 schreef Noa-lynn het volgende:
Maria Kooistra de actrice die Pascale Berings speelde is trouwens bevallen van een zoontje.Ze heeft al een dochtertje van 5 jaar: Storm.Op 4 juni zag Lorca Normandië het levenslicht.Zijn roepnaam is Lorca.Lorca komt van Maria's Spaanse lievelingsdichter Garcia Lorca en Normandië omdat de week dat hij geboren is D-Day herdacht werd.Dit las ik ergens.
Dacht dat ik sanders freak wasquote:Op zondag 27 juni 2004 21:34 schreef Dizer het volgende:
Ik weet nu al hoe mijn kinderen gaan heten!
Als het een jongen is:
Stefano Marcus Ludois
en als het een meisje is:
Janine Sophia Stephana Ludia Marcusia
Dat vind ik nou leuk om te horen. He maar dat hartensmilietje, dat uh.....laat ik het zo zeggen: Jij neemt die aangeboden kutjes wel in ontvangst he? (Als ze lekker en mooi zijn en een leuke persoonlijkheid hebben dan he, anders kun je natuurlijk weigeren, alhoewel zo zijn mannen meestal niet, ligt toch ook aan drank enzo of gewoon aan de "drang")quote:Op zondag 27 juni 2004 00:23 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dada, jij bent echt tof
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat vind ik nou leuk om te horen. He maar dat hartensmilietje, dat uh.....laat ik het zo zeggen: Jij neemt die aangeboden kutjes wel in ontvangst he? (Als ze lekker en mooi zijn en een leuke persoonlijkheid hebben dan he, anders kun je natuurlijk weigeren, alhoewel zo zijn mannen meestal niet, ligt toch ook aan drank enzo of gewoon aan de "drang")
quote:Op zondag 27 juni 2004 22:40 schreef Dada het volgende:
[..]
Dat vind ik nou leuk om te horen. He maar dat hartensmilietje, dat uh.....laat ik het zo zeggen: Jij neemt die aangeboden kutjes wel in ontvangst he? (Als ze lekker en mooi zijn en een leuke persoonlijkheid hebben dan he, anders kun je natuurlijk weigeren, alhoewel zo zijn mannen meestal niet, ligt toch ook aan drank enzo of gewoon aan de "drang")
quote:Op maandag 28 juni 2004 00:05 schreef Frey het volgende:
Het wordt Bowien
ik stemde ook op fritsquote:Op maandag 28 juni 2004 11:39 schreef FritsFlits het volgende:
Damn, geen Frits
Ik vat je nietquote:Op maandag 28 juni 2004 11:32 schreef Frey het volgende:
Jezus, de clif is nu echt verneukt. De spannendste scéne was geknipt![]()
Hij is erg schokkerig...ligt dat aan mijn computer?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:34 schreef Frey het volgende:
Hier is deel 1 van de Bowien compilatie
Deel 2 komt vanavond
Bowien
jaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is erg schokkerig...ligt dat aan mijn computer?
Waarschijnlijk welquote:Op maandag 28 juni 2004 11:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij is erg schokkerig...ligt dat aan mijn computer?
die laatste scene was niet te zien, en het eindigde met een shot van Robert, Jef en Valerie voor Scalaquote:Op maandag 28 juni 2004 11:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik vat je niet
Hoe, Waarom, Waar, Welke scene?
Huh?! Waarom doen ze dat? Slaat toch nergens op?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:54 schreef Frey het volgende:
[..]
die laatste scene was niet te zien, en het eindigde met een shot van Robert, Jef en Valerie voor Scala
Ja dat in die kelder was echt geweldig ze moest zelfs hond eten of niet ?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:34 schreef Frey het volgende:
Hier is deel 1 van de Bowien compilatie
Deel 2 komt vanavond
Bowien
Ja, dat was een goede acteurquote:Op maandag 28 juni 2004 14:43 schreef Bupatih het volgende:
Pete Jenssen
hou je mond dikkequote:Op zondag 27 juni 2004 13:33 schreef Riann het volgende:
[..]
Vlieger jij nu maar weer op
Hij lijkt op Nol van RTL/Yorin Shopquote:Op maandag 28 juni 2004 15:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, dat was een goede acteur![]()
Is die niet dood ofzo?quote:Op maandag 28 juni 2004 16:24 schreef Bupatih het volgende:
Pete Jenssen moet terugkomen in GTST
Echt een goede slechterik
Dames, dames. Doe lief.quote:Op maandag 28 juni 2004 15:45 schreef EmmYKuHh het volgende:
hou je mond dikke
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:17 schreef Dizer het volgende:
Ik...ik......
HUH wat heb jijquote:Op maandag 28 juni 2004 15:45 schreef EmmYKuHh het volgende:
[..]
hou je mond dikke
Pete = stoerquote:Op maandag 28 juni 2004 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Is die niet dood ofzo?
Ik hoop het iig, Pete is kut.
???quote:Op maandag 28 juni 2004 16:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 28 juni 2004 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
???
Ik heb ouderavond .quote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vanavond om 20:00
static komt op Fok!radio vanavond.quote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
Het zonnetje in huis kijkenquote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
:'(
Ik weet niet wat ik moet gaan doen vanavond om 20:00 :'(
Nuquote:Op maandag 28 juni 2004 16:46 schreef Frey het volgende:
Hebben jullie trouwens allemaal de bowien compilatie al opgeslagen? Deel 2 is klaar, dus zeg maar wanneer hij erop kan, deel 1 gaat er dan af
Een provincie die post das best leukquote:Op maandag 28 juni 2004 17:40 schreef Gelderland het volgende:
dat was precies mijn vraagwanneer wordt het nog een keer herhaald? (die laatste aflevering)
Jawel, maar die bewaar ik lekker voor als de filmpjes op zijnquote:Op maandag 28 juni 2004 18:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Leuk filmpje weer!
Volgende keer misschien Frits![]()
Heb je trouwens misschien ook bloopers, Frey? Die zijn altijd zo leuk!
Dan kan je in de tussentijd even hier langsgaan: [Ronde 2] GTST Tournament: Miss GTST 2004.quote:Op maandag 28 juni 2004 19:49 schreef Noa-lynn het volgende:
Duurt wel lang hoor!
Oh op die fiets..quote:Op maandag 28 juni 2004 16:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nep John die deed zich bij Laura voor als John en Bowien kwam daar achter.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:02 schreef TIM-846 het volgende:
wie was die kerel die bowien ontvoerde in die container ook weer?
Dian kwam er al eerder achter. Ze wist al vanaf het begin dat hij John niet was, maar Jef en de anderen wilden haar niet geloven, ze had tenslotte slechte dingen gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:03 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Nep John die deed zich bij Laura voor als John en Bowien kwam daar achter.
Leukste SHO poster Toernooi:quote:Op maandag 28 juni 2004 15:45 schreef EmmYKuHh het volgende:
hou je mond dikke
En wie wintquote:Op maandag 28 juni 2004 21:13 schreef Dada het volgende:
[..]
Leukste SHO poster Toernooi:
Riann - EmmYKuHh (Gewoon puur gebaseerd op het gedrag van beiden in SHO. Dan wint Riann echt met kilometers.)
Riann dus, maar als ze verder het toernooi in gaat dan zal ze uiteindelijk verliezen van kutjesmagneet Dizer. Tja als man moet je zo-iemand wel respecteren, toch? Of zit ik er nou heel erg naast met mijn stereotypische mannelijke kop? Ach ik weet zeker dat Riann Dizer ook boven mij zal kiezen dus waar zit ik eigenlijk mee.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wie wint![]()
Ben je en beetje verliefd op Dizerquote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Riann dus, maar als ze verder het toernooi in gaat dan zal ze uiteindelijk verliezen van kutjesmagneet Dizer. Tja als man moet je zo-iemand wel respecteren, toch? Of zit ik er nou heel erg naast met mijn stereotypische mannelijke kop? Ach ik weet zeker dat Riann Dizer ook boven mij zal kiezen dus waar zit ik eigenlijk mee.
Oh NU snap ik hem pas. Ja jij komt ook best ver in het toernooi hoor. Alleen verlies je het omdat ik je gewoon niet altijd kan volgen. Ligt aan mij ik weet het, maar zo zit het dus.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:22 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wie wint![]()
Zoals ik al zei, een kutjesmagneet kun je alleen maar respecteren als (echte) man zijnde heeft niets met verliefdheid te maken. Ik zou een homo zijn als ik jaloers zou zijn. Wat een kutje zou ik dan geweest zijn zeg.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:26 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Ben je en beetje verliefd op Dizer![]()
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor. Je laat het klinken alsof ik een slet benquote:Op maandag 28 juni 2004 21:25 schreef Dada het volgende:
[..]
Riann dus, maar als ze verder het toernooi in gaat dan zal ze uiteindelijk verliezen van kutjesmagneet Dizer. Tja als man moet je zo-iemand wel respecteren, toch? Of zit ik er nou heel erg naast met mijn stereotypische mannelijke kop? Ach ik weet zeker dat Riann Dizer ook boven mij zal kiezen dus waar zit ik eigenlijk mee.
Uuh weinig mensen kennen me uit SHO hoor.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:54 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat Dizer het SHO-tournament zou winnen ja.
Hm ik bedoelde het SHO Tournament met enkel de GTST/ONM/SC mensenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:02 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh weinig mensen kennen me uit SHO hoor.
Ik zit grotendeels alleen in de GTST topics en af en toe in ONM en heel af en toe hier en daar...
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind mezelf veel knapper dan Dizer.
Is ook zoquote:Op maandag 28 juni 2004 22:09 schreef Dizer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Is ook zo.
Tom_Tom- wil dat we op hem stemmenquote:Op maandag 28 juni 2004 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]:lees als:: Ja dat is waar, en nu
Veel valt er niet over gtst te discussiëren...tenzij we in het verleden gaan kijken...quote:Op maandag 28 juni 2004 22:14 schreef _bigmac_ het volgende:
Gaat nog lekker over gtst
Nee dat bedoelde ik niet, als ik dat bedoelde zou ik hebben gezegd: "Dizer, die gast neukt meer kutjes en natter dan Elvis in zijn hoogtijdagen". Nee heb het ook niet zo op die gasten die alles neuken wat los en vast zit of op hun pad komt. Ben een groot voorstander van de liefde. Er gaat niets boven dat. Maar je kunt een kutjesmagneet zijn en gewoon de regels van de (echte) liefde hanteren he. Zo zie ik het tenminste. Maar een kutjesmagneet heeft wel een grote kans bij de vrouwtjes en dat duidt weer op macht en macht is iets moois. Zo, dit lijkt eigenlijk wel heel erg op een preek he? Ach. Lang leve de echte liefde.quote:Op maandag 28 juni 2004 21:47 schreef Dizer het volgende:
Zo erg ben ik nou ook weer niet hoor. Je laat het klinken alsof ik een slet ben
Als ik een leuke meid tegenkom en het wordt wat, is het gewoon een vaste relatie. Ik ben niet van die versiertypes voor 1 nachtje
Amen to that! Liefde is iets moois...als je die hebt gevonden. In het echte wereld vind je de liefde niet zo snel...ik heb het in ieder geval ooit gevonden maar heb haar laten gaan. Stom en heb er nog steeds spijt vanquote:Op maandag 28 juni 2004 22:50 schreef Dada het volgende:
Ach. Lang leve de echte liefde.
Dada blijft geweldigquote:Op maandag 28 juni 2004 22:50 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet, als ik dat bedoelde zou ik hebben gezegd: "Dizer, die gast neukt meer kutjes en natter dan Elvis in zijn hoogtijdagen". Nee heb het ook niet zo op die gasten die alles neuken wat los en vast zit of op hun pad komt. Ben een groot voorstander van de liefde. Er gaat niets boven dat. Maar je kunt een kutjesmagneet zijn en gewoon de regels van de (echte) liefde hanteren he. Zo zie ik het tenminste. Maar een kutjesmagneet heeft wel een grote kans bij de vrouwtjes en dat duidt weer op macht en macht is iets moois. Zo, dit lijkt eigenlijk wel heel erg op een preek he? Ach. Lang leve de echte liefde.
Ik zou op Dada stemmen om te winnen. Als er één iemand hier is die mij echt gewoon leu kaan het lachen maakt dan is het Dada welquote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Dada blijft geweldig.
Je vergeet jezelfquote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:35 schreef Svensational het volgende:
Pfff, ik zou niet weten wie er zou moeten winnen. Van de jonkies BVO, Dunn0w of Dizer. Van de oude garde Tom_Tom-, RedGuy, Riann of karoltje (maar die is hier nooit meer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |